Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Ford Start Concept: Tři válce nejen do města

29 komentářů

Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Nádhera. Ta Alfa je v tom hodně vidět a přesně tímhle stylem měla v malých vozech jít. Kdo by čekal, že cestu naznačí zrovna Ford. Úžasný interiér. Dobrá práce!
Avatar - gld
gld
presne moje slová, výborný exteriér aj interiér :yes😒br />
od fordu v danom segmente nečakaný pokrok 😄
sir
...takhle kdyby vypadalo KAcko....tak je to bomba...a navrat k jedinecnemu designu...tak jako predesle KA...moc povedene..moc moc
Deadlift
Mozna ze tohle "je nebo bude" dalsi generace Kacka. 😉
Klaudius
Správne, presne takto mal vyzerať Ford Ka, a bol by suprový. Nie ako tá podivná nevzhľadná hrčka čo produkujú teraz...
Deadlift
Brzdil bych ovsem s velkou kritikou soucasneho KA, to auto se pradava dobre.

March 2010 v Euro 19😒br /> Ka 15000
Mondeo 13600
Fusion 6000

ATD.

Ano Fiesta je jina liga!
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
V jakém smyslu, prodeje?
Deadlift
JJ
Klaudius
Predaje ma netrápia, stačí, že väčšina Fordov poslednej doby vyzerá pre mňa odpudivo. Potom takéto autíčko je jak balzam na dušu...
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Mě přijdou pohledné jen Galaxy, C-Max, Fusion a Kuga. Současné Ka jen z přední poloviny, Mondeo tak nějak polovičně a zbytek produkce vůbec.
Klaudius
Posledným Fordom, ktoý som svojho času obdivoval, bola Sierra. Nie že by odvtedy robili len škaredé autá, ale nič ma zvlášť pozitívne ako Sierra neoslovilo. Tá prišla ako blesk z jasného neba, odvážna, nekonvenčná a popritom všetkom aj pekná a praktická.
ub
Já ti nevím, koncept vytříbenej a vcelku pěknej, ale úplně vidím sériovku, zmizí to co dělá koncept jedinečným a zbude vzhledově nudné vozítko.
Klaudius
Nekrič hop, kým si nepreskočil. Až to bude v sérii, tak predebatujeme, čo je dobre a čo nie... 😉
ub
Chápu, ale znáš to, kolik bylo aut slibných v konceptu a jak vypadala sériovka..třeba (a rád) se pletu a tohle nebude onen případ. Ale počkáme, budu na tohle prdítko čekat 😉
Petrko
Ano jak jsem to uviděl okamžitě mě napadlo první káčko čisté a jednoduché linie. Líbí se mi.
megacruiser
ty jsou "in" vždy. A je to krásný protiklad k těm designově komplikovaným a ne moc elegantním autům které dnes Ford vyrábí. Třeba starý Ford Ka byl do detailů promyšleným městským vozítkem - černé nárazníky protažené až na lemy blatníků odolné proti odřeninám když vedle parkující otevře neopatrně dveře. Naprosto nezaměnitelný design. Dnešní Ford Ka vypadá jako dvoudveřová Fiesta. Nikde žádná otěrová lišta, žádné praktické prvky. Divný komplikovaný vzhled. Díky moderní, vysoké hraně oken vzadu se hůř couvá.
No, uvidíme v jaké podobě a jestli vůbec tento koncept dospěje do sériové výroby.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Praktičnost u tohohle konceptu je stejně malá, jako u jiných podobných aut. Srovnání s prvním Ka, které je sice novátorské, ale Imho hnusné, asi není na místě. Ka vypadá jako model vysavače v měřítku 10:1. Bohužel takhle čistý tvar se do výroby nikdy min. v tomhle desetiletí nedostane.
Klaudius
Ako radi by mnohí boli, keby si sa mýlil.
megacruiser
Jestli bylo první Ka hnusné, to je věc osobního názoru. Mě se v rámci třídy mikroaut do města líbilo. Hlavně ale je na něm vidět že bylo navržený s ohledem na maximální praktičnost v městským provozu a tím se ani jedno z dnešních rádoby městských aut pochlubit nemůže. Zaoblená, skoro kulatá a krátká karoserie, plno nelakovaných plastů s kterými se ale bez laku počítalo už při vývoji a auto s nimi nevypadá tak hnusně jako třeba svého času Fabia Junior. Pro ženský bych řekl ideální.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já si nemůžu pomoct, ale dost mi tvarem připomíná Audi A1.
Deadlift
A to je chyba?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak jsem si znova prošel fotky a zdá se mi to na druhý pohled fakt divný.
Kdyby to auto couvalo a mělo rozsvícené bílé světlo zpátečky, tak nevím, jestli jede popředu nebo couvá. Je z obou stran stejný.
kynetický dizajn ala ocucaný bonbon (fiesta, ka) se mění na všesmerný dizajn (ze všech stran stejně hnusný) ala krtina.
Deadlift
To vis, vse nemuze byt tak jednostranne fotogenicke jako hranate brikety de Silva. >😁 >😁

Osobne Fiesta rozhodne u me boduje vice jak Start Concept. O krabicich na boty, ktere chrly VW, ani nemluve.

Srovnani s A1 je trefne, to ukazuje, ze Ford vytvari gesign v levelu, ktery VW dava az do premie, pro me nic noveho. :yes😒br />
Ale je fajn, ze si toho vsimaji i zaryti odpurci Fordu. Ono jim nic jineho uz ani nezbyva. :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
A víš co je na tom vůbec nejlepší? VW ten design uvádí do praxe aspoň v nějaké třídě... 😉 >😒] >😒] :-!
Deadlift
Ford dokonce i v te lidove, Verve Concept -> Fiesta. 😉

Ale dobry pokus, nastesti pokud jde o Ford tak nepravdivy.

Jinak s VW mas pravdu. Jedine, na co se da koukat, je snad to Audi nebo Audi-Lamborghini. >😁
Klaudius
Zo všetkých strán rovnaký? Investuj do okuliarov - ty sa ideš baviť o dizajne...? 8-s
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
>😁 Zadek by při troše fantazie mohl být čelo nějaké retro rychlíkové jednotky. Ale že by se mi pletl s předkem, a nebo že by byl tak ošklivý, to rozhodně ne. 😄
U fordu ani nezáleží jakou má kastli,ale jak jezdí.Je to"američan" a jak většina fordů od amiků jezdí?hrozne!a obávám se že u tohodle to nebude o nic lepší.A co kastle?děs.kéž by se to nikdy nedostalo do výroby.Fiestě,Focusu,Mondeu a ostatním "evropanům" by to dělalo jenom ostudu.jen ať si to amici nechaj u sebe.bože 3válec s turbem?JAkej to proboha musí mít zvuk.TOHLE FAKT NÉ HOŠANI
Klaudius
Chce to menej piť a fetovať, viac sa učiť a myslieť (ak je čím)... 8-s