spekulovat. Na obrázcích je hotové auto, z tech. informací bych jen doplnil použití aktivního podvozku a také šestiválců, zatím, ale X3 dostane později jako zákl. motorizaci také R3 1,5. 😲
Viděl jsem X3 i v mpaketu, s ním dle mého bude vypadat lépe, protože černého plastu v zákl. verzi je stále příliš, zbytečně. Je to sice záměr, X3 má být více SUVoidní, protože crossover částečně zasahující zákazníky stávající X3 už tu je v X1, tedy X3 má hrubější tvary, zůstává hranatost staré generace, hlavně boční profil a řešení linek oken na stávající X3 odkazuje velmi, předek je předělán jen mírně do stylu akt. BMW, jen ledvinkami, tak prakticky jedinou spojnicí s aktuálním BMW stylem je řešení zadních světlometů podobných těm na 5GT či X1ce. Výhodou krabicového řešení je velmi dobrý vnitřní prostor, vzadu téměř shodný s X5. Osobně jsem z toho auta mírně rozpačitý, X1 je dle mého pecka, X3 bude mít problém s velmi stylovým GLK a ladnou uhlazeností Q5, přijde mi, že jí chybí něco, čím by výrazněji zaujala. 😉
webpaja
0
Černé plasty leckdy mohou oživit, mě se třeba Q5 líbí úplně nejvíc s tzv. off road paketem, ketrý ji dodává tu špetku dobrodružství, která základnímu uhlazenému modelu chybí 😉
Dinar
0
Ale já věřím, že to mají u bmw promyšleno, marketing umí, já jen, že mě to auto osobně moc neoslovilo, po X1ce a fl X5ky bych čekal prolnutí stylu, a ona je X3 takový úkrok. Pravdou je, že tím byla i v první generaci a bylo to úspěšné auto, nevím, prostě pro mě to není úplně ono. 😉
Nery
0
Já bych těch plastů spíš ubral, ono do terénu to stejně asi moc nebude a možná by mu to i víc slušelo... Alespoň dle předchozí generace....
Emel
0
R3 1,5 jako hybrid nebo jako čistá motorizace??
Dinar
0
Jestli bude v xtrojce i ve spojení s elektromotorem nevím, jako základní motorizace s cca 170ps by měl fungovat jen ten 1,5l turbo tříválec.
Ricardo
0
Tak prakticky všechny BMW jsou hezčí v M paketu. Podle mě je to snad i záměr, protože většina současných modelů bez něj vypadá jako by "odfláknutě".
Ale nelakované plasty na X3 (současné a jsem si jistý že i budoucí) se mně líbí, rozhodně víc než samoúčelné minimalistické řešení na X6
Iacofano
0
Kromě sedmičky. Tam jsou ty dvě chromovaný lízátka po stranách a to vypadá naprosto odpudivě a kolotočářsky
Ji/Ri
0
....krásné měkčené materiály v interiéru, úžasná ergonomie palubky...... taky jsem si vychutnal detaily klik.... >😁 Prostě hadr světem vládne. >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
gottak
0
Tohle bude zase jednou pravé BMW. Nejlepší z nejlepších...
Viděl jsem X3 i v mpaketu, s ním dle mého bude vypadat lépe, protože černého plastu v zákl. verzi je stále příliš, zbytečně. Je to sice záměr, X3 má být více SUVoidní, protože crossover částečně zasahující zákazníky stávající X3 už tu je v X1, tedy X3 má hrubější tvary, zůstává hranatost staré generace, hlavně boční profil a řešení linek oken na stávající X3 odkazuje velmi, předek je předělán jen mírně do stylu akt. BMW, jen ledvinkami, tak prakticky jedinou spojnicí s aktuálním BMW stylem je řešení zadních světlometů podobných těm na 5GT či X1ce. Výhodou krabicového řešení je velmi dobrý vnitřní prostor, vzadu téměř shodný s X5. Osobně jsem z toho auta mírně rozpačitý, X1 je dle mého pecka, X3 bude mít problém s velmi stylovým GLK a ladnou uhlazeností Q5, přijde mi, že jí chybí něco, čím by výrazněji zaujala. 😉
Ale nelakované plasty na X3 (současné a jsem si jistý že i budoucí) se mně líbí, rozhodně víc než samoúčelné minimalistické řešení na X6