Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: SEAT Exeo: Nové motory 2,0 TSI (155 kW) a 1,8 TSI (88 kW, 118 kW)

SEAT nasadí pro Exeo nové přeplňované motory, které nahradí dosavadní 2,0 TFSI s výkonem 147 kW a dvacetiventilový 1,8 Turbo.
Zpět na článek
10. 5. 2010 11:39
neregistrovaný "kubiii"
10. 5. 2010 12:37
11. 5. 2010 14:09
11. 5. 2010 14:34
9. 5. 2010 13:16
Palubka Exea z A4 je fakt super
Palubku z Audi A4 považuji za nejpovedenější mezi všemi auty této třídy za poslední roky. I když už má svoje roky tak Exeo udělalo opravdu dobře , že ji tam dalo. Když se podívám třeba na palubku Ibizi nebo Leona tak to je hnus... ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
9. 5. 2010 13:25
Druhá liga nestací
Tak zrejme v Seate (VW) zistili, ze druholigové motory pre druhý zivot A4 v podobe Exea nestacia. Neviem vsak, ci nasadenie moderných TSI neprislo predsalen trochu neskoro, po odoznení prvého záujmu o Exeo.
Inak zaujímalo by ma správanie motora 1,8 TSI v 88 kW variante, nikde som nevidel test (byt hnidopich poviem, ze je asi tazké vyrobit turbomotor, ktorý by mal nizsí výkon ako atmosférická verzia, napr. starý 1,8 20v >:-[] ).
Rozbalit vlákno
9
9. 5. 2010 21:41
Re: Druhá liga nestací
Ja by som ešte doplnil, že nie že iba nestačia druholigové motory, ale nestačí ani reinkarnácia prémie, pokiaľ mu predaje kazí samotná značka svojim mizerným imidžom. A predávať za takýchto podmienok za ceny prakticky zhodné s cenami Superbu, považujem ak nie za blbosť, tak minimálne za neuváženosť, ktorá sa zrejme aj dosť prejavuje. Dáš 25 litrov za starú Audinu pod španielskou značkou, alebo za nového Superba...?
9. 5. 2010 23:40
Re: Druhá liga nestací
jen kdybys nekecal - staci se podivat na ceny a treba 2.0 TDI (103 kW, ktera je nejprodavanejsi) zacina u Superbu cca o 100 tis. vys. A k druholigovym motorum - nikdo nikoho nenuti si je kupovat. 2.0 tfsi, ktere u exea konci, prichazi teprve do superbu.
10. 5. 2010 07:10
Re: Druhá liga nestací
Superb 2.0 TDI CR 103kW/140k M6° Comfort......25.059,-€
Exeo 2.0 TDI CR DPF 105kW/143k M6° Reference...25.025,-€

Rozdiel je 34,-€, to je cca 860,-Kč.
Avatar - iudex
10. 5. 2010 09:10
Re: Druhá liga nestací
Pricom fakt, ze obe autá sa radia do jednej triedy, sa pri nasadnutí do oboch zdá ako omyl niekoho, kto nevidí na pravítko. ;-\
11. 5. 2010 14:37
Re: Druhá liga nestací
to vieš, Španieli sú trošku menší ako my Slovania-valibuci, u nich to je možno aj vyššia stredná >:-[]
Avatar - iudex
10. 5. 2010 09:15
Re: Druhá liga nestací
2,0 TSI som samozrejme nemyslel, myslel som 1,6 MPI a 1,8 20v T. Pri dízloch prisiel Seat nastastie hned s CR. Ale mat v r. 2009 ponuke "novinky" motory, ktoré sa ponúkali do predchádzajúcich generácií koncernových áut, t.j. tak 10-12 rokov dozadu, to kazilo image Exeu viac a rozbíjalo uz tak na hrane balansujúcu argumentáciu, ze ide o nové auto.
10. 5. 2010 08:28
Re: Druhá liga nestací
Hm..., tak to raději tu starou převlečenou audinu exeo v kombíku, což je mnohokrát kompaktnější než celej novej slavnej hnusnej superblb,.. ale každýho věc. Jinak motor 1.8 TSI 88kW je asi blbost, proč by to dělali, když do leona dávají 1.4TSI 92 kW....vidím to na překlep. ;-)
Avatar - iudex
10. 5. 2010 09:08
Re: Druhá liga nestací
Práveze to preklep nie je. Tento motor je základom aj pre novú A4 - pozri si stránky Audi.
9. 5. 2010 22:09
Re: Druhá liga nestací
Ale jde to, jen zaslepí turbo >:D Bude jen tak na okrasu... >:-[]
neregistrovaný "kubiii"
10. 5. 2010 11:39
147 vs. 155
Proč v Supu 147kW a v Exeu 155kW??? Zas nějaká koncernová strategie? ;-\
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
10. 5. 2010 12:37
Re: 147 vs. 155
Aby bolo pri F/L Superba co menit. ;-)
11. 5. 2010 00:10
Re: 147 vs. 155
Ne, za tímhle není třeba marketing hledat...
11. 5. 2010 14:09
Re: 147 vs. 155
takže? :-)
11. 5. 2010 14:34
Kočkopes
Tak v Praze potkávám Exeo velice velice zřídka. Ale zrovna minulý týden vedle mě na světlech stál jeden kombík, a musím uznat, že zadní část měl hezčí ne origo A4 :yes:

Jinak ty ceny jsou pro Exeo asi likvidační. Kdyby to byla prémiovka, tak se na velikost snad až tak nehledí, ale nabízet prémiovku předchozí generace v mainstreamové kabátě (a ještě pod značkou která má v rámci koncernu nejslabší pověst) za cenu novinky v podobě Superba je šílenost. Jezdit to určitě bude fajn, ale to je asi tak všechno co může nabídnout...
Rozbalit vlákno
0