Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda CR-Z: Prodej oficiálně zahájen, první cena 569.000,- Kč

Evropská verze Hondy CR-Z se představila na ženevském autosalonu, její prodej v Česku byl oficiálně zahájen včera, 7. června 2010. Bude se dodávat ve čtyřech stupních výbav: S, Sport, GT a GT Top.
Zpět na článek
8. 6. 2010 00:40
8. 6. 2010 06:52
neregistrovaný "mario.b"
8. 6. 2010 06:56
neregistrovaný "mario.b"
8. 6. 2010 08:43
8. 6. 2010 15:22
neregistrovaný "schulz"
8. 6. 2010 15:56
8. 6. 2010 18:37
9. 6. 2010 12:02
9. 6. 2010 15:33
10. 6. 2010 16:44
9. 6. 2010 16:47
8. 6. 2010 17:05
8. 6. 2010 17:26
8. 6. 2010 16:34
8. 6. 2010 18:50
9. 6. 2010 12:28
9. 6. 2010 15:57
9. 6. 2010 21:14
10. 6. 2010 16:51
8. 6. 2010 00:40
Můj sen!
Pane jo, to je mašina! Jednou se snad dočkám a tohle dělo bude v mojí garáži! To je rychlý i na těch obrázkách! Prostě super!

Sorry, já myslel, že je to Aston a on je to prius?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
8. 6. 2010 01:56
Re: Můj sen!
Těsně vedle..., je to "Insight Type-R"... ;-)
neregistrovaný "mario.b"
8. 6. 2010 06:52
Re: Můj sen!
Počkej radši na toyotu FT-86 :yes: ,ale až za dva roky :no:
neregistrovaný "mario.b"
8. 6. 2010 06:56
cena
na to že to má být auto pro mladý a je to jen dvoumístné , výbava min.Sport tak 600tis.kč je docela dost ;-\ ,ale Honda nebyla nikdy levné auto
Rozbalit vlákno
1
8. 6. 2010 08:43
Re: cena
Rozhodne to nebude okoukane na ceskych silnicich; auta za 600 tycek pro mlade to nebude rozhodne masova zalezitost v zemi kde velikost kufru je temer narodni symbol.
8. 6. 2010 09:47
To je levné...
To nemohu říct. Seděl jsem v tom v Ženevě a je to hroznej plasťák vevnitř... napočítal jsem snad 15 druhů plastových povrchů různých barev a povrchových úprav... displej jak kdyby tam instaloval vrchní votuzer Ferda z Horní Dolní nad Potokem.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Choochoo
8. 6. 2010 15:45
Re: To je levné...
auto neni tolik o plastech, auto je o technice. Coz se koncernovym odbornikum, kterym se techniky nedostava, tezko vyvetluje, tezko :no:
8. 6. 2010 16:22
Re: To je levné...
Omyl. U většiny mainstreamových aut od 500k do 1m je dnes technika celkem srovnatelná - co jde objednat u jedné značky, jde i u druhé. Určitou výjimku tvoří hybridy u některých japonských výrobců, a na druhé straně lepší benzíny a celková šíře doplňkové palety u VW a evropské prémie. Když si pak koupíte auto za rozumné peníze, automaticky očekáváte, že technika je standardní a OK. To je tzv. hygienický faktor - naprostá samozřejmost. Rozdíl pak často spočívá právě v tom, jak daná automobilka zvládla design a ergonomii, jaké jsou materiály, jak se v interiéru cítíte. Zvlášť to poslední je pro mě klíčový faktor, protože v tom autě prosedím 50k km ročně. Je potom škoda, když to nějaká automobilka odflákne. Notabene když je údajně technicky tak vyspělá - proč se kakra vykašlala na něco tak elementárního, jako kvalita interiéru, když by to mně i dalším zákazníkům zvýšilo spokojenost? Zkrátka a dobře, auta JSOU i o plastech, ať už mlaďoši na webu kňourají jakkoli...
8. 6. 2010 17:03
Re: To je levné...
Aha, to budeš asi "velký odborník". Mezi 500k - 1M jsou značné technické rozdíly. Ale chtělo by to trochu rozumět technice, strojařině.
Avatar - King
8. 6. 2010 17:04
Re: To je levné...
S tím, cos napsal, se dá souhlasit jen částečně.

"Celkem srovnatelná" je u té techniky pojem, do něhož se toho spousta schová. To, že něco stejně dobře jede, má to stejný výkon a stejně dobře vypadá, se ukáže dost odlišným v závislosti na tom, jak často s tím budeš jezdit do servisu.

A co se týče těch interiérů, myslím, že zásadní je to, jaks správně napsal, jak se v interiéru cítíš. Já se na rozdíl od kolegy Gutbayera cítím v CR-Z příjemně, možná proto, že jsem těch materiálů napočítal o pár méně :-) a naopak mi příliš nesedí šedočerné nebo černočerné monolity VW, bez ohledu na tu nejvybranější gumu pod oknem. Jestli měkčí guma a černočerná barva vypovídá o kvalitě interiéru, pak jsem trošku bezradný. :-O
Avatar - Choochoo
8. 6. 2010 18:27
Re: To je levné...
Kdyz jedu firemni oktavkou, tak pristrojovka plsatova jako kazda jina, design bych vrhnul. spojka se trese jak u traktoru a radicka na urovni 15 lety Hondy, o novy mluvit nebudu. proste plasty nejsou oproti prevodovce to na co saham. Vzhled plastu je pro me prijemnejsi u Hondy nez u koncernu, jako cely interier, moderni, svezi, dynamicky. Ty lepsi benziny u koncernu me fakt dostaly, takhle jsem se fakt dlouho nezasmal.
Avatar - Katikakus
8. 6. 2010 21:23
Re: To je levné...
Ty uz jsi v tom aute sedel, ze tak fundovane hodnotis kvalitu interieru?
Avatar - King
8. 6. 2010 10:25
Jen bych doplnil...
...že to s tím prvním kupé a prvním manuálem není úplně přesné. Prvním kupé byla Honda Insight koncem 90. let, která byla k dispozici i s pětistupňovým manuálem, ale v jeho případě asi nešlo mluvit o nějakých sportovních ambicích >:D Ačkoli díky váze kolem tuny měl litrový VTEC IMA dynamiku dost podobnou. :-)
Rozbalit vlákno
2
8. 6. 2010 17:07
Re: Jen bych doplnil...
Jasně. Ale myslím si, že Evropa tento automobil moc nepochopí. Pokud nečoudí a nesmrdí jako traktor, tak klasický Evropan nekupuje.
Avatar - King
8. 6. 2010 17:28
Re: Jen bych doplnil...
K tomu, aby ho pochopila, by myslím stačilo málo. Tak 20-40 koní... ;-)
8. 6. 2010 14:38
Jiné auto....
Housky a rohlíky to nebudou.Tak se to i chce.Možná příprava na budoucnost, na zkušenosti, na techniku, spolehlivost.Imigovka po Japonsku.Nic víc, nic méně.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "schulz"
8. 6. 2010 15:22
schulz
Moc pěkné,ale mohlo by být trochu levnější!
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Choochoo
8. 6. 2010 15:56
Re: schulz
BMW, ikdyz z japonska, nemuze byt levne, na to tu mame bezduchy koncern :-!
8. 6. 2010 16:27
Re: schulz
A jejda, tak pán se nám tady profiluje jako velký koncerno-hater... Někdy si přeju, abych rozuměl logice těchto lidí, ale asi to nepůjde, páč mi už není 17... Jen pro ilustraci. Svým předchozím příspěvkem jste vlastně koncernu "vyčetl", že je levný. Kdyby koncern naopak prodával své výrobky za sebevědomé ceny, tak mu zase otlučete o hlavu, že je předražený... Což ostatně vy a vám podobní děláte každý druhý den... Těžko se zavděčit... Není to spíš tak, že je ve vás mladický vzdor vůči všemu mainstreamovému, vůči všemu, co je tak rozšířené a v dobrém smyslu normální, že je to hodně vidět a že se to pokládá za standard? Je to jak pubertální vzdor proti rodičům...
Avatar - Choochoo
8. 6. 2010 18:37
Re: schulz
Rodicum davno nevzdoruji, neni duvod kdyz jsou v rodine 4 Hondy(sice jeden strep, ale bez naroku na servis) >:D Myslim, ze konecrn je tam kde mel davno byt, uz podle nazvu, kvalitatine nevybocuje a technicky uz vubec, nic vic, nic min. Nenabizi nic, proc bych o nem premyslel, co by jini nemeli davno. Popravde srovnani s Hondackejma sekackama souhlasi, az na ten kulturnejsi projev sekacek v nizsich otackach. Hele to, ze pres poloviny priblblyho naroda cuci porad na Novu taky neznamena, ze je lepsi nez CT, ale to uz jinde jsme.
Avatar - white label
8. 6. 2010 21:52
Re: schulz
4 Hondy v rodině (tam počítáš jen auta, nebo i sekačku a sněžnou frézu?) je jasnější "diagnoza", než případný vzdor proti rodičům...
Pokud dnes údajně VW technicky nevybočuje, pak je o to víc pro Hondu alarmující, že dnes v mnoha ohledech nestačí, ani na podobně "průměrný" meinstream... :-O :*) ;-)
Avatar - King
9. 6. 2010 12:02
Re: schulz
Netušil jsem, že být v opozici vůči většinovém davu vyznávajícími filozofii, jak zde padlo "co je tak rozšířené a v dobrém smyslu normální, že je to hodně vidět a že se to pokládá za standard?" je znakem nějaké duševní nezralosti, popřípadě jiné "diagnózy". V tom případě i přesto ochotně a rád zůstanu "nedospělým", i se třemi Hondami v rodině, včetně i té zde tak populární sekačky s pojezdem a šířkou sečení 54 cm. :-)
Avatar - white label
9. 6. 2010 14:10
Re: schulz
Ta diagnoza je v uvozovkách, takže není nutno za ní hned dosazovat nějaké duševní problémy, či nezralost... Navíc může platit pro jakoukoli značku auta v podobném počtu jedné rodiny...
Taky mám jednu Hondu (kromě sněhové frézy) doma už 25 let,
je z r. 1976 a pořád se na ní dá nejen dívat...
[odkaz]
Avatar - King
9. 6. 2010 15:33
Re: schulz
Ale...

Tak to je příjemné překvapení. :-) :yes: Vypadá dobře, babička. To už je málem na změnu nicku na Gold nebo Green Label, na Blue Label by to ještě chtělo čtyři kola ve dvou stopách navrch. ;-)

Jestli se bude opakovat loňská zima, tak si do Polabí pořídím snad frézu taky. 8-s
Avatar - white label
9. 6. 2010 18:04
Re: schulz
Počkej, babička? To bys ji urazil, má teprve 34 let, to ještě není ani na krizi stř. věku...
Někdy počátkem devadesátých let stával v pozadí i (tehdy úplně nový) 3dv. Civic, to ještě Honda běžně dělala opravdu hezká auta se sportovním charakterem, dnes bych si od Hondy auto nekoupil (taky které?), ale motorku (frézu, sekačku, agregát...) naopak ano.

P.S. Tem nick (w.l.) je myšlen jako sousloví, samotnou změnou "barvy" už vůbec nedává původní smysl...
Avatar - King
10. 6. 2010 16:44
Re: schulz
:-)

...ale tak něco by se našlo. ;-) :-!

Každopádně jsi překvapil. :-)
Avatar - Choochoo
9. 6. 2010 16:47
Re: schulz
Nevim kde zacit, ale nevadi. Podvozek prumer, diesel prumer, vime kde skoncilo treba PD oproti CR, design tuctovy, spise podprumer. Benziny donedavna podprumer, dnes TSI prumer, nic jineho nez chvilkova popletenost. Do budoucna jen problemy, spotreba nic moc. Se divim ze koncernofilove napadali na pr.el s Una 1,3 turbo uz pred 20 lety? Ja vim je to jako moda, porad se to vraci, ale vlastne nic noveho.
8. 6. 2010 16:29
Re: schulz
Jo a ještě něco. Japonským BMW je Honda tak ve svých vlhkých snech, jinak jí toho do bavorské značky ještě hodně chybí... Ale jo, motorů do travních sekaček dělá fakt hodně a fakt se dobře vytáčejí...
8. 6. 2010 17:05
Re: schulz
BMW má svou úroveň, to nikdo nepopírá. Ovšem když vezmu BMW a stejné peníze něco od Hondy, tak nemám jen více muziky, ale celý orchestr. Ono se to nedá dost dobře srovnávat, když každá automobilka míří trochu jinde.
Avatar - King
8. 6. 2010 17:26
Re: schulz
Svého času šla Honda po podobné cílovce jako BMW, jen v jiné cenové hladině, pak ovšem nastal odklon (na obou stranách, přičemž u Hondy bohužel více) a v současnosti je lze spojit tak maximálně snahou o vysokou technickou úroveň. Seriózním japonským BMW je teď zcela jistě Infiniti.

Uvědomuješ si, že to se sekačkami je argumentačně na úrovni toho "koncern je šunt", proti kterému brojíš, že?
8. 6. 2010 16:34
Re: schulz
Ty musíš mít z toho koncernu mindráček. Chodíš už na nočník?
Avatar - Choochoo
8. 6. 2010 18:50
Re: schulz
Na nocnik uz nechodim, ale s fofrklackama taky ne, to uz bude asi tvuj rocnik ne? >:D
9. 6. 2010 12:28
schulz
Hondí sekačku mám 8 let a nedám na ni dopustit. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - King
9. 6. 2010 15:57
Re: schulz
Tak teď jsi mě donutil podívat se do archivu na tu naši. Letos v létě to bude 7. :-) Za tu doby jsem měl asi jeden úkon nad rámec záruky, rozhodilo se zapalování a kouřili jsme jako motor TDI >:D . Jinak taktéž spokojenost, až na časté výměny vzduchového filtru, žena si libuje v pokládání při čištění na ten špatný bok... Miluju na ní, ale hlavně to (na sekačce >:D ) že i po zimním spánku startuje na druhé natočení a jinak na první. U řetězovky Stihl se vždycky můžu vzteknout. 8-s
9. 6. 2010 21:14
Re: schulz
To já mám sekačku bez jediného problému. A toto jaro - nalil jsem benzín, lehce potáhl a motor běžel, což jsem upřímně řečeno, nečekal.
Potom jsem zavezl sekačku do servisu - výměna oleje, seřízení otáček, vyčištění karburátoru, nový filtr, atd. - 600 Kč a 1/2 oleje značky Honda jsem si odvezl domů na výměnu. Svíčka byla stará 3 roky. každý týden posekám cca 1.500 - 2.000 m2 zahrady.
Avatar - King
10. 6. 2010 16:51
Re: schulz
Koukám, že nás v Praze pěkně odrbávaj. Já platím kolem 1000 za to samé, jen žádný olej si domů nevezu. 8-s