Ekonomika
Tohle je přesně to auto, které nastavuje měřítka. Vybraným jedincům výrazně do plusu, zástupům duševních malomocných pak výrazně do mínusu. Kdo tyhle dravce zná z německých měst a dálnic (nemyslím ty malomocné) ví, že o autoritu nemusí usilovat, ta z těchto aut doslova prýští na všechny strany.
Úchvatná vizáž, úchvatná technika, úchvatné jízdní vlastnosti a v této karosářské konfiguraci též úchvatná životní nadstavba. Ano, snad nic není bazarovým zapařeninám vzdálenější než vozy tohoto ražení.
Absolutně dotvořená karoserie, absolutně dotvořená kabina, absolutně definovaný styl, a absolutně definovaná image. Až vyrazíš, nespěchej, na tohle auto se s tajeným obdivem lačně dívají i ti, jimž sliny závisti třísní třesoucí se brady při setkáních s auty desetkrát levnějšími...
Tedy nezbývá, než AUDI vyseknout dokonalou poklonu. Byly doby, kdy jsi údajně prý vlastnil kus AURORY, dnes jsou doby, kdy můžeš vlastnit celou erosmičku, a sám. No, jen si to představ... mít v garáži jedno z nejlepších aut světa, to předčí i flotilu auror... nebo ne?
BRAVWO AUDI :yes:
Úchvatná vizáž, úchvatná technika, úchvatné jízdní vlastnosti a v této karosářské konfiguraci též úchvatná životní nadstavba. Ano, snad nic není bazarovým zapařeninám vzdálenější než vozy tohoto ražení.
Absolutně dotvořená karoserie, absolutně dotvořená kabina, absolutně definovaný styl, a absolutně definovaná image. Až vyrazíš, nespěchej, na tohle auto se s tajeným obdivem lačně dívají i ti, jimž sliny závisti třísní třesoucí se brady při setkáních s auty desetkrát levnějšími...
Tedy nezbývá, než AUDI vyseknout dokonalou poklonu. Byly doby, kdy jsi údajně prý vlastnil kus AURORY, dnes jsou doby, kdy můžeš vlastnit celou erosmičku, a sám. No, jen si to představ... mít v garáži jedno z nejlepších aut světa, to předčí i flotilu auror... nebo ne?
BRAVWO AUDI :yes:
a samozrejme absolutna demagogia
Jak jinak než souhlasil, kam se na R8 hrabe Lambo nebo červená placka z Itálie!!!
doktore, jak se jinak nemusíme, tady ti starej brachu vysekávám poklonu a jednoznačně souhlasím. R8 je dokonalý produkt, moderní pojetí supersportu navíc pro každodenní použití. Krásné, technicky vyspělé, stylově čisté auto pro opravdové fajnšmekry. Bravissimo Audi. :yes:
R8 je vazne klasa, co se tyce bezneho uzivani velice prijemny, ne-li nejpohodovejsi supersport, o tom koneckoncu svedci i zeny za volantem na promo fotkach.
Efektní kontrast - krásná žena, krásná erosmička. Jo, R8 je estetické vizuální mistrovství.
Jeste jednou jsem prosel fotky a musim se priznat ze se mi Spyder libi vic nez bezna s pevnou strechou. Navic mi to vzhledem k "pohodovemu" charakteru dava jeste vetsi smysl, vitr ve vlasech, cerne bryle a vzhuru mezi lidi 😄
Mě se taky více líbí Spyder. A na živo je ještě lepší vidět tu neskutečnou placku s ještě lepším zvukem. 😉 :yes:
Stačilo prostě jen říct, že vám chutná.... 😉 :yes😒br />
PS: bral bych lambo :-! 😄
PS: bral bych lambo :-! 😄
Nedrž se zbytečně při zemi a klidně se pořádně (virtuálně) vodvaž...
😉 😄
😉 😄
já bych prosil kréééém brylééééééé 😉
A já utopence. >😁
😄 Alessio, já ne.
