Dakar 2021
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia Elegance Start: Sleva 20 tisíc Kč pro všechny motory, 1,2 TSI za 304.900,- Kč

11. 5. 2010 • 08:56
77
29
Zobrazit náhledy (77)
Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia Škoda Fabia
Škoda zlevnila nejvyšší výbavu u modelu Fabia. Akční verze Elegance Start je se všemi motory levnější o 20 tisíc Kč, v případě 1,2 TSI (63 kW) se sleva sčítá s dalším zvýhodněním ve výši 10.000,- Kč.

Výbava Elegance představuje vrchol modelové řady Fabia. Obsahuje všechny prvky výbavy Ambiente – tedy čtyři airbagy, 15palcová kola, přední mlhovky se světly pro denní svícení, paket chrom, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka a multifunkční displej MFA.

K tomu Elegance přidává kola z lehké slitiny, projektorové halogenové světlomety, klimatizaci Climatronic, tempomat, 2DINové rádio Swing, displej Maxi DOT, elektrické stahování zadních oken, malý kožený paket, vyhřívání předních sedadel a zadní parkovací senzory. Díky akci Elegance Start se příplatek za tuto výbavu ve srovnání s Ambiente snížil na 40 tisíc Kč.

Škoda Fabia 2010 - Zážehové motory
Zážehové motory1,2 HTP1,2 HTP1,2 TSI Start1,2 TSI
Převodovka5M5M5M5M (7DSG)
Zdvihový objem [cm3]1198119811971197
Válce/ventily3/43/44/24/2
Největší výkon [kW/min-1]44/520051/540063/480077/5000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]108/3000112/3000160/1500–3500175/1550–4100
Max. rychlost [km/h]155163177191 (189)
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,514,911,710,1 (10,2)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,75,55,25,3 (5,3)
Cena Easy [Kč]199.900,----
Cena Classic [Kč]219.900,-234.900,-249.900,-284.900,-
Cena Ambiente [Kč]234.900,-249.900,-264.900,-299.900,-
Cena Sportline [Kč]--289.900,-324.900,-
Cena Elegance Start [Kč]-289.900,-304.900,-339.900,-

Připlatit si lze za ESP (+16.800,- Kč, u 1,2 TSI DSG standard), přední mlhovky s funkcí odbočovacích světel (+2.700,- Kč), plnohodnotné náhradní kolo (+1.100,- Kč), vestavěnou GPS navigaci Amundsen (+5.500,- Kč), připojení Bluetooth (+5.400,- Kč) a mnoho dalších položek.

Kromě akce Elegance Start platí i nadále zvýhodnění TSI Start – sleva 10.000,- Kč na motor 1,2 TSI (63 kW) ve všech výbavách. Tyto dvě akční nabídky se sčítají.

Škoda Fabia 2010 - Vznětové motory
Vznětové motory1,6 TDI CR1,6 TDI CR1,6 TDI CR
Převodovka5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]159815981598
Válce/ventily4/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]55/400066/420077/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]-230/1500–2500250/1500–2500
Max. rychlost [km/h]-176188
Zrychlení 0-100 km/h [s]-12,610,9
Komb. spotřeba [l/100 km]-4,24,2
Cena Classic [Kč]314.900,-345.900,-365.900,-
Cena Ambiente [Kč]329.900,-360.900,-380.900,-
Cena Sportline [Kč]354.900,-385.900,-405.900,-
Cena Elegance Start [Kč]369.900,-400.900,-420.900,-

Příplatek za karoserii kombi je 15 tisíc Kč.

Doporučujeme
Škoda Fabia 2010: Facelift podrobně, technická data nových motorů
Škoda Fabia 2010: První jízdní dojmy
TEST Škoda Fabia 1,2 TSI (63 kW) – Hrobník „hátépéčka“
TEST Škoda Fabia Combi 1,2 TSI (77 kW) DSG – Downsizing funguje

Témata
12. 5. 2010 15:51
Cenová polititka dozrela
Plne súhlasím s Dinarom čo sa týka konkurencieschopnosti aktuálnej ceny Fabie po facelifte. Nemám rád reči o tom, že za cenu toho a toho môžem mať o triedu vyššiu kategóriu a pod... Je to o kompromisoch, ktoré musíte robiť s obmedzeným budgetom pri voľbe vyššej triedy, tj. dilema lepší motor versus výbava a nižšia kategória, kde máte vo full výbave prakticky všetko, na čo si spomeniete a čo bežný užívateľ od auta (nielen tejto triedy) potrebuje. Potrebuješ head-up display? Blbosť, marketingové rečičky... Potrebuješ super ultra cool sedačky s odvetrávaním a pod? Ale blbosť, marketingové ... Potrebuješ 20 repro v aute? Ale… Veď viete. Pozorný čitateľ príspevku iste pochopí, čo tým myslím. Je len škoda, že toto cenové zvýhodnenie má pravdepodobne časové ohraničenie, ale aj tak je to fajn ponuka. Len pre informáciu, ja som v 2005 kupoval Fabiu v Ambiente, bez akejkoľvek (nieto ešte automatickej) klimatizácie, tempomatu, parkovacích senzorov, bočných airbagov a dokonca aj rádia, za ktoré sa vtedy priplácalo nekresťanských 11 000 Kč (Symphony) s motorom 1,4 55Kw 16 V za 332900 Kč. Síce Fabia svojho času bola technicky vyspelejšia než aktuálna Fabia II, kedy sa "vývojom" usporilo mnoho prostriedkov, a tým aj drahšia na výrobu, ale aj tak je to so 105k TSI, za tieto peniaze, výborná ponuka, nehovoriac neskôr ešte o možnom zvýhodnení v prípade skladového vozidla, ak teda Škoda Auto vyrába v súčasnoti vôbec na sklad..
12. 5. 2010 07:46
Re: Maskovaná škodovka
Nemůžu si pomoci, ale tohle auto má snad k 5m a vypadá spíše jako nová Sonata.
11. 5. 2010 23:33
Re: Tak já nevím,
Umožnuje automatická převodovka 2u pedálové řízení? Ano umožnuje.Tak o čem tady pochybuješ ?
11. 5. 2010 23:19
Re: Každé zlevnění je vítané
Ze by ho porad jeste hledal? >:-[]
11. 5. 2010 17:14
Re: Každé zlevnění je vítané
[odkaz]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku