Bezpečnost
Euro NCAP 2010: Alfa Romeo Giulietta – Pět hvězd, prohřeškem jen ochrana hlavy dospělého chodce
27 komentářů
Len na okraj Alfa bola testovana spolocne s nemeckym uberautom BMW 5 ktore obstalo horsie v ochrane dospelych ( 97 vs 95 )ochrane deti ( 87 vs 83) a v najobavanejsom naraze do stlpa samozrejme su to male rozdiely len niekolko percent.
Vysvetlite mi niekto ako mohlo take dominantne uber das Auto dopadnut horsie ako alfa zeby karoseria BMW nebola az taka dokonala >😒] Kazdopadne bravissimo alfa vinikajuci vysledok 😄
Vysvetlite mi niekto ako mohlo take dominantne uber das Auto dopadnut horsie ako alfa zeby karoseria BMW nebola az taka dokonala >😒] Kazdopadne bravissimo alfa vinikajuci vysledok 😄
Tak třeba při nárazu na kůl je výhoda kratší rozvor. Tam se rozdíl pak projeví. Hlavní důvod je ale v tom, že BMW je v jiné kategorii, vyšší, kde je větší přísnost než u menších aut.
Pokud by se v reálu srazilo BMW 5 s Alfou, Alfa by dopadla o poznání hůř. Hlavně kvůli rozdílům hmotnosti. Čím lehčí auto oproti druhému při nehodě dvou aut, tím horší jsou následky pro posádku lehčího z ních a lépe pro posádku těžšího. Při nárazu do stojící pevné překážky je lepší naopak lehčí auto.
Pokud by se v reálu srazilo BMW 5 s Alfou, Alfa by dopadla o poznání hůř. Hlavně kvůli rozdílům hmotnosti. Čím lehčí auto oproti druhému při nehodě dvou aut, tím horší jsou následky pro posádku lehčího z ních a lépe pro posádku těžšího. Při nárazu do stojící pevné překážky je lepší naopak lehčí auto.
Větší přísnost?
Jojo, taky sem si toho všiml, ale nestálo mi to za reakci. Ale když už si reagoval, tak se přidám....
Tedy snad jen😒br /> (příklad)- -- -5 hvězd u F 500 jsou furt stejné hvězdy jako 5 hvězd u BMW řady 5. Ty parametry přetížení a podobné jsou stále stejné. Jediné co je tak trochu pravda, že je to závislé na hmotnosti, protože bourání je prostě na vlastní hmotnost a ty budou u F 500 a u toho BMW prostě jiné. Ale pokud to napereš s pětkou a nebo F 500 do betonové zdi, tak máš stejnou šanci přežít. není v tom ani za mák rozdílu. Stejné je to například i F 500 vers F 500 a nebo BMW 5 vers. BMW 5. Samozřejmě, že při srážce F 500 a BMW 5 jsou na tom líp ty lidi v tom BMW díky vyšší hmotnosti. Takže si ty testy nevykládejte tak jak nejsou... 😉
Tedy snad jen😒br /> (příklad)- -- -5 hvězd u F 500 jsou furt stejné hvězdy jako 5 hvězd u BMW řady 5. Ty parametry přetížení a podobné jsou stále stejné. Jediné co je tak trochu pravda, že je to závislé na hmotnosti, protože bourání je prostě na vlastní hmotnost a ty budou u F 500 a u toho BMW prostě jiné. Ale pokud to napereš s pětkou a nebo F 500 do betonové zdi, tak máš stejnou šanci přežít. není v tom ani za mák rozdílu. Stejné je to například i F 500 vers F 500 a nebo BMW 5 vers. BMW 5. Samozřejmě, že při srážce F 500 a BMW 5 jsou na tom líp ty lidi v tom BMW díky vyšší hmotnosti. Takže si ty testy nevykládejte tak jak nejsou... 😉
"Nevíte, jak poznáte prémiové auto? Stále ještě tápete?"
I v oblasti bezpečnosti nabízí prémiové auto to nej co může v dané třídě zákazník chtít a co za své nemalé peníze může dostat.
Bylo zde mnoho diskuzí...kdo je prémií v nižší střední?
