BMW prodalo v prvním čtvrtletí 265 809 vozů, o 1 709 více než Audi

Německá automobilka BMW si v prvním čtvrtletí tohoto roku podržela pozici největšího světového výrobce v kategorii luxusních vozů. Vozů značky BMW se v prvních třech měsících roku 2010 prodalo 265 809 jednotek, což znamenalo meziroční růst o 13,8 %. Konkurenční automobilka Audi však za BMW zaostala „jen“ o 1 709 vozidel, když za stejné období prodala 264 100 vozů. Audi tak meziročně snížilo svou ztrátu na BMW o 22 tisíc vozů.
Automobilka BMW prodala v prvním čtvrtletí celkem 315 614 vozidel včetně motocyklů. Prodej celé skupiny BMW tak meziročně vzrostl stejně jako prodej vozů značky BMW. Skupině BMW se dařilo zvyšovat prodej v prvním čtvrtletí nejvíce v Brazílii a Číně, a to o 131,2, resp. 106,1 %. Největším trhem je pro BMW stále Německo, kde se ve sledovaném období prodalo 56 617 vozů.
V uplynulém měsíci vzrostl prodej vozů značky BMW o 12,7 procenta na 141 701 jednotek. Prodej vozů Mini rostl méně, o 9,1 % na 23 880 jednotek. Vozů Rolls-Royce se v březnu prodalo 125 kusů.
Podobně jako BMW se i Audi dařilo nejvíce na trzích v Jižní Americe a v Asii. Prodeje vozů Audi v Jižní Americe v prvním čtvrtletí tohoto roku vzrostly o 70,5 %. Prodeje v Číně a v Hong Kongu se proti prvním třem měsícům roku 2009 zvýšily o 77,3 procenta. V celém asijsko-pacifickém regionu Audi prodalo 64 450 vozů, což znamenalo meziroční růst o 70 procent.
V březnu Audi prodalo 110 400 vozů, což pro automobilku z Ingolstadtu znamenalo nejlepší měsíční výsledek v její historii.