Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
iudex
Tak na tomto príklade faceliftu nám sám VW potvrdzuje, ze Volkswagen jednoducho nepatrí do prvej ligy prémiových áut. Len námatkovo: A8 má 8 stupnovú automatiku, Phaeton len 6; A8 má 4,2ku s FSI a 273 kW, VW sa musí uskromnit s predminulou evolucnou verziou 4,2ky s 246 kW, obdobne je výkonový deficit u 3,0 TDI ci 6,0 W12 (az 50 koní); osemvalcový TDI je Phaetonu zakázaný úplne. Rovnako ostáva starsí atmo 3,6 V6, ktorý je v novom Touaregu uz nahradený trojlitrovým turbom. O dynamike (a s tým súvisiacej hmotnosti) ani nehovoriac: A8 3,0 TDI: 250 km/h, 6,6 s na sto c/a Phaeton 3,0 TDI: 237 km/h, 8,3 s.
Este niekto bude dávat Phaeton do jednej vety s prémiovými A8, 7er ci S - Klasse? 😉
Este niekto bude dávat Phaeton do jednej vety s prémiovými A8, 7er ci S - Klasse? 😉
V8 TDI se do motorového prostoru Phaetonu nevejde a V10 TDI skončil kvůli Euro 5. Nějaké technické novinky asi přijdou časem, teď u VW patří hlavní pozornost A8.
To len potvrdzuje, co som písal vyssie. A o x-tom facelifte ci iných technických zmenách Phaetonu uz pochybujem, ja myslím, ze toto je posledná zmena pred jeho koncom (bez následníka?).
Věstím mu osud Peugeotu 607
Nápodobne. Len tej 607cky mi je viac lúto.
Mno, výkonovými parametry nejde tento výkřik techniky srovnávat skoro s ničím nemá totiž konkurenci.
Prům. spotřeba 12,5 na sto u V8 verze když americký motor z nákladáku o objemu 5,7 V8 má 11,9.
Panečku - tomu říkám úsporný motor v číslech.
A to špičkové zrychlení 6,9 s. Americké vykopávce s almarou od kolegů ze Stuggartu která vznikla před xy lety a má jen 5 stupnů stačí 6,3 s...
Sakryš, další chyba kolegů z Vlkohradu.
Pozor ale na špičkovou novou navigaci s 30GB HDD - hehehe.
Tak tu už jinde maj nejméně 3 roky... Ale je potřeba to vypíchnout v článku, stejně jako onehdá tu byl u jiného článku vypíchnout adaptivní tempomat ACC.
No to je taky HOT NEW, i do americký škatule s motorem s nákladáku jde už tak 5 let pořídit za příplatek.
😄
A vrchol je 12cti válcová verze nabízející pozor větší výkon o 20 HP než V8 stejného objemu a tak skvělou dynamiku, že je o cca 1,2 s pomalejší. A má o 15 km menší maximálku....
Prostě náskok díky technice a za skvělou cenu - zajímalo by mě, jestli ten rozdíl cca mega je fakt v tom interiéru znát. Měl by být.
Protože jaksi v technice a výkononových parametrech toto vozidlo bohužel na obstarožní Chrysler 300C/300C SRT 8 nemá ani čirým omylem. A to sem vybral nejlehčí možnou konkurenci která je navíc o třídu níže, takže ani konkurencí v pravém slova smyslu není. Jen má podobné motory. Porovnat to s něčím jiným vyjde ještě více tristní výsledek.
Tímto zdravím uberwageny.
Prům. spotřeba 12,5 na sto u V8 verze když americký motor z nákladáku o objemu 5,7 V8 má 11,9.
Panečku - tomu říkám úsporný motor v číslech.
A to špičkové zrychlení 6,9 s. Americké vykopávce s almarou od kolegů ze Stuggartu která vznikla před xy lety a má jen 5 stupnů stačí 6,3 s...
Sakryš, další chyba kolegů z Vlkohradu.
Pozor ale na špičkovou novou navigaci s 30GB HDD - hehehe.
Tak tu už jinde maj nejméně 3 roky... Ale je potřeba to vypíchnout v článku, stejně jako onehdá tu byl u jiného článku vypíchnout adaptivní tempomat ACC.
