Novinky
Ghostyx
0
Az na ten v realu docela nechutnej (ale treba je to jenom otazka zvyku) zadek - fantastickej autak. Kdo se jiz svezl, tak da za pravdu... :-! :yes:
KANKUNEN
0
Zadek je příšerný :no:
Patrik SVK
0
ta zadna cast je fakt trochu "zvlastna" . Ale ako celok (interier, exterier, motory) je to akzeptabel. Urcite by som bol hrdym majitelom tohto auta. Snad niekedy v buducnosti.
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
puko
0
zadok mozno, az na tie mracitka...predok je ale teda riadna ohavnost 8-s
Rozhodne vyvazenejsi nez predchozi verze a o tisic svetelnych let krasnejsi, jen ten tlumic vyfuku....to je jedina piha na krase, no dobre, pidi piha. >😁 :yes:
Tak se konečně Porsche našel i v tomto segmentu. Cayenne II je ikona již dnes. Díky za první kvalitní jízdní dojmy, po přečtení má čtenář těch dojmů vrchovatě. A všechny jsou samozřejmě jen pozitivní. Auto které definuje svět sobě, auto které definuje svět... tobě.
400 koní... to je jako když si to rozdáš na jedný matraci se dvěma dlouhonohejma mulatkama. Nekompromisní zážitek. Nejslabším článkem řetězu je samozřejhmě tvé umění. Neb umění Porsche to je tisíc obrazů v té nejprestižnější galerii světa.
Viděl jsem naživo v akci temně modrého, a příliš v té temné zanikají otvory nozder a vůbec všechny ty designové parádičky. Takže to vypadá, že to chce světlou barvu.
Volba je jasná - chce to mít tři garáže - Panamera, Carrera a Cayenne. Můžeš si hodit hadí kopyta na stůl, jsi král. Nebo snad bys raději Matrixe, cee´da a Sportage, všchno ve slušným stavu ze tří áček? To si radši hoď na hák od lustru svou pravou kšandu.
P.S. Pamatuj - maminka, bůh a Porsche mají vždycky pravdu :yes😒br />
Jo... a ten šnečí snímek roku 😄 - BRAVO :yes:
400 koní... to je jako když si to rozdáš na jedný matraci se dvěma dlouhonohejma mulatkama. Nekompromisní zážitek. Nejslabším článkem řetězu je samozřejhmě tvé umění. Neb umění Porsche to je tisíc obrazů v té nejprestižnější galerii světa.
Viděl jsem naživo v akci temně modrého, a příliš v té temné zanikají otvory nozder a vůbec všechny ty designové parádičky. Takže to vypadá, že to chce světlou barvu.
Volba je jasná - chce to mít tři garáže - Panamera, Carrera a Cayenne. Můžeš si hodit hadí kopyta na stůl, jsi král. Nebo snad bys raději Matrixe, cee´da a Sportage, všchno ve slušným stavu ze tří áček? To si radši hoď na hák od lustru svou pravou kšandu.
P.S. Pamatuj - maminka, bůh a Porsche mají vždycky pravdu :yes😒br />
Jo... a ten šnečí snímek roku 😄 - BRAVO :yes:
Pekne napsano, souhlas, Cayenne 1 byl jen zacatek, dvojka ma konecne odpovidajici interier, zhubla, konecne je tu citit charisma.
A barva? Sand Yellow je dokonala :yes:
A barva? Sand Yellow je dokonala :yes:
Ne ne, žlutou šetři na skutečné sporťáky, tady bude (ze světlých nemetalických laků) vhodnější spíš ta bílá co je v galerii... 😉
Žlutá je odvážná a určitě bude dobrá, osobně bych v sobě odvahu na tuhle barvu u tohoto modelu však nenašel. Bílá krásná, na mně příliš chladná, málo tajuplná. Potřebujeme Dinara, ten umí barvy.
