Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen Polo GTI: Nové fotografie

59 komentářů

jirka1203
čo znamena skratka GTI? teda konkretne u VW.
Německy to znamená "Rychle v servise" >😁

Poslední odlišuje benzín ( I ) nebo diesel ( D ), víc nevím.
Avatar - white label
white label
Pokud "GTI" u VW znamená "Rychle v servise",
pak "GTI" u Peugeotu znamená "Stále v servisu"... 😲 :😉 8-s >😒]
Jééžiš, ta 607 ti dobře leží v žaludku, co >😒] ?
To jsem zvědavý na tvoji fantazii, až tam pošlu na podzim novou recenzi ...
Avatar - white label
white label
Já bych zase řekl, že mě je 607ička volná, ale spíš tobě vrtá hlavou to, co sis nakonec nekoupil, znáš to: ...co se škádlivá... >😒]
A neblbni, snad nechceš tak brzo prodat tu skvělou 607ičku?!?
😲 😉
Ta 607 je skvělá, ale klidně ji po roce pustím do světa stejně jako všechna předchozí auta.

Taky nenosíš spodky týden, nebo snad ano 😲 ?
Avatar - white label
white label
Neboj, nenosím, ale víš o tom, že se dají třeba vyprat?
A když už sis sám tak pěkně naběhl s těma spodkama, tak ty si taky kupuješ po někom používané? :😉 8-s
Já teda nikdy..., vždy nové, kvalitní a pak klidně i na "dlouho"..., stejně to dělám u bot, nábytku, TV apod., "zaprděné" sedačky po "někom", nemusím jak ve svém "obýváku", tak ve svém autě...
😲 😉
Tenhle textil se lvem na štítku byl 8 let udržován na Perwoolu, tak proč ne.

Ale neboj, až budu pracovat jako prodejce aut, tak se tady budu chlubit novým, neproprděným 😉
Avatar - white label
white label
To ale logicky tvrdí všichni, co se potřebujou zbavit svého "prádla" za ještě relativně slušné prachy...

>😒] ...já teda žádný prodejce aut rozhodně nejsem, ale jestli budeš třeba jednou pracovat jako řadový prodejce aut, tak se asi zas tak často "lepším" novým a hlavně vlastním autem nepochlubíš... 😉 😄
oIoo
no chlapi děláte si prču, ale v Japonsku to tak fakt je, tam se musí ojetina nechat totálně vydezinfikovat, přelakovat a pak vysvětit! aby si jí nějaký Japík byl ochotný zase koupit 😄
Subaru.in
Nu ty musis byt ale vatar, to tedy smekam...

Nedavno jsem cetl pruzkum o lidech co vlastni Porsche, a ty meni udajne podle pruzkumu teto znacky kazdych 2.2 roku novy vuz.

Pokud ty menis auta po roce, opravdu ti uprime a ze srdce bych chtel byt v tve kuzi ...
Majitel Porsche si může dovolit tratit v kuse 2,5 roku, já ne.
oIoo
no jestli to nebude tím, že Porsche po třech letech ještě funguje 😉 >😁
GTI
No, Raybane, spojovat (dokonce vlastní) auto se spodkama, to může opravdu jen jezdec oblítanejch vraků tvého kalibru.

Četl jsem tu již mnoho zvěrstev, tvoje skoroúvaha však patří na čelní místo do zlatého fondu profesionálních autozoufalců.

BRAVO SPODKY... 8-s
Třeba bych pak potkal tebe, předsedo ... >😁
Avatar - white label
white label
Gran-Turismo-Injection a to nejen u VW, ale třeba i Peugeotu, který si tuto "značku" od VW (velmi mírně řečeno) "vypůjčil"..., což dnes (raději) neví ani spousta současných majitelů těchto Peugeotů :😉 😉
Avatar - positivemind
positivemind
Fuj, už jsem se lekl, že tu píše Kylie... když jsem viděl ten přehršel uvozovek >😁 kde jí je konec, princezně? Ta by nám to u citráku určitě vysvětlila
Avatar - Ricardo
Ricardo
Gran Turismo Internazionale
Avatar - white label
white label
Na to si přišel (v souvislosti s VW) kde?

