Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda CR-Z: Prodej oficiálně zahájen, první cena 569.000,- Kč

Honda CR-Z
Honda CR-Z
Honda CR-Z
Honda CR-Z
53 Fotogalerie
Diskuze (37)
Evropská verze Hondy CR-Z se představila na ženevském autosalonu, její prodej v Česku byl oficiálně zahájen včera, 7. června 2010. Bude se dodávat ve čtyřech stupních výbav: S, Sport, GT a GT Top.

První kupé s hybridním pohonem, první hybrid s manuální převodovkou, nástupce legendární CR-X… pro výjimečnost nové Hondy CR-Z nalezneme dost argumentů. Jedná se o třetí hybridní model v řadě, který Honda připravila primárně pro evropské trhy. V České republice je v prodeji od včerejška, 7. června 2010.

Základem je šest airbagů, stabilizační systém, aktivní opěrky hlavy, elektrický posilovač řízení, elektrické stahování oken, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka, volant nastavitelný ve dvou osách, dělená zadní sedadla, palubní počítač, rádio, 16palcová ocelová kola a automatická klimatizace.

K výbavě S provedení Sport za příplatek 30 tisíc Kč přidává přední mlhovky, středovou loketní opěrku, ambientní osvětlení prostoru pro nohy, kůží potažený volant s ovládáním rádia, sportovní hliníkové pedály, zatmavená boční okna a výškové reproduktory. Vzhled zásadním způsobem vylepší litá kola.

Doporučujeme
Představujeme: Honda CR-Z – Hybridní ekosport
Ženeva 2010 živě: Honda CR-Z: Návrat legendy (AUTOFUN)

Cenový rozdíl proti další výbavě – GT – je opět 30 tisíc Kč. Za to jsou navíc xenonové světlomety, alarm, elektricky sklopná zpětná zrcátka, tempomat, zadní parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, dešťový senzor a subwoofer. GT Top dále přidává panoramatickou střechu a kožené čalounění.

Na výběr je 8 barev karoserie, jak je u Hondy zvykem, metalický lak je bez příplatku.

Pohonné ústrojí IMA kombinuje zážehový motor, elektromotor a manuální převodovku. Čtyřválcový motor o objemu 1,5 l bude v evropském portfoliu Hondy novinkou. Elektromotor umístěný mezi motorem a převodovkou poskytne 10 kW, celkový výkon pohonné soustavy je 91 kW. Maximum točivého momentu 174 Nm je shodné s konvenčním motorem 1,8 i-VTEC, zde je ale dosahováno již při 1500 min-1.

Honda CR-Z - ceny na českém trhu
Motor1,5 SOHC
Převodovka6M
Zdvihový objem [cm3]1497
Válce/ventily4/2
Největší výkon [kW/min-1]84/6100
Největší toč. mom. [Nm/min-1]145/4800
ElektromotorIMA
Největší výkon [kW/min-1]10/1500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]78/1000
Kombinovaný výkon [kW/min-1]91/6100
Kombinovaný toč. mom. [Nm/min-1]174/1000-1500
Max. rychlost [km/h]200
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,0
Cena S [Kč]569.000,-
Cena Sport [Kč]599.000,-
Cena GT [Kč]629.000,-
Cena GT Top [Kč]659.000,-

Vstoupit do diskuze (37)