Hodně vody uteklo a slov bylo řečeno... Byly zde návrhy, že prémií je snad audi... kdo ho zná...? Prý nějaký papír (že by papírová karosérie? - snad...), BMW 1? Po faceliftu je ale horším autem než předfaceliftem, je malá, pro převoz více než sebe sama nevyužitelná... Volvo C 30... asi ani ne.. Furt je to ten starý sice dobrý Focus...ale... na prémii to nestačí...
A teď přišla..ona Giulietta ..nauč se to správně psát..., protože kolik řečí umíš tolikrát si člověkem (tvá neznalost nemůže přebít tvoji neschopnost sžít se s tím krásným jménem)... a hned se stala královnou prémiové nižší střední. Top výbava, top motory, top design... a teď už to všichni víme.. i TOP bezpečnost, která s rezervou splňuje požadavky nezávislé organizace EuroNcap již i pro rok 2012!!!.
Tedy chceš-li nové auto... práskni se přes kapsu a dopřej si to nejlepší... Dopřej si ALFA ROMEO Giulietta, protože jen ona v dnešní době harmonicky skloubí výborné jízdní vlastnosti, nízkou hmotnost a nejvyšší stupeň pasivní a aktivní bezpečnosti!!! :yes:
[odkaz]
[odkaz]
Pokud si dobře prohlédnete záznam testu zjistíte následujicí. Při čelním nárazu jsou boční okénka stažena. Řidič v Giulietě ale po nárazu hlavou nejspíše toto boční okénko rozbije, ale ten v Golfu je lépe fixován a ke kontaktu jeho hlavy s oknem by zřejmě nedošlo. 😉
Aby mě někdo špatně nechápal... výsledek Golfu jakožto průměrného auta segmentu je VÝBORNÝ!!! Ale hold na nejlepší prémiové hráče ve třídě to nestačí, ale to asi ani nebyl záměr konstruktérů volkswagenu udělat nejlepší auto. Průměrnost byla jejich hlavním měřítkem. vyšší ambice zřejmě neměli, ty by pravděpodobně měly být u dnes již zastaralého a podprůměrného Audi A3.
Každý normální autofanda Julče úspěch přeje, jistě ne kvůli magorům tvého typu, ale pro prostý fakt, že moc dalších pokusů už Alfa mít nebude, a jestli se Julča nechytí, může to taky znamenat roletu pro celou značku. To, jestli ji trh přijme jako premii, tj. že se bude prodávat za peníze premiantů nižší střední, se dozvíme brzo, na to stačí tak rok.
A co se týká NCAP, pět musí být standard, výjimky můžem tolerovat Číňanům nebo nějakým pokusům třeba z Ruska, ale každý nový evropský model prostě pět dostat musí, tančit nad faktem, že novinka je zas o kus lepší než modely už nějaký rok prodávané… no, proč ne, ale
o zdravém rozumu to taky moc nesvědčí.
P.S. A zas, wolffe, člověk se dvěma tituly, který píše „chuDčí“ nebo „holD“, to je, i přes kecy o překlepech nebo nepodstatnosti pravopisu v diskusích o autech, bída, jen a jen bída.
A neber to jako inJektívu. 😉
No uvidíme.... (PS: Alfa může poděkovat jejich vládě, že přichází s Jůlinkou v době, kdy právě doběhlo šrotovné.... co to s trhem udělá, není třeba rozvádět....)
Na druhou stranu Jůlinka má potenciál douhodobějších vysokých prodejů. Myslím, že to auto není děláno na efekt s HOW-efektem.
A co se italského trhu týká. Má teď krizi a prodeje jsou dole obecně. Z dlouhodobého hlediska se však o prodeje Julinky v Itálii neobávám, co ona potřebuje obecně víc jsou vyšší prodeje za hranicemi Itálie.
Já jasně psal😒br /> "Alfice je lepší v podstatě ve všech parametrech".
Tvoje vysvětlení je pak naprosto v pořádku. Obecně tam rozdíl je. Alfice je novým prémiovým zástupcem třídy. Je v současné době nejlepším autem a to i za současné situace, kdy v obdobné výbavě stojí maximálně stejně jako průměrný Golf.
To stojí za zamyšlení...
Bravo Alfa Romeo. :yes:
Auto které nejzedí je nejbezpečnější. >😁