"Gran Turismo Injektion (kurz GTI) wird als Typenkürzel für Automobile mit besonders sportlichem Charakter und Benzin-Einspritzmotor verwendet. Es dient Volkswagen als Abkürzung für Grand Tourisme Injection. Seit Bau des ersten VW Golf GTI 1976 ist es die Bezeichnung für einige besonders stark motorisierte Modelle."
jossalito
To byl vtip. 😉
Avatar - white label
white label
Proč jen vtip. Asi myslel souvislost s Alfa Romeo, třeba Giulia Ti ("Turismo Internazionale") z let 1962-72.
jossalito
>😒] :yes:
horvatex
vysvetli niekto prečo ma Polo lepsie zrychlenie o 0,8s a lepsiu spotrebu o 0,5L ked ma ten isty motor ako fabia ? čo váži o 200kg menej?
jossalito
Žádný rozdíl 200 kg tam není, to bude asi chyba.
webpaja
Koho? PR managera Škody? 😄
jossalito
To nevím, ale už se to tady řešilo vícekráte, naposledy tuším u Fabie RS. Oficiální hodnoty z katalogů jsou jiné. Žádné dvousetkilové rozdíly nejsou.
webpaja
WL to dole píše jasně 😉
Avatar - white label
white label
Taky nevídím důvod, aby byl konstrukčně novější třídveř. subkompakt těžší, než "starší" pětidveřový...
Avatar - white label
white label
Jednak i podle této tabulky, je to "jen" 0,7s. Navíc je v tabulce špatná hodnota zrychlení Fabie RS, která je (podle of. info Škodovky) 7,3 s. Rozdíl 0,4s ve prospěch POLA je způsoben jeho nižší pohotovostní hmotností 1.194kg (viz údaj v článku) proti 1.318 kg Fabie RS (údaje o poh. hm. jsou včetně norm. hm. 75kg - řidič 68kg + zavazadla 7kg)
kuko
a Fabka je ještě na staré podvozkové platformě, tam taky možná bude nějaké kilečko rozdílu
Avatar - white label
white label
...+ 3dv vs 5dv...viz 11😁1 😉
Sammy
no lebo to je škoda a nie VW a nie seat ... to je dávno známe, že naj bude vždy VW potom seat a nakoniec škoda. Predsa VW si nebude kydať na hlavu, aby škodovka mala lepšie niečo ako VW alebo aj seat. Normálne mi to tu príde ako keby ste nemali čo riešiť, kukám tu na tie diskusie, no už mi to nedalo nevyjadriť sa ...
Svoje môže zohrať aj odpor vzduchu. Nechce sa mi hľadať rozdiely v katalógoch, ale opticky je Fabča hóóódne vyššia.
Avatar - Leg
Leg
Tak by ma zaujímalo čo za kolesá nakoniec dostane Polo GTI. Na prvých fotkách to boli 17" Denvery z Golfu GTI, v Ženeve Polo pezentovali na 17" verzii Detroidov ( [odkaz] - aspoň myslím že sú to sedemnástky) a teraz má zasa obuté disky Denver. Tak či bude Detroid za príplatok... to isté "šaltpáka", ktorá bola v Ženeve iného ("športovejšieho") tvaru ako na prvých oficiálnych fotkách, kde je klasický DSG polo-volič. Nová porcia fotiek sa ale fotky interiéru neobsahuje, takže predpokladám, že volič ostane ako ten v Ženeve.
Avatar - white label
white label
DetroiT (ne DetroiD)...
POLO GTI určitě dostane design kol Denver (stejně jako předchozí POLO, které je, vzhledem k menšímu obvodu kola, mělo jen 16"), ovšem nejsou zcela identické s těmi z Golfu5/6 GTI, tam má disk s rozměrem 17x7,5 (s pneu 225/45), ale u tohoto Pola GTI je použit užší rozměr 17x7 (s pneu 215/40).
V Ženevě byly použity 17" v designu/provedení ala Detroit (přípl. 18" z GTI6) také s pneu 215/40R17 a je možné, že budou nabízeny na POLO GTI za příplatek, nebo je případně (podobně jako u nové Fabie RS) nabídnou bez přípl., ve více barevných provedeních (FIIRS má v nabídce jeden tvar i rozměr kol ve čtyřech barvách).
