Ekonomika
figurka
0
Já tedy značky jako Ferrari, Lamborghini, Aston Martin za hvězdné nebe považuji. A právě s modely těchto značek bývá R8 srovnávána.
Přejít do diskuze
čoveče šnicle ty máš s těma metrošema nějakej problém. stejně jako s tranďákama z Thajska. Pak se tě tedy zeptám na rovinu - nejseš si jistej v kramflecích se svojí seksuální orientací anebo prostě nemáš rád metroseksuální celebryty?? Ať tak či onak tohle téma na auto.cz nepatří. od toho jsou tu jíné blogy, kde se ti určitě někdo bude minimálně verbálně věnovat.tady byla řeč imho o R8 a ty tu cosi krafeš o nějakejch lejdybojích (co to vlastně je??)
jsem rád že jsi pochopil o čem tu mluvím. hledisko, nehledisko faktem zůstává, že makat na sobě musíš... takže se přestaň kroutit a šlápni do toho...uvidíš, že mé doporučení není jen tak mimochodem... 😉
Pokud tě 4%ní (i proto je to zřejmě posláno 4x) tématika zajímá osobně a "hlouběji", zkus nějaké kolegy na růžovém webu, tu je to spíš o autech... 😉
Titulok hovori za vsetko >😁 mne to auto pripada straasne hom👋metrose*ualne.
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je G*A*Y
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je G*A*Y
Titulok hovori za vsetko >😁 mne to auto pripada straasne hom👋metrose*ualne.
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je G*A*Y
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je G*A*Y
Titulok hovori za vsetko >😁 mne to auto pripada straasne hom👋metrose*ualne.
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je GAY...
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je GAY...
Titulok hovori za vsetko >😁 mne to auto pripada straasne hom👋metrosexualne.
Proste maly metr👋homosexual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a mastergaylordeluxe co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je GAY...
Proste maly metr👋homosexual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a mastergaylordeluxe co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je GAY...
Co to tu vy dva melete? Ja chapu proc to tak je, jen podotykam, ze z estetickeho hlediska mi to nepasuje. Tecka. Neresim jestli to lze udelat jinak ci onak - je mi to sumak, at si to delaji, jak chteji. Jinak takove ty tajemne "casem pochopis", "musis dozrat" vylozene miluji.
S Italií jsem neměl tu čest, ale já prostě měl nad postelí Countach, takže nějaké R8 prostě nepřichází do úvahy 😄
Miata dobrá, trošku slabá baterka, bude chtít vyměnit. Jo a zvednout, mínus 5 cm je fakt už moc 😢
Miata dobrá, trošku slabá baterka, bude chtít vyměnit. Jo a zvednout, mínus 5 cm je fakt už moc 😢
To víš že jo, kde bych na celého vzal. Tedy... Znáš poučku, že máš kupovat to, co si můžeš koupit ještě jednou. Takže jednou poloutopence. 😉
Pokud máš na mysli červený Nissan GT-R a ne červené víno, tak je to možná někdo další. Mohu-li to odhadnout, tak na MAcz nechodí.
Tak znám aspoň jednoho, kterýmu by se tím splnil sen... Nejsem to ani já, ani nikdo z diskuze. Vím jen to, že by chtěl červené. Já bych ho bral v bílé.
Jestli chceš jít někam k vodě, tak si vem (opalovací) "krém, brýle" a běž, dokud je hezky... 😉 >😒]
Sorry, už jsem dlouho nebyl na saních... Možná se spokojím i s labutěma, ale vsadím se, že kdyby kočka koupil nějaký stodvaciáše a nechal s nima po areálu volnej pohyb, že by si do roka a do dne mohl koupit celej palác a ne jen zaplatit křídlo. 😉
V týhle "malý" kategorii bych měl asi hodně co dělat, abych si vybral... R8, Gallardo, Italia... PS. Jak miatíš? 😉
Já psal ale o plakátu Pola GTI, z "vedlejší" diskuze. Já třeba mám u trůnu epesní "R" koberečky, šetří to čas, vše nutné je pak vyřízeno rychle... Plakát R8čky si nemůžu dovolit, protože mám dveře tak blízko trůnu, že i převis z R8 je delší. Ale své rychlé touhy jsem vyřešil jinak. Napsal jsem si wolffovi do Fiat klubu o neofrankovanou známku "500 Abarth" a nalepil ji do výšky trůnících očí (+-). Řeknu ti, to je pak jízda, jak řežu zatáčky... >😒]
Ty bys bral 911, vím 😄. Je perfektní, měl jsem před nedavnem tu čest a musím říct, že :yes: :yes: :yes:
poletíš nahoru jak major gagarin kámo, o tom nepochybuj. jen nezapomeň náhradní tanga a pemprsku k tomu. tenhle vejlet nebude jak centryfuga vod Kočkovejch... 😉
Kdo rozhodne ma ci mel volne 3-4 molouny tak predouci kocicku na kline jiz bude davno mit.
