Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
horvatex
vysvetli niekto prečo ma Polo lepsie zrychlenie o 0,8s a lepsiu spotrebu o 0,5L ked ma ten isty motor ako fabia ? čo váži o 200kg menej?
Žádný rozdíl 200 kg tam není, to bude asi chyba.
Koho? PR managera Škody? 😄
To nevím, ale už se to tady řešilo vícekráte, naposledy tuším u Fabie RS. Oficiální hodnoty z katalogů jsou jiné. Žádné dvousetkilové rozdíly nejsou.
Jednak i podle této tabulky, je to "jen" 0,7s. Navíc je v tabulce špatná hodnota zrychlení Fabie RS, která je (podle of. info Škodovky) 7,3 s. Rozdíl 0,4s ve prospěch POLA je způsoben jeho nižší pohotovostní hmotností 1.194kg (viz údaj v článku) proti 1.318 kg Fabie RS (údaje o poh. hm. jsou včetně norm. hm. 75kg - řidič 68kg + zavazadla 7kg)
no lebo to je škoda a nie VW a nie seat ... to je dávno známe, že naj bude vždy VW potom seat a nakoniec škoda. Predsa VW si nebude kydať na hlavu, aby škodovka mala lepšie niečo ako VW alebo aj seat. Normálne mi to tu príde ako keby ste nemali čo riešiť, kukám tu na tie diskusie, no už mi to nedalo nevyjadriť sa ...
Svoje môže zohrať aj odpor vzduchu. Nechce sa mi hľadať rozdiely v katalógoch, ale opticky je Fabča hóóódne vyššia.
Leg
Tak by ma zaujímalo čo za kolesá nakoniec dostane Polo GTI. Na prvých fotkách to boli 17" Denvery z Golfu GTI, v Ženeve Polo pezentovali na 17" verzii Detroidov ( [odkaz] - aspoň myslím že sú to sedemnástky) a teraz má zasa obuté disky Denver. Tak či bude Detroid za príplatok... to isté "šaltpáka", ktorá bola v Ženeve iného ("športovejšieho") tvaru ako na prvých oficiálnych fotkách, kde je klasický DSG polo-volič. Nová porcia fotiek sa ale fotky interiéru neobsahuje, takže predpokladám, že volič ostane ako ten v Ženeve.
DetroiT (ne DetroiD)...
POLO GTI určitě dostane design kol Denver (stejně jako předchozí POLO, které je, vzhledem k menšímu obvodu kola, mělo jen 16"), ovšem nejsou zcela identické s těmi z Golfu5/6 GTI, tam má disk s rozměrem 17x7,5 (s pneu 225/45), ale u tohoto Pola GTI je použit užší rozměr 17x7 (s pneu 215/40).
V Ženevě byly použity 17" v designu/provedení ala Detroit (přípl. 18" z GTI6) také s pneu 215/40R17 a je možné, že budou nabízeny na POLO GTI za příplatek, nebo je případně (podobně jako u nové Fabie RS) nabídnou bez přípl., ve více barevných provedeních (FIIRS má v nabídce jeden tvar i rozměr kol ve čtyřech barvách).
Volič DSG bude na 99% proveden v tomto "sériovějším" širším provedení...
POLO GTI určitě dostane design kol Denver (stejně jako předchozí POLO, které je, vzhledem k menšímu obvodu kola, mělo jen 16"), ovšem nejsou zcela identické s těmi z Golfu5/6 GTI, tam má disk s rozměrem 17x7,5 (s pneu 225/45), ale u tohoto Pola GTI je použit užší rozměr 17x7 (s pneu 215/40).
V Ženevě byly použity 17" v designu/provedení ala Detroit (přípl. 18" z GTI6) také s pneu 215/40R17 a je možné, že budou nabízeny na POLO GTI za příplatek, nebo je případně (podobně jako u nové Fabie RS) nabídnou bez přípl., ve více barevných provedeních (FIIRS má v nabídce jeden tvar i rozměr kol ve čtyřech barvách).
Volič DSG bude na 99% proveden v tomto "sériovějším" širším provedení...
Aha, Detroit, zasa som o niečo múdrejší 😄 ... práveže mi príde ponúkať dva disky v rovnakom rozmere ale inom tvare, ktoré sú však v princípe dosť podobné (päť smerom od stredu sa rozširujúcich lúčov vytvárajúcich z dier viac (Detroit) či menej (Denver) gulaté "kruhy"). Skôr by mi prišlo logické vyrábať dva farebné varianty Detroitov (jeden klasický čierno-strieborný, druhý celý strieborný), ako je to napr. u tej Fabie RS, prípadne ponúknuť jeden z týchto dvoch diskov + nejaký iný, napr. mnoholúčový. Alebo to spraviť podobne ako u Golfa, 16" Denver a 17" Detroit... uvidíme
(Detroit - město v USA)
Pokud budou v 17" pouze v jiné barvě, tak určitě nebudou v rozdílném tvaru...
Ani Denver a Detroit u GGTI nemají přímo rozdílný tvar. Větší "díry" v Detroitech jsou jednak v důsledku o jeden palec většího disku a neuvěřitelně hodně dělá i opticky kontrastní dvoubarevné provedení, které jednak díry opticky zvětšuje a disky působí i "hranatějším" dojmem...
Pokud budou v 17" pouze v jiné barvě, tak určitě nebudou v rozdílném tvaru...
Ani Denver a Detroit u GGTI nemají přímo rozdílný tvar. Větší "díry" v Detroitech jsou jednak v důsledku o jeden palec většího disku a neuvěřitelně hodně dělá i opticky kontrastní dvoubarevné provedení, které jednak díry opticky zvětšuje a disky působí i "hranatějším" dojmem...
Máš pravdu, tieto dva disky nemajú odlišný tvar, to je niečo čo sa VW darilo vcelku dlho (až doteraz) predo mnou tajiť a fakt som sa musel presvedčiť až prirovnaním dvoch fotiek vedľa seba - dvojfarebné pôsobia oveľa viac "2D" a hlavne tie "diery sú gulatejšie". To ma privádza k myšlienke, že podobne je to aj u GTI5, kde je 17" verzia jednofarebná a 18-ky sú v dvoch odtieňoch sivej, nie je tak?
Je tak..., Detroity na GTI5 a GTI6 se líší pouze "podbarvením"
(šedá metalíza/černý lesk) a výrobcem (BBS/Ronall), jinak je vše včetně ET naprosto shodné.
Podle toho video testu AUTOCARU tam možná nakonec bude ten hezčí, tenčí volič k DSG, což by nylo jen dobře...
(šedá metalíza/černý lesk) a výrobcem (BBS/Ronall), jinak je vše včetně ET naprosto shodné.
Podle toho video testu AUTOCARU tam možná nakonec bude ten hezčí, tenčí volič k DSG, což by nylo jen dobře...
Hm, v tomto som nemal práve moc jasno, ale práve farebná kombinácia Detroit z GTI5 sa mi vždy zdala celkovo najpodarenejšia, nie sú ani také "obyčajné" ako Denver a ani nie sú také výrazne efektné, ale myslím menej nadčasové ako Detroit na GTI6, ktorý sa vezie na aktuálne módnej vlne kontrastných čierno-strieborných diskov, ktorú ja moc "nežerem". Celkovo mi dizajn GTI6 príde viacej na efekt ako GTI5 (napr. výraznejší predný nárazník s "lamelami" pri hmlovkách, výfuky po stranách atď) a skôr sa mi páčil diskrétnejší prístup ku GTI5 a takisto aj práve k Polu GTI, ktoré je podľa mňa tak akurát.
Jo, tady bych s tebou souhlasil, vzhledem k tomu, že jezdím s G5GTI i s G6GTI, něco o tom možná vím taky...
Ano, design GTI6 je dělaný s větší a neskrývanější snahou zalíbit se větší skupině zákazníků. Nejen to "akčnější" podbarvení Detroitů, ale i dva výfuky po stranách, falešný difuzor, červené prošívání celého interiéru, malinko "přezdobený" volant atd., jsou detaily, které s původní "filosofii" GGTI (tedy jakéhosi nenápadného vlka v rouše beránčím) příliš nekorespondují... Přesto, nebo spíš pravě díky tomu, se většině lidí líbí víc G6GTI, než G5GTI... Mně se líbí oba, každý trochu jinak, ale GTI5 bude (podle mě) s odstupem času "legendárnější"..., jako ten, který vrátil GGTI "ztracený lesk"...
Ano, design GTI6 je dělaný s větší a neskrývanější snahou zalíbit se větší skupině zákazníků. Nejen to "akčnější" podbarvení Detroitů, ale i dva výfuky po stranách, falešný difuzor, červené prošívání celého interiéru, malinko "přezdobený" volant atd., jsou detaily, které s původní "filosofii" GGTI (tedy jakéhosi nenápadného vlka v rouše beránčím) příliš nekorespondují... Přesto, nebo spíš pravě díky tomu, se většině lidí líbí víc G6GTI, než G5GTI... Mně se líbí oba, každý trochu jinak, ale GTI5 bude (podle mě) s odstupem času "legendárnější"..., jako ten, který vrátil GGTI "ztracený lesk"...
