Novinky
Možná ani ne tak útěk, jako spíše míjení, či v určitém směru vyrovnání Audi z pozice "pod" BMW. Když vidím, jak poslední dobou (5 let) Audi šlape do své modelové řady, až se tají dech. Minimálně složením modelů mi přijde, že vyrovnalo náskok BMW. Samozřejmě, pořád je zde výborné sportovně zaměřené chování BMW, ale ten rozdíl proti "tupým" Audi už není co býval. A nyní atmosférické BMW k turbům a historicky turbo-Audi jde do boje v turbo-době s atmosférou. Za tento projev charakteru obdiv a palec :yes:
P.S. Použijte prosím zadní diferenciál z S4 u více modelů.
P.S. Použijte prosím zadní diferenciál z S4 u více modelů.
"... a až dosud zůstávalo označení RS vyhrazeno jen sedanům a kombi. Změna přichází s kupé RS5."
a proc maj tedy oznaceni RS i u TT RS Coupe a TT RS Roadster?
a proc maj tedy oznaceni RS i u TT RS Coupe a TT RS Roadster?
P.S. Na jaře příštího roku přijde ještě RS3 s technikou z TTRS a v roce 2012 vyjede úplně nová A3...
V USA naprosto běžné výkony u V8 ve sprortovních vozech...
žere to stejně nebo méně, tak wo co go...
Důležitý je:
1) výkon - skoro stejný
2) spotřeba - nižší
3) toč. moment - vyšší
Takže to OHV stále boduje...
I když amíci maj samozřejmě i DOHC V8 s 4 ventilovou technikou...
Ty dávas do jednej vety 4,2 V8 32v DOHC FSI VVT schopným tocit 8500 rpm a s litrovým výkonom 78,8 kW/l s predpotopným (ak zoberieme napr. Corvettu) 6,0 V8 16v OHV s litrovým výkonom 49,5 kW/l? (teda motor Corvette s objemom 4,2 by mal výkon 208 kW) 8-s To namozes mysliet vázne... 8-s
Když chceš porovnávat litrovej výkon, tak si porovnej koncernový V6 s motorem Cadillac 3,6 přímovstřik - 304 HP při 6400 ot nebo třeba s novými 3,6 V6 z Camara a Mustangu (304 resp 305 HP) a se spotřebou 30 MPG....
A tím že to točí 8500 rpm bych se nechlubil zrovna.....
Ta Corvette nebo i V10 Viper ACR předvedly na Nurburgringu že umí.... i proti konkurenci z japonska...
A motor není o litorvým výkonu, motor je o výkonu jako takovém, točivém momentu, výdrži a spotřebě...
A jsme zas na začátku že ta 4,2 V8 žere stejně jako 5,7 OHV a že má menší točivej moment....
Takže litrovej výkon je mi putna. Jestli mam pod kapotou 4,0 nebo 7,0 je fuk, když to má stejný parametry a ještě to druhý z old school technikou...
V neposlední řadě na ty motory exisutje tuna upgrade kitů a místo základních 400 HP tam může být klidně 550 za relativně rozumnej peníz...
Tvá představa o tom, že je vlastně úplně jedno, jestli máš pod kapotou 4,0 nebo 7,0 l objemu motoru hovoří za vše... 8-s >😒]
Když spotřeba toho 4,2 u sedanů typu A8, VW Paheton je větší jak u toho 5,7 V8 s vypínáním válců a to o litr, za všech podmínek (tedy město, mimo město a kombinace).
Nehledě na cenu...
Za kolik pak bude tohle nové kupé a za kolik je Challlenger, nové Camaro či nový Mustang.
Jistě, Audi nabídne víc hitparády v interiéru a podovozku, ale pokud jde jen o motory a spotřebu, tak žádnou hitparádu za tu cenu nenabízí.
A pokud jde o zmíněné ameriky, ono na papíru vypadá info o odpojování válců hezky, ale znám celkem dobře jednoho majitele camara SS a pod osmnáct se nedostane.
11,9 L na 100 😄 😄 😄
Camaro taky nemá odpojování válců a jde o to jak je ještě starý.
Pokud 30 let, tak spotřeba je to slušná...
BTW jel sem tím tříkilem z Ovy do prahy a kombinace byla dokonce 10,9 L na sto dle PP...
Uznávám že sem dodržoval rychlostní limity během celé cesty.
Jistě ve městě to za 12 nejede, ale to ani ta Audina.