Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

SEAT Exeo: Nové motory 2,0 TSI (155 kW) a 1,8 TSI (88 kW, 118 kW)

16 komentářů

Apolo Anton Ohno
Palubku z Audi A4 považuji za nejpovedenější mezi všemi auty této třídy za poslední roky. I když už má svoje roky tak Exeo udělalo opravdu dobře , že ji tam dalo. Když se podívám třeba na palubku Ibizi nebo Leona tak to je hnus... ;-\
Avatar - iudex
iudex
Tak zrejme v Seate (VW) zistili, ze druholigové motory pre druhý zivot A4 v podobe Exea nestacia. Neviem vsak, ci nasadenie moderných TSI neprislo predsalen trochu neskoro, po odoznení prvého záujmu o Exeo.
Inak zaujímalo by ma správanie motora 1,8 TSI v 88 kW variante, nikde som nevidel test (byt hnidopich poviem, ze je asi tazké vyrobit turbomotor, ktorý by mal nizsí výkon ako atmosférická verzia, napr. starý 1,8 20v >😒] ).
Klaudius
Ja by som ešte doplnil, že nie že iba nestačia druholigové motory, ale nestačí ani reinkarnácia prémie, pokiaľ mu predaje kazí samotná značka svojim mizerným imidžom. A predávať za takýchto podmienok za ceny prakticky zhodné s cenami Superbu, považujem ak nie za blbosť, tak minimálne za neuváženosť, ktorá sa zrejme aj dosť prejavuje. Dáš 25 litrov za starú Audinu pod španielskou značkou, alebo za nového Superba...?
Martin_Beneš
jen kdybys nekecal - staci se podivat na ceny a treba 2.0 TDI (103 kW, ktera je nejprodavanejsi) zacina u Superbu cca o 100 tis. vys. A k druholigovym motorum - nikdo nikoho nenuti si je kupovat. 2.0 tfsi, ktere u exea konci, prichazi teprve do superbu.
Klaudius
Superb 2.0 TDI CR 103kW/140k M6° Comfort......25.059,-€
Exeo 2.0 TDI CR DPF 105kW/143k M6° Reference...25.025,-€

Rozdiel je 34,-€, to je cca 860,-Kč.
Avatar - iudex
iudex
Pricom fakt, ze obe autá sa radia do jednej triedy, sa pri nasadnutí do oboch zdá ako omyl niekoho, kto nevidí na pravítko. ;-\
kuko
to vieš, Španieli sú trošku menší ako my Slovania-valibuci, u nich to je možno aj vyššia stredná >😒]
Avatar - iudex
iudex
2,0 TSI som samozrejme nemyslel, myslel som 1,6 MPI a 1,8 20v T. Pri dízloch prisiel Seat nastastie hned s CR. Ale mat v r. 2009 ponuke "novinky" motory, ktoré sa ponúkali do predchádzajúcich generácií koncernových áut, t.j. tak 10-12 rokov dozadu, to kazilo image Exeu viac a rozbíjalo uz tak na hrane balansujúcu argumentáciu, ze ide o nové auto.
J4K
Hm..., tak to raději tu starou převlečenou audinu exeo v kombíku, což je mnohokrát kompaktnější než celej novej slavnej hnusnej superblb,.. ale každýho věc. Jinak motor 1.8 TSI 88kW je asi blbost, proč by to dělali, když do leona dávají 1.4TSI 92 kW....vidím to na překlep. 😉
Avatar - iudex
iudex
Práveze to preklep nie je. Tento motor je základom aj pre novú A4 - pozri si stránky Audi.
Johnnn
Ale jde to, jen zaslepí turbo >😁 Bude jen tak na okrasu... >😒]
Proč v Supu 147kW a v Exeu 155kW??? Zas nějaká koncernová strategie? ;-\
Avatar - iudex
iudex
Aby bolo pri F/L Superba co menit. 😉
100oktanu
Ne, za tímhle není třeba marketing hledat...
RS
takže? 😄
kuko
Tak v Praze potkávám Exeo velice velice zřídka. Ale zrovna minulý týden vedle mě na světlech stál jeden kombík, a musím uznat, že zadní část měl hezčí ne origo A4 :yes😒br />
Jinak ty ceny jsou pro Exeo asi likvidační. Kdyby to byla prémiovka, tak se na velikost snad až tak nehledí, ale nabízet prémiovku předchozí generace v mainstreamové kabátě (a ještě pod značkou která má v rámci koncernu nejslabší pověst) za cenu novinky v podobě Superba je šílenost. Jezdit to určitě bude fajn, ale to je asi tak všechno co může nabídnout...