Novinky
Stačí se podívat na titulní stranu, máte to hned vedle sebe, ix35 a Yeti. Jenom slepý nevidí tu krásu a dokonalost tvarů karoserie... 😉
Pre mna Yeti je designove lepsia volba. Hyundai je pekny ale taky "korejsky". Moc copyrightu. Skoda je pri zemi. Bude dobre vyzerat aj o par rokov aj jej cena. Ix35 sa okuka. Yeti je super pocin Skodovky. A predava sa velmi dobre(aj ked cena nie je najnizsia) a to hovori za vsetko.
:yes: Stejně jako se okoukala Kvaška, na obrázku a v TV vypadá bombasticky na silnici si jí ani nevšimnu...
Kaškaj se neokoukal, v UK zase navýšili výrobu. Jasně, v ČR je Yeti pro Kaškaj problém, ale jen na čas, až se trh víceméně nasytí, bude mít kaškaj zase šanci.
Stejný problém bude mít Yeti s Dusterem, a nejenom Yeti... Ale je to vždycky jen na čas, potom se ustaví rovnováha a tehdy se vidí, o co je skutečný zájem.
Stejný problém bude mít Yeti s Dusterem, a nejenom Yeti... Ale je to vždycky jen na čas, potom se ustaví rovnováha a tehdy se vidí, o co je skutečný zájem.
Nemyslel jsem to tak, že by se Kvaška přestala prodávat, ale ten design je pro mě vcelku podbízivý a jako takový se mi velmi brzy okoukal, stejně jako spousta další aut současné produkce (např. Megan, Laguna). Je to jen můj subjektivní pohled, co člověk, to názor, ale pro sebe jsem si pojmenoval směřování některých automobilek v oblasti designu jako "novácké" (čti: prvoplánově podbízivé).
Pak jsou tu odvážné počiny, ke kterým mimo jiné řadím třeba Kiu Soul, naživo strašně roztomilá záležitost, ale nesmí být na každým rohu...
Pak jsou tu odvážné počiny, ke kterým mimo jiné řadím třeba Kiu Soul, naživo strašně roztomilá záležitost, ale nesmí být na každým rohu...
A co tím chce básník říci?
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mně se Yeti docela líbí, ale o 90% míň ve verzi Champion, ty ochranné plastz na boku mi přijdou více než divné.
Ještě dnes konfigurátor na cc.skoda-auto.com ukazuje cenu na 1.8 4x4 E😜erience 634800 a tady slibují 604800. To je pěkné, je-li to pravda.
Zato ale zdražilo 2.0 CR 81kW 4x2 o 11 tisíc a 103kW 4x4 a 125kW 4x4 o 30 tisíc.
Celkem škoda, že redakce tyhle posuny nevypíchla ...
Zato ale zdražilo 2.0 CR 81kW 4x2 o 11 tisíc a 103kW 4x4 a 125kW 4x4 o 30 tisíc.
Celkem škoda, že redakce tyhle posuny nevypíchla ...
pro odrostlejsi deti vyhovujici auticko pro nejblizsi 2-3 roky (ono to dyl nevydrzi a nakonec zaruka Skodovky je 2 leta) nez si koupi opravdove.
Kdyz male opravdove SUV pro dospele tak Ford Escape,Honda Kompas, Toyota RAV4, mozna VIBE.. dnes se dela trvale automaticke 4x4. Yeti neni do terenu to je snad kazdemu jasne..
Cenu odhaduji pod dost 20,000 USD (tak na urovni vozitek Suzuki)
Kvalita bude asi na stejne urovni, Suzuki je suverenne nejmene spolehlive auto na americkem trhu. VW neni o moc slavnejsi a v kvalite servisu je VW v USA na predposlednim miste z obrovske plejady vyrobcu prodavajicich na americkem trhu.
V kvalite patri k nejlepsim Lexus (Toyota), Porsche, Mercedes, Lincoln (Ford), Cadillac, pak zacina prumer.
Kdyz male opravdove SUV pro dospele tak Ford Escape,Honda Kompas, Toyota RAV4, mozna VIBE.. dnes se dela trvale automaticke 4x4. Yeti neni do terenu to je snad kazdemu jasne..
Cenu odhaduji pod dost 20,000 USD (tak na urovni vozitek Suzuki)
Kvalita bude asi na stejne urovni, Suzuki je suverenne nejmene spolehlive auto na americkem trhu. VW neni o moc slavnejsi a v kvalite servisu je VW v USA na predposlednim miste z obrovske plejady vyrobcu prodavajicich na americkem trhu.
V kvalite patri k nejlepsim Lexus (Toyota), Porsche, Mercedes, Lincoln (Ford), Cadillac, pak zacina prumer.
Yetiho jsem zkusil v terenu a projede toho opravdu hodne (ale nebavime se o trati pro trucktrial). Elektronicky svabove pracujou na plny obratky a notne pilotovi pomahaji. Limitujici je stejne vzdycky vzorek pneumatik, svetla vyska a pevnost ridicova sverace >😁
???? Co to jako....
V klidu, to je jen americkej pohled na evropskej vyrobek. My si o amerikach myslime, ze jsou mekky jako houba, s neutulnym interierem, prisernym designem a spotrebou jako prase. Amici si o evropskych autech mysli, ze maji malo valcu, malej objem a ze jsou vubec takovy maly 😄 Americka deformace se tomu rika... Pripomina mi to trochu ten starej vtip😒br />
Jaky hodinky jsou nejlepsi?
Rusky!
A proc?
Protoze jsou nejvetsi a nejrychlejsi.
Rusky!
A proc?
Protoze jsou nejvetsi a nejrychlejsi.
1,6 TDI má prý prijít na podzim jako verze Greenline.
Máme Yetiho 103 KW CR a Octavii II 103 KW PD. Motory mají společný snad jen obsah. Navíc octavie je jen předohrab, kdežto yeti 4x4. Při rozjezdech má yeti jasně navrch. V octavii je větší turboefekt, tedy člověk má pocit, že má pod kapotou mnohem silnější motor. Ale ohledně agility jsou na tom cca úplně stejně, ač má yeti mnohem horší aerodynamiku a hmotnost o cca 150 kg víc.
Ohledně spotřeby, tak v yetim jezdíme za 5,8 l, v octavii za 5,0 l. Spotřeba enormě závisí na pneumatikách, hlavně jejich šířce. Já naopak jsem byl docela zklamán z 1,8 TSI, právě kvůli její spotřebě závislé na stylu jízdy mnohem více než u dieselu
Edit: tak beru zpet, spatne jsem precetl typ motoru u Octavie. PD ma samozrejme znatelnejsi turboefekt oproti CR. Ale jestli jezdite za 5, tak to jste kouzelnici. Ja jsem pod 6 nejezdil ani se starou rotackou 81kW (kdyz jsem prepocital tankovany litry na km - na palubni pocitac nespoliham).
Edit2: a i podle tohoto [odkaz] je prumer u PD 103kW 6.5 litru/100km. Skoro 300 aut uz je velkej vzorek. Sakra, ztratil se mi druhej odkaz - tady pro zajimavost 150 ridicu s 1.8TSI [odkaz] prumer 8.3, tudiz rozdil standardnich cca 1.8litru ve prospech nafty.
Když jsme měli yetiho nově, jeli jsme s ním i octavií na polygon do mostu. Protože jsme měli asi hodinu čas, jeli jsme přesně 50 v obci 90 tachometrových mimo obec na tempomat. Po cestě dlouhé cca 100 km byla spotřeba na yetim (ještě úplně syrový motor) 4,7 a octavii 3,8. Jela obě auta za sebou, tedy je to trochu objektivní srovnání. I když je pravda, že normálně téhle spotřeby v octavii dosáhnout jde jen ztěží. Ale 4,5 je již bez problémů a člověk se nemusí nějak snažit (pokud má tedy zažitou plynulou jízdu, ne brzda-plyn). Tedy plynulá jízda je hlavní příčinou nízké spotřeby. Jenom dotaz, jak často měníte brzdové destičky, dejme tomu vpředu? To hodně vypovídá o stylu jízdy. Yeti má zatím přes 20 tis km, tedy tam zatím nemůžu říct, ale na octavii jsme za 200 tis. km měnili destičky 3x a kotouče 1x. A pokaždé, když nám v servisu řeknou, že chtějí vyměnit, tak se vymění.