Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Mazda 6 2010: Podrobné představení modernizované verze, české ceny

23 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
je jasna volba , samozrejme v kombinacii so 6st manualom :yes:

Nejaky diesel u mazdy by som nechcel ani nahodou
mělo tam být: samozřejmě v kombinaci s kvalitním automatem ;-)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
automat by som nechcel ani nahodou to este radsej ten diesel >:D
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Ono je trochu rozdíl, když to auto opravdu kupuješ. Takže já bych chtěl kombík, naftu 160 koní, dvouspojkový automat a nejlíp 4x4. Teď mám kombík,benzín předokolku 147 koní. Mazďák to pozná co je to za auto.
Avatar - iudex
iudex
To pozná i nemazďák ;-) predošlá 6 2,0 16v. :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Už chápu proč se Mazda 6 tak málo prodává. Silnější nafta jde koupit jen ve výbavě GTA. Mazda by taky měla poměnit papírové hodnoty, hlavně u zrychlení by měli udávat menší hodnoty.
Avatar - Barrichello
Barrichello
No ono hlavně třeba za cenu nejsilnějšího 4válce jsou u konkurence V6 s 6ti stupnovým automatem a někdy i za lepší cenu dokonce...
Patozzi
Mohl bys prosimtě jednomu zřejmě natvrdlému říci, kdo nabízí za cenu cejsilnějšího 4válce Mazdy ve stejně vybaveném voze alespoň stejné třídy a velikosti (nechci kupovat jen motor, chci celé auto) V6 s 6stupňovým automatem?
Avatar - iudex
iudex
Neviem, co Barichello presne myslel, ale len tak námatkovo Citroen C5 3,0 V6 HDI AT Exclusive sa predáva za 964t. Cz, co je len o 40t. viac ako najsilnejsia dízlová M6 a ked zoberies, ze Citroen za automat ziada 50t., vyjde Ti, ze C5 so sestvalcovým dízlom a manuálom by bola o 10t. lacnejsia ako M6 2,2 GTA. Ale porovnatelná C5ka je skor 2,0 HDI - 120 kW ( v Conforte za 704t. Cz).
Avatar - Perun
Perun
Tak si u té šestiválcové C5 odečti ještě dalších cca 100 tisíc a dostaneš reálnou cenu ;-)

O nižších motorizacích ani nemluvě...
Patozzi
Jenže to je to, co říkám. Porovnáváte-li Mazdu6 a C5, můžete porovnávat možná tak ty samotné motory. Jenže člověk kupuje celé auto a tam se možná shodneme, že C5 a M6 jsou každé auto pro úplně jiný typ řidiče. Ten, kdo uvažuje vážně o koupi M6 asi nezvažuje také koupi C5 a nepovažuje C5 za konkurenci M6. A naopak. Kdo se oběma auty svezl tak ví, o čem mluvím. Však to snad musí být pro každého, kdo je řídí, auta každé z úplně opačného konce vesmíru:) Zkuste si prohnat C5 po okreskách tak, jak to dovedete s M6. A zkuste se naopak přepravit z bodu A do bodu B s M6 tak komfortně, jak to jde uvnitř C5...
Provocateur
Myslím, že údaje o zrychlení jsou vzhledem ke konkurečním autům s podobným motorem v pořádku.

Nebo by jsi snad chtěl zrychlení z 0 na 100 za 5s? V tom případě nekupuj Mazdu :-)
Motor, co je v CX 7 je oznaceny ako 2.3 DISI. Mam tomu rozumiet tak ze sa jedna konstrukcne o ten isty motor len so snizenym objemom ? Odniekial si pamatam, ze ten 2.3.DISI je preplnany s turbom.
Avatar - micaello
micaello
Nie. To je len maly bordel vo znaceni >:D . 2.3 DISI je benzin s priamym vstrikom preplnovany turbom. 2.0 DISI je benzin s priamym vstrikom bez turba :-), je to ten isty, co je v novej M3.
zlysoused
Když se dívám na motorovou nabídku Mazdy, tak mám dojem, že soudruzi v Japonsku v benzínech zaspali někde na začátku desetiletí. :no:
Avatar - ZoomZoom
ZoomZoom
jak se to vezme sousede. Zaspali i nezaspali... On ne každý preferuje nízkoobjemové zážehové motory přeplňované turbodmychadlem, navíc pokud tím splňuje emisní normy.
Ona Mazda neni zas tak hloupá, aby nevědala co dělá. Podivej se na takto. Relativně jednoduchý motor se slušnými parametry, táhnoucí hezky až k 5 tis ot, je zárukou slušné jízní dynamiky a spolehlivosti.Přidej přesné řízení, řazení a jízdní vlastnosti za které by se nemusel stydět ani výrobek z Mnichova, a stojí tu tak před tebou výborný vůz. Co víc si za tu cenu přát?
Určitě tady chybí ostrá MPS, ale kdo ví s čim přijdou hoši z Hirošimi :-)
Škoda jen, že je na českém trhu Mazda tak podceňovaná. Ne nadarmo, v jednom roadlooku řekl Libor Zezulka ".... když světlo světa spatří nový Mercedes, všichni řvou, jé nový Mercedes. Zato když přijde nová Mazda, poví se jen , hm Mazda. Ale oni se ještě budou divit"...
Avatar - iudex
iudex
Máš i nemáš pravdu. Máš pravdu v tom, že niektoré motory v šestke, osobitne priamovstrekový benzín (ktorý by som bral bez váhania) a dízle sú veľmi slušné. Ostatné motory sú nanajvýš priemerné (1,8čka s podpriemerným výkonom 88 kW a dvaapolliter s len 125 kW) a rozmaznaných Európanov nemôžu uspokojiť, tobôž ak týmito výkonmi a zastaralou technikou nikoho nezlákajú ani k skúšobnej jazde. Chýba tu predovšetkým pestrejšia paleta benzínov, a to najmä smerom hore. Štvorvalec so 125 kW na vrchole ponuky, hmm, s tým sa nemožno chváliť, naviac ak má litrový výkon na úrovni polovice 90. rokov. Chcelo by to aspoň dvojlitrové turbo, ak nie niečo viac (aspoň motor zo starej MPS).
bender_rodriguez
Litrový výkon?No každopádně výkon na tunu v porovnání s 2.0tsi a 3.6fsi v superbu činí cca 3 koně v neprospěch mazdy.Hodně nebo málo?
Avatar - ROBERTOO
ROBERTOO
Som zmätený...Na fotke pri porovnaní so starou 6-kou vidno,že stará má základné nárazníky a prahy a nová je (predpokladám) so športovými,ktoré sa dodávajú od výbavy GTA.Alebo Mazda spravila to,že tieto "šport" nárazníky začala dávať normálne?Alebo ako vyzerá klasická?Toto ma troška mrzí,že redaktori,ktorí sem dávajú tieto články a predpokladám,že aj tvoria koláže stará-nová Mazda,dá foto klasických a šport nárazníkov.To nie je porovnanie predsa.
Minulý týždeň som pozeral nový slovenský cenník a v porovnaní s predfaceliftom stojí GTA kombi so 132kW o 3000Euro menej :yes:
Skipp
Nejspíš budou mít všechny verze stejný nárazník (ten s kulatýma mlhovkama) a verze GTA se bude lišit pouze koly a drobnými úpravami.
Pri tých porovnaniach porovnávajú jablká s hruškami. Nová GTA sa porovnáva so starou nie GTA.
Avatar - Shr3k
Shr3k
Mám právě rok 136kW diesel, aktuálně 33000 km a na dlouhé cesty je to ideální motor. Ocenil bych ale aspoň 6-stupňový automat a ideálně 150 kW a víc (čehož se možná za rok-dva u Mazdy dočkáme). Další použitelný motor od Mazdy je pro mě jedině 2.3 DISI Turbo.

Benzínový dvoulitr je v Mazdě6 dobrá motorizace pro krátké cesty a pro nenáročné řidiče.
Nikon
Zdravim
Môj postreh,prečo sa malo predava aut na SK.(Zvažujem kupu medzi Avensis vagon,Superb combi,Mazda 6 wagon)
Bol som v Mazde Žilina minuly tyždeň a nemaju ani predvadzacie vozidlo,ani na salone žiadne vozidlo Mazda 6.
( Je to ubohe ,tak nech predavaju teple rožky a nie auta )
Predajca mi vychvaľoval novy model M6 do nebies ,ale ukazať staru ani novu M6 nemôže ,že nema na sklade,že sa dobre predavaju.Tak som večer pozrel na registraciu za r.2010 na ZAP a tam je predanych za 4 mesiace na celom SK len 11ks Mazda 6 Wagon (to si myslim ze je to vypredaj z r,2009 kde davali zľavu 5000€,len aby predali )
Momentalne som dohodnuty na skušobnej jazde v Polsku ,tam to vedia predavať.
Potom plačeme na SK že chceme predavať auta ,ale nemame na predaj nič.