Společnost Volvo Trucks v krátkém videu předvádí testování zástupce nové modelové řady FMX, která je odvozena z úspěšné řady silničních nákladních vozů FM.
Pri vsi ucte, nevim, jestli je tak zvlastni, ze nakladak dokaze projet pomalu louzi a svitit u toho. Ze se klasicky zebrinovy ram krouti a zvejka, to vypada spis jak reklama na Tatru. Mimochodem, nalozena Tatra v terenu jezdi mnohem rychleji. Asi se bali, aby se jim to nerozbilo. Tak hodne stesti, Volvo FMX II.
tak problém je v tom, že tatry vydrží skutečně všechno a polygon v kopřivnici zvládnou akorát fakt jenom tatry.. navíc u 20 let starých 815 je jedno jak se s tím jede. vydrží to všechno... tohle volvo stojí tak 4 mega, to je jasné, že na to budou opatrní.. a když sme u cen.. nová tatra vlastně stojí to samé.. akorát tam se člověk musí bát že se něco rozbije
a co bych na té dílně viděl?? zato každý den vidím fabriku ze které lezou tatrovky a za ty roky už tak trochu vím, co tady v kopřivnici vyrábíme a co to dovede. a to, že sou T815 vlastně nerozbitné je holý fakt.
kdyby to nebyla pravda tak by si Rusáci kupovali radši ty svoje jamaly ne?
s Tatrou bych to rozhodně nesrovnával. Tatra se s Volvem nemůže rovnat technikou bezpečností a už vůbec ne pohodlím :-!
viz www.volvofmx.com
a s terénní průchodností na tom tatra taky nebude o tolik lepší než myslíte(ani TERRN°1 ani Jamal,..)
a pro dodatek Tatra nabízí pouze motor V8 :no:
tatra nabízí motory o výkonovém rozpětí 230 až 440kW. Vyzkoušený má i motor o výkonu 620kW, ale ten není ve standardní nabídce. Jen pro vojenské zakázky