Jednou z řady premiér na Auto China 2010 probíhající v Pekingu je i představení minivanu Wuling Hong Guang. Tato novinka pochází od automobilky SAIC-GM-Wuling.
Úzke, vysoké - ako asi by dopadol losí test?
Inak bodlo by viac info a fotky interiéru. ;-)
Inak tie malé kolečká zrovna nevyzerajú,
že by mali primárne zdolávať nekvalitné
cesty.
Aj na Favorite riešilo zavesenie motora
Porsche, a stojí za howno...
Trochu mi to připomíná Martin Motors Coolcar 1.4i, to se prodává i u nás za 300 tisíc včetně plynu. Jinak ty čínský auta začínají vypadat hodně konkurenceschopně. Ještě tak před rokem jsem odhadoval že čína bude problémem pro EU automobilky tak za 10 let, dnes bych řekl že to bude spíš do 5-ti let, možná i dřív, učí se hrozně rychle.
Taky rozdíly mezi evropským a čínským autem se pomalu stírají, protože i v těch evropských autech už je většina komponent z číny. Tady navíc hodně zvedají cenu ekologické požadavky na výrobu a velké daně. Budoucnost je žluto červená a má šikmé oči...