No to je taky HOT NEW, i do americký škatule s motorem s nákladáku jde už tak 5 let pořídit za příplatek.
😄
A vrchol je 12cti válcová verze nabízející pozor větší výkon o 20 HP než V8 stejného objemu a tak skvělou dynamiku, že je o cca 1,2 s pomalejší. A má o 15 km menší maximálku....
Prostě náskok díky technice a za skvělou cenu - zajímalo by mě, jestli ten rozdíl cca mega je fakt v tom interiéru znát. Měl by být.
Protože jaksi v technice a výkononových parametrech toto vozidlo bohužel na obstarožní Chrysler 300C/300C SRT 8 nemá ani čirým omylem. A to sem vybral nejlehčí možnou konkurenci která je navíc o třídu níže, takže ani konkurencí v pravém slova smyslu není. Jen má podobné motory. Porovnat to s něčím jiným vyjde ještě více tristní výsledek.
Tímto zdravím uberwageny.
Máš pravdu, ani proti technicky "obstarožnímu" Phaetonu (o A8, 7er, S-klasse, XJ ani nemluvě) nemá americká produkce (v této třídě) moc co nabídnout, a když použiju tvá slova, tak naprostá většina těch tvých "amerických vykopávkových almar" právě do této "lu😜rémiové" třídy ani nedohlédne...
😉
😉
almara se říká převodvce, ale to asi ty nevíš vid...
HIHI.
Prohlídni si tabulky s parametry výkonu, spotřeba a zrychlení a porovnej si ty auta sám.
Uvidíš že náskok díky technice se u Phaetonu skutečně nekoná...
HIHI.
Prohlídni si tabulky s parametry výkonu, spotřeba a zrychlení a porovnej si ty auta sám.
Uvidíš že náskok díky technice se u Phaetonu skutečně nekoná...
Představ si, že to vím, ale ty asi nevíš jak se říká v Evropě pojízdným americký "almarám" (např. Lincoln Navigator), proti kterému je i "opuchlá" Q7 skoro SS... HIHI 8-s
Ty se konečně nauč srovnávat srovnatelné, ty naše "tabulko"...
Skutečný luxus není o tabulkových číslech, ale především o "pocitu" a "dojmu", proč si myslíš, že udávat výkonové hodnoty Rollsu bylo v podstatě "neslušné"?
Důkladně si taky přečti reakci vmb z 16😁5... 😉
Ty se konečně nauč srovnávat srovnatelné, ty naše "tabulko"...
Skutečný luxus není o tabulkových číslech, ale především o "pocitu" a "dojmu", proč si myslíš, že udávat výkonové hodnoty Rollsu bylo v podstatě "neslušné"?
Důkladně si taky přečti reakci vmb z 16😁5... 😉
Já sem psal že to s čím to porovnávám je o třídu níž, tak tím ještě víc vynikla ta ubohost těch motorů VW....
Když jim dá na * motor z nákladáku s OHV - a nejevětší prča že i ve spotřebě - ale jestli chceš, můžem to porovnat s MB či Masseratti, to se zasmějeme tolik, že to ještě nikdo nezažil.
Tady Spojené předražené AG prohrajou na celý čáře se svý phenomenálním phaetonem😄
Uvidíme kdo nabízí větší luxus a proč jsou na prvmích místech luxusních vozů ve světě úplně jiné značky než VW...
Když jim dá na * motor z nákladáku s OHV - a nejevětší prča že i ve spotřebě - ale jestli chceš, můžem to porovnat s MB či Masseratti, to se zasmějeme tolik, že to ještě nikdo nezažil.
Tady Spojené předražené AG prohrajou na celý čáře se svý phenomenálním phaetonem😄
Uvidíme kdo nabízí větší luxus a proč jsou na prvmích místech luxusních vozů ve světě úplně jiné značky než VW...
Přečti si Frantizsekka 23:59
Pokud chceš něco koncernového srovnávat s MB-S, 7er apod., pak srovnávej s novou A8, nikoli s Phaetonem, který logicky "přesluhuje" a je pouze po faceliftu...
Pokud chceš něco koncernového srovnávat s MB-S, 7er apod., pak srovnávej s novou A8, nikoli s Phaetonem, který logicky "přesluhuje" a je pouze po faceliftu...
To je jeho problém že přesluhuje. Tak už to dávno měli skončit a ušetřili si posměch a trapnost.
