Japonská automobilka Toyota Motor Corp. se loni vrátila k zisku. Čistý zisk za uplynulý rok do konce března činil 209 miliard jenů (45,6 miliardy Kč) ve srovnání s předloňskou ztrátou 437 miliard JPY.
Dik, Ja aniz bych si to uvedomil tak jsem hlavne myslel "bezrozmyslu" jak se Toyoda vyporada do roka a do dne s negativni kampani z USA, soudy, zaloby ...atd. a jaky to bude mit celkovy dopad na koncern jako takovy.
Zasadne si myslim, ze je cas aby byla toyota vice ohebnejsi po tom co lide zadaji na jinych kontinentech.
Jak jsem pochopil z článku - tak Toyota kauzou v USA dostala ohromnou reklamu zadarmo. Pro pár lidí je ta reklama možná negativní, ale pro hodně lidí naopak. Jestli na to totiž Toyota zareagovala parádními slevami, zárukami a dalším zlepšením služeb, tak to ve finále Toyotě přivede hodně nových zákazníků :yes:
Hlavně teď po psychologické stránce už musí být vozy Toyota úplně bezpečné a bezproblémové - protože po těch kauzách to museli všechno setsakramentsky důkladně zkontrolovat :yes: - takže se lidé jen pohrnou (tedy doufám ;-) )
Jen aby ses nespletl... >:D Já těm tvým prognózám moc nevěřím, spíš bych se Toyoty bál. Ale mně to může být jedno, nikdy jsem ji nebral a ani nebudu brát jako potenciální značku pro koupi auta.
"Toyota zareagovala parádními slevami, zárukami a dalším zlepšením služeb"
realita nie je tak uplne podla tohto hesla. Akonahle chces auto ktore vyrabaju v Japonsku a neberies kombinaciu z Kolinskeho skladu tak 1/ mas plnu cennikovu cenu bez akejkolvek zlavy 2/ mas dodaci termin 4-6 mesiacov tudiz nic moc extra podmienky. (hovorim napr o RAV4 alebo prius akonahle kombinujes najvyssie vybavy s priplatkovymi polozkami jako navi, stresne okno, radarovy tempomat u Prii, atd
...mozem ti len povedat ze klames a kecas... Pozicia vozidla (sklad resp. vyroba) nema absolutne ziadny vplyv na cenu a pripadnu zlavu na vozidle. A co sa tyka dodania RAV4 z vyroby 3 maximalne 3,5 mesiaca.