Automobilka Audi v prvním čtvrtletí tohoto roku prodala ve srovnání se svým rivalem BMW o 1 709 vozů méně. Pro Audi byl navíc měsíc březen nejlepším prodejním měsícem v historii.
Nezbyva nez souhlasit, je to holt o prioritach, coz dokazuji prodeje. Se soucasnou trojkou mas taky pravdu, zadna "slava", ale kvalitativne (materialy, chody) jsou "cudliky" alespon odpovidajici, urcite by mohlo byt lip :-)
No pro mě je celá prémie ve střední třídě spíš lehká komedie, "dětské" (velikostí) auta za "dospělé" ceny... 8-s
Jinak interiér současné baworské trojky, taky (za ty prachy) žádná velká hitparáda... ;-\
To bys nepochopil. Rozhodně tu techniku nenajdeš v základní verzi Á trojky. Tak zkus pohledat na jejich webu.
A malá rada k tomu, koukej na ty nejdražší modely, jejich výbavu a jejich techniku. ;-)
Bohuzel, rucicka pravdy lezi vic u vyroku Thelia, proc kupovat pseoudopremii za premiovou cenu? Masirka ;-)
BTW me minuly tyden naprosto odbourala tragicka kvalita (material - tvrdy plast, chod - venglajici se vsemy smery) vetsiny tlacitek v A5. V aute za 1,5 mega tradicne se chlubici dokonalym interierem docela propadak. Rikal jsem si, to neni mozny, a tu samou hruzu jsem nasel v dalsi A5 i A4 zaparkovanych primo v showroomu. Za to teda :no:8-s
Ani zapocitavani A1cky by nebylo ze strany Audi nefer. Byl to MB, kdo jako prvni vrhnul na trh modely jako A nebo B (v prvnim pripade obzvlast nepovedena kreace) a do prodeju si zapocitava Smarty stejne tak, jako BMW Mini. A jestli to chapu spravne, tak celkovy cislo za BMW zahrnuje i motorky, nebo ne?
Mimochodem jeste k MB - ten se ve snaze nahanet prodeje Ccka cenove "podbizi" stejne jako ostatni. Vzdyt treba akcni model Activity s 2,2l dieslem a automatem stoji bez DPH 740 tisic. A jak se lze docist v diskuzi pod clankem, na kterej jsi sem daval sam odkaz, v UK je mesicni leasingova splatka na Ccko 15O liber... Vzpominam si, ze kdyz kupoval tata auta pro obchodaky, nebyl mezi pasikama a akcnim Cckem po sleve skoro zadnej rozdil. Nakonec samozrejme sel do pasiku, protoze predstava, jak obchodak prijede za zakaznikem (navic v podobe statni instituce) v MB, neni pro business zrovna idealni...
No, to s tím Seatem bylo dost nešťstné řešení. Techniku ať klidně darují, ale Design by měl mít každý svůj. Asi tady řeší problém, že Seat v tomto stavu prostě nemá finance na vývoj vlastního designu, tak upravuje darovaný. škodovka to má taky za sebou se Superbem I. Ten sklidil úspěch, tak postoupili o řád výše a své vlastní auto si již mohli dovolit vyvinout celé.
O to až tak nejde. Audi začalo na nějaké třetinové produkci BMW a postupně se vypracovávalo. Tam kde je teď se dostalo s těmi modely, jejichž obdobu má i BMW (BMW taky plánuje malého prcka jako je A1).
Audi má prostě našlápnuto a oslovuje poměrně široký okruh zákazníků. Dost pěkně to vystihuje tato reklama.
[odkaz]
Ale musis uznat pokud Audi brzy sesadi BMW a MB z prodeju jen diky tomu, ze prodava A1 masove a levne tak je to trochu nefere, jelikoz lide vetsinou v predstave o premii maji na mysli minimalne od BMW 3, Audi A4 a MB C class nahoru, nebo se pletu?
Řeči tohoto typu mohou vést jen lidi, kteří maj nulovou zkušenost s modely těchto tří prémiových značek. Dle mého názoru zaleží na daném modelu a fazi výměny generací.