Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Phaeton facelift: Premiéra na Auto China v Pekingu

Ambiciózní projekt luxusního sedanu VW Phaeton zahajuje další etapu svého života. Na pekingském autosalonu se představí jeho facelift, technika projde jen drobnými vylepšeními.
Zpět na článek
22. 4. 2010 11:11
22. 4. 2010 13:41
22. 4. 2010 11:34
22. 4. 2010 12:25
22. 4. 2010 13:40
23. 4. 2010 18:03
24. 4. 2010 09:33
24. 4. 2010 21:05
27. 4. 2010 22:09
22. 4. 2010 14:18
22. 4. 2010 14:50
22. 4. 2010 19:11
22. 4. 2010 21:40
23. 4. 2010 11:07
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
Avatar - hattori_hanzo
22. 4. 2010 11:05
Terminator
Tenhle dominantni design Phaetonu sedne. :yes: Povedl se i interiér,ikdyž na něm nebylo třeba nic moc měnit.Jsem zvědavej jestli se i do nižších modelů dostane volant,protože ten vypadá fantasticky. :yes: Celkově dávám devět bludišťáků z deseti možných. >:-[]
Rozbalit vlákno
7
22. 4. 2010 11:11
Re: Terminator
Tak toto sa fakt vydarilo. za mňa tiež :yes:
Avatar - white label
22. 4. 2010 11:30
Re: Terminator
Souhlas, tenhle facelift opravdu "vytěžil" z Phaetonu maximum ...
Avatar - Pekelná Micinka
22. 4. 2010 12:27
Re: Terminator
Zadní světla by šla ještě líp.
Avatar - white label
22. 4. 2010 13:39
Re: Terminator
Možná, ale tyhle zadní LED lampy vypadají obvykle naživo podstatně líp, než na některých fotkách, kde často působí trochu "tuningově"...
Avatar - kari.laz
22. 4. 2010 11:35
Re: Terminator
Naprostý souhlas. Vypadá více než zdařile. Sedne mu to jak prd*l na hrnec.
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 12:56
Re: Terminator
To jo, ale prodávat se to stejně nebude >:D leda by to stálo mega
22. 4. 2010 13:41
Re: Terminator
suhlasim...presne sem sa hodi ten design, nie na sharany a tourany...
a ten volant sa podla mna prave hodi len do tejto velkostnej triedy...mozno este do sharanu, ale do hocicoho ineho nie
Avatar - VelkejChytrák
22. 4. 2010 11:34
!
Tohle je čistá paráda. Při pohledu na ten interier člověka napadne jediný - v jednoduchosti je fakt krása. A pokud jde o exterier, to je prostě zhodnocení VW přístupu - nadčasovost. Moc pěkný, moc.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
22. 4. 2010 12:25
GTI, 5 měsíců
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
22. 4. 2010 12:25
nevím
z FL jsem mel strach...podle jedne fotky se ale neodvazuju hodnotit...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Perun
22. 4. 2010 13:06
Vielleicht dieses Mal
Tak snad tentokrát..
Já tedy VW za tenhle počin tleskám. Piechova zarputilost vypadala zpočátku komicky, ale s odstupem let dává smysl.. Jak pomalu, tak jistě začíná VW budovat image, která mu jednoho dne do salonů přitáhne zákazníky i na luxusní třídu, ne jen na Golfy a Passaty.
Phaeton má tu nejlepší současnou dostupnou techniku (jen trochu chybí silnější diesel) a tentokrát mu po designové stránce nelze vytknout zhola nic.. na úspěch má tedy zaděláno, ale stále scházi image, za kterou si většina kupců ráda připlatí..

Aber dieses Mal... vielleicht... ;-)
Rozbalit vlákno
51
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 13:12
Re: Vielleicht dieses Mal
Myslím, že dokud budou existovat generace, které ví, že VW není prémiová značka, nikdy nebude mít jeho limuzína stejnou prestiž jako od Audi, BMW, Lexu.

Je sice po vizuální stránce dokonalý, ale od nezávislého prodejce vím, jak se to auto se*e a jak se neprodává :-)
Avatar - Perun
22. 4. 2010 13:24
Re: Vielleicht dieses Mal
Podle mého názoru není pro VW dosažení prestiže Lexusu otázkou dlouhodobého horizontu. Už jen pro konzervativní zvyklosti evropského zákazníka, nehledě na nejdůležitější evropský trh.
S domácí produkcí to bude mít mnohem těžší a předpokládám, že se bude opatrně tlačit do popředí jako "výhodnější" alternativa k A8 za cenu A6. Zákazníky MB a BMW to nejspíš masivně neosloví, ale každý začátek je těžký. VW to musí stát hromadu peněz, ale do červených čísel ho to určitě nepošle :-)
22. 4. 2010 13:54
Re: Vielleicht dieses Mal
asi tak, každý mainstreamový (i supermainstreamový >:-[] ) výrobce by rád vystrokoval růžky i do prestižnějších segmentů. Samozřejmě to stojí spoustu peněz a přínos je někdy pochybný. VW si to může dovolit, frantíci třeba teď moc ne, makaróni taky nejsou právě v dobré kondici.

Možná mohl VW zaútočit jen na vyšší střední, luxusní třída je přece jen velké sousto.
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 13:56
Re: Vielleicht dieses Mal
Lexusu asi ne, to máš pravdu, zase tak silnou pozici mít nebude.

Nemyslím si, že by měl oslovit zákazníky MB / BMW - myslím, že VW je díky svému Passatu vnímán jako auto pro začínající manažery a někteří jím tak mohou pohrdat.
Avatar - white label
22. 4. 2010 14:04
Re: Vielleicht dieses Mal
Ano, navíc do značné míry je to otázka určitých "přirozených" předsudků. Kdyby teoreticky Toyota nabízela naprosto shodné auto jako je Lexus (i se stejnou cenovkou), ale s "logem" Toyoty, také by měla podstatně těžší "obhájit" prémiovou cenu takového vozu a to má Lexus jako značka o 56 let menší tradici, než samotná Toyota...
Lidi prostě (v principu) "potřebují" být i trochu "klamáni"...
22. 4. 2010 15:54
Re: Vielleicht dieses Mal
přesně tak, proto je 90% aut v bazarech po důchodcích z Reichu, nebouraných, a se zaručenými 125tis bez servisky :-!
22. 4. 2010 17:21
Re: Vielleicht dieses Mal
Se serviskou taky, ještě vonící inkoustem.
Avatar - white label
22. 4. 2010 13:50
Re: Vielleicht dieses Mal
Na to jak se které auto neprodává snad nepotřebuju "nezávislého" prodejce... >:-[]
A s tím sra-ním..., to už je tu ohraná písnička u prakticky všech vyráběných aut, můj známý má zrovna Phaetona V6 benzín a zcela bez problémů, ovšem to neznamená, že to platí automaticky pro všechny ostatní Phaetony a naopak... ;-)
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 13:54
Re: Vielleicht dieses Mal
Nezávislý prodejce je ředitelem prodeje VW group pro Východní Čechy :-)

Nechci střílet od boku, proto jsem se ptal na názor jeho samotného. Logický, ne? ;)

Jasně, že je to ohraná písnička. Jenže to se v kategorii toho vozu prostě nenosí. Je to dané tím, že je jich prostě malý odbyt. Kdyby byl větší, bude to o úplně něčem jiném.
Avatar - white label
22. 4. 2010 14:11
Re: Vielleicht dieses Mal
Tak tos mě tím jeho "vysokým" postem doslova ohromil... >:-[]
Jak "dobře" se Phaeton prodává, lze zjistit nejen bez ředitele prodeje VW pro Východní Čechy.
Mám osobní kontakty i na Importu VW pro celou republiku, ale k tomu, jak si v prodejích vede např. Phaeton, je vážně nepotřebuju... ;-)
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 14:13
Re: Vielleicht dieses Mal
Tak to jsme dva ;) koho tam znáš? Odkud tedy čerpáš, když ne z ofiko zdrojů?
Avatar - white label
22. 4. 2010 14:31
Re: Vielleicht dieses Mal
K oficiálním číslům prodejů přece nutně nepotřebuješ osobní kontakty na importu...

(Dřív třeba paní Přibylová, teď paní Kudláková)
Avatar - Pekelná Micinka
22. 4. 2010 15:41
Re: Vielleicht dieses Mal
Kudláková.. >:-[] >:-[]
22. 4. 2010 16:00
Re: Vielleicht dieses Mal
pánové, samá voda, samá voda. Já kdysi pracoval ve stejné budově jak sídlí import VW, k tomu čtu statistiky na auto.cz, v excelu jsem si naprogramoval macro s GTI-konstantou a zásadně počítám všechny evropské země (takže i 3% z Turecka a 23% z Ruska) - lepší čísla než já vám nedodá ani paní Kudláčková :-!
Avatar - positivemind
22. 4. 2010 16:49
Re: Vielleicht dieses Mal
Magistra Kudláková byla vždycky mimo >:D
Avatar - Pekelná Micinka
23. 4. 2010 00:12
Re: Vielleicht dieses Mal
PIF, náměstku! >:-[]
Avatar - Emel
22. 4. 2010 14:08
Re: Vielleicht dieses Mal
Dal bych krk na to, že jsem někde se střídavými úspěchy naháněl 5.0TDI... výkon mu zrovna nechyběl.
Avatar - Perun
22. 4. 2010 14:33
Re: Vielleicht dieses Mal
To by byl tedy mazlík.. ovšem motor s hmotností cca 300 kilo a kroutícím momentem někde u 1000 Nm, to už chce opravdu sofistikovanou konstrukci..
Avatar - Emel
22. 4. 2010 16:39
Re: Vielleicht dieses Mal
Už jsem to našel, normálně se to prodávalo: 5.0 V10, 230kW, 750N.m., 6.9 na stovku...
Avatar - white label
22. 4. 2010 19:02
Re: Vielleicht dieses Mal
Jel jsem s V10 TDI i v Touaregu, na svou dobu dost zajímavá zkušenost...
Avatar - Pekelná Micinka
23. 4. 2010 00:15
Re: Vielleicht dieses Mal
Na svou dobu... :-O >:D A kdy to prosímtě bylo? Za Kaiserfranz Josefa?
Avatar - white label
23. 4. 2010 00:28
Re: Vielleicht dieses Mal
V dobách uvedení Touaregu I na trh to byl prakticky sériový "TOP" diesel, nejen v rámci koncernu..., dnes má znatelně lepší výkonové parametry i menší V8 TDI v Touaregu II (nebo v nové A8), o kultivovanosti, spotřebě a emisích ani nemluvě... ;-)
Avatar - Emel
23. 4. 2010 09:58
Re: Vielleicht dieses Mal
Jo, v dlouhým táhlým mu to jelo dost dobře...
Avatar - Barrichello
22. 4. 2010 14:51
Re: Vielleicht dieses Mal
Nejlepší dostupnou techniku? Vtip že, co je nejlepšího na x let starých motorech, to teda nevím...

Tomuhle směle konkureje ještě americký motor z nákladkáku s rozvodem OHV (myslím konkrétně konkuruje 4,2 FSI) - pravda s větším objemem, nicméně stejným zrychlením a skoro stejnou spotřebou díky vypínání válců..

Neměcký uberwagen zůstane i nadále neprodejný a za 5-6 let se zas bude prodávat za tolik:
[odkaz]
[odkaz]

Za ty prachy co je funglovka si každej raděj koupí MB, Audi, BMW, lexus, Jaguar či Cadillac.
Protože to jsou luxusní zančky už xy let, VW se o to pořád jen snaží, nutno říct že marně, třeba v USA má pověst mizernou....

Ale pro čínu je to OK, myslím že uvedení faceliftovaného modelu nemohli dát do lepší lokality, tady by pár lidí klofnout mohli.
Je otázkou , zda to bude stačit, brašule
>:D
Avatar - white label
22. 4. 2010 15:15
Re: Vielleicht dieses Mal
Odkdy jsou "piloti F1" takoví odborníci na konstrukci přímovstřikových benzínových motorů... >:-[]
Hlavně s tím Cadillacem by sis opravdu pomohl, špičková "poslední" technika a držák ceny jako pra.se... >:D
22. 4. 2010 17:00
Re: Vielleicht dieses Mal
Nerozumíš tomu! Cadilac v bílé perleti na chrom 20" kolech je velmi žádanej artikl >:D
Avatar - white label
22. 4. 2010 19:04
Re: Vielleicht dieses Mal
Jj v oblasti perleti a chromu (i na kolech) je to určitě etalon třídy...
;-) >:-[]
Avatar - Barrichello
23. 4. 2010 09:39
Re: Vielleicht dieses Mal
Jojo, Cadillac děsně ztrácí v motorech - motor LLT 3,6 FSI má výkon 227 KW (zatímco zázrak od VW pouze 206)....

A motor LH2 Northstar V8 má výkon 239 Kw (VW 4,2 246 Kw - tedy ztráta neuvěřitelných 7 Kw)...

Fakt šílená ztráta....

A držák ceny je to asi tak stejnej jako ten Phaeton..

Akorát je trošku větší rozdíl v pořizovačce....
zvlášt přes šedej dovoz...
Avatar - white label
23. 4. 2010 10:10
Re: Vielleicht dieses Mal
Svez se třeba se současnou A8 V8 TDI 351PS/800Nm... a všechny tyhle benzínové osmiválce ti budou najednou připadat relativně velmi "slabé". Navíc ti z jeho kultivovanosti spadne brada pod kolena, o spotřebě nemluvě..., co má tady Cadillac, klidně i o 21 kW slabšího...? ;-)
Avatar - Barrichello
23. 4. 2010 10:26
Re: Vielleicht dieses Mal
Nafta mě absolutně nezajímá....

Jo těším se až potkám A8 4,2 V8 FSI, té totiž konkureje můj kontrukčně 6-7 let starý motor z nákladáku s OHV, 2 ventily na válec a bez FSI - ovšem o točivém momentu si milé NOVÉ Audi může nechat jen zdát :-)
Avatar - Barrichello
23. 4. 2010 10:40
Re: Vielleicht dieses Mal
Jo a spotřebu má tenhle "moderní motor" taky skvělou - právě se koukám na stránky VW - kombinace 12,9 na sto, hmmm

A město krásných 18,9 a mimo 9,6 - můj nákladákový motor město 17,8; mimo 8,4 a kombinace 11,9...
Jo, odpojování válců panečku, to je věc...

Super - VW žere za všech podmínek o litr víc...
Ale bacha - je to Euro 5 :yes:
Emise CO2 v kombinacei 298 ; bravo - muj Euro 4 dinosaurus 283 při objemu 5,7 :-) :-)

Jak já ty katalogy VW mam rád, já se vždycky nasměju...
At žijí uberwageny :yes: :yes:

2004 versus 2010....náskok díky technice je tak obrovský, že nestačím zírat :-)
23. 4. 2010 13:56
Re: Vielleicht dieses Mal
Nerozčiluj se nebo ti praskne cévka. Ty nevíš kde jsi? Na tomhle serveru konzern fans nemůžeš vykřikovat nici proti VW,Audi,Škoda a Seat jinak se dozvíš že jsi trotl, socka, idiot, pomalejší v myšlení atp. a navíc ti bude řečeno že nejsi nic než tvoje auto takže tvoje (mimochodem moc pěkné) Hemi je dinosaurus a velká americká nařvaná kára a ty jsi totéž v lidské podobě. Kašli na to já to ze začátku taky bral divně že je tady jen koncern a vše ostatní je plebs a teď už se jen bavím jak se koncerňáci snaží vždy ukřičet názor jiného že jsou i jiná dobrá auta. ;-)
Avatar - white label
23. 4. 2010 14:37
Re: Vielleicht dieses Mal
Zkus ubrat té antikoncernové omáčky a přidej na síle argumentu...
;-)
Hemi je docela krásný dinosaurus, ale komu ho chceš v rentabilním množství prodávat v dnešní době, navíc v Evropě...
Tady nejde o žádný "koncern", ale o to že např. v lux. třídě jsou značky jako Audi, BMW, nebo MB (podle abecedy) momentálně "jinde", než produkce "amerických" značek...
Avatar - Barrichello
23. 4. 2010 15:08
Re: Vielleicht dieses Mal
White label: já to vidím jak je jinde - hlavně ve spotřebě, točivým momentu, výkonu a mesicích, fakt o mílové kroky napřed, nebo nazpět?? :-) :no: :no: :no: :no: :no:
Avatar - white label
23. 4. 2010 20:26
Re: Vielleicht dieses Mal
S těma klapkama na očích toho ani moc vidět nemůžeš...
Až se nějaký ten tvůj "Cadillac" přiblíží v lux. třídě k A8, BMW 7, S-klase, Panameře nebo i Lexusu LS, pak jej snad uvidíme ve srovnávacích testech vedle těchto vozů, ony se totiž běžně porovnávají spíš srovnatetelná auta... ;-)
Avatar - Barrichello
23. 4. 2010 15:24
Re: Vielleicht dieses Mal
White: jo a komu chce prosímtě VW prodávat ty 4,2 V8 a 6,0 W12???

Zamysli se nad kontextem toho cos napsal...

A netahejte sem interiér, já vím že tam je rozdíl nebetyčnej, ale co se týče tech. parametrů, tak rozdíly sou taky, ovšem v 80% v neprospěch VW...
Avatar - white label
23. 4. 2010 20:44
Re: Vielleicht dieses Mal
Hlídej si raději své chybějící kontexty... >:-[]
Proč by nenabízeli i benzíny, ať si každý vybere. I případná menšina má právo na volbu. Každý si může vybrat jak mezi špičkovým dieselem, tak mezi benzíny V8 a W12. Proč se neptáš, kde je v nabídce podobný diesel u Cadillacu. Nebo proč si tolik lidí v Evropě vybere raději takový diesel v lux. třídě?
Prý: "A netahej sem interiér, já vím že tam je rozdíl nebetyčnej..." >:D
Ty tady argumentuješ nějakými směšnými rozdíly ve výkonu, aniž by si ho alespoň vztáhl k hmotnosti vozu (kolik těch amerických korábů asi udělá 100vku kolem 5,5 s, i s tím motorem z náklaďáku?), ale interiér sem tahat nechceš. Co myslíš, co je v lux třídě podstatnější, interiér, nebo +- 20 kW?
Proč asi třeba takový RR tradičně uváděl k hodnotě výkonu poznámku ve smyslu: "zcela dostačující"... ;-)
Avatar - Barrichello
26. 4. 2010 09:17
Re: Vielleicht dieses Mal
Jehehe....
5,5 sekundy prej...

No, tak s motorem s nákladáku dá 0-100 Km/h za 5,3 s s přehledem sesterské duo Dodge Charger SRT8 6,1 V8 a Chrysler 300C SRT8 6,1 V8.
A narozdíl od uberwagenu má dokonce maximálku 265 (W12 6,0 250).

To když si chtěl ty nákladákové motory.
Jistě, otevřené sání je tuneřina, ale nahnat 20 HP s tím jde v poho a za cca 5-6 táců.

No a ted se podívej do ceníku kolik stojí Phaeton W12, odmysli si luxusní inteiér a ber to čistě jako soutěž kdo bude na dálnici rychleji na cestě z Prahy do Hradce...
natěšný podnikatel hovící si vnovém luxusním VW asi bude těžce zklamán...

Americká plečka za cca 1,3-1,4 mega poráží německý echt luxus za 3,3 míče navíc vybavený pokrokovým 5st Tiptronicem...hehehe. Ta plečka má světě div se taky 5 st. skřín s Autostickem (obdoba tiptronicu) a kupodivu i brzdy Brembo...

zbývá vnitřke - Hele za ušetřené 2 mega mi spíchne nejlepší designérské studio, tvořící interiéry tak luxusní vnitřek, že ho budou závidět i u Rollsu...

V tom je totiž zásadní rozdíl - v cenách...
A vždy byl - za 1 Mercedes byly 2 ameriky.
Avatar - white label
26. 4. 2010 22:43
Re: Vielleicht dieses Mal
Ty toho o autech asi víš hodně málo. Jak už jsem psal, naprosto ti unikají souvislosti a chybí podstatné základní znalosti. Vrchol nevědomosti je, že ani netušíš, že nejen luxusní prémiové sedany mají sériově omezovače max. rychlosti, nastaveny obvykle na 250 km/h. To sis opravdu vážně myslel, že tyhle auta s šestilitrovým dvanáctiválcem nedokážou jet rychleji neř 250km/h...? :*) >:-[]
To co jsi schopen k sobě "postatvit" je čirý amaterismus, viz např. ta Panamera se zákl. motorizací "porovnávaná" dokonce s Mustangem... 8-s >:D
U luxusního auta podle tebe "zbývá" vnitřek za který můžeš ušetřit 2 mega... >:-[] :yes:
Takže zatím raději více čti a méně piš...
;-)
Avatar - Barrichello
27. 4. 2010 08:38
Re: Vielleicht dieses Mal
Jistě že vím o omezovači....
Nedělej ze sebe chytrýho, to trkne i naprostýho s prominutím vo*a když se podívá do katalogu že je všude 250 maximálka, tak proč asi....

Jenže právě SRT8 to má posunutý na 265, víš...

Já porovnával POUZE motory o stejném obsahu.
Já chápu, že se ti to nehodí do krámu no...
že ameriky neztrácí, což byl vždy argument jejich odpůrců - špatný litrový výkon a velká spotřeba, bohužel pro ně musí už tento argument dnes vynechat.

Načteno toho mam za 14 let skutečně dost...
Takže děkuju za rady.
Avatar - white label
27. 4. 2010 20:37
Re: Vielleicht dieses Mal
Tak když to máš všechno (za těch 14 let tak načteno), proč např. argumentuješ maximálkou o které předem "tutově víš", že je pouze elektronicky omezena..., což nemá se schopnostmi motoru nic společného??? Vyřadit omezovač je navíc ještě mnohem snadnější zásah, než cpát přímé sání do luxusního auta...
:*) 8-s >:-[]
[odkaz]

P.S. Jo, a zapomněl si napsat (v diskusi pod Audi RS5), který sériový "americký" atmosferický V8, dává víc než evropských 450 PS z objemu 4,2 litry? ;-)
Avatar - Barrichello
26. 4. 2010 09:21
Re: Vielleicht dieses Mal
prosím tě a netahej sem RR - RR a Phaeton, no to je jako srovnávat Oktávku a Mercedes E....
Asi takový rozdíl v tom je.
Rolls je úplně jiná liga - historií, vnímáním zákazníků, kvalitou zpracování, duchem značky atd...
Avatar - Barrichello
26. 4. 2010 09:34
Re: Vielleicht dieses Mal
A pokud ti jde o americké koráby obecně, tak o Cadillacu CTS-V - z nuly na stovku 3,9 s či STS-V 4,9 s jsi nikdy neslyšel, že??

A to sem netahám sportovní káry jako Corvette, Viper, Saleen Mustang a Cobra Mustang, upravená Camara nebo dkonce legendární Saleen S7 či Panozy.

Když zůstaneme u sedanů či kupé..
Další docela zajímá kárka je aktuální Ford Taurus SHO s motorem 3,5 V6 EcoBoost s přímým vstřikem + 2 malými turby - výkon 370 HP...

Nebo nový chryslerácký Pentastar 3,6 V6 290 Hp - a to zatím bez přímoho vstřiku a turba, které brzdy tento mtoor obohatí...

Prostě američani motory neumí no, škoda že pohledy na parametry nových motorů mluví poněkud jinak.

Další celkem nezamjíavá věc je, že motor 1,6 pro první "nové" Mini vyvíjel Rover Group a později BMW společně s Chryslerem - slavný motor Tritec, jde si to dohledat.
Vedle Mini se dával do Neonu a PT Cruiseru pro exportní trhy.

nebo nezajímavý 4válec R4 2,4 turbo o výkonu 285 Hp pro model Dodge Caliber SRT4...
23. 4. 2010 16:50
Re: Vielleicht dieses Mal
Zkus si mně nevšímat psal jsem k Barrichelovi. Děkuji.
Avatar - white label
23. 4. 2010 17:01
Re: Vielleicht dieses Mal
No tak nebuď tak háklivý, na "intimnější" dialogy tu máš přece SZ, tohle je diskuse... ;-) :-)
Avatar - white label
23. 4. 2010 14:16
Re: Vielleicht dieses Mal
Že tě nafta nezajímá je tvoje věc, takových lidí už ovšem dneska v Evropě není tolik. Mě logicky zajímájí všechny motorizace, nejsem omezen zvyky a předsudky. Můžu tě ujistit, že v nové A8 těch benzínových V8 moc nepotkáš a to právě díky V8 TDI jehož krouťáku se nevyrovná ani ten tvůj 7let starý motor z náklaďáku, nemluvě o zrychlení (5,5 s) a spotřebě...
Každý kdo si dá u nové A8 čas a vyzkouší oba V8, hodně těžko bude hledat pádné argumenty právě pro benzín.
Jinak navýšit výkon atm. V8 FSI je pro "koncern" logicky hračka, stačí mrknout na "minulou S8", nebo současnou RS5, ale proč by to dělal, když je u A8 (i Phaetonu) v nabídce i benzínový 12ti válec? ;-)
Avatar - Barrichello
23. 4. 2010 15:20
Re: Vielleicht dieses Mal
Ano na W12 sem koukal rovněž.
Tomu v pohodě konkuruje 6,1 HEMI, výkon má jen o 20 Hp nižší, toč. moment nepatrně vyšší i když je to jen V8 a spotřeba opět nižší a to dokonce 6,1 nemá vypínání válců. Objem prakticky stejný...

Když tam nahodím otevřený sání, tak z toho těch 20 Hp vydoluju během 10 minut co trvá ta výměna a nepotřebuju k tomu W12.
Prostě koncern motory umí, zejména ty víc jak 4 válcy mu jdou špica, to my víme :-)

Já bych se do srovnání s us motory být váma nepouštěl...až uvidíte parametry nového V6 v Mustangu, začnete břečet krokodýlky a těch motorů je čím dál víc, na které už němci nemaj nebo jsou výkonově srovantelné..

Časi se mění soudruzi, ještě že máte ty tříválce a dvouválce :-)
Avatar - white label
23. 4. 2010 17:40
Re: Vielleicht dieses Mal
Ty dokážeš pobavit: "Nahodím otevřené sání... a nepotřebuju k tomu W12". >:D :yes: Tak jako stejně výkonný 4válec, nikdy nebude jako šestiválec, tak stejně tak je to u 8mi a 10ti, nebo 12ti válce. Máš v tom slušný hokej a těžce ti unikají podstatné souvislosti, přímé sání jde dát prakticky na každý motor, ale cpát ho na luxusní auto může jen dutý tuzer. Tebe evidentně nějaká norma Euro 5 nezajímá, ale výrobce musí, takže objektivně lze srovnávat jen motory se stejnou normou...
Tvoje: "Časi (s měkkým i) se mění soudruzi, vystihuje tvé marné sny a téměř celý současný "slavný" americký automobilový průmysl (viz Detroit). Nějak ti do té tvé utopie nepasuje jeho hluboká krize. Zapomněl si např. zmínit proč se většina amerických klenotů prodávala tak "špatně", až to došlo tak daleko, že se to muselo řešit doslova socialistickou cestou.
Proč se na všechny ty zázraky (nejen s Hemi) nestály fronty nejen v Americe, ale i v Evropě a jinde? Jak mohly dopadnout a dopadly tak slavné značky jako např. Oldsmobile, nebo Hummer? ;-)
Avatar - Barrichello
26. 4. 2010 08:59
Re: Vielleicht dieses Mal
u W12 bude jen jiná zvuková kulisa, tj. jiný akustický projev a možná sametovější chod.
Jiné další výhody nejsou.

Mě norma Euro5 opravdu nezajímá, ono sem študoval včera katalog z roku 2007 a tam určitě milé Audi či VW žádné Euro5 neplnilo...

Jen Euro 4, ty hodnoty ti přepisovat radši nemam že?? To srovnání je poněkud tristní - s těmi motory "z nákladáku"...
Slavné německé výkřiky techniky těžce ztrácí na zastaralé OHV

Americký průmysl na tom je už výrazně lépe, Ford je v zisku a žádné půjčky si nebral, GM už půjčky splácí a letos by je měl zcela splatit a Chrysler se taky žene vzhůru....budou nové modely a ty zvrátí neúspěšný trend.

Hummer je značka která má problémy s vysokou cenou paliv a to by měla každá taková značka vyrábějící jen úzký okruh vozů této kategorie.

Oldsmobile skončil díky neschopnosti manažerů GM udělat něco se zastaralým výrobním programem značky...

Ale časy se skutečně mění a americké automobily stále víc konkurují japonské a evropské konkurenci, zvlášt co se týče výkonů, spotřeby a jízdních vlastností.

Jen interiéry jim stále nejdou, čest vyjimkám..
Avatar - kari.laz
23. 4. 2010 09:14
Re: Vielleicht dieses Mal
Zhluboka dýchej a pomalu u toho choď. Ono tě to přejde >:D
Avatar - Barrichello
23. 4. 2010 09:40
Re: Vielleicht dieses Mal
To bys měl ty, dát si trošku pauzu od německé mediální masírky že koncern VW je zázrak...
Avatar - radolaco
22. 4. 2010 13:40
Pre koho?
Velmi pekne a urcite aj kvalitne auto. Ale osobne nechapem kto by si ho kupil. Ked uz chcem big limo z koncernu VW, tak je tam predsa jednoznacna volba - A8. To by Phaeton musel byt o hooodne lacnejsi...a myslim, ze nebude.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - twistedTSD
22. 4. 2010 21:00
Re: Pre koho?
souhlas, nechapu co vede znacku jakou je VW k vstupu do teto tridy...ale peknej je, to jo, ani by ten FL nepotreboval...
23. 4. 2010 18:03
Re: Pre koho?
Klasický luxus - S Klasse
Kdo chcete trochu sportu - BMW 7 a nebo Panarema
Kdo se nemůže rozhodnout - A 8
Exotika - něco od anglánů a nebo Maserati
Technofil - LS

Phaeton - .... hmmm nic mě nenapadá
Avatar - white label
23. 4. 2010 20:02
Re: Pre koho?
Ale bacha, podle Barrichella (asi i Petrka) ti v tom prvním odstavci chybí něco amerického, něco jako Cadillac, který má snad nejlepší benzíny vůbec... ;-) , navíc nový V6 z Mustangu způsobí údajně takovou revoluci, že se zbytek světa nebude stačit divit... :-)
24. 4. 2010 09:33
Re: Pre koho?
:yes:
OK, chybí tam teda "Kdo chce Ameriku - Cadillac,Lincoln " :-)
Avatar - pelikoš
24. 4. 2010 21:05
Re: Pre koho?
a infiniti ještě s velkou limuzínou neřeklo poslední slovo...
Avatar - Barrichello
26. 4. 2010 09:06
Re: Pre koho?
White Label: jen se směj, on ti ztuhne úsměv...
Srovnáme:
Prosche Panamera, vrchol německé prestižní třídy automobislimu, Porsche, taková ikona...
3,6 V6 - výkon 300HP, spotřeba dle US metodiky 30,4 miles per gallon...

Mustang - základní verze, kára pro studenty
3,6 V6 305 HP, spotřeba 30 miles per gallon

Tak, to jsou rozdíly co??
A ted se podívej do ceníku, kolik stojí Panamera a kolik Mustang V6 a můžeš začít vysvětlovat, jak je možné že prestižní vůz "špičkového" neměckého výrobce je na tom stejně jak "americká plečka" pro studenty za pár bucks.
Kde je ten náskok díky technice??

Obdobně je na tom i motor 3,6 V6 z aktuálního Chevy Camaro.
Chceš další příklady?
Vysypu ti jich z rukávu další hromadu...
27. 4. 2010 22:09
Re: Pre koho?
A pro koho je Hyundai Equus
[odkaz]
[odkaz]
22. 4. 2010 14:18
Trochu divné
To ovládání klimatizace a multimedii na středovém tunelu před zadními sedadly přijde "divné" jenom mě? Jinak auto je to hezké jen jsem se nikde nedočetl kolika tisíci euro to bude dotovat VW tentokrát. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pelikoš
24. 4. 2010 21:06
Re: Trochu divné
určitě ne,a ten příšernej volant je jako pěst na oko :'-(
22. 4. 2010 14:50
Maly pedal??
Vypada pekne, ale auta mimo moje moznosti me nikdy nebrala. Jinak, na co je ten maly pedal pro levou nohu?
Rozbalit vlákno
4
22. 4. 2010 14:56
Re: Maly pedal??
Parkovací brzda v jiných autech ruční, používá to mercedes a dost často i v amerických autech měl jsem to např ve Fordu Thunderbird.
22. 4. 2010 14:57
Re: Maly pedal??
Aha, diky. Nikdy jsem se s tim nesetkal.
Avatar - Ricardo
22. 4. 2010 19:17
Re: Maly pedal??
Asi nejsi Mercedesák >:D
Avatar - Pekelná Micinka
23. 4. 2010 00:04
Re: Maly pedal??
Za to ty si vyloženě kovanej.. >:-[]
Avatar - pumpkin
22. 4. 2010 14:56
Pekné, treba uznať...
... ale že by až tak, že sa tu neobjaví žiaden rýpal? Už dlho som si tu neprečítal francúzsko-nemeckú prestrelku :-) Ale k veci. Myslím že tento facelift je pekná bodka za prvou (asi zatiaľ aj poslednou) generáciou Phaetonu. Jeden decentnejší facelift tu už asi bol, nie? Včera som si totiž všimol celkom nového Phaetona s LEDkami vzadu. Na dodatočnú úpravu to nevyzeralo.
Rozbalit vlákno
3
22. 4. 2010 16:39
Re: Pekné, treba uznať...
No bud rád že nikdo nerýpe :-) Konečne sa asi aj všetci zhodneme že je to pekné auto. Viac to netreba komentovat :-)
Avatar - Ricardo
22. 4. 2010 19:18
Re: Pekné, treba uznať...
Byl, tuším, že v roce 2008, ale to byl facelift spíš ve smyslu nového modelového roku...
Avatar - twistedTSD
23. 4. 2010 09:33
Re: Pekné, treba uznať...
myslim ze jsem neco slysel i o nove generaci...
Avatar - Frasier
22. 4. 2010 19:11
len tak dalej
Len tak ďalej, nech faceliftujú aspoň predajú namiesto 4 až 5 kusov ročne >:-[] ....viem som zlý :-!
Rozbalit vlákno
0
22. 4. 2010 21:40
Už len China
Phaeton má šancu na predajne uspechy asi už len v Číne.Ked ho v Europe takmer nikto nekupoval tak nebude ani po facelifte a ziadne LEDky ho nezachrania navyse absentuje silny diesel.

Ved preco by aj mali europania kupovat relativne starsiu techniku a podla jazdených phaetonov aj casto kazovu. Najhorsie je na tom image a rýchla strata hodnoty. Z toho dôvodu ho nechceli kupovat firmy a bezny clovek (podnikatel) by musel byt fanatikom do VW aby si phaetona kupil.

Jazdenka by sa vzhladom na uzitkovu hodnotu- pohodlie velkost silne motory, oplatila no kupit 6-7 rocny phaeton je samovrazda. Tymto nechcem zhadzovat VW maju predsa A8 :-!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "I.G. Arthur Von Fofot"
23. 4. 2010 11:07
Titulek musí být vyplněn
Mmm, elegantný interiér je super, zvonku je to však prerastené Polo ;-)
Rozbalit vlákno
0
23. 4. 2010 22:30
az tak neuspesny neni
Phaetonu se uz vyrobilo 40tisic kusu, samozrejme ze na sklasse nema sanci, ale v evrope a azii se ho prodali vic jak lexus LS, ktery ho designem hodne zkopiroval.
Pouzite materialy a natom se zhodnou vsichni, jsou lepsi jak u sklasse, protoze piech si pral jen to "nej" Vyrabi se v drazdanech na stejne platforme jak Bentley Continental GT
Rozbalit vlákno
0