Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Video: Volvo Concept Truck 2020 – Pohled do budoucnosti

14 komentářů

Klaudius
Malý príklad z domoviny - kým Karosa paktovala s Renaultom, jej autobusy sa dostávali na vyššiu technickú úroveň. Odkedy je to Iveco, nestoja jej produkty za veľa...
Klaudius
Podľa tvojich príspevkov v tejto diskusii by som skôr povedal, že ty máš *** v hlave a nie Renault pod kapotou.
To je věc názoru... znám lidi, kteří jsou s kamiony Renault Trucks spokojeni. A i kdyby se tento Renault, jak říkáš, jen tvářil moderně, i tak má u mě velké plus. Jsi si jistý tím, že nedisponuje žádnou technickou vymožeností?
Avatar - jozephko
jozephko
Čo si vlastne chcel svojím príspevkom povedať? Okrem nadávok vieš aj formulovať svoje myšlienky, aby im ostatní rozumeli?
acALIEN
skoda ze Colani nejezdi ve ,,vyznamejsim" mnozstvi..je to fakt parada...
acALIEN
Jenze tenhle Rencek se jen tvari moderne, pritom je to jen jinak natvarovanej plast kapotaze...pod tim je to porad stejna sra_ka, kterou bych do nasi rodin. firmy nekoupil ani s 50% slevou.
acALIEN
Sorry, ale jsi uplnej d_bil, ze klades takovou otazku? Myslenkove pochody nekterych lidi mne opravdu zarazeji, castokrat je mi trapne za ne...ty jsi jeden z nich, alespon v tomto pripade...Sorry chlape, ale prober se.
Colani je velké specifikum, které je naprosto úchvatné ve své tvarové i konstrukční jedinečnosti.
Avatar - T613
T613
na Colaniho to nemá ani omylem s dvojkou v krvi :-!
Krásné a inovativní :yes😒br />
Ovšem mou touhu po futurismu lépe uspokojí tento monumentální unikát😒br />
[odkaz]
MazdaGE
To je paráda, snad taková budoucnost skutečně nastane.
IPace
to je snad uz vyresene, odpovednost ponese porad ten kdo sedi v kabine, tak jako odpovednost za smrt zastrelenych nese ten kdo stisknul spoust a ne vyrobce dane zbrane 😄 proste do manualu pridaj hromadu kecu kde se zevseho vykecaj a vsechno svalej na uzivatele, tak jak to dela spousta vyrobcu v USA jiz dnes s ohledem na naprostou demenci tamniho obyvatelstva >😁
Avatar - delphino
delphino
plánují to až za 10 let tak doufejme, že tyto okamžiky se zmenší někam hluboko pod jedno procento, což i v celosvětovém měřítku bude pořád dost, ale snad méně než kolik se způsobí nehod z lidského faktoru.
Ale pořád to nevyřeší kdo ponese odpovědnost a automobilka to nebude chtít být protože i když by umřelo na silnicích méně lidí než předtím ona by nesla za každého a říct že systém téhle automobilky způsobil x nehod/zranil/zabil zní dost nereklamově i kdyby to číslo bylo 10x menší než když řídí lidé.
Avatar - jozephko
jozephko
Po technickej stránke v tom nevidím žiadny problém. Ak však počas automatického riadenia vznikne nehoda s veľkou škodou, respektíve pri nej niekto zomrie, kto bude za to zodpovedný a kto to zaplatí? Po skúsenostiach s Toyotou v USA sa podľa mňa výrobcovia do toho moc nebudú hrnúť. A ak áno, presadí sa asi koncepcia ako v Honde Accord - automatické riadenie síce bude fungovať, ale vodič bude musieť mať neustále ruky na volante - v opačnom prípade sa automatika hneď vypne. Konečná zodpovednosť tak bude ležať stále na vodičovi.