Novinky
Johnny_P
0
jezdil jsem s ní víc než rok.
Přejít do diskuze
a co bych na té dílně viděl?? zato každý den vidím fabriku ze které lezou tatrovky a za ty roky už tak trochu vím, co tady v kopřivnici vyrábíme a co to dovede. a to, že sou T815 vlastně nerozbitné je holý fakt.
kdyby to nebyla pravda tak by si Rusáci kupovali radši ty svoje jamaly ne?
kdyby to nebyla pravda tak by si Rusáci kupovali radši ty svoje jamaly ne?
no myslím že ani ne když 815 stojí 3,5 a tohle je přece mnohem bezpečnější a komfortnější a celkově mnohem mnohem lepší.....
tatra nabízí motory o výkonovém rozpětí 230 až 440kW. Vyzkoušený má i motor o výkonu 620kW, ale ten není ve standardní nabídce. Jen pro vojenské zakázky
s Tatrou bych to rozhodně nesrovnával. Tatra se s Volvem nemůže rovnat technikou bezpečností a už vůbec ne pohodlím :-!
viz www.volvofmx.com
a s terénní průchodností na tom tatra taky nebude o tolik lepší než myslíte(ani TERRN°1 ani Jamal,..)
a pro dodatek Tatra nabízí pouze motor V8 :no:
viz www.volvofmx.com
a s terénní průchodností na tom tatra taky nebude o tolik lepší než myslíte(ani TERRN°1 ani Jamal,..)
a pro dodatek Tatra nabízí pouze motor V8 :no:
tak problém je v tom, že tatry vydrží skutečně všechno a polygon v kopřivnici zvládnou akorát fakt jenom tatry.. navíc u 20 let starých 815 je jedno jak se s tím jede. vydrží to všechno... tohle volvo stojí tak 4 mega, to je jasné, že na to budou opatrní.. a když sme u cen.. nová tatra vlastně stojí to samé.. akorát tam se člověk musí bát že se něco rozbije
Pri vsi ucte, nevim, jestli je tak zvlastni, ze nakladak dokaze projet pomalu louzi a svitit u toho. Ze se klasicky zebrinovy ram krouti a zvejka, to vypada spis jak reklama na Tatru. Mimochodem, nalozena Tatra v terenu jezdi mnohem rychleji. Asi se bali, aby se jim to nerozbilo. Tak hodne stesti, Volvo FMX II.