Novinky
Klaudius
0
Ceny porovnateľné, ale autá už tým pádom nie. To akoby si porovnával DS3 v základe a nadupanú C3 - popravde, menil by si? Každá má svojich zákazníkov, ktorí sprava doľava a opačne nepreskakujú.
Přejít do diskuze
myslel som skor nejakú A1 v základe a Polo s najsilnejším motorom + napr. DSG a pod. Tam by sa tie ceny mohli približovať.
Ak bude mať bežná A1 výbavu ako "napěchované" Polo, a rovnakú cenu, určite bude zisk na Pole väčší. Kvalitneší materiál, nákladnejšia výroba - určite náklady na výrobu A1 budú väčšie a zisk menší. 😉
i kdyby se přelévali v rámci koncernu, na běžné A1 asi udělají větší zisk než na napěchovaném Polu za podobnou cenu ne?
Sdílím stejnou obavu... Nakolik je toto slovo jen řečnický obrat a né odraz emočního stavu...
Zejména s ohledem k faktu, že A1 není jediný model vstupující na trh se snahou získat specifickou a né příliš širokou skupinu zákazníků...
Akvizici 50-100 000 zákazníků ročně z řad zajemců o Mini/Mit👋F500 nevidím reálně. Můj odhad je tedy také, že z velké části se budou penize jen jinak přelévat v rámci koncernu.
Zejména s ohledem k faktu, že A1 není jediný model vstupující na trh se snahou získat specifickou a né příliš širokou skupinu zákazníků...
Akvizici 50-100 000 zákazníků ročně z řad zajemců o Mini/Mit👋F500 nevidím reálně. Můj odhad je tedy také, že z velké části se budou penize jen jinak přelévat v rámci koncernu.
Kapacita továrny v polských Tychách, kde se vyrábí Panda, Pětistovka, Káčko, Seicento a kdoví co ještě, je někde na půl milionu?
Vím, že nedávno se slavil půlmiliontý kus pětistovky, nejsem si tedy jist, že by se ho za minulý rok vyrobilo 250 tis.
Vím, že nedávno se slavil půlmiliontý kus pětistovky, nejsem si tedy jist, že by se ho za minulý rok vyrobilo 250 tis.
obe tie autá sú mimo môj záujem. Ja som len narážal na F500 ako na prepadák. Ale to ti zrejme došlo... 😉
Golf je pořád o půlku větší auto. Kdo jde pro Golfa, čeká, že do něj naskládá víc než věci pro dva průměrné lidi.
Težko říct, zdali A1 srovnávat s "o polovinu" levnější pětistovkou.
Jak vidíš, Audi plánuje roční produkci nějakých 50 tis kusů a pětistovka je tak na 2-3 násobku.
Ve finále vezmeme li cenu jednotky, plánovanou roční produkci, tak jsme na podobných číslech. 😉
Jak vidíš, Audi plánuje roční produkci nějakých 50 tis kusů a pětistovka je tak na 2-3 násobku.
Ve finále vezmeme li cenu jednotky, plánovanou roční produkci, tak jsme na podobných číslech. 😉
Ja si myslim, ze az prijde A1 sportback (petidverove) to pote bude mit top end golf problem.
Nepatri to sem, ale jeto zajimave video;
[odkaz]
Nepatri to sem, ale jeto zajimave video;
[odkaz]
pozri sa na to tak, že ak to bude mať predaje ako F 500, tak to prepadák proste musí byť, aj keby nebol. 8-s >😁 😉
Osobně jsem na prodeje zvědav. Už minulý týden při uveřejnění cen se zde dalo přečíst nespočet příspěvků, prorokující A1 jako absolutní propadák. >😁
Uz na jinych strankach se pise, ze bude muset byt poradnik jelikoz 50 000ks pro rok 2010 neni mnoho.
Na jednu stranku je to dobre, jelikoz to zvysi preci jenom dojem exklusivity u techto modelu v ocich potencionalnich zakazniku.
Jen se bojim, ze A1 bude kanibalizovat od zakazniku co chteli top end Polo ci model Golf.
Na jednu stranku je to dobre, jelikoz to zvysi preci jenom dojem exklusivity u techto modelu v ocich potencionalnich zakazniku.
Jen se bojim, ze A1 bude kanibalizovat od zakazniku co chteli top end Polo ci model Golf.