Pokud neni v duchodovem veku rozhodne nepotrebuje balit WAGs.
Pokud neni v duchodovem veku rozhodne nepotrebuje balit WAGs.
Ano Lambo je tak skvělé, že i přes výkonnostní náskok a nižší hmotnost dostane od R8 na okruhu pěkně za uši. Navíc s R8 se můžeš bez jakýchkoliv obav sbalit a vyrazit směr Riviera, což se o Lambu říct nedá. A California je spíše konkurencí pro V8 než pro V10.
kurňa chlape, kde ty k těmhle kočárkům chodíš... No RS6+... to bys rád věděl co šmudlo?? Ale vážně - jde o předcházející generaci šestkové řady. Plusko mělo snad o něco zvýšený výkon a nějaké úpravy na výbavě. Jaké přesně ti z hlavy nepovím. každopádně se jednalo o poslední model první generace RS6. Výkonově to mělo snad 460 koní, tedy něco malinko navíc než standardní RS6. jistých úprav snad došel i podvozek a brzdy. Jinak ale auto jak blesk. Na rovinkách hotová raketa (zrychlení pod 5 vteřin a to šlo o kombík!!) táhlej dlouhej jako prd, ale zatáčkovité partie jsem ve větším nezkoušel. Přeci jen jsem ho měl na cca. 2 hodiny, z čehož většina času se projela na rovinatých partiích...
Musím vyseknout poklonu Audi za další střípek do své úžasné modelové mozaiky. Díky Raketám se Audi posunulo zase o kus dál.
Díky absenci takto zaměřených modelů v historii si Audi mohlo dovolit více pracovat s designem a neohlížet se na tradice. Jak již někdo zmínil, dokonalá vizáž na úvod 21. století. Tento "odklon" vyjde dokonale najevo na společných fotografiích s klasikami z Maranella, St.Agaty, nebo z Gaydonu, kde si "nemohou" dovolit nějakou zásadní revoluci. Tímto nechci říct, že by Audi bylo lepší, či horší. Na tomto hvězdném neby může být spoustu úhlů pohledu. Jisté je pouze jedno. Pro Audi je úspěch už jen to, že je jméno Audi vůbec vyslovováno (s respektem) v jedné větě vedle stálic tohoto hvězdného nebe.
Díky absenci takto zaměřených modelů v historii si Audi mohlo dovolit více pracovat s designem a neohlížet se na tradice. Jak již někdo zmínil, dokonalá vizáž na úvod 21. století. Tento "odklon" vyjde dokonale najevo na společných fotografiích s klasikami z Maranella, St.Agaty, nebo z Gaydonu, kde si "nemohou" dovolit nějakou zásadní revoluci. Tímto nechci říct, že by Audi bylo lepší, či horší. Na tomto hvězdném neby může být spoustu úhlů pohledu. Jisté je pouze jedno. Pro Audi je úspěch už jen to, že je jméno Audi vůbec vyslovováno (s respektem) v jedné větě vedle stálic tohoto hvězdného nebe.
Naposledy jsem od Audi řídil Q7 V12TDI a novou A8 V8 TDI a posledně jmenovaná mě teda docela dostala... a to nejsem žádný velký příznivec téhle (trochu zbytečně) velké třídy "s řidičem"...
P.S. To "+" u RS6 je co?
P.S. To "+" u RS6 je co?
tak abys věděl ty škarohlíde, R8 mám vylepenou jak na záchodovejch dveřích tak i nad postelí už nějakej ten pátek. A nemusim psát ani tobě ani lejblovi abys věděl... 8-s >😁
Tak tak :yes😒br />
P.S. Priznavam, ze uz jsem R8 slysel a striknul jsem si z toho...no to je ale jina hi100rie.
P.S. Priznavam, ze uz jsem R8 slysel a striknul jsem si z toho...no to je ale jina hi100rie.
já jo ale pssssssssssst. jsou od bburaga a kdyby se to dozvěděl dottore roznese mě na hadích kopytech, tak ani muk bráško...!! 😉
závidím i to. Já s tímhle drzkem žádnou zkušenost nemám. Mé sportovní malozkušenosti končí v RS6+ a poslední RS4, pak i v modelech S6 a S4 či S3. Nicméně R8 u mne zůstane asi jen nesplněným snem... 😉
Tak, tak... 😉 :yes😒br />
P.S. Přiznávám, že jsem zatím jel jen s osmihrnkovou R8 s R-tronicem...
P.S. Přiznávám, že jsem zatím jel jen s osmihrnkovou R8 s R-tronicem...
Hoši hoši, a už jsme zase u toho starého známého bebí. Je tu špičkové auto v podobě Audi R8 s tou nejlepší desetihrnkovou motorizací a hned se zvedne vlna kritiky, stížností a připomínek. Tedy vezměme to popořádku. Ani jeden z vás chlapci (a přiznejte si to) tohle auto zatím ani na vlastní oči neviděl, natož pak aby si do něj sedl, nedejbože jej řídil. Ale jak tak koukám, je tu více než dost odborníků na supersporty, kteří se se mnou budou do krve přít jak ten ital (rok starej za mega a půl) je lepší, jak tohle nemá styl, jak Audi je jen takovej lepší vlkohrad atd...
Mám tyhle škarohlídy svým způsobem rád. Díky nim tahle debata nezajde na úbytě. Sami sedlají Fáčko či toho žigulíka, v lepších případech pak služební Fábii, ale tady jsou entuziasty a znalci. Tedy připomenu jen pár drobností. Lambo svého času koupilo VW a nebýt tohoto kontraktu, možná dnes už by tahle značka byla jen součástí autohistorie. Dnes však jede, vydělává a světe div se, onen desetiválec v R8 je vlastně až na pár drobností a lehce snížený výkon tentýž, který řve v Gallardu.
Další věcí pak je servis. Již to tu zmiňoval kolega, nicméně kolik je servisních míst Audi a kolik Lamba či Ferrari?? O provozních nákladech se tu bavit nebudeme. Zákazník, který zaplatí za auto 4,5 mio tyhle věci obvykle neřeší, nemluvě o tom, že většinou má v garáži další 3 až 4 auta. Takže nemudrujte tu kdo komu kraluje ve světě supersportů a raději se zaměřme na poznání samotné R8. 😉
Mám tyhle škarohlídy svým způsobem rád. Díky nim tahle debata nezajde na úbytě. Sami sedlají Fáčko či toho žigulíka, v lepších případech pak služební Fábii, ale tady jsou entuziasty a znalci. Tedy připomenu jen pár drobností. Lambo svého času koupilo VW a nebýt tohoto kontraktu, možná dnes už by tahle značka byla jen součástí autohistorie. Dnes však jede, vydělává a světe div se, onen desetiválec v R8 je vlastně až na pár drobností a lehce snížený výkon tentýž, který řve v Gallardu.
Další věcí pak je servis. Již to tu zmiňoval kolega, nicméně kolik je servisních míst Audi a kolik Lamba či Ferrari?? O provozních nákladech se tu bavit nebudeme. Zákazník, který zaplatí za auto 4,5 mio tyhle věci obvykle neřeší, nemluvě o tom, že většinou má v garáži další 3 až 4 auta. Takže nemudrujte tu kdo komu kraluje ve světě supersportů a raději se zaměřme na poznání samotné R8. 😉
Ono je to totiz, tsmarte, takhle: Clovek, co dokaze vydelat a uzivit takove auto nepotrebuje delat dojizdaka :yes:
mě se líbí oba, jak nahoře bez tak i ta s podprdou. Obě (R8 pro méně chápavé) vypadají skvostně a moc jim není co vyčítat. A ten zvuk, ten zvuk se ti vryje až do morku kostí. ještě jednou bravo...
no na mne keby bolo rozhodovanie, ci si kupim sportove auto alebo sportovo vyzerajuce (sak ale to sa ma asi nikdy tykat nebude😊 tak by som si vybral to sportove. uz len z ucty k mojim uprimnym citom 😄
musí se k tomu dopracovat. zamyslet se nad sebou, začít na sobě tvrdě makat, učit se studovat jazyky a celkově uzrávat. Samo to ale nepůjde. Jen čas a píle ukážou ovoce. a pak i Iled pochopí o čem že tahle kategorie aut je. zatím mu nechme čas. 😉
no vsak zhruba o to ide. vyvalit styri ceske melony za R8 wanabe sport alebo tri za 911 carrera a za zvysny melon sa previezt po europe s kreditkou a balit GoodLookingGirls. ten druhy scenar sa mi zda atraktivnejsi 😄
Mě se taky více líbí Spyder. A na živo je ještě lepší vidět tu neskutečnou placku s ještě lepším zvukem. 😉 :yes:
Ono když se řekne Porsche, tak se mi zjeví před očima tradiční 911 a ta je na řízení opravdu pohodová. Turbo, nebo klony typu RS, GT apod, to už je kapku jiná kávička. 😉
Osobně to tragicky nevnímám, že jde "jen" o Audi. Na prakticky prvotinu jde o nesmírně povedený vůz bez větších chyb. Je taky cíleno na trošku jinou sortu lidí, než ti, co kupují italské sporťáky.
Technicky dokonalé, zábavné na řízení, krásné. tp všechno je, ale je to pořád jenom Audi. Ve světě supersportů kralují jiní...
Jeste jednou jsem prosel fotky a musim se priznat ze se mi Spyder libi vic nez bezna s pevnou strechou. Navic mi to vzhledem k "pohodovemu" charakteru dava jeste vetsi smysl, vitr ve vlasech, cerne bryle a vzhuru mezi lidi 😄
Z tvého textu vyplývá, že se tě tato volba vůbec netýká. 😉
Ano, můžeš koupit jetého itala, proč ne. Ale počítej s tím, že díly na rudocha (nebo nějakého býka) jsou podstatně dražší a co je horší, hoří jako papír. Koupíš ojetinu, vrazíš pár desítek tisíc (v tom lepším případě) do servisu, v tom horším to přeleze sto tisíc a máš připravené auto na sezónu. Odjezdíš (neodploužíš) pár tisíc km a můžeš měnit znova. Jó, je to pekelně drahé.
Naproti tomu R8 ti zeservisují prakticky v každém větším městě, kde je servis Audi, ceny jsou snesitelnější a auto je příjemnější na každodenní pojezd.
Ale jinak, klidně kup itala, já budu rád, když na cestách takových aut potkám více.
😉
Ano, můžeš koupit jetého itala, proč ne. Ale počítej s tím, že díly na rudocha (nebo nějakého býka) jsou podstatně dražší a co je horší, hoří jako papír. Koupíš ojetinu, vrazíš pár desítek tisíc (v tom lepším případě) do servisu, v tom horším to přeleze sto tisíc a máš připravené auto na sezónu. Odjezdíš (neodploužíš) pár tisíc km a můžeš měnit znova. Jó, je to pekelně drahé.
Naproti tomu R8 ti zeservisují prakticky v každém větším městě, kde je servis Audi, ceny jsou snesitelnější a auto je příjemnější na každodenní pojezd.
Ale jinak, klidně kup itala, já budu rád, když na cestách takových aut potkám více.
😉
Rozhodne, zalezi jen na uhlu pohledu, co kdo vnima jako "ultimatni" a na co ridicsky ma. Ja osobne bych si treba Porsche Turbo klidne poridil, coz je ale zatim realite dosti vzdalene, protoze penize 😄
A nebylo by takhle lepší, si za ty prachy koupit jednoho oblítaného accorda a se zbytkem už to nějak do rakve doplácat? 8-s 😉
R8 dokázala něco neuvěřitelného, dokázala přijít se zcela novým vizuálním pojetm těchto aut. Doslovná karoserie jednadvacátého století.
za tyhle prachy si koupím raději Ferrari nebo Lambo, možná rok staré a mírně jeté,ale image Italů je o 10levelů výše.
Nehledě na to,že California se dá za 4,2mega koupit jetá.
Nehledě na to,že California se dá za 4,2mega koupit jetá.
Já bch řekl, že i Porsche je pořád velmi solidně použitelné a poslušné auto pro každý den. Jsou tu jiné značky, které opravdu vyžadují pevnou ruku a oproti nim je i to Porsche učiněný beránek. 😉
Porsche je v teto cenove kategorii opravdovy hardcore supersport (nemluvim o Cayenu) vyzadujici sakra pevnou ruku, coz treba zenam nebo nekomu kdo rad image a auru supersportu, ale ultimatni jizdu az zas tak ne, nemusi vyhovovat. A pro ne je tu R8 a Spyder obzvlast 😉
R8 je vazne klasa, co se tyce bezneho uzivani velice prijemny, ne-li nejpohodovejsi supersport, o tom koneckoncu svedci i zeny za volantem na promo fotkach.
doktore, jak se jinak nemusíme, tady ti starej brachu vysekávám poklonu a jednoznačně souhlasím. R8 je dokonalý produkt, moderní pojetí supersportu navíc pro každodenní použití. Krásné, technicky vyspělé, stylově čisté auto pro opravdové fajnšmekry. Bravissimo Audi. :yes:
že tě huba nepálí ty jeden ekotrávníčku... ještě by si prstíčkem škrábal abys moh stodvaciášek povodit na dlouhym táhlym a pak si za odměnu u nguena dát ty nudle s krevetama... :-! >😒] >😁
A víš jakou zanecháš ekostopu? A to do toho nepočítám tu nudlovku z krevetama a doplňující klobásku co si sežral pod LaTitDudem... 😉 >😁
niečo zhnité je ve státě českém to, když mě nutí ekonauti abych se za deset tisíc zbavil milovaného stodvaciášku. Jsou to barbaři a teroristi. půjdu si stěžovat do štrasburgu... 8-s
Co a za co je někdo ochoten dát své peníze, je především každého věc, "nieco zhnite v state...", je naopak tehdy, pokud mu do toho někdo (třeba zrovna ten "stát") "kecá"..., což si jistě mnozí ještě dobře pamatujeme 😉
U podobného auta (s motorem uprosted) nemůžeš očekávat proporce, na které jsi zvyklý u klasické koncepce (s motorem vpředu) s podélně uloženým řadovým šestiválem (nebo V8/10/12)...
nieco zhnite je v state danskom, ak je niekto ochotny dat za toto auto tieto peniaze, ked za ne moze mat porsche! 😄
Proč by to měla být demagogie? V čem nemá GTI pravdu? Zkus být konkrétnější.
Za mě musím dát :yes:
Za mě musím dát :yes:
Tohle je přesně to auto, které nastavuje měřítka. Vybraným jedincům výrazně do plusu, zástupům duševních malomocných pak výrazně do mínusu. Kdo tyhle dravce zná z německých měst a dálnic (nemyslím ty malomocné) ví, že o autoritu nemusí usilovat, ta z těchto aut doslova prýští na všechny strany.
Úchvatná vizáž, úchvatná technika, úchvatné jízdní vlastnosti a v této karosářské konfiguraci též úchvatná životní nadstavba. Ano, snad nic není bazarovým zapařeninám vzdálenější než vozy tohoto ražení.
Absolutně dotvořená karoserie, absolutně dotvořená kabina, absolutně definovaný styl, a absolutně definovaná image. Až vyrazíš, nespěchej, na tohle auto se s tajeným obdivem lačně dívají i ti, jimž sliny závisti třísní třesoucí se brady při setkáních s auty desetkrát levnějšími...
Tedy nezbývá, než AUDI vyseknout dokonalou poklonu. Byly doby, kdy jsi údajně prý vlastnil kus AURORY, dnes jsou doby, kdy můžeš vlastnit celou erosmičku, a sám. No, jen si to představ... mít v garáži jedno z nejlepších aut světa, to předčí i flotilu auror... nebo ne?
BRAVWO AUDI :yes:
Úchvatná vizáž, úchvatná technika, úchvatné jízdní vlastnosti a v této karosářské konfiguraci též úchvatná životní nadstavba. Ano, snad nic není bazarovým zapařeninám vzdálenější než vozy tohoto ražení.
Absolutně dotvořená karoserie, absolutně dotvořená kabina, absolutně definovaný styl, a absolutně definovaná image. Až vyrazíš, nespěchej, na tohle auto se s tajeným obdivem lačně dívají i ti, jimž sliny závisti třísní třesoucí se brady při setkáních s auty desetkrát levnějšími...
Tedy nezbývá, než AUDI vyseknout dokonalou poklonu. Byly doby, kdy jsi údajně prý vlastnil kus AURORY, dnes jsou doby, kdy můžeš vlastnit celou erosmičku, a sám. No, jen si to představ... mít v garáži jedno z nejlepších aut světa, to předčí i flotilu auror... nebo ne?
BRAVWO AUDI :yes: