Ekonomika
white label
0
Ta je dobrá... >😒] :yes:
Přejít do diskuze
Nezbyva nez souhlasit, je to holt o prioritach, coz dokazuji prodeje. Se soucasnou trojkou mas taky pravdu, zadna "slava", ale kvalitativne (materialy, chody) jsou "cudliky" alespon odpovidajici, urcite by mohlo byt lip 😄
Nesmíš se dívat jen na obrázky, zkus to naživo, sedni dovnitř a projeď se, pak ti možná dojde, proč je ve srovnávacích testech tak úspěšná...
No pro mě je celá prémie ve střední třídě spíš lehká komedie, "dětské" (velikostí) auta za "dospělé" ceny... 8-s
Jinak interiér současné baworské trojky, taky (za ty prachy) žádná velká hitparáda... ;-\
Jinak interiér současné baworské trojky, taky (za ty prachy) žádná velká hitparáda... ;-\
Vsak prave kvuli tomuhle srovnani me aktualni A5 zaskocila...ac si o me mozna myslis opak, snazim se byt objektivni.
To bys nepochopil. Rozhodně tu techniku nenajdeš v základní verzi Á trojky. Tak zkus pohledat na jejich webu.
A malá rada k tomu, koukej na ty nejdražší modely, jejich výbavu a jejich techniku. 😉
A malá rada k tomu, koukej na ty nejdražší modely, jejich výbavu a jejich techniku. 😉
radšej mi vysvetli slogan audi 'náskok vďaka technike' že ktorá je to technika vďaka ktorej mujú náskok >😒] :no:
>😁 :yes:
Karlík je pouze olizovač výloh, jeho postřehy nelze brát jinak než s notnou dávkou humoru. 😉
Karlík je pouze olizovač výloh, jeho postřehy nelze brát jinak než s notnou dávkou humoru. 😉
Otázka je, jestli si byl třeba podobně "přísný" i v interiéru pětky E60, zvlášť po přesednutí z A6... 😉
Přesně tak, porovnávat lze především kkonkrétní auta, přít se tu o to, která značka je obecně "lepší", je na úrovni 1. třídy ZŠ... 8-s
Thelia prizpevek jsem zkopcil a upravil jen tak z nudy preci nemuzes verit, ze bych to myslel vazne!
Ja se vetsinou po ranu dost nudim!
Kazda automobilka ma drive ci pozdeji problem s kvalitou bohuzel 😒
Ja se vetsinou po ranu dost nudim!
Kazda automobilka ma drive ci pozdeji problem s kvalitou bohuzel 😒
Cisla u BMW by mela byt bez motorek, jelikoz to potom muze rovnou Honda pocitat do vyroby i letadla a benzinove sekacky...
>😁
>😁
Bohuzel, rucicka pravdy lezi vic u vyroku Thelia, proc kupovat pseoudopremii za premiovou cenu? Masirka 😉
BTW me minuly tyden naprosto odbourala tragicka kvalita (material - tvrdy plast, chod - venglajici se vsemy smery) vetsiny tlacitek v A5. V aute za 1,5 mega tradicne se chlubici dokonalym interierem docela propadak. Rikal jsem si, to neni mozny, a tu samou hruzu jsem nasel v dalsi A5 i A4 zaparkovanych primo v showroomu. Za to teda :no: 8-s
BTW me minuly tyden naprosto odbourala tragicka kvalita (material - tvrdy plast, chod - venglajici se vsemy smery) vetsiny tlacitek v A5. V aute za 1,5 mega tradicne se chlubici dokonalym interierem docela propadak. Rikal jsem si, to neni mozny, a tu samou hruzu jsem nasel v dalsi A5 i A4 zaparkovanych primo v showroomu. Za to teda :no: 8-s
Ani zapocitavani A1cky by nebylo ze strany Audi nefer. Byl to MB, kdo jako prvni vrhnul na trh modely jako A nebo B (v prvnim pripade obzvlast nepovedena kreace) a do prodeju si zapocitava Smarty stejne tak, jako BMW Mini. A jestli to chapu spravne, tak celkovy cislo za BMW zahrnuje i motorky, nebo ne?