Bílá je podle mě (u tohoto vozu) lepší, než žlutá, ale tady bych stejně volil spíš nějakou metalickou barvu..., problém je ale to, na co si stěžoval i Dinar u nového Touaregu, tedy poměrně malý výběr barev laku karoserie, ze světlých metalíz je běžně k dispozici pouze klasická stříbrná..., ze standartní nabídky bych proto nakonec nejspíš volil metalickou "Umbra"...
Jo, výběr barev je omezený. Mrknu na tu umbru.
"Umbra" vypadá mnohem líp na 3D konfig., na 2D vypadá divně a moc neodpovídá realitě (na 2D vypadá zřejmě líp meteor grey, kterou jsem ale v reálu zatím neviděl)..., a když zvenku umbra, dovnitř (kůže) "umber"... :yes:
UMBRA je dobrá :yes:
Černá/černá. Ostatní je rozmařilost lidí, co si ho doma tajně utíraj do záclon, protože manželka má ráda růžovou a jsou podpantofelníci. 😉
😄 Pro tohle mám pochopení, když ale v tý černý zanikaj ty nozdry. Chce to spíše něco světlejšího, pantofel, nepantofel 😄
Nikdy se neokouká a auto nestárne a je elegantní. Je to potřeba překousnout u prvního auta a pak je to na celej život 😉 😄
Uz jsem se lekl ze nezaaackujes...
Nesouhlasím. Chce to mít 4 garáže. Tu čtvrtou na Boxter, zvlášť teď když konečně vykouklo sluníčko. :yes:
Výborně, takže to máme asi devátou ikonu za tento týden: 120d, Ibiza Combi, Polo GTI, Audi A8, Audi R8, atd. atd.
Jinými slovy snad každý článek o německém voze na tomto serveru dle tebe pojednává o ikoně ikon, vozu pro znalce, redefinici třídy, majstrštyku apod.
Nic proti fandovství, ale když člověk každému německému produktu dá 10 bodů z 10 možných, tak to přecejen nepůsobí moc věrohodně 😉
PS: ten přístrojový štít je všechno jiné než přehledný.... 8-s
Jinými slovy snad každý článek o německém voze na tomto serveru dle tebe pojednává o ikoně ikon, vozu pro znalce, redefinici třídy, majstrštyku apod.
Nic proti fandovství, ale když člověk každému německému produktu dá 10 bodů z 10 možných, tak to přecejen nepůsobí moc věrohodně 😉
PS: ten přístrojový štít je všechno jiné než přehledný.... 8-s
A jak bys psal o těch autech ty? To není dáno mým fandovstvím, to je dáno kvalitou těch aut. Ano, každé je ve svém oboru esem. Na skutečnost, že nejlepší auta vznikají především v Německu si nestěžuj u mně, nýbrž na německé ambasádě. Určitě tě tam rádi vyslechou. Kam tě pak nakopnou, to už si odtuš sám.
a kde sa stratilo R8, ktore si tu ospieval vcera? Ty nechces v garazi absolutně dotvorenu karoseriu, absolutne dotvorenu kabinu, absolutne definovany styl, a absolutne definovany image?
Niekedy je to s tymi superlativami uz prehnane, ked je clanok o VW tak su vsetky VW guruovia svojej triedy, ked je clanok o audi tak su zase vsetky audi tie naj, ked porsche tak porsche, ked skoda tak skoda (to uz asi prehanam), bezohladu na to, ze sa niektore triedy prekryvaju 😉
Niekedy je to s tymi superlativami uz prehnane, ked je clanok o VW tak su vsetky VW guruovia svojej triedy, ked je clanok o audi tak su zase vsetky audi tie naj, ked porsche tak porsche, ked skoda tak skoda (to uz asi prehanam), bezohladu na to, ze sa niektore triedy prekryvaju 😉
Niektoré triedy že sa priekrievaju? 😄 Kdes koupil ten nesmysl?
Věř tomu, že nechci, nebo ty snad jsi schopen poválit jenom to auto, které bys chtěl mít v garáži? Srovnej si myšlénky, jestli tedy víš, co slovo myšlénka znamená.
