SEAT Exeo: Nové motory 2,0 TSI (155 kW) a 1,8 TSI (88 kW, 118 kW)
První novinkou je nová generace motoru 2,0 TSI. Ta je známá již například z VW Golf GTI, v nabídce SEATu figuruje u modelu Leon FR. U Exea nahradí dosavadní provedení se 147 kW a 280 Nm – nový motor má 155 kW, maximum točivého momentu je shodné.
Akcelerace z 0 na 100 km/h se se silnějším motorem zkrátí o 0,2 s na 7,1 s a nejvyšší rychlost vzroste o 3 km/h na 244 km/h. Kombinovaná spotřeba zůstává zachována 7,7 l/100 km. Na výběr bude šestistupňová manuální převodovka nebo Multitronic s možností manuální volby ze sedmi přednastavených převodů.
Další změnou je nahrazení motoru 1,8 Turbo s pětiventilovým rozvodem za modernější přímovstřikový 1,8 TSI. Starší agregát se vyrábí jen ve variantě se 110 kW, u novějšího SEAT nabídne výběr mezi 88 a 118 kW. Kromě toho zůstává jako základ osmiventilová 1,6 se 75 kW.
Nabídka turbodieselů zůstává stejná. Zákazníci mohou vybírat mezi motorem 2,0 TDI s 88, 105 a 125 kW.