Mimochodem jeste k MB - ten se ve snaze nahanet prodeje Ccka cenove "podbizi" stejne jako ostatni. Vzdyt treba akcni model Activity s 2,2l dieslem a automatem stoji bez DPH 740 tisic. A jak se lze docist v diskuzi pod clankem, na kterej jsi sem daval sam odkaz, v UK je mesicni leasingova splatka na Ccko 15O liber... Vzpominam si, ze kdyz kupoval tata auta pro obchodaky, nebyl mezi pasikama a akcnim Cckem po sleve skoro zadnej rozdil. Nakonec samozrejme sel do pasiku, protoze predstava, jak obchodak prijede za zakaznikem (navic v podobe statni instituce) v MB, neni pro business zrovna idealni...
Mimochodem jeste k MB - ten se ve snaze nahanet prodeje Ccka cenove "podbizi" stejne jako ostatni. Vzdyt treba akcni model Activity s 2,2l dieslem a automatem stoji bez DPH 740 tisic. A jak se lze docist v diskuzi pod clankem, na kterej jsi sem daval sam odkaz, v UK je mesicni leasingova splatka na Ccko 15O liber... Vzpominam si, ze kdyz kupoval tata auta pro obchodaky, nebyl mezi pasikama a akcnim Cckem po sleve skoro zadnej rozdil. Nakonec samozrejme sel do pasiku, protoze predstava, jak obchodak prijede za zakaznikem (navic v podobe statni instituce) v MB, neni pro business zrovna idealni...
No, to s tím Seatem bylo dost nešťstné řešení. Techniku ať klidně darují, ale Design by měl mít každý svůj. Asi tady řeší problém, že Seat v tomto stavu prostě nemá finance na vývoj vlastního designu, tak upravuje darovaný. škodovka to má taky za sebou se Superbem I. Ten sklidil úspěch, tak postoupili o řád výše a své vlastní auto si již mohli dovolit vyvinout celé.
Nejspis budes mit pravdu: Perfektni reklama
Ja jen doufam, ze ted kazdy model co doslouzi neprelepi nalepkou SEAT tak jak to bylo udelano se starou A4
Ja jen doufam, ze ted kazdy model co doslouzi neprelepi nalepkou SEAT tak jak to bylo udelano se starou A4
O to až tak nejde. Audi začalo na nějaké třetinové produkci BMW a postupně se vypracovávalo. Tam kde je teď se dostalo s těmi modely, jejichž obdobu má i BMW (BMW taky plánuje malého prcka jako je A1).
Audi má prostě našlápnuto a oslovuje poměrně široký okruh zákazníků. Dost pěkně to vystihuje tato reklama.
[odkaz]
Audi má prostě našlápnuto a oslovuje poměrně široký okruh zákazníků. Dost pěkně to vystihuje tato reklama.
[odkaz]
Ale musis uznat pokud Audi brzy sesadi BMW a MB z prodeju jen diky tomu, ze prodava A1 masove a levne tak je to trochu nefere, jelikoz lide vetsinou v predstave o premii maji na mysli minimalne od BMW 3, Audi A4 a MB C class nahoru, nebo se pletu?
Trefil si to. BMW tu má novou pětku, GT, sedmu. U Audi už stěžejní model A6 přesluhuje, A3 tu už měla být nová.
Ale zároveň musím napsat, že BMW VŽDYCKY prodávalo více aut. Z Audi se teprve velký hráč stává. A BMW dotahuje až nepříjemně rychle. 😉
Ale zároveň musím napsat, že BMW VŽDYCKY prodávalo více aut. Z Audi se teprve velký hráč stává. A BMW dotahuje až nepříjemně rychle. 😉
Řeči tohoto typu mohou vést jen lidi, kteří maj nulovou zkušenost s modely těchto tří prémiových značek. Dle mého názoru zaleží na daném modelu a fazi výměny generací.
A az bude MB dodavat motory Infinity na zaklade nove aliance Renault - MB - Nissan, tak taky bude o vyber vice!
a přitom oba jsou oslové, neboť člověk s vkusem si koupí Hvězdu jasnou jenž září na nebesích >😒]
Audi si koupí chlap s vytříbeným vkusem. BMW si koupí "masírka" co pak chodí s rypákem do nebes a myslí si "ja mam BMW kdo má víc" :-!