Provedení Cross je na českém trhu nejvyšší výbavou pro VW Polo. Standardem je pět dveří a bohatá výbava, za klimatizaci se však musí připlácet. První cena této varianty činí 311.900,- Kč.
v tuhle chvíli těžko říct, ale až budou nějaké zkušenosti s tímto motorem, tak z toho klidně může vylést zajímavá alternativa. Myslím si, že si to kupce najde.
Volba je myslím zcela jasná, TSI, a s tímhle fantastickým výrazem, jaké to auto získalo, je to (ve třídě) až neuvěřitelnej styl. VW stvořil subkompaktní modlu :yes:
Vzdyt je to auto bez 4x4... A 15 mm prizvednuti je malo. Proc ne 20 az 25mm? Hned by to vypadalo lepe. Myslim, ze lepsi bude si pockat na SX4 s motorem TDI. :-!
Jinak jakekoli auto je samozrejme lepsi s dieselem, nez s benzinovym motorem. TSI se stejne, jako benzinove motory jinych firem spis hodi do sekacky na travu. Nicmene souhlasim s tim, ze 1,2 TDI neni nejlepsi volba. Objem nicim nenahradis.
já vím Ádo, že to nemá 4x4, ani staré dobré TDI-PD, ale je to od koncernu, jezdí to na naftu a nemá to kelímky, tak jsem myslel, že bys to mohl překousnout. Třeba jako první auto pro svého syna-eurodrzka ;-)
Jaké prodeje měly obecně u aut téhle třídy malé diesely? Mám pocit, že to bylo v řádu jednotek procent a nikdy jsem nechápal smysl takové koupě. TSI se v takovém případě jeví jako bezkonkurenční.
"trefa roku"
přiznej se, že ty děláš ty reklamy na prací prášky. Tam je tak každý ten nejlepší. Tobě by byl pro rozdávání těch "tref roku" i rok na Merkuru moc dlouhej... :-)
Ano, trefa roku ve třídě subkompakt. Můžeš to brát za letošní definitivu. Připadá mi spíše, že tys zatím u toho merkuru zamrz ve vývoji. Ale i tak chválím, je to dobrá stavebnice... :yes:
Vždyť si hraješ na úplně stejném písečku, tak na co si tu hraješ. U tebe je to v tom případě o to horší, že i přes svůj notně pokročilý věk si stále malé dítě...
Tak předpokládal jsem, že se budeš uchylovat k stále primitivnějším argumentům...
No, tak tohle je ve třídě estetickej nářez, kterej čekal asi málokdo. Jsem dokonale očarován. Do města trochu vyšší posaz, hlavně pak ty praktické plastové lemy kolem dokola, které tě výborně ochrání před neurvalcem na parkovišti... a ta stříbrná barva, no jedním slovem miláček.
Ať hledám u konkurence jak hledám, nejsem schopen najít něco, co by bylo ve třídě přitažlivější. Tedy nejen tou technikou, ono to POLO uteklo své třídní konkurenci i estetikou, designem.
Bez ztráty jediného ventilku, jasně eso třídy.
P.S. S te-es-íčkem na stopěti potentních koních na parádních kolech, no, dojatě píši - třídní sen. Fakt.
No, pochop, všechno nelze lakovat tmavo-zelenou ;-) Polo je v katalogu celé nafocené důsledně v ostré červené, a ta mu sedí dokonale. I k této mutaci ta červená k těm antracitovým lemům půjde báječně. Každopádně horní barvu vnímám velmi pozitivně.
VW dobře ví, proč ho fotí v červené. I žlutá mu moc sluší. Na CrossPolo bych volil nejspíš tu "speciální" oranžovou - [odkaz]
Ale chápu, že pro někoho může být CrossPolo už samo o sobě příliš "křiklavé" (na poměry VW) a preferuje stříbrnou/bílou/béžovou
Muzu se zeptat, proc je u Pola stale ta 1.4 stejen jako u Ibizy? U Pola me to prekvapuje jeste vice... je nejaky ospravedlnitelny duvod proc ma Fabie 1.2TSI 63kW a sourozenci z lepsich kruhu ne?
No... to ale neni ospravedlnitelny duvod... ;-) Samozrejme predpokladam, že do Fabie to hodili jako test... a když se osvědčí, půjde i do Pola a Ibi... a potom sbohem stara klasiko v podani 1.4...
Časem určitě vystřídá tu čtrnáctistovku úplně. Já v tom vidím hodně férový přístup - Ibiza dostala jako první novou platformu, Polo k tomu přihodilo 1,2 TSI 77 kW a Fabia zase dostala jako první 1,2 TSI 63 kW, která je ze všech těch benzinových motorů nejdůležitější (a také společně s Polem 1,2 TDI). Takto má každý z těch modelů nějakou technickou inovaci jako první
O 14 kW méně.. Nemáš tam chybu? že by měl nový motor menší výkon. Edit. Aha nemáš. Ale takový skok ve výkonu dolu... Asi chtějí, aby si lidi připlatili za silnější budoucí 1,4 TSI, jinak si to neumím vysvětlit.
Keby som isiel kupovat v tomto segmente teraz auto, tak POLO je medzi kandidatmi celkom urcite. Na fotkach pekne, ale nazivo je super a v Cross edicii musú byť ešte lepšie. Ale ťažko by sa mi rozhodovalo medzi novou C3, Fiestou, MiTo-m a týmto... Asi by rozhodol vnútorný dojem z interiéru a pocit pri jazde... Ale tam to typujem na novú C3 so Zenith oknom. Kto to raz skúsi, nechce nič iné... Kiež by to montovali do každého auta... ;-)