Palubku z Audi A4 považuji za nejpovedenější mezi všemi auty této třídy za poslední roky. I když už má svoje roky tak Exeo udělalo opravdu dobře , že ji tam dalo. Když se podívám třeba na palubku Ibizi nebo Leona tak to je hnus... ;-\
Tak zrejme v Seate (VW) zistili, ze druholigové motory pre druhý zivot A4 v podobe Exea nestacia. Neviem vsak, ci nasadenie moderných TSI neprislo predsalen trochu neskoro, po odoznení prvého záujmu o Exeo.
Inak zaujímalo by ma správanie motora 1,8 TSI v 88 kW variante, nikde som nevidel test (byt hnidopich poviem, ze je asi tazké vyrobit turbomotor, ktorý by mal nizsí výkon ako atmosférická verzia, napr. starý 1,8 20v >:-[] ).
Ja by som ešte doplnil, že nie že iba nestačia druholigové motory, ale nestačí ani reinkarnácia prémie, pokiaľ mu predaje kazí samotná značka svojim mizerným imidžom. A predávať za takýchto podmienok za ceny prakticky zhodné s cenami Superbu, považujem ak nie za blbosť, tak minimálne za neuváženosť, ktorá sa zrejme aj dosť prejavuje. Dáš 25 litrov za starú Audinu pod španielskou značkou, alebo za nového Superba...?
jen kdybys nekecal - staci se podivat na ceny a treba 2.0 TDI (103 kW, ktera je nejprodavanejsi) zacina u Superbu cca o 100 tis. vys. A k druholigovym motorum - nikdo nikoho nenuti si je kupovat. 2.0 tfsi, ktere u exea konci, prichazi teprve do superbu.
2,0 TSI som samozrejme nemyslel, myslel som 1,6 MPI a 1,8 20v T. Pri dízloch prisiel Seat nastastie hned s CR. Ale mat v r. 2009 ponuke "novinky" motory, ktoré sa ponúkali do predchádzajúcich generácií koncernových áut, t.j. tak 10-12 rokov dozadu, to kazilo image Exeu viac a rozbíjalo uz tak na hrane balansujúcu argumentáciu, ze ide o nové auto.
Hm..., tak to raději tu starou převlečenou audinu exeo v kombíku, což je mnohokrát kompaktnější než celej novej slavnej hnusnej superblb,.. ale každýho věc. Jinak motor 1.8 TSI 88kW je asi blbost, proč by to dělali, když do leona dávají 1.4TSI 92 kW....vidím to na překlep. ;-)
Tak v Praze potkávám Exeo velice velice zřídka. Ale zrovna minulý týden vedle mě na světlech stál jeden kombík, a musím uznat, že zadní část měl hezčí ne origo A4 :yes:
Jinak ty ceny jsou pro Exeo asi likvidační. Kdyby to byla prémiovka, tak se na velikost snad až tak nehledí, ale nabízet prémiovku předchozí generace v mainstreamové kabátě (a ještě pod značkou která má v rámci koncernu nejslabší pověst) za cenu novinky v podobě Superba je šílenost. Jezdit to určitě bude fajn, ale to je asi tak všechno co může nabídnout...