Težko říct, zdali A1 srovnávat s "o polovinu" levnější pětistovkou.
Jak vidíš, Audi plánuje roční produkci nějakých 50 tis kusů a pětistovka je tak na 2-3 násobku.
Ve finále vezmeme li cenu jednotky, plánovanou roční produkci, tak jsme na podobných číslech. ;-)
Kapacita továrny v polských Tychách, kde se vyrábí Panda, Pětistovka, Káčko, Seicento a kdoví co ještě, je někde na půl milionu?
Vím, že nedávno se slavil půlmiliontý kus pětistovky, nejsem si tedy jist, že by se ho za minulý rok vyrobilo 250 tis.
Sdílím stejnou obavu... Nakolik je toto slovo jen řečnický obrat a né odraz emočního stavu...
Zejména s ohledem k faktu, že A1 není jediný model vstupující na trh se snahou získat specifickou a né příliš širokou skupinu zákazníků...
Akvizici 50-100 000 zákazníků ročně z řad zajemců o Mini/Mito/F500 nevidím reálně. Můj odhad je tedy také, že z velké části se budou penize jen jinak přelévat v rámci koncernu.
Ak bude mať bežná A1 výbavu ako "napěchované" Polo, a rovnakú cenu, určite bude zisk na Pole väčší. Kvalitneší materiál, nákladnejšia výroba - určite náklady na výrobu A1 budú väčšie a zisk menší. ;-)
Ceny porovnateľné, ale autá už tým pádom nie. To akoby si porovnával DS3 v základe a nadupanú C3 - popravde, menil by si? Každá má svojich zákazníkov, ktorí sprava doľava a opačne nepreskakujú.