Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault Mégane CC: Nová generace francouzského kupé-kabria

39 komentářů

Klaudius
:yes: 😄
Avatar - Brandon Walsh
Brandon Walsh
zozadu [odkaz] mi pride taky smutny ale inak fajn :yes:
vrkuboy
Černo-červený interiér, černý lak + příplatková kola.... krasavec :yes:
Avatar - Plautus
Plautus
a v čom??
Klaudius
skús otvoriť oči 😉
Avatar - Plautus
Plautus
Práveže nič famózne na ňom nevidím...Megane so sklápacou strechou (v sklopenom stave ešte celkom OK, ale "s natiahnutou" pôsobí na mňa disproporčne, a aj preto to nie je pre mňa famózny počin), ktorý ma "nevyvetví". 😉
S "Méganov" zostáva v mojich očiach na tom i naďalej najlepšie 3dv. verzia v slušivej farbe a na diskoch 17" a viac.
Klaudius
S poslednou vetou súhlas.
Počin za famózny považujem, neviem, čo vidíš na aute disproporčné, porovnaj ho s konkurenciou.
puko
auta v tejto triede sa mi nikdy nejak moc nepacili, ale tento megan :yes: :yes: ma styl, ma charizmu...
nepremiove auto pre skutocne premiovych ludi >😒] 😄
Avatar - ryman
ryman
jak se kouknu na skicy zadnich partii a porovnam to s realitou, tak se mi na mysl vkrada otazka, kde se stala chyba? tenhle vuz bude treba zhodnotit na miste, podle fotek na me pusobi rozpacite..
Klaudius
Prečo chceš nejaké skice porovnávať s realitou? Skica je len skica, reálny výstup je niečo trochu iné.
cuoresportivo
Pominuli, že se mi zdají kliky strašně nízko, skorem u kolen, tak jsou i jaksi uprostřed dveří, tak nějak podivně umístěny v ploše. Já, kdybych měl možnost dělat design, tak bych je vrazil do toho prolisu, nebo jen trochu o fous pod.
K ostatnímu nemám připomínky.
kuko
Mně se líbí i Megane 2 CC, ale tenhle je ještě povedenější. V zadních světlech trošku vidím Volvo, ale to beru jako plus 😄

Dvě otázky na odborníky >😒] 😒br />
1. předpokládám, že atmosferický dvoulitr je ten samý co se dává do Laguny. Proč k němu nenabízejí manuál, nebo klasický automat, a dávají tam jen CVTčko?

2. EDC - konečně dvouspojka, čekal jsem větší haló kolem toho, a tady je te taková šedá myšička. Jsou nějaké testy už na k dispozici, pro jaké modely se plánuje, dostanou ji i ostatní motorizace?

Osobně bych bral CC s 2.0TCE 180, černá metla, interiér černo-červený :yes:
pogo26
Dvojspojku už dávají od května i do Megana a Scenica.
jossalito
CC se povedl, osobně mu lze vytknout jen jedno. Že je to Renolt. 😄
Čím se tato nevýhoda projevuje?
jossalito
Zeptej se
Ady. >😁
Věř mi, že mě to nenapadlo >😁 😉 Ale neodbočujme od tématu - v čem vidíš eventuální problém?
jossalito
CC má povedený design, slušnou nabídku motorů, zvědavý jsem na naladění podvozku. Jediný potencionální problém v prodejnosti tedy vidím jen ve vnímání značky. Za mě :yes:
pogo26
Tvoje vnímání značky je jen tvůj problém. To není problém CC.
Ach ta image... i kdyby se jednalo o kvalitní automobil, vždy bude ve srovnání s prestižními, ale horšími automobily mnohými vnímán jako ménecenný...
Avatar - white label
white label
S image u tohto CC problém nemám, to auto vypadá velmi dobře třeba tady: [odkaz]
, nebo tady: [odkaz]
, ale naopak velmi "disproporčně" zase tady: [odkaz] , nebo tady: [odkaz]
A to podotýkám, že bílo-černou kombinaci mám v oblibě spíš, než černou barvu laku...
Zadní linie střechy na mě působí jakoby střechu vzadu někdo "vmáčkl" do auta (směrem dolů a dopředu), což zvlášť vyniká u bílého vozu s černou střechou. Zadní část pak půsoí s nataženou střechou přílíš velkým, dominantním až "těžkým" dojmem...
S nataženou střechou vypadá zadní partie docela "špatně" i na CC...
Styling vozu mě v první fázi příjemně překvapil, avšak v oblasti zádě jsem měl drobné výhrady ke svítilnám. Ty na mě působily poněkud ponurým dojmem. Ovšem docela si zvykám a rád si počkám na živé setkání s automobilem. Líbí se mi tvar prosklené střechy a originální podoba A-sloupku.
RS
"Mohli jsme udělat pěkné CC, ale řekli jsme si ne..."

Škoda, Megane mohl mít našlápnuto, ale ta obří zadnice ho opět zapasuje jen mezi ty ostatní. ;-\ EOS a stará 206CC je stále nedostižná dvojice.
Klaudius
KDE máš ten obrí zadok? Ja vidím celkom elegantnú líniu, pokračujúcu od prednej kapoty cez spodnú hranu a okien až dozadu. Chceš tam mať prddel ako Insignia - a´la spráskaný jazvečík...?
RS
Pouze tam nechci zadní převis jak u kombika
Klaudius
A čo tam chceš? Usekntý zadok ako na hatchbacku? O.K., ale potom im vymysli, ako tam zložia strechu... Okrem toho krátkemu kabrioletu chýba kúsok noblesy či puncu luxusu, ktoré môže práve dlhšia karoséria navodiť. Pozri na túto nádheru😒br /> [odkaz]
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Tak tenhle doutník bych si chtěl vykouřit :-!
Jsem 100% přesvědčen, že mít tenhle krasavec jiný znak, máme tu grupáč pod názvem guretalon substředního krále třídy. :yes:
BeranK
Toho neřeš, to nemá smysl. Není to fiat, AR či Lancie, tak je to blbý a chyby se na tom musí najít za každou cenu. A když nejsou, tak si je vymyslíme...

Jinak další příjemné překvápko, nynější megane je podle mně vyloženě hezký (s výjimkou Fluence a to je megane jen trochu), jinak všechny verze se povedly, obvzlášť pak kombík. Dobrý je i kupé. Právě jsem byl zvědav, jak se pochlapí s CCčkem a řekl bych, že se pochlapili docela dost. Dobře vypadá ta černá verze s kovovými sloupky.

Jenom doufám, že se už konečně poučili a mají odzkoušenou třeba elektroniku tak, aby nehaprovala, jako jsem to x-krát zažil u služebních aut této značky, co používá sourozenec pracující léta u francouzské firmy. Problém kvality specielně Renaultu není v lajdáctví ve stylu a la Fiat (třeba špatně osazené gumové těsnění nebo mizerně navržená nádoba pro ostřikovače, znemožňující nalití kapaliny bez vycákání třetiny obsahu do motorového prostoru....), ale v používání nedostatečně odzkoušených a dotažených high-tech technologií. Reanulty zase nějak extrémně nevržou, neskřípou, neodcházejí jim mechanické díly (destičky, tlumiče, ramena - zde se jedná o konstrukci vozu, ty díly dělá pro všechny pomalu jedna a ta samá firma), ale jde hlavně o elektroniku. A co mi nesedí, je ergonometrie. Než u různých druhů Reanultů pochopím, jak se na příklad ovládájí stěrače v kombinaci s ostřikovačem, trvá mi to neprodleně déle než u japonských uat nebo VW. U Scenicu mi vyloženě vydí řazení a poloha řadící páky, ale jinak je to na klidný styl jízdy pohodový a hlavně pohodlný auto.

Nicméně závěr - pěkný CCčko, povedlo se. Jedno z nejhezčích, jsem zvědav, jak se v něm bude sedět - problém těhle aut bývá v předním sloupku - v Oplu a Fordu mi vyloženě překážel a to jsem v tom akorát seděl a nejel jsem nikam.
RS
>😁 :no: (stačil mi první odstavec)
Avatar - iudex
iudex
Vo svojej kategórii (neprémiový kupé-kabriolet) je Megane CC zrejme to najkrajsie, co mozno kúpit. Plynulé elegantné línie mierne pritvrdené ostrejsími hranami, skrátka jasná volba. Sklenená strecha je tu priam nutnost a vychytávka, ktorá má v tejto triede (na rozdiel trebárs od C3) zmysel.
Obmedzenia vzhladu sú dané samotnou triedou a koncepciou pevnej skladacej strechy. Zatial este nik neprisiel s riesením, kde by sa dala pevná strecha zlozit dozadu tak, aby po sklopení neostal prílis velká plocha vzadu a dlhý zadný previs. Z tohto hladiska dizajn takéhoto kupé-kabria nikdy nebude dosahovat eleganciu klasických dvojmiestnych roadsterov ci stvormiestnych kabrií s plátenou strechou.
RS
Někteří to umí ...
[odkaz]
Každý umí něco, ale Golf CC, lépe než Megan CC rozhodně nevypadá, ani náhodou... :-!
RS
Nezapomeň, že EOS je 5 let starý a Megane ještě ani nevyjel. Každopádně proporčně je na tom stále nejlépe, jak jsem psal výše.
Avatar - Ronault.
Ronault.
I když byl Eos nový, tak ten předek vypadal jak kapr a ten useknutý zadek, to ke kabrioletu jaksi nepatří.
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Chápu, závist je těžká nemoc. Mám ale pro tebe dobrou zprávu.
Příchodem nového Megane CC se to ještě zhorší.
😲
RS
nerozumim, nevadí
Avatar - ryman
ryman
smělé tvrzení..
Avatar - Katikakus
Katikakus
..nicmene daleko od pravdy nebude.
Bruno Ferari aliaz Mike Gaucher
Od který pravdy? Pravda je jako jenom jedna jo?