S hodnocením přehnané není nic. V subkompaktech, kompaktech a střední třídě dělá v mainstreamu (vím, supermainstream) Volkswagen nejlepší auta světa. Já to tu jenom píšu, já ta auta nevyrábím, na mně svůj tupý hněv neorientuj.
Jinak máš pravdu, ano, AUDI velmi umí. Důkazem toho je jednak A8, jednak R8. Pro mne. Co tato auta dokazují tobě mě vůbec, ale vůbec nezajímá.
Věř tomu, že nechci, nebo ty snad jsi schopen poválit jenom to auto, které bys chtěl mít v garáži? Srovnej si myšlénky, jestli tedy víš, co slovo myšlénka znamená.
S hodnocením přehnané není nic. V subkompaktech, kompaktech a střední třídě dělá v mainstreamu (vím, supermainstream) Volkswagen nejlepší auta světa. Já to tu jenom píšu, já ta auta nevyrábím, na mně svůj tupý hněv neorientuj.
Jinak máš pravdu, ano, AUDI velmi umí. Důkazem toho je jednak A8, jednak R8. Pro mne. Co tato auta dokazují tobě mě vůbec, ale vůbec nezajímá.
Spomal, zbytocne sa rozohnujes, ja si tu ziadny hnev nevybijam. Na spominane auta som ziadny nazor, ci uz pozitivny ci negativny, nevyjadril, takze tvoja posledna veta je mimo rovnako ako snaha zhodit ma svojou poznamkou o myslienke.
Asi budes velmi prekvapeny ked poviem, ze ja proti autam, ktore ty ospevujes nemam nic, vacsinou, vobec ale nie v globale, kedtak k jednotlivym modelom, tak ako u kazdej automobilky. Naopak, mnoho ich povazujem za velmi vydarene. Tolko k tvojmu prejavu.
A ze sa niektore modely roznych automobiliek neprekryvaju? A co uz len spominana r8 vs 911, nic?
Asi budes velmi prekvapeny ked poviem, ze ja proti autam, ktore ty ospevujes nemam nic, vacsinou, vobec ale nie v globale, kedtak k jednotlivym modelom, tak ako u kazdej automobilky. Naopak, mnoho ich povazujem za velmi vydarene. Tolko k tvojmu prejavu.
A ze sa niektore modely roznych automobiliek neprekryvaju? A co uz len spominana r8 vs 911, nic?
Hm ... vnútrajšok perfektný, kvalita bude určite, feeling taktiež, ale exteriér ...
Predchádzajúca generácia po facelifte svojimy agresívnejšími tvarmi viac vyjadrovala silu tohoto auta. No čo, nejako nám Porsche Cayenne "zteplalo" >😁
Predchádzajúca generácia po facelifte svojimy agresívnejšími tvarmi viac vyjadrovala silu tohoto auta. No čo, nejako nám Porsche Cayenne "zteplalo" >😁
Konečně SUV, které má sportovní styl, ale přitom nepůsobí přehnaně. Doufám, že se nikoho nedotknu, když řeknu, že jakkoliv bylo asi Porsche Cayenne předchozích generací kvalitní auto (nejel jsem v něm), vypadalo jako auto majitele gay clubu. Nové Cayenne je designově perfektní (možná až na záď). Odkazuje na sportovní tradici Porsche, ale nepřehání. Hlavně je ale vidět, že jde o kompletně nový design a ne "sportovní SUV 'ala BMW", kde se prostě přidá hromada průduchů a rozšíří se "wheel arches" (nevim, jak je to česky). Upřímně nejsem zrovna příznivcem Porsche, ale čistě od pohledu u mě Cayenne na trhu SUV vítězí. Víc ale hodnotit odmítám, dokud se nesvezu...
... a bude to celkem koukatelný stroj... >😒] i když nepochybuju, že jinak jede asi pěkně...
pre mna toto auto bolo, je a stale bude Touareg s kabatom Cayenne...
ps: zadok auta je priserny :no:
ps: zadok auta je priserny :no: