Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW Concept Gran Coupé: Sedan s kódem Sport 5

Tradičním příznivcům značky udělali u BMW radost – Concept Gran Coupé je ve srovnání se současnými modely nižší, štíhlejší a sportovněji tvarovaný.
Zpět na článek
26. 4. 2010 14:30
neregistrovaný "BM power"
26. 4. 2010 14:36
26. 4. 2010 22:29
neregistrovaný "yaroukh"
26. 4. 2010 18:01
26. 4. 2010 18:30
neregistrovaný "mattre"
26. 4. 2010 19:04
26. 4. 2010 21:05
26. 4. 2010 22:08
26. 4. 2010 22:39
26. 4. 2010 23:02
26. 4. 2010 22:49
26. 4. 2010 22:57
26. 4. 2010 23:09
26. 4. 2010 23:28
26. 4. 2010 23:40
26. 4. 2010 23:47
26. 4. 2010 23:54
27. 4. 2010 00:01
27. 4. 2010 00:28
26. 4. 2010 23:40
26. 4. 2010 23:56
27. 4. 2010 00:02
27. 4. 2010 12:19
26. 4. 2010 22:33
neregistrovaný "yaroukh"
26. 4. 2010 21:31
26. 4. 2010 22:33
27. 4. 2010 10:28
27. 4. 2010 12:15
27. 4. 2010 12:28
27. 4. 2010 19:44
28. 4. 2010 00:22
28. 4. 2010 09:04
28. 4. 2010 09:41
28. 4. 2010 16:00
28. 4. 2010 08:46
28. 4. 2010 09:58
29. 4. 2010 01:06
Avatar - Pekelná Micinka
26. 4. 2010 13:09
Best Motorcar Worldwide
Bravo!
Rozbalit vlákno
16
Avatar - gld
26. 4. 2010 13:16
Re: Best Motorcar Worldwide
nádherný autiak
Avatar - white label
26. 4. 2010 13:43
Re: Best Motorcar Worldwide
Konečně zase (po velmi dlouhé době a zvlášť u čtyřdveřových modelů) proporce a design, na které může být BMW opravdu hrdé... :yes:
26. 4. 2010 14:43
Re: Best Motorcar Worldwide
To by si někdo mohl myslet, že si dostatečně nevážíš práce mistra B. >:D
Avatar - white label
26. 4. 2010 22:56
Re: Best Motorcar Worldwide
Tak to by si myslel velmi trefně... ;-) :-)
Avatar - T613
26. 4. 2010 15:09
Re: Best Motorcar Worldwide
:yes:
Avatar - Pekelná Micinka
26. 4. 2010 22:02
Re: Best Motorcar Worldwide
Tak to já si tedy nestěžuji, mimo 5 GT, a mírného zklamání z 3er jsou všechny sedany v richtigu.
Avatar - white label
26. 4. 2010 23:03
Re: Best Motorcar Worldwide
Ano, ale "jen" v richtigu... a není to právě na BMW zbytečně "málo", když umí "udělat" (i se čtyřmi dveřmi) třeba "tohle"... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 4. 2010 23:28
Re: Best Motorcar Worldwide
No dobře, tohle je ale zatím stále jen koncept, pětka i sedmička jsou dle mého ok, to jen tam dle mého nepatří. Ono sedany obvykle neoplývají tím, co chce BMW otisknout do sportovního 4dv. coupě.
26. 4. 2010 23:45
Re: Best Motorcar Worldwide
Koncept to je, ale pochybuju, že by se k CLS, A5 a dalším BMW nepřidalo, když je to současný trend.
Avatar - Pekelná Micinka
27. 4. 2010 00:12
Re: Best Motorcar Worldwide
Ale to je o něčem jiném.
Avatar - white label
27. 4. 2010 00:38
Re: Best Motorcar Worldwide
Proto jsem taky dal to "jen" do uvozovek.
Je to sice "jen" koncept, ale na tom se případně obvykle mění jen "detaily", ty parádní proporce určitě zůstanou.
Napíšu to asi tak. Když jsem šel třeba v roce 2000 kolem parkoviště a stála tam tam "nová" E39 v eMpaketu, nedalo mi to a musel jsem se na ni aspoň krátce podívat. Přitom nebyla nijak "výstřední", nebo "vyzývavá". Byl to "jednoduchý" nadčasový design, ale proporce a větší detaily (např kapota vcelku i s ledvinama) byly na tehdejší dobu skvělé... Kde byl tehdy (nejen designově) třeba MB-E, nebo A6...
Bohužel od té doby BMW neudělalo žádný (na svou dobu) povedenější sedan (ve své třídě)...
Když jsem se nedávno jel projet s předváděčkou nové pětky, přehlídl jsem ji i na malém parkovišti.
Nové pětce (i sedmičce) není moc co vytýkat, na rozdíl třeba od předchůdce v podobě E60..., ale ani moc co (hlavně designově) "obdivovat"...navíc naživo nevypadá rozhodně lépe než na fotkách
(i když 5kové kombi jsem ještě naživo neviděl)...
Avatar - Pekelná Micinka
27. 4. 2010 12:02
Re: Best Motorcar Worldwide
No vidíš, a proto jsem psal to o tom konceptu. Pokud z toho očešou některý detaily, tak to taky už nebude tak heiss. Nechme se překvapit. :-)
Avatar - white label
28. 4. 2010 00:25
Re: Best Motorcar Worldwide
Jak jsem napsal, očesání některých detailů tomu nemůže moc ublížit, základ a proporce zůstanou ... :yes: ;-)
Avatar - woody-alien
26. 4. 2010 14:13
Re: Best Motorcar Worldwide
Dá se nemilovat ? Prostě nádhera... :yes:
neregistrovaný "BM power"
26. 4. 2010 14:30
Re: Best Motorcar Worldwide
nádhera :yes:
26. 4. 2010 14:31
Re: Best Motorcar Worldwide
pridavam se a otiram sliny, tohle je bozsky vytvor
Avatar - iudex
26. 4. 2010 14:36
5 GT ODPUSTENÉ?
Tak ak sa toto reálne dostane do výroby, myslím, ze vsetci, co BMW kritizujú za privedenie 5 GT na svet (a ja patrím k nim), bavorským radi odpustia.
Koncept pritom vyzerá tvarovo dost reálne na to, aby sa dostal na svetlo sveta. :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - skejpa
26. 4. 2010 14:55
Re: 5 GT ODPUSTENÉ?
:yes: :yes: presne
Avatar - Ricardo
26. 4. 2010 16:48
Re: 5 GT ODPUSTENÉ?
Souhlasím :yes:
Avatar - gld
26. 4. 2010 18:05
Re: 5 GT ODPUSTENÉ?
odpustené >:-[]
26. 4. 2010 19:37
Re: 5 GT ODPUSTENÉ?
Co by si chtěl GT5 odpouštět? Nebo se snad v BMW spletli, že tak vypadá?
26. 4. 2010 21:02
Re: 5 GT ODPUSTENÉ?
:yes: GT5 za to nemůže, za to můžou hoši z Mnichova. :-)
26. 4. 2010 21:15
Re: 5 GT ODPUSTENÉ?
Ujela jim tužka ;-)
neregistrovaný "yaroukh"
26. 4. 2010 22:29
Re: 5 GT ODPUSTENÉ?
jj :yes:
ještě by tomu teda nemuseli říkat kupé :no:
26. 4. 2010 18:01
nic extra
Auto samo o sebe vyzera vcelku pekne nato, ze je to BMW... ;-\
Avsak jedna vec su nafucane promo fotky konceptu a druha vec je realita... Ked pojde auto do vyroby, osekaju z neho polovicu detailov a zas to bude len obycajne bmw a este ktomu so znacnou podobnostou napriklad s passatom cc :no:

Pre mna nic extra ohurujuce, co by mi nedalo spavat... Dalsie obycajne bmw :-|
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "mattre"
26. 4. 2010 18:30
Re: nic extra
Další co nemůže spát kvůli svým mindrákům ;-)

Krásné!!! :yes:
26. 4. 2010 18:53
Re: nic extra
Krasne auto!! O tom se mi bude asi zdat :-)

souhlasim ze to asi trochu pozmenej ale kdyby takovy zustalo tak mit na nej penize nevaham..
26. 4. 2010 19:04
Re: nic extra
hej hej >:D to si trafil :yes:
26. 4. 2010 21:05
Re: nic extra
Heh, mrkni, co má CiCoTN za auto, než ho začneš škatulkovat. Ne každý, kdo nemá ze skopčáckých skvostů poluce, je zamindrákovaný švorcák, jak se ti někteří místní strejdové snaží namluvit. ;-)
26. 4. 2010 22:08
Re: nic extra
A jeho auto je snad propustka do blázince? Když majitel Jagu takhle mluví o BMW a nebo naopak, tak někde nebude něco v pořádku.
26. 4. 2010 22:39
Re: nic extra
Bohuzial v tychto koncinach je to vzdy tak, ze ked niekto nie je cely nadrzany z BÉ EM WÉ tak podla 90% ostatnych ludi (v tomto pripade navstevnikov tejto stranky) nie je v poriadku :-)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 4. 2010 22:48
Re: nic extra
Tak ono se to špatně chápe, když se člověk podívá na ty fotky, pak tvůj Jag a pak se dočte, že sis ho pořídil náhodně. To spíš zavání úplnou náhodností tvýho výběru, což by spíš nasvědčovalo tomu, že ti je vlastně jedno čím jezdíš. Prostě si měl xy peněz a ty si utratil za úplně jiný auto, než pro který si šel. To co zde BMW předvedlo prostě nemůže nechat chladnýho nikoho, kdo má rád sportovně elegantní auta, kterým je i Jag.
26. 4. 2010 23:02
Re: nic extra
Nemyslim si, ze Jag bol nahodny... V podstate ano bol, ale skor islo o to, ze som rovnako ako xy ludi nemal vobec ponatia o com je Jag a za ake ceny sa predava. Bola to pre mna ikona luxusu a elegancie, ktorej cenu by som odhadoval daleko vyssie, nez v skutocnosti je :-)
A to je prave to, potom som zistil, ze opak je pravdou a volba bola jasna - Jag. Od prvej sekundy ako som nazivo zbadal XF ma nenechalo chladnym a zamiloval som sa donho, nedalo mi spavat. A tento pocit som nikdy pri ziadnom BMW nenazil... A aj ked sme sa rozhodovali o novom aute, ani len nahodou medzi variantami nebolo ziadne BMW :-)
Takze ako som sa vyjadril vyssie, auto samo o sebe na propagacnych konceptovych fotkach vypada fajn, avsak ked to raz uzrie svetlo sveta, bude to zas len bmw :-)
26. 4. 2010 22:49
Re: nic extra
Tady nejde o BMW, můžeš si ho vyměnit třeba za MB. Zkus se zamyslet nad tím, který BMW je "obyčejný".
26. 4. 2010 22:57
Re: nic extra
hmm, asi vsetky? ;-\
26. 4. 2010 23:09
Re: nic extra
No, vzhledem k tomu, jak si s tátou žmoulal několik mega v igelitce a nevěděli ste, co vlastně chcete za auto, tak bych tomu i věřil. Já když si kupuju auto a zvláště tak drahý, tak v tom mám celkem jasno, nebo si to aspoň myslím. Rozhodně se mi nestalo, že bych si šel koupit Volvo a zakopnul někde o Jaga a koupil ho. Už vůbec bych si nedovolil, resp. by mě ani ve snu nenapadlo napsat o Jagu, že je obyčejný auto, nebo o BMW, MB apod. Ale jestli z něj má táta radost, tak určitě ne proto, že prozřel a je rád, že nemusí nikomu vysvětlovat, proč si za ty prachy nekoupil to "obyčejný" BMW.
26. 4. 2010 23:28
Re: nic extra
a sme pri hlupych reciach o tom ako sme s tatou zmoulali nekolik mega v igelitce... myslim, ze to je cisto nasa vec a ty ju riesit nemusis... ;-)

neviem ci je to az taky extra problem zakopnut v predajni, kde v jednom showroome stoja vedla seba jak Volva, tak Land Rovery a Jaguare o XFko... Ano, ciel cesty bol XC60, ale to, ze sa to zmenilo vzhladom na nove informacie o Jaguari XF mi nepripada ako nejaky zazrak.. neviem ci sme jedini na tejto planete co mali vyhliadnute jedno auto a nakoniec skoncili pri inom...hladali sme vykonne pohodlne auto v dobrej vybave, co aj dobre vyzera..

ako som pisal vyssie BMW medzi variantami nebolo ani nahodou a ich showroom sme z daleka obisli :-)

To je az taky problem pre teba prekusnut, ze su aj ludia, ktorych baworaky neberu? Pre mna je auto, ktore denno denne stretam na kazdom rohu obycajne a tuctove.
Avatar - optimus
26. 4. 2010 23:40
Re: nic extra
Toto mam rad, navazanie sa do druhych, ked sam jazdi na plechovej krabici. Pravdepodobne 90% tychto bmwfilov si skutocne BMW nikdy nekupi. Honibrci na obrazkoch a nic viac.

PS: Ked tu skritizuje niekto kto BMW vlastni a jazdi ho, toho nazor beriem. Ostatni su len honibrci, ktori zavidia aj alarm vo felicii.
26. 4. 2010 23:47
Re: nic extra
Já třeba závidím citroenu jejich majitele.
Avatar - optimus
26. 4. 2010 23:54
Re: nic extra
Usmevne citat to od niekoho kto sa hanbi za svoje :))))

Edit: Ak teda vobec nejake ma. :yes:
27. 4. 2010 00:01
Re: nic extra
Hanbim sa za druhých.
Avatar - Pekelná Micinka
27. 4. 2010 00:16
Re: nic extra
To bylo zbytečný rejpání do Citroenu. Ten za rozmach takových inteligentů nemůže.
27. 4. 2010 00:28
Re: nic extra
Když na tebe letí mičuda, tak jí taky nenecháš spadnout do branky.
26. 4. 2010 23:40
Re: nic extra
Je to vaše věc, ale píšeš o ní ty ve vlastní recenzi, tak jsem jen vyjádřil názor, jak je to celý úsměvný. Ještě úsměvnější mě připadá si "nekoupit" auto, co je na každym rohu, ale proč je na každym rohu jsem se nedozvěděl. Asi proto, že je obyčejné? Co je na tom BMW obyčejný, teda snad krom designu? Motory? Převodovky? Rádia? Sedačky? Mě třeba 550i, nebo M5 obyčejný nepřijde, leda snad proto, že by si snad někdo ze sousedů myslel, že tam mám nějakej čtyřválec, nebo má BMW Tonda od vedle?
Avatar - optimus
26. 4. 2010 23:56
Re: nic extra
neviem co stale riesis, asi fakt zavist alebo co. myslim ze majitel 550i alebo M5 sa nad takymto nazorom ako ma CiCoTN len pousmeje a radsej ho potrapi na ceste, a nie sa tu natahovat ako deti na piesku, ze bmw je ultrahypermegaturbo exkluzivne a dokonale. Poor you.
27. 4. 2010 00:02
Re: nic extra
Jasně, máš pravdu.
27. 4. 2010 12:19
Re: nic extra
Jen abych to uvedl na pravou míru - k autu jsem se nijak nevyjadřoval, nemám k těm fotkám co napsat, reagoval jsem čistě na nesmyslný příspěvek uživatele mattre.
neregistrovaný "yaroukh"
26. 4. 2010 22:33
Re: nic extra
Doufám, že tohle je jeden z těch případů, kdy mi nedošel žert. Páč v tom, co napsal CiCoTN, mindrák nevidím, i když se hodně snažím.
(Jen pro pořádek dodávám, že s ním nesouhlasím.)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 4. 2010 21:14
Re: nic extra
Zvláštní. Na to, co jezdíš a jak si se pro to rozhodl, bych nečekal tak vlažný vztah k tomuhle autu a k BMW obecně.
26. 4. 2010 21:31
Re: nic extra
ved prave preto mam taky vlazny vztah k bmw...
pre mna su to uplne obycajne tuctove auta, ktore za svoju cenu neponukaju to, co by som ocakaval... 3 coupe beriem, to je naj bmw, ale ostatne? 8-s ci 5ka, ci 7ka nevidim natom vobec nic uzasne...
samozrejme je to len moj skromny nazor a nevnucujem ho nikomu... ja mam skratka v kazdej kategorii aut omnoho lepsiu variantu (pre mna) ako ponuka bmw, ci audi :-)

na druhu stranu, nepopieram kvalitne jazdne vlastnosti, ci vykony motorov jak u BMW, tak napr u toho audi. Len mi tito nemci nevonaju :)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 4. 2010 22:00
Re: nic extra
Skok od Volva k Jagu, resp. od středního SUV k limuzíně je opravdu trochu zvláštní, byť výsledek chválím.
26. 4. 2010 22:33
Re: nic extra
Zivot je plny necakanych zvratov ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
26. 4. 2010 22:42
Re: nic extra
No pokud by byly takhle šťastné, tak sláva jim.
Avatar - Dinar
27. 4. 2010 10:28
BMW jde
do kytek, čítávám často. Terčem kritiky je hlavně rozšiřující se modelová škála, kterou zdejší "volantoví sportsmani" nechápou. Kombinace nepochopení vývoje BMW směrem k plnoformátové značce (jako jediné možnosti přežití a rozvoje do budoucna) s náklonností k jiné, aktuálně stagnující, značce pak dávají logiku těmto kritikám. Pokud je tento (na obrázcích) budoucí konkurent CLS či A7 od vrtulkářů "nudou", "jen dalším obyčejným BMW" atd., atp. rád se podívám na výtvory jiných značek (druhdy sportovně zaměřených konkurentů BMW) v této kategorii, např. Alfy, Hondy, Jaguaru. Že nejsou? Aha, tak nic, tohle nudné BMW zas nebude mít mimo Německo konkurenci, ale jedno víme všichni jistě už teď, bude to šit, nesportovní. :-) ;-)
Rozbalit vlákno
11
27. 4. 2010 12:15
Re: BMW jde
Začínáš připomínat Wolffa pod Alfou :-)
Avatar - Dinar
27. 4. 2010 12:28
Re: BMW jde
Jestli se mnou nesouhlasíš, vůbec nerozumíš autům. Thats all. :-) ;-)
27. 4. 2010 19:44
Re: BMW jde
Ked ma niekto iny nazor ako ty, automaticky nerozumie autam? Dobreeee :yes:
Avatar - HitmanPB
28. 4. 2010 00:22
Re: BMW jde
Mne z tej diskusie vyplýva to, že Ti chceli jemne naznačiť to, že ak vlastníš (alebo Tvoj otec) Jaguára, ešte neznamená, že sa rozumieš autám ;-)
Avatar - white label
28. 4. 2010 00:34
Re: BMW jde
Tak to platí rozhodně...
Navíc kdo si jde koupit XC60 a přitom ho tam překvapí XF a jeho cena, tak rozhodně nemá velký přehled o autech, ani jasnou představu o tom, co od auta vlastně chce a může čekat...
XF je po delší době velmi dobrý Jag, ovšem celkově logicky nijak zvlášť špičce své třídy neutekl... Má své klady i zápory, stejně jako jeho přímá konkurence...
28. 4. 2010 09:04
Re: BMW jde
ach dalsi...

zapindal som vam do BÉ EM WÉ tak som najvacsi blbec ja viem :'-(

keby som nemal v profile recenziu na auto, predpokladam, ze by tu hned boli vyzvy typu "ty jazdis nacom ked pindas do BMW?!" pripadne keby tam zverejnim recenziu na nejaku Feliciu, to by zas vsetcia boli mudri v style "jazdis na felicii a pindas na BWM!"
lenze problem co? v profile ma celkom slusne auto, tak ako ho dodrbat teraz? jasneeee ma tam vetu o tom ako zmenil nazor z XC60 na XF, to je ale idiot co nevie co chce!

Pani, preco sa chovate jak male deti? Nikto z Vas nikdy nezmenil nazor na auto lebo zistil, ze moze zohnat v rovnakej cene lepsie ako to co si myslel?
Ak tu tak velmi chcete mudrovat, bolo by dobre si precitat, ze XC60 sme riesili v 6. mesiaci roku 2009, Jaga sme kupili v 10. mesiaci roku 2009... To su takmer 4 mesiace! 4 mesiace hladania vhodneho Jaga, zistovania vsetkych informacii o nom a podobne... To sa vam zda malo?
My sme neprisli do predajne kupit XC60 a neodisli sme odtial s novym Jagom... My sme sa isli blizsie informovat o XC60, pricom nam do oka padol Jag a nasledne 4 mesiace sme riesili Jaga..

A ze neutiekol spicke triedy? Mozno neutiekol v technologiach ci vykone motora, zato utiekol vo veciach, ktore nemecka konkurencia (hlavne BMW 5, ci AUDI A6) nema, ani mat nikdy nebude..

Zaverom este k hlavnej teme tejto diskusie, toto nove BMW neprinieslo nic nove, nic prevratne. Pre mna to nie je to ziadny dizajnersky skvost ani nic podobne. Dalsie BMW, ktore je zlepene z ostatnych BWM a este znacne inspirovane u passatu. Ja sa tu vsak narozdiel od Vas nejdem do nikoho navazat, lebo je uneseny z toho auta..Vyjadril som svoj nazor, ze ja z toho uneseny nie som, tym to pre mna konci.
28. 4. 2010 09:41
Re: BMW jde
Závěrem by si už konečně mohl napsat v čem ten Jag utekl konkurenci. Nakonec s tebou ještě bude legrace. Nevzdávej to, ale buď trochu konkrétní.
Avatar - white label
28. 4. 2010 11:50
Re: BMW jde
No, zkus být konkrétnější a občas mrkni zpátky cos tu napsal ty...
Já tu XF rozhodně nehanil (naopak), ale zřejmě kdo jej nevynáší do nebes (jako ty), je podle tebe uražený tvou kritikou BMW... >:-[]
Nejen u vyšší střední prémie jsou celkové rozdíly mezi konkurencí relativně tak malé, že každý kdo by podobně glorifikoval jednu značku (jako ty ty tu "svou", bez ohledu na to, kterou, tedy klidně i to BMW) a jinou zase obecněji "zatracoval", ztrácí do značné míry (z různých důvodů) soudnost...
Od nikoho jsem tu zatím nečetl, že BMW (MB, Audi) je dokonalost sama a ostatní se nechytají..., takže tvou hysterickou reakci i na můj neutrální příspěvek docela "nechápu", nebo vlastně spíš chápu... ;-)
28. 4. 2010 16:00
Re: BMW jde
ked uz sa mam tak pozerat naspat...
vyjadril som svoj nazor na vzhlad conceptu od BMW, nikde som Jaga nespominal, neporovnaval, neglorifikoval. Len som napisal, ze nepadam z noveho dizajnu na zadok, lebo mi nepripada ziadny prevratny. A ze je BMW obycajne? No v dnesnej dobe je. Ine to bolo pred 10 rokmi, vidiet nazivo baworak, to bola docela raritka, ale v dnesnej dobe je to uplne obycajne auto, ktorych jazdi kopa a nemam preco byt z neho mimo. Obzvlast ked mi ich dizajn nechuti.

Nikde som nepoprel vykonnost, ci jazdne vlastnosti BMW, naopak pripustam, ze je to ich silna stranka. Ja som sa vyjadril cisto k vzhladu auta (alebo celkovo BMW), ktory ma skratka neberie, tak isto ako ma neberie vzhlad aut od audi.

Jaga tu vytiahol niektoy iny ako aj hlupe reci o milionoch v igelitke, o tom ako je nemozne kupit miesto Volva Jaga, ako nevieme co chceme a podobne. Takze by som sa skor zamyslel na prispevkom od Navtecha, ktory zacal riesit neviem co. Ja som okomentoval dizajn auta, nenapisal som ze BMW je *.

A v com je Jag lepsi? Pre mna v dizajne, spracovani interieru, v tom, ze je dost ojedinely a ze ma punc exkluzivity a elegancie, ktory mi u bmw chyba.
Avatar - white label
29. 4. 2010 00:12
Re: BMW jde
No tak tohle už se číst dá..., a když se podíváš na mou reakci z 27.4. v 00:38, možná se budeš hodně divit, že se v názoru na design současných sedanů od BMW minimálně částečně shodnem, nikoli však na design tohoto "kupé"...
Jinak mrkni zpět a zjistíš, že ses k BMW nevyjadřoval jako ke kvalitnímu/technicky vyspělému vozu s (pro tebe) nezajímavým designem, ale k jako celkově velmi "obyčejnému" autu...
28. 4. 2010 08:46
Re: BMW jde
ja si tiez nemyslim, ze to ze ma niekto jaguar znamena ze rozumie autam, reagoval som na vetu "Jestli se mnou nesouhlasíš, vůbec nerozumíš autům. Thats all."
ak si niekto mysli, ze kazdy iny nazor znamena nerozumiet autam, tak nech nechodi do diskusii...diskusia je o vymene nazorov a ked niekto nevie respektovat nazor druhych, nema co v diskusii hladat..
Avatar - www.skodaoctavia.cz
27. 4. 2010 15:56
Dokonalé
Ten design je prostě dokonalý.
Pro mě nejhezčí auto :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
28. 4. 2010 09:58
Dokonalé
Milý Číčo, problém je v tom, žes zde na diskusi celkem tři dny i s cestou, logicky ti pak unikají některé nuance, např. smysl mé odpovědi GeekStar ve stylu Wolffa, včetně oblíbeného a legendárního, Thats all. Takže klídek, a šetři inJektivami.
P.S. Jinak souhlasím s Navtechem, s tebou bude zábava.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - HitmanPB
29. 4. 2010 01:06
Re: Dokonalé
žeby nový 507 >:-[]