Ekonomika
Škoda Fabia Elegance Start: Sleva 20 tisíc Kč pro všechny motory, 1,2 TSI za 304.900,- Kč
29 komentářů
0
Místo dvou tempomatů 😉 by měla nabízet hlavové airbagy a ESP.
Nerozumím cenové politice Škody, koupit si 77 kW 1.6 TDI CR o 80 000Kč dráž než kultivovanější a tišší 1.2 TSI může snad jen blázen. Zvlášť pokud je spotřeba jen o 1,1 l/100km nižší. To se nikomu nemůže vyplatit.
Je to sice pekné, ze Skodovka v rámci akce snízila cenu, ale oproti akci na Slovensku je to slabé....tam ted vycházejí vsechny modely levneji...
není to pravda. jednak jsou rozdíly ve výbavách, rozdíly jsou i u jednotlivých variant - vyšší verze roomsteru je u čobolů levnější (tam mají tempomat a sunset, tady ale ESP a střešní nosič atd.), nižší jsou cenově skoro totožné. tour je naopak mírně dražší. superb má širší výbavy, ale je docela o dost dražší. OII je stejná plus minus pár tisíc podle verze. fabia je o pár tisíc levnější, ale ne u TSI 63kW apod..
Tour tam ted stojí 9 999 euro - takze vychází asi o 20 tis. kc levneji nez u nás.
Superb je tam asi o 10 tis. kc levnejsí a má i lepsí výbavu.
Superb je tam asi o 10 tis. kc levnejsí a má i lepsí výbavu.
Ovšem za ty peníze koupím o třídu větší auto s výkonnějším motorem a srovnatelnou výbavou. Takže děkuji tímto Škodě Auto za nabídku a zůstávám věrný konkurenci. 😉
Škodovka zlevní, a zase pláč a kvílení. Čtu tam, že za nějakých 350 můžu mít plně vybavenou (ESP, pytle, tempomat, vyhřívaný žídle, autoklima) fabii se špičkovým motorem a DSG převodovkou. Z mého pohledu to znamená, že i v B-segmentu jsou dnes, z hlediska techniky, už auta použitelná naprosto bez kompromisu, ty bych naopak dělal, vlezl-li bych za stejné peníze do čehokoliv o třídu výš. Za mě má Škodovka :yes:
podle me, ta cena neni za DSG, ale za 5M 😒 za DSG tipuju min +30 kapriku 😄
tak uz jsem to nasel, u testu kombiku se pise 😒br /> Za sedmistupňovou převodovku DSG se dvěma suchými spojkami k tomu připlatíte přijatelných 35 tisíc Kč.
tak uz jsem to nasel, u testu kombiku se pise 😒br /> Za sedmistupňovou převodovku DSG se dvěma suchými spojkami k tomu připlatíte přijatelných 35 tisíc Kč.
Asi máš pravdu, jak to vypadá, to slabší tsi s dsg nejde, tzn. ne 339 ale 374, tj. rozdíl de facto zaplatíš za silnější variantu motoru. Dobrý důvod chtít nějakou slevu, dejte mi tsi s dsg ale silnější variantu si nechte,... že to nejde? Váš problém, dejte teda silnější, ale za stejný peníz. 😉
hlavně příplatek 35tis. za 7stupňový automat je velice sympatický, většina výrobců nabízí 6stupňový za +/- 50tis.
Osobně si myslím, že Fabka cenově dokonale "zreálněla", zůstává pro mě neatraktivní dizajn, jinak těžko něco vyčítat :yes:
Osobně si myslím, že Fabka cenově dokonale "zreálněla", zůstává pro mě neatraktivní dizajn, jinak těžko něco vyčítat :yes:
Mně se po FL krátká fábie začala líbit, kombík bohužel stále těžko rozdýchávám, ten tankovitý profil se prostě nedá jednoduše vyretušovat.
Vlastně mě napadají jen dvě auta v daném segmentu, která se mi líbí víc: Fiesta a Mazda 2 (pokud se nepletu, tak je to stejná kastle)
Vlastně mě napadají jen dvě auta v daném segmentu, která se mi líbí víc: Fiesta a Mazda 2 (pokud se nepletu, tak je to stejná kastle)
Tak on ten sedmistupňový "automat" je ve skutečnosti manuál se dvěma hydraulicky ovládanými spojkami
😉 musíš kvedlat nebo nemusíš kvedlat? Takže se můžeme natahovat o technických finesách, ale ve finále je to víc automat než manuál 😄
Tak co to je???
[odkaz]
[odkaz]
Plne súhlasím s Dinarom čo sa týka konkurencieschopnosti aktuálnej ceny Fabie po facelifte. Nemám rád reči o tom, že za cenu toho a toho môžem mať o triedu vyššiu kategóriu a pod... Je to o kompromisoch, ktoré musíte robiť s obmedzeným budgetom pri voľbe vyššej triedy, tj. dilema lepší motor versus výbava a nižšia kategória, kde máte vo full výbave prakticky všetko, na čo si spomeniete a čo bežný užívateľ od auta (nielen tejto triedy) potrebuje. Potrebuješ head-up display? Blbosť, marketingové rečičky... Potrebuješ super ultra cool sedačky s odvetrávaním a pod? Ale blbosť, marketingové ... Potrebuješ 20 repro v aute? Ale… Veď viete. Pozorný čitateľ príspevku iste pochopí, čo tým myslím. Je len škoda, že toto cenové zvýhodnenie má pravdepodobne časové ohraničenie, ale aj tak je to fajn ponuka. Len pre informáciu, ja som v 2005 kupoval Fabiu v Ambiente, bez akejkoľvek (nieto ešte automatickej) klimatizácie, tempomatu, parkovacích senzorov, bočných airbagov a dokonca aj rádia, za ktoré sa vtedy priplácalo nekresťanských 11 000 Kč (Symphony) s motorom 1,4 55Kw 16 V za 332900 Kč. Síce Fabia svojho času bola technicky vyspelejšia než aktuálna Fabia II, kedy sa "vývojom" usporilo mnoho prostriedkov, a tým aj drahšia na výrobu, ale aj tak je to so 105k TSI, za tieto peniaze, výborná ponuka, nehovoriac neskôr ešte o možnom zvýhodnení v prípade skladového vozidla, ak teda Škoda Auto vyrába v súčasnoti vôbec na sklad..