V týhle "malý" kategorii bych měl asi hodně co dělat, abych si vybral... R8, Gallardo, Italia... PS. Jak miatíš? 😉
nieco zhnite je v state danskom, ak je niekto ochotny dat za toto auto tieto peniaze, ked za ne moze mat porsche! 😄
Co a za co je někdo ochoten dát své peníze, je především každého věc, "nieco zhnite v state...", je naopak tehdy, pokud mu do toho někdo (třeba zrovna ten "stát") "kecá"..., což si jistě mnozí ještě dobře pamatujeme 😉
niečo zhnité je ve státě českém to, když mě nutí ekonauti abych se za deset tisíc zbavil milovaného stodvaciášku. Jsou to barbaři a teroristi. půjdu si stěžovat do štrasburgu... 8-s
A víš jakou zanecháš ekostopu? A to do toho nepočítám tu nudlovku z krevetama a doplňující klobásku co si sežral pod LaTitDudem... 😉 >😁
že tě huba nepálí ty jeden ekotrávníčku... ještě by si prstíčkem škrábal abys moh stodvaciášek povodit na dlouhym táhlym a pak si za odměnu u nguena dát ty nudle s krevetama... :-! >😒] >😁
😄 No jen abych se vůbec doškrábal až nahoru, než skončí závod. >😁
poletíš nahoru jak major gagarin kámo, o tom nepochybuj. jen nezapomeň náhradní tanga a pemprsku k tomu. tenhle vejlet nebude jak centryfuga vod Kočkovejch... 😉
Porsche je v teto cenove kategorii opravdovy hardcore supersport (nemluvim o Cayenu) vyzadujici sakra pevnou ruku, coz treba zenam nebo nekomu kdo rad image a auru supersportu, ale ultimatni jizdu az zas tak ne, nemusi vyhovovat. A pro ne je tu R8 a Spyder obzvlast 😉
Já bch řekl, že i Porsche je pořád velmi solidně použitelné a poslušné auto pro každý den. Jsou tu jiné značky, které opravdu vyžadují pevnou ruku a oproti nim je i to Porsche učiněný beránek. 😉
Rozhodne, zalezi jen na uhlu pohledu, co kdo vnima jako "ultimatni" a na co ridicsky ma. Ja osobne bych si treba Porsche Turbo klidne poridil, coz je ale zatim realite dosti vzdalene, protoze penize 😄
Ono když se řekne Porsche, tak se mi zjeví před očima tradiční 911 a ta je na řízení opravdu pohodová. Turbo, nebo klony typu RS, GT apod, to už je kapku jiná kávička. 😉
no vsak zhruba o to ide. vyvalit styri ceske melony za R8 wanabe sport alebo tri za 911 carrera a za zvysny melon sa previezt po europe s kreditkou a balit GoodLookingGirls. ten druhy scenar sa mi zda atraktivnejsi 😄
za tyhle prachy si koupím raději Ferrari nebo Lambo, možná rok staré a mírně jeté,ale image Italů je o 10levelů výše.
Nehledě na to,že California se dá za 4,2mega koupit jetá.
Nehledě na to,že California se dá za 4,2mega koupit jetá.
A nebylo by takhle lepší, si za ty prachy koupit jednoho oblítaného accorda a se zbytkem už to nějak do rakve doplácat? 8-s 😉
Z tvého textu vyplývá, že se tě tato volba vůbec netýká. 😉
Ano, můžeš koupit jetého itala, proč ne. Ale počítej s tím, že díly na rudocha (nebo nějakého býka) jsou podstatně dražší a co je horší, hoří jako papír. Koupíš ojetinu, vrazíš pár desítek tisíc (v tom lepším případě) do servisu, v tom horším to přeleze sto tisíc a máš připravené auto na sezónu. Odjezdíš (neodploužíš) pár tisíc km a můžeš měnit znova. Jó, je to pekelně drahé.
Naproti tomu R8 ti zeservisují prakticky v každém větším městě, kde je servis Audi, ceny jsou snesitelnější a auto je příjemnější na každodenní pojezd.
Ale jinak, klidně kup itala, já budu rád, když na cestách takových aut potkám více.
😉
Ano, můžeš koupit jetého itala, proč ne. Ale počítej s tím, že díly na rudocha (nebo nějakého býka) jsou podstatně dražší a co je horší, hoří jako papír. Koupíš ojetinu, vrazíš pár desítek tisíc (v tom lepším případě) do servisu, v tom horším to přeleze sto tisíc a máš připravené auto na sezónu. Odjezdíš (neodploužíš) pár tisíc km a můžeš měnit znova. Jó, je to pekelně drahé.
Naproti tomu R8 ti zeservisují prakticky v každém větším městě, kde je servis Audi, ceny jsou snesitelnější a auto je příjemnější na každodenní pojezd.
Ale jinak, klidně kup itala, já budu rád, když na cestách takových aut potkám více.
😉
Technicky dokonalé, zábavné na řízení, krásné. tp všechno je, ale je to pořád jenom Audi. Ve světě supersportů kralují jiní...
Osobně to tragicky nevnímám, že jde "jen" o Audi. Na prakticky prvotinu jde o nesmírně povedený vůz bez větších chyb. Je taky cíleno na trošku jinou sortu lidí, než ti, co kupují italské sporťáky.
Myslim si, ze vetsina znas by se citila v raji s Nissanem GT-R 😉
Tak znám aspoň jednoho, kterýmu by se tím splnil sen... Nejsem to ani já, ani nikdo z diskuze. Vím jen to, že by chtěl červené. Já bych ho bral v bílé.
Ono je to totiz, tsmarte, takhle: Clovek, co dokaze vydelat a uzivit takove auto nepotrebuje delat dojizdaka :yes:
...a opravdu si je koupíš? 😲 :😉 8-s >😒]
Hoši hoši, a už jsme zase u toho starého známého bebí. Je tu špičkové auto v podobě Audi R8 s tou nejlepší desetihrnkovou motorizací a hned se zvedne vlna kritiky, stížností a připomínek. Tedy vezměme to popořádku. Ani jeden z vás chlapci (a přiznejte si to) tohle auto zatím ani na vlastní oči neviděl, natož pak aby si do něj sedl, nedejbože jej řídil. Ale jak tak koukám, je tu více než dost odborníků na supersporty, kteří se se mnou budou do krve přít jak ten ital (rok starej za mega a půl) je lepší, jak tohle nemá styl, jak Audi je jen takovej lepší vlkohrad atd...
Mám tyhle škarohlídy svým způsobem rád. Díky nim tahle debata nezajde na úbytě. Sami sedlají Fáčko či toho žigulíka, v lepších případech pak služební Fábii, ale tady jsou entuziasty a znalci. Tedy připomenu jen pár drobností. Lambo svého času koupilo VW a nebýt tohoto kontraktu, možná dnes už by tahle značka byla jen součástí autohistorie. Dnes však jede, vydělává a světe div se, onen desetiválec v R8 je vlastně až na pár drobností a lehce snížený výkon tentýž, který řve v Gallardu.
Další věcí pak je servis. Již to tu zmiňoval kolega, nicméně kolik je servisních míst Audi a kolik Lamba či Ferrari?? O provozních nákladech se tu bavit nebudeme. Zákazník, který zaplatí za auto 4,5 mio tyhle věci obvykle neřeší, nemluvě o tom, že většinou má v garáži další 3 až 4 auta. Takže nemudrujte tu kdo komu kraluje ve světě supersportů a raději se zaměřme na poznání samotné R8. 😉
Mám tyhle škarohlídy svým způsobem rád. Díky nim tahle debata nezajde na úbytě. Sami sedlají Fáčko či toho žigulíka, v lepších případech pak služební Fábii, ale tady jsou entuziasty a znalci. Tedy připomenu jen pár drobností. Lambo svého času koupilo VW a nebýt tohoto kontraktu, možná dnes už by tahle značka byla jen součástí autohistorie. Dnes však jede, vydělává a světe div se, onen desetiválec v R8 je vlastně až na pár drobností a lehce snížený výkon tentýž, který řve v Gallardu.
Další věcí pak je servis. Již to tu zmiňoval kolega, nicméně kolik je servisních míst Audi a kolik Lamba či Ferrari?? O provozních nákladech se tu bavit nebudeme. Zákazník, který zaplatí za auto 4,5 mio tyhle věci obvykle neřeší, nemluvě o tom, že většinou má v garáži další 3 až 4 auta. Takže nemudrujte tu kdo komu kraluje ve světě supersportů a raději se zaměřme na poznání samotné R8. 😉
závidím i to. Já s tímhle drzkem žádnou zkušenost nemám. Mé sportovní malozkušenosti končí v RS6+ a poslední RS4, pak i v modelech S6 a S4 či S3. Nicméně R8 u mne zůstane asi jen nesplněným snem... 😉
Zapoměl sis napsat o plakát... když už si to psal white labelovi, že? 😉
tak abys věděl ty škarohlíde, R8 mám vylepenou jak na záchodovejch dveřích tak i nad postelí už nějakej ten pátek. A nemusim psát ani tobě ani lejblovi abys věděl... 8-s >😁
Já psal ale o plakátu Pola GTI, z "vedlejší" diskuze. Já třeba mám u trůnu epesní "R" koberečky, šetří to čas, vše nutné je pak vyřízeno rychle... Plakát R8čky si nemůžu dovolit, protože mám dveře tak blízko trůnu, že i převis z R8 je delší. Ale své rychlé touhy jsem vyřešil jinak. Napsal jsem si wolffovi do Fiat klubu o neofrankovanou známku "500 Abarth" a nalepil ji do výšky trůnících očí (+-). Řeknu ti, to je pak jízda, jak řežu zatáčky... >😒]
Naposledy jsem od Audi řídil Q7 V12TDI a novou A8 V8 TDI a posledně jmenovaná mě teda docela dostala... a to nejsem žádný velký příznivec téhle (trochu zbytečně) velké třídy "s řidičem"...
