U Suzuki dlouho udržovali nejistotu ohledně příchodu modelu Kizashi do Evropy. Nyní již oficiálně víme, že se na podzim začne prodávat v Německu. Později se přidají i další trhy.
Dôvody mám iné, ale načo sa rozpisovať? Keď napíšem siahodlhý príspevok čo a prečo mi na tom aute nesedí, tak niekto beztak napíše, že načo toľko slov, keď stačilo konštatovať, že sa mi nepáči... ;-) >:-[]
Vidis a mne zase docela jo. Ale prizavam, ze jsem tak trochu uchyl >:D
Zajimala by me cenovka, ale pocitam, ze bude zacinat nekde u 600k, se ctyrkolkou v plny vybave kolem mio. Tohle auto bude hodne vyjimecny - ve smyslu prodeju. To je muj nazor...
ak to bude v plnej výbave za milión, tak to radšej odporúčam kúpiť Subaru Legacy alebo Outback s boxer dieslom. Predvčerom som mal testovačku a nenormálne dobrý motor. Proti nemu sú všetky diesle ako traktory...
to máte pravdu, šesťvalec od BMW nie je traktor - ale cenou je už úplne inde ako spomínaný boxer diesel. čo ma fascinovalo, bol veľmi tichý chod a bez vibrácií vďaka chýbajúcim vyvažovacím hriadelom. a to som benzínový fanúšik... :-O
Význam a predajnost tohto auta vidím hlavne na trhoch, ako je Svajciarsko, kde sa najviac kupujú autá s pohonom 4x4. Tam je jediná komparatívna výhoda Kizashi (v porovnaní s inými stvorkolkami strednej triedy tipujem, ze bude nezanedbatelne lacnejsie). Ako dvojkolka, obzvlást na standardných trhoch Nemecka a spol., bude jeho pozícia marginálna (motor, dizajn, image atd.).
Dnes ma jeden "suvenír" z Trnavy už nasral, hodinky mal za 5 korún, slnečné brýle za 4 a košeľu za 3,50 (sorry, že uvádzam starú menu, ale nechce sa mi to prerátavať na centy >:-[] ), ale za to mal áášestku s diódami >:-[] A potom si nezanadávaj do T(ermi)T(ov) ;-)
Inak pre mňa je toto Suzuki celkom sympatické vozítko, tak ako tu už niekto napísal, interiér vyzerá na Suzuki relatívne slušne a zvonku to tiež nie je až taká oštara.
Podle fotek to vypadá dost hravě, kdyby se to taky tak řídilo, tak tu máme další zábavnej sedan! Dokonce i interiér je poměrně slušnej, což zvykem nebývá :-)
Neřešme smysl umístění toho auta, 4x4 se ti kvůli trakci hodí vždycky ;)
Tak uvidíme, ako sa vyfarbí, tvarovo mi je to akési bezpohlavné, techniku preverí prax. 4x4 nie je zlá vec, ale dosť špecifická, nie každý to potrebuje a je ochotný si priplatiť.
připomíná pokus o klon fiatu, VW a Audi..... Jinak orientace na benzín a 4x4 odpovídá v Evropě fakt tak Švýcarsku a minimálním prodejům(tedy pokud cena čtyřkolky v plný bude do 450k tak naopak....) a v us to může mít úspěch....tedy poplatný rozměrům a patřičným sociálním vrstvám....
450k ani nahodou. Bavime se o stredni tride s motorem 2.4!
V manualu odhaduju zaklad jak jsem psal - kolem 600ti set, zvlast kdyz se v clanku pise, ze zakladni vybava bude bohata.
Ano - Tvůj odhad je reálnější - sejdeme se možná někde na 519 či 549k- těch 450k je v souvislosti s minimálními možnými odprodeji, kdy cena okolo 450 by byla výrazným stimulem pro pořízení Suzuki a mohla by "pomoci". Jinak bude spíše paběrkovat...
moc se mi to líbí, konečně taky "normální" auto - normální tvary, normální rozměry, normální motorizace ... uvidíme co cena - ale u suzuky bývá taktéž normální ... takže proč ne?-takový milý návrat k normálnosti ... po všech těch především německých zpotvořeninách a prasopsech ...
Snad Suzuki plánuje další motorové jednotky. 4x4 zvládne větší porci výkonu a nějaký přeplňovaný benzín by nebyl od věci. Stejně tak diesel. S nynější verzí zatím osloví pouze malou skupinu zákazníků - hydrostat netoleruje kde kdo, benzín taky ne, design specifický...I když mně se hodně líbí, vadil by mi ten hydrostat :-(