...což nemění nic na tom,že když ÚV KSČ(íny)neobjedná flotilu,tak to bude stejnej ležák jak minulá generace.V civilizaci půjde na dračku asi jako jedno zrzavý lesní zvíře na F.
To nic nemění na tom, že rozhoduje jestli vůbec prodáš a ne komu prodáš. Prodávat v Číně není o nic nezajmavější, než prodávat v USA, momentálně to může dokonce být spíš naopak... 😉
o tom mluvim:JESTLI to prodaj v Číně...poněvadž minulá tam moc na dračku nešla,co vim.A ten Jorg Haider phaetonu
taky moc dobrou reklamu neudělal ;-\
taky moc dobrou reklamu neudělal ;-\
A když "neprodaj", tak to přežijou určitě snáz, než nedávnou krizi většina amerických automobilek... 😉
US automobilky přežili krize celkem fajn a daří se jim tam slušně. A bude ještě líp.
že skončily uměle vytvořené zančky jako Hummer a Saturn nikoho nemrzí a halt ztráta Pontiacu a Mercury není zas tak velká, zejména u Mercury což byl celá léta jen vylepšený a luxusněji vybavený Ford.
Naopak vznikla nová značka RAM.
že skončily uměle vytvořené zančky jako Hummer a Saturn nikoho nemrzí a halt ztráta Pontiacu a Mercury není zas tak velká, zejména u Mercury což byl celá léta jen vylepšený a luxusněji vybavený Ford.
Naopak vznikla nová značka RAM.
Sorry, Barrichello, mám americká auta fakt rád, ale takhle na to nemůžeš... Chrysler 300C je v úplně jiné kategorii než Phaeton. 300C může mít silný motor, ale jinak je to velká levná krabice plná antikvární techniky, s interiérem ukradeným z nějakého hostelu a velmi nejistými jízdními vlastnostmi... Phaeton je plavná luxusní limuzína se sofistikovanými interiérem... to prosím fakt nesrovnávej.
A ještě jeden zásadní rozdíl. Chrysler 300C je pro lidi, kteří chtějí vypadat jako něco víc, než co jsou. Svalnatý, agresivní, nevkusný. Phaeton je naopak pro lidi, kteří chtějí vypadat jako něco méně, než na co mají. Nenápadný a decentní. Špatně se to vysvětluje, ale věř mi, že tato auta se nepotkávají. A nemá cenu je srovnávat. To je jak kdybys narval motor z dragsteru řekněme do golfa a říkal, že BMW 7 nemá cenu, protože tamhleten dragster zrychluje líp...
..takže minulá generace S klasse měla taky nejistý jízdní vlastnosti?Hm,musí to bejt fakt trakař,když na tý platformě postavili i challenger :no:
bendere, proboha nesnaž se ztrapňovat... barichellovi se to povedlo znamenitě a zřejmě si to ani sám neuvědomuje... 😉
Mě se nic nepovedlo. Já srovnával výkonový parametry vozů a spotřebu.
Vůbec ne luxus a auta ve stejný třídě.
Chtěl sem na tom demonstrovat jak ta špičková technika koncernu dostane na prd*l od "relativně" zastaralé americké a nejen od ní. Příkladů se najde více, že...
Stačí chvíli hledat.
Jo s tou nenápadností - vzhledem k tomu, že např. v čr je těch Phaetonů ještě asi 5x méně než 300C je to tak nenápadné auto - že si ho vůbec nikdo nevšimne.
Pro ty kdo se v autech trochu vyznaj je to rarita při který se ušklíbnou a prohodí cosi o tom kdo si mohl ten předražený VW koupit.
A přemýšlí, jestli ten kdo to nasál jak ojetinu to po prvná návštěvě servisu zas pustí dál nebo ho rovnou klepne...
Všichni ostatní maj totiž MB, BMW, Jaguar, Lexus či Masseratti když chtěj něco luxusního.
Nebo pak RR a Bentley když chtěj ještě něco lepšího.
Vůbec ne luxus a auta ve stejný třídě.
Chtěl sem na tom demonstrovat jak ta špičková technika koncernu dostane na prd*l od "relativně" zastaralé americké a nejen od ní. Příkladů se najde více, že...
Stačí chvíli hledat.
Jo s tou nenápadností - vzhledem k tomu, že např. v čr je těch Phaetonů ještě asi 5x méně než 300C je to tak nenápadné auto - že si ho vůbec nikdo nevšimne.
Pro ty kdo se v autech trochu vyznaj je to rarita při který se ušklíbnou a prohodí cosi o tom kdo si mohl ten předražený VW koupit.
A přemýšlí, jestli ten kdo to nasál jak ojetinu to po prvná návštěvě servisu zas pustí dál nebo ho rovnou klepne...
Všichni ostatní maj totiž MB, BMW, Jaguar, Lexus či Masseratti když chtěj něco luxusního.
Nebo pak RR a Bentley když chtěj ještě něco lepšího.
tak já ti to řeknu jinak. kup si pivo - Prazdroj a kup si jiné pivo řekněme třeba Náchod. Obě jsou to dvanáctky. Objektivní procento alkoholu je vyšší u té náchodské. Tedy je silnější. znamená to dle tvých úvah, že je i automaticky za méně peněz lepší?? a takhle bychom v příkladech mohli pokračovat třeba do večera. zamysli se nad tím kámo... 😉
Pěkné srovnání..., ještě bych dodal, že si naprostá většina lidí "stádovitě" koupí raději slabší a dražší Parzdroj, který z nepochopitelných důvodů pravidelně vyhrává (nejen s "Náchodem") srovnávací testy, samozřejmě jen díky marketingu... 😉
😉 >😁
marketing je marketing. Netahej mi sem marketing. To samé jsou ceny.
Když postavím super skůtr za 45 táců a čína ho dá za 26, ovce si koupí ten za 26 přestože se jim rozsype za 2 roky.
Proč byla první kentoya či Yuki ačkoliv každej kdo to měl pak jen břečel???
A kdo se nechá opít rohlíkem a reklamou, no tak na toho funguje marketing.
Ale to neznamená že toho, čeho se prodá hodně nebo to co se vychvaluje je špička.
I když evidentně v případě Phaeotonu a jeho prodejů ten maerketing funguje fakt blbě.
Pořád se jim nedaří přesvědčit pracháče, aby dali své money za přerostlý VW co si hraje na špičku...
Ale pouze hraje.
Spousta lidí se rohlíkem opít nedá.
Když postavím super skůtr za 45 táců a čína ho dá za 26, ovce si koupí ten za 26 přestože se jim rozsype za 2 roky.
Proč byla první kentoya či Yuki ačkoliv každej kdo to měl pak jen břečel???
A kdo se nechá opít rohlíkem a reklamou, no tak na toho funguje marketing.
Ale to neznamená že toho, čeho se prodá hodně nebo to co se vychvaluje je špička.
I když evidentně v případě Phaeotonu a jeho prodejů ten maerketing funguje fakt blbě.
Pořád se jim nedaří přesvědčit pracháče, aby dali své money za přerostlý VW co si hraje na špičku...
Ale pouze hraje.
Spousta lidí se rohlíkem opít nedá.
Já srovnával motory a na tom právě vynikne ta ubohost koncernu že nedokáže vůbec motory a jízdními výkony konkurovat té levné krabici za pár bucks která je konkurencí Passatu a tudíž poněkud níže.
To je smutný co.
Kde je ten náskok díky technice?
Chcete to vědět? V reklamních žvástech a podplacených PR článích v periodikách 😄
Nebo už někdo viděl srovnávací test kde nevyhrálo německé auto? Já ještě ne....
To je smutný co.
Kde je ten náskok díky technice?
Chcete to vědět? V reklamních žvástech a podplacených PR článích v periodikách 😄
Nebo už někdo viděl srovnávací test kde nevyhrálo německé auto? Já ještě ne....
Nějak ti "vyjímečně" uniklo, že udávané parametry (0-100km, max km/h, spotřeba...) se týkají vozu jako celku, nokoli pouze samotného motoru, takže tvé "mimotřídní" srovnání je prostě mimo...
Jo?
Souvisí to tak akorát s hmotností vozu.
Phaneton 2107 kg pohotovostní - 300C 1940/1995 (SRT😄...
Hroznej rozdíl teda... 100-160 kg.
To je cca 1-2 lidi navíc.
Souvisí to tak akorát s hmotností vozu.
