Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW CrossPolo na českém trhu: All-Terrain-Look od 311.900,- Kč

Diskuze (71)
Provedení Cross je na českém trhu nejvyšší výbavou pro VW Polo. Standardem je pět dveří a bohatá výbava, za klimatizaci se však musí připlácet. První cena této varianty činí 311.900,- Kč.

Volkswagen CrossPolo má ve srovnání se standardním Polem o 15 mm větší světlou výšku. Přední a zadní nárazník, lemy blatníků, prahy a spodní část dveří jsou kryty černými ochrannými plasty. Vpředu i vzadu se nacházejí stříbrné lišty. Výplň nasávacího otvoru v předním nárazníku má voštinovou mřížku, maska chladiče je naopak společná s Polem. Na střeše se nacházejí podélné ližiny s nosností 75 kg.

Standardem jsou pětipaprsková kola Budapest, která obouvají pneumatiky 215/45 R17. Na výběr je šest barev karoserie, z nich Magma Orange a Terra Beige jsou dostupné jen pro CrossPolo. Kliky dveří a kryty zpětných zrcátek jsou lakovány v barvě karoserie, naopak lišty kolem oken, B a C sloupek mají leskle černý povrch.

Na výběr je celkem šest motorů. Nabídka začíná silnějším tříválcem 1,2 12V o výkonu 51 kW, zvolit lze i 1,4 16V se 63 kW a 1,2 TSI se 77 kW. Oba čtyřválcové motory se dodávají i s dvouspojkovou převodovkou.

Turbodiesely zastupuje 1,6 TDI ve třech výkonových variantách: 55, 66 a 77 kW. Nejslabší z nich se nabízí jen pro CrossPolo, alternativou je stejně výkonné 1,2 TDI v provedení Trendline BlueMotion.

Volkwagen Polo - ceny zážehových motorů (květen 2010)
Zážehové motory1,2 12V1,2 12V1,4 16V1,2 TSI
Převodovka5M5M5M (7DS)6M (7DS)
Zdvihový objem [cm3]1198119813901197
Válce/ventily3/43/44/44/2
Největší výkon [kW/min-1]44/520051/540063/500077/5000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]108/3000112/3000132/3800175/1550-4100
Max. rychlost [km/h]157165177 (177)190 (-)
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,114,112,1 (11,9)9,7 (-)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,55,55,9 (5,8)5,3 (-)
Poh. hmotnost [kg]106710671070 (1104)1088 (-)
Cena Trendline [Kč]248.600,-264.900,-286.300,- (339.400,-)326.000,- (379.100,-)
Cena Comfortline [Kč]-278.200,-299.600,- (352.700,-)339.300,- (392.400,-)
Cena Cross [Kč]-311.900,-332.700,- (385.500,-)372.400,- (425.500,-)

Výbava CrossPolo vychází z provedení Comfortline. To znamená ESP, čtyři airbagy, rádio s CD přehrávačem, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka a výškově nastavitelná přední sedadla.

Cross přidává pětidveřovou karoserii, elektrické stahování zadních oken, přední mlhovky, volant potažený perforovanou kůží a hliníkové pedály.

Na rozdíl od Pola Trendline a Comfortline není pro CrossPolo určena akce zvýhodňující příplatek za klimatizaci. Zákazník si tak musí připravit plnou výši příplatku – 35.000,- Kč za poloautomatickou klimatizaci Climatic. Dále je v nabídce tempomat a zadní parkovací senzory společně za 9.400,- Kč nebo například navigační systém RNS 310 s SD kartou (+12.000,- Kč).

Volkwagen Polo - ceny vznětových motorů (květen 2010)
Vznětové motory1,2 TDI1,6 TDI1,6 TDI BMT1,6 TDI1,6 TDI
Převodovka5M5M5M5M (7DS)5M
Zdvihový objem [cm3]11991598159815981598
Válce/ventily3/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]55/420055/400066/420066/420077/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]180/2000195/1500-2500230/1500-2500230/1500-2500250/1900
Max. rychlost [km/h]173170180180 (180)190
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,914,011,511,5 (11,5)10,4
Komb. spotřeba [l/100 km]3,34,23,74,2 (4,3)4,2
Poh. hmotnost [kg]1150115711651157 (1179)1165
Cena Trendline [Kč]362.600,--375.500,---
Cena Comfortline [Kč]---375.900,- (429.000,-)402.800,-
Cena Cross [Kč]-376.700,--409.000,- (462.100,-)435.900,-

Ceny u výbav Trendline a Comfortline platí pro třídveřovou karoserii, Cross je standardně pětidveřový.

Diskuze (71)
14. 5. 2010 09:54
Re: TSI-TDI
já vím Ádo, že to nemá 4x4, ani staré dobré TDI-PD, ale je to od koncernu, jezdí to na naftu a nemá to kelímky, tak jsem myslel, že bys to mohl překousnout. Třeba jako první auto pro svého syna-eurodrzka ;-)
Avatar - Ricardo
14. 5. 2010 08:14
Re: 1.4
Dělají to v zásadě podobně jako BMW - 16d, 18d a 20d je taky stejný dvoulitr
Avatar - Blue Sun
14. 5. 2010 07:14
Re: TSI-TDI
Ada to myslí smrtelně vážně >:D
Avatar - Pekelná Micinka
14. 5. 2010 00:30
Re: 1.4
Tak v tom je ten vorsprung... No, chtějí ušetřit náklady. Navíc u té náhrady za 1,6 ušetří kupce i za povinný, ne moc, ale potěší to. :-)
Avatar - Ricardo
14. 5. 2010 00:17
Re: 1.4
1,2 TSI 77 kW je místo 1,6 16V a 1,2 TSI 63 kW je místo 1,4 16V. Technicky jsou to stejné motory, jen jinak naladěné