Novinky
Docela se divím, že se tu neprodává Mira Cocoa, protože vypadá hodně evropsky a trh pro menší auta tu je. Ale i jiné malé modely, když reklama veškerá žádná a bez intervence automobilky, která logicky o tak malý trh nestojí to nemá smysl. Edit: Větší část modelů, třeba i Be-Go, Otázkou je asi cena. Je vidět že design "krabiček" mají zmáklej a zatímco oblé a tvarované modely zde můžou působit příliš exoticky a nevyzrále, tak jednoduchý "hranatý" design je univerzální. Škoda že se sem nevozí, s těmi maloobjemovými motory (pokud je nízká i cena) by to mohla být dobrá alternativa k třeba k modelům Dacia, která vyloženě malé městské vozítko nemá.
Neprodava se, protoze nema diesel. Coz je nepochybne skoda. Takovy Daihatsu Terios by si urcite sve zakazniky nasel. [odkaz]
Tak u malého SUV by se třeba hodil, ale v rámci malých aut s objemem třeba i pod 1 litr je to zbytečné. To zas musíš uznat i ty, Ádo.
PS. Díky za článek Marko. Jak se daří dakarským speciálům? 😉
Prosim. 😉 Tym obrazkovym teraz nijak, pretoze je nemam cas ani na vsetko to co musim/by som mal a nie este na tieto "bokovky". A kamarat isiel na prazdniny domov, takze nejake to Perlini sa bude robit az o tak tri- styry mesiace.
Realnym dakarskym specialom sa zas myslim dari dobre. Ales Loprais ma novu Tatru Evo a rozostavany Jamal, Rusy maju hotovu evoluciu aktualneho Kamazu a rozostavany novy truck s modernejsou kabinou. Gerard de Rooy ma nove "IVECO" (Ginaf), Marek Spacil zas do tatroviek ide montovat nove vykonnejsie motory...v Cine Shaanxi usilovne trenuje uz s novymi kamionmi 4x4, a Ostaszewski so Zetrosom to asi s dakarskou ucastou tiez mysli vazne. >😁
Potom su ale aj menej mile spravy, ako ze Martin Macik uz startovat s Liazom (alebo co to je) nebude, alebo ze Marcel van Vliet (3. miesto na dakare 2010) tiez najmenej rok ostane doma. No a Hans Stacey sa nedohodol (zatial) s novym vedenim MANu, takze stale ostava doma a jeho kamiony su udajne stale v Mnichove pod zamkom.
Realnym dakarskym specialom sa zas myslim dari dobre. Ales Loprais ma novu Tatru Evo a rozostavany Jamal, Rusy maju hotovu evoluciu aktualneho Kamazu a rozostavany novy truck s modernejsou kabinou. Gerard de Rooy ma nove "IVECO" (Ginaf), Marek Spacil zas do tatroviek ide montovat nove vykonnejsie motory...v Cine Shaanxi usilovne trenuje uz s novymi kamionmi 4x4, a Ostaszewski so Zetrosom to asi s dakarskou ucastou tiez mysli vazne. >😁
Potom su ale aj menej mile spravy, ako ze Martin Macik uz startovat s Liazom (alebo co to je) nebude, alebo ze Marcel van Vliet (3. miesto na dakare 2010) tiez najmenej rok ostane doma. No a Hans Stacey sa nedohodol (zatial) s novym vedenim MANu, takze stale ostava doma a jeho kamiony su udajne stale v Mnichove pod zamkom.
Měl jsem možnost, projet Daihatsu YRV - vnější design fajn - ale interiér pohodlí a odhlučnění motoru i podvozku jedna velká bída. Motor 1.3i do 4000 skoro vůbec nejel. A hlavně auto bylo pětileté a lemy, prahy a spodek hodně nahlodávala koroze.
Ta kei vozítka mě zaujala, tak jsem se jal prozkoumat trochu internet a překvapilo mě, že jejich bezpečnostní výbava končí u dvou airbagů.
Pochopil bych, že na více airbagů se bude v tak stísněných vozech špatně hledat místo a také bude hrát roli cena. Ale třeba ESP bych považoval za samozřejmost. Zvlášť u těch vysokých modelů nebude stabilita nic moc.
Pokud znáš Marko důvody pro absenci více bezpečnostních systémů, kromě ceny pochopitelně, tak by mě to docela zajímalo.
Pochopil bych, že na více airbagů se bude v tak stísněných vozech špatně hledat místo a také bude hrát roli cena. Ale třeba ESP bych považoval za samozřejmost. Zvlášť u těch vysokých modelů nebude stabilita nic moc.
Pokud znáš Marko důvody pro absenci více bezpečnostních systémů, kromě ceny pochopitelně, tak by mě to docela zajímalo.
Koukám na to a připadá mi to jako auta z nepovedeného katastrofického sci-fi filmu. Ošklivé jak noc.... ;-\
daihatsu vlastnim-vlastne pod značkou subaru justy/daihatsu sirion/a možem povedať že som maximalne spokojný.japonci to proste vedia.
MK Amin
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ale samozrejme pre Marka opäť :yes:, ešte som nečítal článok v jeho podaní, ktorý by ma nebavil.