P.S. To "+" u RS6 je co?
P.S. To "+" u RS6 je co?
kurňa chlape, kde ty k těmhle kočárkům chodíš... No RS6+... to bys rád věděl co šmudlo?? Ale vážně - jde o předcházející generaci šestkové řady. Plusko mělo snad o něco zvýšený výkon a nějaké úpravy na výbavě. Jaké přesně ti z hlavy nepovím. každopádně se jednalo o poslední model první generace RS6. Výkonově to mělo snad 460 koní, tedy něco malinko navíc než standardní RS6. jistých úprav snad došel i podvozek a brzdy. Jinak ale auto jak blesk. Na rovinkách hotová raketa (zrychlení pod 5 vteřin a to šlo o kombík!!) táhlej dlouhej jako prd, ale zatáčkovité partie jsem ve větším nezkoušel. Přeci jen jsem ho měl na cca. 2 hodiny, z čehož většina času se projela na rovinatých partiích...
Musím vyseknout poklonu Audi za další střípek do své úžasné modelové mozaiky. Díky Raketám se Audi posunulo zase o kus dál.
Díky absenci takto zaměřených modelů v historii si Audi mohlo dovolit více pracovat s designem a neohlížet se na tradice. Jak již někdo zmínil, dokonalá vizáž na úvod 21. století. Tento "odklon" vyjde dokonale najevo na společných fotografiích s klasikami z Maranella, St.Agaty, nebo z Gaydonu, kde si "nemohou" dovolit nějakou zásadní revoluci. Tímto nechci říct, že by Audi bylo lepší, či horší. Na tomto hvězdném neby může být spoustu úhlů pohledu. Jisté je pouze jedno. Pro Audi je úspěch už jen to, že je jméno Audi vůbec vyslovováno (s respektem) v jedné větě vedle stálic tohoto hvězdného nebe.
Díky absenci takto zaměřených modelů v historii si Audi mohlo dovolit více pracovat s designem a neohlížet se na tradice. Jak již někdo zmínil, dokonalá vizáž na úvod 21. století. Tento "odklon" vyjde dokonale najevo na společných fotografiích s klasikami z Maranella, St.Agaty, nebo z Gaydonu, kde si "nemohou" dovolit nějakou zásadní revoluci. Tímto nechci říct, že by Audi bylo lepší, či horší. Na tomto hvězdném neby může být spoustu úhlů pohledu. Jisté je pouze jedno. Pro Audi je úspěch už jen to, že je jméno Audi vůbec vyslovováno (s respektem) v jedné větě vedle stálic tohoto hvězdného nebe.
Souhlas, tedy až na to hvězdné nebe. 😉
Titulok hovori za vsetko >😁 mne to auto pripada straasne hom👋metrosexualne.
Proste maly metr👋homosexual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a mastergaylordeluxe co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je GAY...
Proste maly metr👋homosexual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a mastergaylordeluxe co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je GAY...
Titulok hovori za vsetko >😁 mne to auto pripada straasne hom👋metrose*ualne.
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je GAY...
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je GAY...
Titulok hovori za vsetko >😁 mne to auto pripada straasne hom👋metrose*ualne.
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je G*A*Y
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je G*A*Y
Titulok hovori za vsetko >😁 mne to auto pripada straasne hom👋metrose*ualne.
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je G*A*Y
Proste maly metr👋homose*ual si kupi TT, trosku väcsi A5/S5/RS5 a masterg*ylord deluxee co trt*ka thaiskych ladyboy ten ma R8 >😁 nechem tym vobec povedat ze to auto je zle. ale proste..je G*A*Y
Pokud tě 4%ní (i proto je to zřejmě posláno 4x) tématika zajímá osobně a "hlouběji", zkus nějaké kolegy na růžovém webu, tu je to spíš o autech... 😉
čoveče šnicle ty máš s těma metrošema nějakej problém. stejně jako s tranďákama z Thajska. Pak se tě tedy zeptám na rovinu - nejseš si jistej v kramflecích se svojí seksuální orientací anebo prostě nemáš rád metroseksuální celebryty?? Ať tak či onak tohle téma na auto.cz nepatří. od toho jsou tu jíné blogy, kde se ti určitě někdo bude minimálně verbálně věnovat.tady byla řeč imho o R8 a ty tu cosi krafeš o nějakejch lejdybojích (co to vlastně je??)
[odkaz]
Sedadla bych jaksi očekával více posunutá dozadu a kontrast bachratý zadek štíhlý předek také není ono. Jinak super auto jedno z mála, které se mi u Audi líbí. :yes: