Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Sedvo
Tak já mám s Vervou diesel dobré zkušenosti. Hlavně jsem porovnával jednotlivá paliva (OMV, Shell a Benzina). A s Vervou dojedu nejdál a to hlavně díky tomu, že když mám Shell či OMV, tak DPF (filtr pevných částic) se mi regeneruje cca po 200 km, kdež to s Vervou regenerace probíhá po cca 280 km. Regenerace probíhá cca 20 km u všech paliv stejně.
Takže na tomto jsem si ověřil, že u Vervy je nižší kouřivost. Dá se tedy přepokládat, že je dokonalejší spalování atd.
Takže na tomto jsem si ověřil, že u Vervy je nižší kouřivost. Dá se tedy přepokládat, že je dokonalejší spalování atd.
Muzu vedet, jak zjistite, kdy se vam regeneruje DPF filtr?
Podle palubního počítače, kdy při regeneraci je aktuální spotřeba nepřiměřeně vysoká.
Např. při průjezdu obcí na 4-tý stupeň je aktuální spotřeba cca 4l/100 km, při regeneraci je spotřeba jednou tak velká.
Na dálnici tak velký rozdíl není, tam je to cca o 2l/100km.
Např. při průjezdu obcí na 4-tý stupeň je aktuální spotřeba cca 4l/100 km, při regeneraci je spotřeba jednou tak velká.
Na dálnici tak velký rozdíl není, tam je to cca o 2l/100km.
aha, tak to asi nepoznam, tak hodne to zas nesleduju. Mam Mondeo 2.2 TDCi 129 kW asi reok a leju tam jenom vervu. Zatim jsem s DPF problem nemel, jezdim docela tezkou nohou , tak se to asi stiha vypalovat. Co jsem cetl ruzne na forech, tak mi prijde, ze se DPF zanasi prave kdyz se jezdi hodne na spotrebu. Ale nemam to nikde overene. Skoda ze to ten palubni pocitac nejak neukazuje e😜licitne.
Jelikož mám stále na palubním počítači nastavenou aktuální spotřebu, tak to jednoduše poznám. Mně se to stíhá vypalovat jestli jedu normálně nebo s těžkou nohou, motor jednoduše přejde do režimu regenerace a pořeší si to sám.
Benzina dělá určitě dobrá paliva, ale kontrola nájemců neni asi 100%. Posílám citaci správce našeho vozového parku
"Vzhledem k mrazům, které k nám dorazily a následným problémům se služebními vozidly nedoporučuji tankovat na čerpací stanici Benzina Hluboká nad Vltavou.Zatím všechny případy znemožnění jízdy špatnou kvalitou zimní nafty byli natankováním na již zmíněné ČS. A bohužel nepomáhají ani různá aditiva."
"Vzhledem k mrazům, které k nám dorazily a následným problémům se služebními vozidly nedoporučuji tankovat na čerpací stanici Benzina Hluboká nad Vltavou.Zatím všechny případy znemožnění jízdy špatnou kvalitou zimní nafty byli natankováním na již zmíněné ČS. A bohužel nepomáhají ani různá aditiva."
Ada je zase tady
Najezdil jsem s diesely TDI spoustu km - presneji receno cca 760 tisic, tankuji vetsinou u neznackovych stanic a jen dvakrat jsem poznal, ze nafta byla nejaka pancovana a motor mel horsi vykon - v jednom pripade dokonce spadnul do "safe modu" - a to tehdy, kdy jsem u Agipu na dalnici natankoval "diesel tech". Vyse uvedene oslavne reci tedy pricitam spise reklame a nechavaji mne klidnym. :-!
Jen pro informaci - metodika CEC F-9😲8 představuje😒br /> - 16 hodin záběh nových vstřikovačů, následováno
- 3x (8 hodin běhu -> 4 hodiny vypnutý motor), následováno
- 8 hodinami běhu.
Celková doba testu je tedy 60 hodin.
Dále se nemůžu zbavit pocitu, že na fotografiích mercedesů není nic, co by patřilo k ML270 CDI.
Na druhou stranu - ty máš motor na EU4, já a tatík máme ještě EU3, takže to nelze přímo porovnávat.
Je zase jeden fakt, že když jsme s klukama na beltroniku měřili 0-100km/h tak jsem nejlepší výsledek 6,50s dosáhl zrovna když jsem měl vevru... ale taky záleží na vydařeném pokusu či povrchu atd...
Je zase jeden fakt, že když jsme s klukama na beltroniku měřili 0-100km/h tak jsem nejlepší výsledek 6,50s dosáhl zrovna když jsem měl vevru... ale taky záleží na vydařeném pokusu či povrchu atd...