Volič DSG bude na 99% proveden v tomto "sériovějším" širším provedení...
Avatar - Leg
Leg
Aha, Detroit, zasa som o niečo múdrejší 😄 ... práveže mi príde ponúkať dva disky v rovnakom rozmere ale inom tvare, ktoré sú však v princípe dosť podobné (päť smerom od stredu sa rozširujúcich lúčov vytvárajúcich z dier viac (Detroit) či menej (Denver) gulaté "kruhy"). Skôr by mi prišlo logické vyrábať dva farebné varianty Detroitov (jeden klasický čierno-strieborný, druhý celý strieborný), ako je to napr. u tej Fabie RS, prípadne ponúknuť jeden z týchto dvoch diskov + nejaký iný, napr. mnoholúčový. Alebo to spraviť podobne ako u Golfa, 16" Denver a 17" Detroit... uvidíme
Avatar - white label
white label
(Detroit - město v USA)
Pokud budou v 17" pouze v jiné barvě, tak určitě nebudou v rozdílném tvaru...
Ani Denver a Detroit u GGTI nemají přímo rozdílný tvar. Větší "díry" v Detroitech jsou jednak v důsledku o jeden palec většího disku a neuvěřitelně hodně dělá i opticky kontrastní dvoubarevné provedení, které jednak díry opticky zvětšuje a disky působí i "hranatějším" dojmem...
Avatar - Leg
Leg
Máš pravdu, tieto dva disky nemajú odlišný tvar, to je niečo čo sa VW darilo vcelku dlho (až doteraz) predo mnou tajiť a fakt som sa musel presvedčiť až prirovnaním dvoch fotiek vedľa seba - dvojfarebné pôsobia oveľa viac "2D" a hlavne tie "diery sú gulatejšie". To ma privádza k myšlienke, že podobne je to aj u GTI5, kde je 17" verzia jednofarebná a 18-ky sú v dvoch odtieňoch sivej, nie je tak?
Avatar - white label
white label
Je tak..., Detroity na GTI5 a GTI6 se líší pouze "podbarvením"
(šedá metalíza/černý lesk) a výrobcem (BBS/Ronall), jinak je vše včetně ET naprosto shodné.
Podle toho video testu AUTOCARU tam možná nakonec bude ten hezčí, tenčí volič k DSG, což by nylo jen dobře...
Avatar - Leg
Leg
Hm, v tomto som nemal práve moc jasno, ale práve farebná kombinácia Detroit z GTI5 sa mi vždy zdala celkovo najpodarenejšia, nie sú ani také "obyčajné" ako Denver a ani nie sú také výrazne efektné, ale myslím menej nadčasové ako Detroit na GTI6, ktorý sa vezie na aktuálne módnej vlne kontrastných čierno-strieborných diskov, ktorú ja moc "nežerem". Celkovo mi dizajn GTI6 príde viacej na efekt ako GTI5 (napr. výraznejší predný nárazník s "lamelami" pri hmlovkách, výfuky po stranách atď) a skôr sa mi páčil diskrétnejší prístup ku GTI5 a takisto aj práve k Polu GTI, ktoré je podľa mňa tak akurát.
Avatar - white label
white label
Jo, tady bych s tebou souhlasil, vzhledem k tomu, že jezdím s G5GTI i s G6GTI, něco o tom možná vím taky...
Ano, design GTI6 je dělaný s větší a neskrývanější snahou zalíbit se větší skupině zákazníků. Nejen to "akčnější" podbarvení Detroitů, ale i dva výfuky po stranách, falešný difuzor, červené prošívání celého interiéru, malinko "přezdobený" volant atd., jsou detaily, které s původní "filosofii" GGTI (tedy jakéhosi nenápadného vlka v rouše beránčím) příliš nekorespondují... Přesto, nebo spíš pravě díky tomu, se většině lidí líbí víc G6GTI, než G5GTI... Mně se líbí oba, každý trochu jinak, ale GTI5 bude (podle mě) s odstupem času "legendárnější"..., jako ten, který vrátil GGTI "ztracený lesk"...
Subaru.in
Mne se moc libi Polo ale po vzhlednuti tohoto testu bych asi 18 000Ł nedal to clovek musi byt opravdu velky fanda.

[odkaz]
Avatar - white label
white label
I tento test je pouze jeden z testů, není nad osobní zkušenost. V aktuálním SPEEDu se o něm zase naopak Honza Červenka (podle mě náš nejlepší autonovinář) vyjadřuje hodně pochvalně a v příštím čísle už má být jeho podrobnější test, včetně zkušeností na "sev. smyčce"... 😉
Subaru.in
Ja plne chapu, ze do mesice muzeme mit (a budeme) test z Francie, Nemecka, Polska a ty se muzou lisit razantne, jen jsem tim chtel rici, ze opravdu za dvoudverovy hatch v teto cene a kategorii, asi na 99% bych koupil rok dva stare Scirocco.

Ja plne chapu, ze kupci takoveho auta se zrovna nebudou drit na tri smeny ve fabrice u pasu... a pote pojem Ł18k je opravdu asi relativni.
Avatar - white label
white label
Můžeš ho přece mít i s pěti dveřmi...
Ale já bych si také raději připlatil buď za větší/praktičtější/"komfortnější" Golf GTI, nebo případně za sportovnější "hatchcupe" Scirocco R...
Subaru.in
Vystihl jsi to presne!
Priplatit ... znie to tak jednoducho 😄
Avatar - white label
white label
Pro někoho jo, pro někoho ne..., to je ale normální a u všeho...
S tym suhlasim a kedze napr. ja patrim medzi tych "pro nekoho ne" 😄 som rad, ze mam aj vo svojej "kategorii" moznost vyberu.
Avatar - Leg
Leg
Uvidíme, koľko to bude u nás, medzi našimi a UK cenami bývajú dosť veľké rozdiely... každopádne ceny Fabie RS (18000 €) a Ibizy Cupra (21000€) naznačujú, že to bude auto pre dosť veľkých entuziastov. Tak už to ale vo vodách malých, výkonných a drahých mini chodí
A to sa este uvazovalo o VW Polo R 😄
Avatar - white label
white label
A stále se velmi vážně uvažuje, zhruba do dvou let...
R sekcia sa cini 😄 Pozeral som, ze sa budu hrat s 1.6 objemom. Skoda, ze neviem dobre po nemecky 😒
Avatar - white label
white label
Tak zkus aspoň něco česky...
[odkaz]
Marcelino
preboha ešte stále montuje VW namiesto volantu tento nezmysel :no: ...táto tech.absurdita(perforácia kože tam, kde sa volant držať nemá a naopak hladký a potencialne šmykľavý povrch práve tam, kde sa držať má 8-s ) kazí dojem inak veľmi sympatického interiéru
berustina
ty držíš volant jako pilot? 😉
Marcelino
hmm, ak myslíš polohu "trištvte na tri" tak potom áno 😉
Avatar - hattori_hanzo
hattori_hanzo
No nevím,jestli je kritika zrovna od tebe na místě,s tou hula obručí co montujou do Swifta.Nejdřív bych si ten volant v Polu bejt tebou osahal,než začneš plivat oheň a síru.😉
Marcelino
to že volant vo Swifte je ešte horší je fakt :no: A práve preto mi takéto nezmyselné riešenie vadí u každého auta ;-\