Subaru.in
Mne se moc libi Polo ale po vzhlednuti tohoto testu bych asi 18 000Ł nedal to clovek musi byt opravdu velky fanda.
[odkaz]
[odkaz]
I tento test je pouze jeden z testů, není nad osobní zkušenost. V aktuálním SPEEDu se o něm zase naopak Honza Červenka (podle mě náš nejlepší autonovinář) vyjadřuje hodně pochvalně a v příštím čísle už má být jeho podrobnější test, včetně zkušeností na "sev. smyčce"... 😉
Ja plne chapu, ze do mesice muzeme mit (a budeme) test z Francie, Nemecka, Polska a ty se muzou lisit razantne, jen jsem tim chtel rici, ze opravdu za dvoudverovy hatch v teto cene a kategorii, asi na 99% bych koupil rok dva stare Scirocco.
Ja plne chapu, ze kupci takoveho auta se zrovna nebudou drit na tri smeny ve fabrice u pasu... a pote pojem Ł18k je opravdu asi relativni.
Ja plne chapu, ze kupci takoveho auta se zrovna nebudou drit na tri smeny ve fabrice u pasu... a pote pojem Ł18k je opravdu asi relativni.
Můžeš ho přece mít i s pěti dveřmi...
Ale já bych si také raději připlatil buď za větší/praktičtější/"komfortnější" Golf GTI, nebo případně za sportovnější "hatchcupe" Scirocco R...
Ale já bych si také raději připlatil buď za větší/praktičtější/"komfortnější" Golf GTI, nebo případně za sportovnější "hatchcupe" Scirocco R...
Uvidíme, koľko to bude u nás, medzi našimi a UK cenami bývajú dosť veľké rozdiely... každopádne ceny Fabie RS (18000 €) a Ibizy Cupra (21000€) naznačujú, že to bude auto pre dosť veľkých entuziastov. Tak už to ale vo vodách malých, výkonných a drahých mini chodí
Marcelino
preboha ešte stále montuje VW namiesto volantu tento nezmysel :no: ...táto tech.absurdita(perforácia kože tam, kde sa volant držať nemá a naopak hladký a potencialne šmykľavý povrch práve tam, kde sa držať má 8-s ) kazí dojem inak veľmi sympatického interiéru
ty držíš volant jako pilot? 😉
No nevím,jestli je kritika zrovna od tebe na místě,s tou hula obručí co montujou do Swifta.Nejdřív bych si ten volant v Polu bejt tebou osahal,než začneš plivat oheň a síru.😉
to že volant vo Swifte je ešte horší je fakt :no: A práve preto mi takéto nezmyselné riešenie vadí u každého auta ;-\
Poslední odlišuje benzín ( I ) nebo diesel ( D ), víc nevím.
pak "GTI" u Peugeotu znamená "Stále v servisu"... 😲 :😉 8-s >😒]
To jsem zvědavý na tvoji fantazii, až tam pošlu na podzim novou recenzi ...
A neblbni, snad nechceš tak brzo prodat tu skvělou 607ičku?!?
😲 😉
Taky nenosíš spodky týden, nebo snad ano 😲 ?
A když už sis sám tak pěkně naběhl s těma spodkama, tak ty si taky kupuješ po někom používané? :😉 8-s
Já teda nikdy..., vždy nové, kvalitní a pak klidně i na "dlouho"..., stejně to dělám u bot, nábytku, TV apod., "zaprděné" sedačky po "někom", nemusím jak ve svém "obýváku", tak ve svém autě...
😲 😉
Ale neboj, až budu pracovat jako prodejce aut, tak se tady budu chlubit novým, neproprděným 😉
>😒] ...já teda žádný prodejce aut rozhodně nejsem, ale jestli budeš třeba jednou pracovat jako řadový prodejce aut, tak se asi zas tak často "lepším" novým a hlavně vlastním autem nepochlubíš... 😉 😄
Nedavno jsem cetl pruzkum o lidech co vlastni Porsche, a ty meni udajne podle pruzkumu teto znacky kazdych 2.2 roku novy vuz.
Pokud ty menis auta po roce, opravdu ti uprime a ze srdce bych chtel byt v tve kuzi ...
Četl jsem tu již mnoho zvěrstev, tvoje skoroúvaha však patří na čelní místo do zlatého fondu profesionálních autozoufalců.
BRAVO SPODKY... 8-s
"Gran Turismo Injektion (kurz GTI) wird als Typenkürzel für Automobile mit besonders sportlichem Charakter und Benzin-Einspritzmotor verwendet. Es dient Volkswagen als Abkürzung für Grand Tourisme Injection. Seit Bau des ersten VW Golf GTI 1976 ist es die Bezeichnung für einige besonders stark motorisierte Modelle."