Phaneton 2107 kg pohotovostní - 300C 1940/1995 (SRT😄...
Hroznej rozdíl teda... 100-160 kg.
To je cca 1-2 lidi navíc.
To je pořád to tvoje srovnání mimo třídu, ale tím můžeš oblbovat kluky na základce, ale ne na střední, nebo dokonce vysoké... Phaeton váží s největším benzínem přes 2.400 kg a s V10 TDI vážil 2.300 kg. Zatímco pro 300C je osmiválec v podstatě vrcholnou motorizací, pro Phaeton je pouze jakýsi střed v nabídce motorizací, není vážnější důvod z V8 (za každou cenu) tlačit větší výkon, když jsou k dispozici víceválcové motorizace, ale to jsou všechno logické souvislosti, které ty (při své zaslepenosti) nechceš vidět. Ty máš v palici jen ten svůj "náskok díky technice", který ovšem používá Audi, nikoli VW..., který s Phaetonem nechce (ani nemůže) přímo konkurovat nové A8... 😉
V10 TDI už se nedělá...
Právě ty víceválcové verze maj na těch víc válců totálně chabý výkon, kdejaká V8 atmosféra má větší či velmi podobný.
V12 6,0 by měl mít výkon nejméně 500HP.
Ale to by to musel být mercedes, ne VW že.
A Audi patří pod jiný koncern?
Když náskok díky technice, tak u všech ne, navíc koncern používá stejné motory u většiny svých zanček - tj. tohle bývalo i v Audi.
Právě ty víceválcové verze maj na těch víc válců totálně chabý výkon, kdejaká V8 atmosféra má větší či velmi podobný.
V12 6,0 by měl mít výkon nejméně 500HP.
Ale to by to musel být mercedes, ne VW že.
A Audi patří pod jiný koncern?
Když náskok díky technice, tak u všech ne, navíc koncern používá stejné motory u většiny svých zanček - tj. tohle bývalo i v Audi.
jozephko
Musí to byť zvláštna sorta ľudí, čo si kúpia toto auto. Oproti konkurentom o niekoľko 100 kg ťažší, 8 rokov starý model, image VW, cena Mercedesu - jednoducho tí kupci musia pochádzať asi z inej planéty. Jediná výnimočnosť je bezprievanová klimatizácia (osobne ju kedysi nariadil Ferdinand Piech) U nás sa na tom vozí jediný človek - majiteľ autopredajne Škoda a VW.
st.paul
Nechápem, prečo sa tu rieši 6, 7, alebo 8 stupňový automat, veď je to úplne jedno. V praxi vec absolútne nepodstatná (niečo ako falošná honba za rozlíšením v Mpx u fotoaparátov), navyše dám ruku do ohňa za to, že 99,9 čitateľov tohto servera na toto a iné autá v tejto triede jednoducho nemá. Osobne VW moc v láske nemám, ale som presvedčený, že Phaeton nie je o nič horší ako MB S, A8, alebo BMW 7. Tu vôbec a bohužiaľ nejde o to, čo je lepšie a horšie, ale o IMAGE. Drvivá väčšina majiteľov, alebo užívateľov týchto áut ich osobne nešoféruje a ich technickej stránke vôbec nerozumie. Európska zadubenosť hovorí, že ak máš napr. MB triedu S, si frajer a tak si to všetci myslia. Ak technici v BMW použijú na novom modeli výfuk na streche, bude to geniálne, pretože to vymyslelo BMW, ak by to urobil nejaký Kórejský výrobca, všetci sa budú smiať. Predaj áut v tejto triede nie je o technike, dizajne, alebo výkonoch, ale o primitívnom aj keď vydarenom marketingu.
Trošku mi to připomíná styl audi😄 ale je to nádherné auto už se těším až bude v mé garáži
Hm, dobrá fotka. Iste si to skúsal aj bez toho uteráku, ze? >😒]
elukok
Dneska jsem ho potkal na kladně 😄 Eště sim si řikal co to je, jistli nějaká úprava nebo co, pak přijdu domu, kouknu na net a vidim ho tu 😄
twistedTSD
konecne vic fotek, musim rict ze me to vazne prekvapilo, nejnovejsi designovy smer VW me moc nebere, ale toto vypada velmi dobre a moderne, zkratka :yes: :yes:
Klaudius
Facelift a´la China.
Ted jsi to trefil! :yes😒br />
Zrovna o vikendu jeden predstavitel VW v televizi hovoril, ze cina se stava pro cely VW nejdulezitejsim trhem sveta, temer druhym materskym statem! Proto ten desing ala asie, proto nove tovarny v cine na cca 3,5 mil. aut byt se jich tam proda pouze desetina! Nejlepe je to videt u soucasneho desingu Skody, krizeny asiat se saskem z Batmana!
Mozna, ze uz i konecne prumerne inteligentni simpanz pochopi, ze u VW neni priorita made in germany ale made in ..... 😉
Mozna, ze uz i konecne prumerne inteligentni simpanz pochopi, ze u VW neni priorita made in germany ale made in ..... 😉
Průměrný šimpanz chápe, že jde všem především o to, aby prodával a vydělával a určitě není prioritou nějaký sociální cítění. To jen ty si to pochopil až teď.
To že je potreba prodavat a vydelavat to chapu, ale na co potom ta komedie kolem toho "das auto" a "germany qualitat" kdyz s "germany" to nema skoro nic spolecneho?
Ty si taky nenechas od zakazniku posilat falesny eura a nebo jo? 😉
Ty si taky nenechas od zakazniku posilat falesny eura a nebo jo? 😉
A co je na Phaetonu falešnýho? Že tomu někdo říká "čínskej design"? Falešnej je třeba renault, co si nechá dělat instantní auta v asii a nalepí na to svůj poutavý znak.
Nebo Golf vyrabeny na slovensku atd, ze? 😉
Ano, ve svých fabrikách. Ale o Golfu ze slovenska jsem fakt neslyšel.
Slovensko už je v Asii? 😲
Sakra to je fofr, dyť tam přece ještě nedávno zaváděli EURO... 😉
Sakra to je fofr, dyť tam přece ještě nedávno zaváděli EURO... 😉
No, aj majster tesár sa utne; nemozez vediet vsetko.
Golfy sa robili v Blave uz v r. 94, stvrtá generácia sa tam robila pekne dlho a z bratislavského závodu vychádzali aj najsilnejsie Golfy R32 4motion.
Golfy sa robili v Blave uz v r. 94, stvrtá generácia sa tam robila pekne dlho a z bratislavského závodu vychádzali aj najsilnejsie Golfy R32 4motion.
Účel svätí prostriedky. Je jasné, že v Európe Phaeton dieru do sveta nespraví - v Číne sa dá ale čakať niečo iné. Logicky šiel podľa mňa facelift tým smerom, myslím, že nič lepšie ani nemohli urobiť. V Číne sa môže páčiť a nedivil by som sa, keby ťahal zraky aj za morom.
Relax
Pri pohľade na fotografie Phaetonu zostávam v nemom úžase. Pozitívne i negatívne zároveň.
Pozitívne emócie u mňa vyvoláva "dozretý" design, pretože tak ako na modeloch Audi čoraz viac "nemusím" podpis designéra Waltera de Silvu z dôvodu prílišnej unifikácie, tu pod jeho rukou Phaeton dozrel. Výborné a nadčasové ostrejšie rysy hrán, výborne chladný, chladne výborný interiér s krásnymi detailami a vkusne zvolenými materiálmi i povrchovou úpravou. To, že je karoséria spracovaná do najmenšieho detailu a dokonalosti nadväzujúcich liniek jednotlivých dielov, netreba ani rozpisovať. VW poslednými modelmi u mňa získava na sympatiách čoraz viac.
Negatívna stránka veci: Neviem, či to je stále "duch" sivej eminencie VW Dr. Piëcha, ale postrádam logiku koncernovej stratégie v segmente luxusných automobilov. Prečo VW v tejto triede bojuje na 2 frontách? Pretože tak ako má strategicky podchytené všetky nižšie segmenty výborne zvoleným modelovým portfóliom (od Pola, Fabie, Ibizy, cez Golf a Octaviu až po Superb a Passat), kde si každý zákazník v danej cenovej hladine vyberie to svoje, v triede luxusných automobilov má predsa v zálohe ešte vygravírovaný kaliber menom Bentley, Porsche posilní (z majetkového hľadiska) zákopy čo nevidieť. Phaeton si užíva luxus vlastnej hypermodernej továrne v Drážďanoch postavenej výhradne kvôli nemu...
Fascinujúce a prekvapujúce zároveň.
Som zvedavý, či má niekto uspokojivé riešenie na túto, pre mňa, tajomnú stratégiu.
Že by si VW s modelom Phaeton tak veril na nenásytnom čínskom trhu?
Pozitívne emócie u mňa vyvoláva "dozretý" design, pretože tak ako na modeloch Audi čoraz viac "nemusím" podpis designéra Waltera de Silvu z dôvodu prílišnej unifikácie, tu pod jeho rukou Phaeton dozrel. Výborné a nadčasové ostrejšie rysy hrán, výborne chladný, chladne výborný interiér s krásnymi detailami a vkusne zvolenými materiálmi i povrchovou úpravou. To, že je karoséria spracovaná do najmenšieho detailu a dokonalosti nadväzujúcich liniek jednotlivých dielov, netreba ani rozpisovať. VW poslednými modelmi u mňa získava na sympatiách čoraz viac.
Negatívna stránka veci: Neviem, či to je stále "duch" sivej eminencie VW Dr. Piëcha, ale postrádam logiku koncernovej stratégie v segmente luxusných automobilov. Prečo VW v tejto triede bojuje na 2 frontách? Pretože tak ako má strategicky podchytené všetky nižšie segmenty výborne zvoleným modelovým portfóliom (od Pola, Fabie, Ibizy, cez Golf a Octaviu až po Superb a Passat), kde si každý zákazník v danej cenovej hladine vyberie to svoje, v triede luxusných automobilov má predsa v zálohe ešte vygravírovaný kaliber menom Bentley, Porsche posilní (z majetkového hľadiska) zákopy čo nevidieť. Phaeton si užíva luxus vlastnej hypermodernej továrne v Drážďanoch postavenej výhradne kvôli nemu...
Fascinujúce a prekvapujúce zároveň.
Som zvedavý, či má niekto uspokojivé riešenie na túto, pre mňa, tajomnú stratégiu.
Že by si VW s modelom Phaeton tak veril na nenásytnom čínskom trhu?
Frantizsekk
Panove, vy tu mavate vsema cislama, srovnavate ho s A8, S Klasse atd. Srovnavate nesrovnatelne. Phaeton je pouze po faceliftu, coz znamena jiny design masky a zadku + nejaky cinkrlatka navrch a lehce modernejsi motory. Treba ani neni mozne ty nejnovejsi motory pouzit, je to stare auto. Navic, phaeton se asi bude spis prodavat na vychode, kde ma vw jine jmeno a lide k nemu jaxi vice vzhlizeji a nejaky cas to asi i vydrzi.. Tam mu leccos odpusti.Takze ho nechte dychat a poprejte mu klidny zbytek zivota 😄 Uvidime, zdali prijde nejaky nastupce, podle meho si vw jako znacka vzal prilis velke sousto, mel by zustat u passatu/cc
Srovnávání nesrovnatelného je takový místní "sport"... a jasným šampionem je tu (v této "rychlé" disciplíně) Barrichello..., ale aspoň je tu občas sranda... 😉
Neco jsem od nej cetl. Kdybych to zral, tak bych se asi za bricho popadal 😊)
Já se popadám nad některými výroky fanatiků púro které je cokoliv mimo němce šunt.
Japonci šunt, korea šunt a nedejbože anglie nebo usa....
A von svět není černobílej a to co platilo před 15ti lety už dávno neplatí.
Japonci šunt, korea šunt a nedejbože anglie nebo usa....
A von svět není černobílej a to co platilo před 15ti lety už dávno neplatí.
krultheking
(nejen) folcvagnu chybi vuz vyssi stredni tridy - phaeton je pro rodinu nepouzitelny, protoze to predevsim neni auto pro rodinu, a passat je zase moc maly
campa
Tak jelikož velmi dobře znám a to osobně VW Phaeton, tak vám můžu s klidným svědomím říct, že na dlouhé cesty není nic lepšího než právě toto auto a to včetně A8 a MB S-Klasse.
V přímém porovnání jsou oba tyto vozy na úrovní Audi A6 ve srovnání s Phaetonem. Tak veliký je rozdíl v komfortu a robustnosti. Jediné auto, kterému bych dal před Phaetonem, co do komfortu přednost, je Rolls-Royce Ghost. V tom autě jsou famózní i rohožky pod nohy.
Před pěti lety bych asi volil A8, před Phaetonem. Protože tenkát byl Phaeton v průměru o 1.000.000,-Kč dražší než je dnes. A Audi si lépe držela cenu.
Dnes je naopak Phaeton levnější a propad ceny tím pádem není proti A8 tak dramatický.
Nehledě na to že dnes manažerské oko skoro s pravděpodobností blížící se jistotě spočine na autě jako je BMW X6, nebo Audi Q7(zde hlavné pokukují manažerky).
MB S-Klasse se s levně vapadající přístrojovkou snad už ani nedá brát jako auto znamenající luxus. Ta hvězda na kapotě to už taky nezachrání.
A jen tak pro zajímavost - kdo z Vás opravdu jezdil a řídil MB S-klasse, Phaetona nebo tu A8?
Kdo z Vás v tom jel alespoň 200km v kuse a alespň 10km rychlostí větší než 220km/h?
Právě tehdy poznáte, jaké kvality to auto má.
Na okruh do Mostu takové auto vezme tak akorát šišlající František z Primy.
V přímém porovnání jsou oba tyto vozy na úrovní Audi A6 ve srovnání s Phaetonem. Tak veliký je rozdíl v komfortu a robustnosti. Jediné auto, kterému bych dal před Phaetonem, co do komfortu přednost, je Rolls-Royce Ghost. V tom autě jsou famózní i rohožky pod nohy.
Před pěti lety bych asi volil A8, před Phaetonem. Protože tenkát byl Phaeton v průměru o 1.000.000,-Kč dražší než je dnes. A Audi si lépe držela cenu.
Dnes je naopak Phaeton levnější a propad ceny tím pádem není proti A8 tak dramatický.
Nehledě na to že dnes manažerské oko skoro s pravděpodobností blížící se jistotě spočine na autě jako je BMW X6, nebo Audi Q7(zde hlavné pokukují manažerky).
MB S-Klasse se s levně vapadající přístrojovkou snad už ani nedá brát jako auto znamenající luxus. Ta hvězda na kapotě to už taky nezachrání.
A jen tak pro zajímavost - kdo z Vás opravdu jezdil a řídil MB S-klasse, Phaetona nebo tu A8?
Kdo z Vás v tom jel alespoň 200km v kuse a alespň 10km rychlostí větší než 220km/h?
Právě tehdy poznáte, jaké kvality to auto má.
Na okruh do Mostu takové auto vezme tak akorát šišlající František z Primy.
VW umí i vnitřky, a umí je výborně. A vezmeme-li do úvahy cenu, kterou udržíš možná i pod dvojkou, pak, patříš-li k těm, co si nekupují auto kvůlivá odznáčku na kapotě... máš tu vynikající možnou volbu.
Vnímám Phaetona jako velmi racionální inspiraci v dané třídě - klasika za nijak velké peníze, exklusivní karoserie, exklusivní kabina a exklusivní technika. Lákavé, co?
To auto je bez duse, bez dizajnu, bez hodnoty
Ako ma vyzerat luxusne auto Ti ukazu v predajni Mercedesu >😒] tak sup sup nasadni do golfa zarad jednotku a chod sa mrknut namiesto tych nezmyslov co tu placas.
Mimoto, Phaeton toho má dost společného s Bentley continental, což tak špatný auto rozhodně není.
PS: Ani nemluvím o tom, že v této třídě není využití profi-řidiče věcí neobvyklou..
Osobně jedu často "jen"na příručního garmina, kterého mám v pravačce, a tu opřenou o řadičku. Tohle jsem okouk´v předposledním Bondovi. A že to je pan jezdec... 😄
V A8 minulé generace si možná neseděl, ale tam hledej logicky tu "inspiraci" především... 😉
[odkaz]
Kdo je cílový zákazník?
Obávám se, že v tomto segmentu není příliš zájem o "racionální inspirace" byť virtuózně provedené!
Přesto ale (nebo snad právě proto) :yes:
P.S. Ty se mnou souhlasíš v podstatě vždycky. Akorát si to vnitřně nechceš přiznat 😉