Tak dohoda s továrnou u Neapole (BeranaK nečekal bych od tebe zázraky, ale Neapol opravdu není na Sicílii, ale v Campanii) je podepsána. Nová Panda se může začít vyrábět. Už se těším. :yes:
Alfě by to pomohlo do té míry, pokud je její kvalita daná pouze syndromem "italský pracující". Bohužel, Panda byla nejkvalitnější v produkci Fiatu právě proto, že se dělal v Polsku. Objektivně vzato, parcovní síla je zde kvalitnější než kdekoliv v Itálii a například oply, vyráběné v Polsku byly z celého koncernu nejkvalitnější a nebylo to dáno pouze moderností továrny. Nyní dal Opel do Polska klidně klíčový model - Astru. Ovšem italský způsob uvažování je poněkud prostší - Panda je dobrá, tak si ji vezmem domů a Poláci, co nám tak dlouho a dobře sloužili můžou jít třeba k čertu. No, Sicílie, nebo kde to budou dělat je opravdu dobrá volba, italští šovíci se ještě budou divit. Od Italů se prostě seriózní jednání nedá čekat nikde a nikdy. Naštěstí to většina lidí ví a řídí se podle toho.
Inú ako dobrú a lepšiu kvalitu u áut triedy AR nie je možné akceptovať.
Otázka je, aké je riziko zníženia kvality výroby novej Pandy voči tej súčasnej hrozí. Fiatu by to určite nepomohlo.
Zasmial by som sa, keby Poliaci dostali "na oplátku" montáž nejakej Alfy... >:D
Doufám, že to nebude taková trága. Neapolci dostanou poslední šanci. Buď budou dělat a nebo budou na popoře. Jinak to dnes nejde... Teď to vypadá, že dělat budou chtít.
P.S. A ta kvalita u AR taky nebyla ted bůhví jak špatná, že? ;-)
Jinak v Polsku se dál bdue dělat F 500, ka, Lanica Y + nejspíš uno, případně topolino..., takže ta fabrika určitě nevytížená nebude.. ;-)
Dobrá zpráva je, že v té fabrice u Neapole se konečně přestanou dělat Alfy Romeo, protože tamní pracovní síla prostě není schopná ty auta udělat v takové kvalitě, jakou si trh žádá.... Špatná zpráva je, že tam Fiat začne vyrábět svůj asi nejúspěšnější model.... :*) Tak doufejme, že neapolci zvládnou montovat ty tvrdé plasty k sobě pořádně.... S reputací "legendy" (svým způsobem) bych si nezahrával....
designéři tu odvedli hodně dobrou práci. I když je to malé a praktické auto, je nezaměnitelné hlavně díky bočnímu profilu oken. Když ji srovnám třeba s odporným novým Sparkem, potom teprve vynikne její nadčasovost. Osobně mi připadá že nová generace není potřeba, rozhodně hezčí a praktičtější než současná Panda nebude. Přední převis se asi natáhne, celá přední část bude tupější, předpoládám že i hmotnost půjde nahoru. No ale nechme se překvapit...
Dost se divím, že se Poláci nechali o Pandu bez protestů obrat.
Panda je jedno z nejkrásnějších malých aut. Dokonce jsem uvažoval o její koupi, ale nakonec to vyhrálo Punto II. Ani ne proto, že je větší, ale u Pandy mi strašně vadí ten obrovitý škaredý kýbl, na kterém je umístěna řadící páka a který podstatným způsobem omezuje jinak vcelku ucházející prostor za volantem :'-(