Novinky
Klaudius
0
150.000 objednávok vopred? Nebude to len marketingový ťah, bombastická správička pustená do sveta n zdvihnutie popularity? Ak som videl za posledné týždne na ceste dve nové Astry, tak je to veľa...
Přejít do diskuze
Súhlas. Ani ja som nemal problém zapnút klímu a pod., nic nezvládnutelné ci nelogické.
Tá hmotnost je velký problém, 85 kW jedna-sestka, co som skúsal, sa javila subjektívne rovnako dynamická ako slabsie konkurencné 1,6ky (napr. Focus 74 kW).
Tá hmotnost je velký problém, 85 kW jedna-sestka, co som skúsal, sa javila subjektívne rovnako dynamická ako slabsie konkurencné 1,6ky (napr. Focus 74 kW).
Interiér patrí medzi tie najvydarenejsie v triede, hned za Golfom a 308. Treba si sadnút, vyskúsat a porovnat. S Focusom sa Astra (interiérovo) nemoze porovnávat, je o pol triedy lepsia.
to je pravda, ale dosl lidí odpuzuje interier Fordu a tohlo mi připadá snad ještě o malinko horší
I kdyby byla tlačítka, jak říkáš, logicky rozmístěná, tak to nic nemění na hrozném interieru.
To že se hmotnosti aut zvětšují je pravda, ale je to tím, že se zvětšují ty auta. Jenže tady se auto zvětšilo jenom z venku.
Jízdní vlastnosti nemusí být špatné. Počkám si na nějaké porovnání, nebo osobní zkušenost. Ale stojím si za tím, že nárůst hmostnosti bylo normální mrhání, když to nemá vliv na prostor v autě. Myslím, že ten zájem bude jenom prvotní nápor a pak se to lehce ustálí. Bude to podobné jako s insignií. taky měla ze začátku velký BUM
To že se hmotnosti aut zvětšují je pravda, ale je to tím, že se zvětšují ty auta. Jenže tady se auto zvětšilo jenom z venku.
Jízdní vlastnosti nemusí být špatné. Počkám si na nějaké porovnání, nebo osobní zkušenost. Ale stojím si za tím, že nárůst hmostnosti bylo normální mrhání, když to nemá vliv na prostor v autě. Myslím, že ten zájem bude jenom prvotní nápor a pak se to lehce ustálí. Bude to podobné jako s insignií. taky měla ze začátku velký BUM
Autorovi článku: Kde jste našel informaci, že aktuální generace Astry získala cenu Red Dot?
Ať si lidi stěžujou jak chtějí. Já když sem se do toho auta posadil, tak takovej problem vyznat se v tlačítkách opravdu nebyl. Sice je tam tlačítek dost, ale přišly mě poměrně logicky uspořádané, opravdu sem v tom takový problem, co se z toho dělá, neměl..
Co se týče hmotnosti, to máš pravdu.. Ale které auto dnes nenarůstá na hmotnostech..Co sem četl testy, tak si na hmotnost zase tolik nestěžovali, všichni hodnotili jízdní vlastnosti velmi kladně. Navíc v porovnání s Golfem.. Astru koupíš o dost levnější a dostaneš naprosto srovnatelné auto..
Co se týče hmotnosti, to máš pravdu.. Ale které auto dnes nenarůstá na hmotnostech..Co sem četl testy, tak si na hmotnost zase tolik nestěžovali, všichni hodnotili jízdní vlastnosti velmi kladně. Navíc v porovnání s Golfem.. Astru koupíš o dost levnější a dostaneš naprosto srovnatelné auto..
Jízdní vlastnosti by byly asi lepší, kdyby to nebyl nafouknutý mastodontní balon. Ono když to je uvnitř stejně velké jako Golf a přitom o 100Kg těžší o něčem svědčí. Takže se spíše dostali volnou ruku designéři, než inženýři.
Jinak co se týká vzhledu interieru, tak to je opravdu kapitola sama o sobě. Ta náhodná změť tlačítek a barevných kombinací jak od zkušeného tuzera.
Bude to určitě velký krok kupředu oproti předešlé generaci, ale tohle mě osobně moc neuchvátilo.
Jinak co se týká vzhledu interieru, tak to je opravdu kapitola sama o sobě. Ta náhodná změť tlačítek a barevných kombinací jak od zkušeného tuzera.
Bude to určitě velký krok kupředu oproti předešlé generaci, ale tohle mě osobně moc neuchvátilo.
Velká gratulace Opelu. Sice jsem neměl možnost řídit, ale z kladných ohlasů soudím, že jízdní vlastnosti budou na skvělé urovni. Co se týče interieru, tak to je také kapitola sama o sobě, Opel udělal velký krok. :yes: