Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
A čo sa bude diať
| 14. 4. 2010 17:33
hm, o tom som nevedel. Napriklad taka I30- da sa ist s cenou este nizsie a pritom aby /inak dobry automobil/ nastratil na kredite?
Mozno derivat z toho - limuzina nieco ako Fluence alebo smiesny pokus C4 Sedan, ale to sa v tychto koncinach az tak nenosi, takze neviem
A čo sa bude diať
| 14. 4. 2010 17:03
Přiznám, že na tohle nemám nějaký pevný názor. Třeba politika Renaultu, který "na dolním konci" dává na trh auta hraničící opravdu s low-endem, zatímco o kus výš už se tváří pod stejným brandem jako lepší mainstream, mě osobně nepřivádí do extáze. I když jim to celkem funguje. Uvidíme, co začne Hyundai vyrábět za "nové modely" v tom Sankt Petěrburgu a co v Indii, kde taky ohlásil nové levné stroje. A co z toho vyplyne pro chudé části Evropy. :-)
Rýže setá...
| 14. 4. 2010 16:54
Bobe Bobe, mluvíš jak politik v neděli v poledne >:D Nesrovnávali jsme tady váhu image, ale prosté počty prodaných kusů = podíl na trhu. Jistěže jeden Rolls posuzovaný image váží jako plná loď běžných aut, ale to je zase jiný metr. V prostých číslech evropských prodejů na Hyundaii a Kie nic směšného není, s tím nic nenaděláš. Proč nemůžou neevropské automobilky nějak zásadně navyšovat tržní podíl v Evropě, je docela jednoduše vysvětlitelné a už jsme si to řekli x-krát. Nevím vlastně, proč ti to pořád tak straší v hlavě, nikdo přece netvrdí, že Japonci nebo Korejci musí nutně zabrat 50% a víc evropského trhu, aby byli spokojení. Jestli letos nebo napřesrok Hyundai prodá v Evropě víceméně tolik jako Škoda, určitě se nebude mračit - přesně jak to píše Slávek. ;-)
Avatar - Slavek-TDM
Rýže setá...
| 14. 4. 2010 10:57
No nevim, nechci nejak kazit tvou zabavu, ale uz soucasna 1/5 prodeju VW vs. Hyundai na evropskym trhu mi teda extra smesna nepripada. A pokud se potvrdi odhady, bude do dvou let jak Hyundai tak Kia prodavat to co Skoda - na ukor tradicnich evropskych znacek.
A čo sa bude diať
| 14. 4. 2010 10:51
Ano, bavme sa ale o Europe. Co sa tyka ceny je to problem oboch - maju zhruba rovanke image. Hore moc nemozu ist a dolu - vzhladom na relativne uspechy nemaju dovody. Ono posuvat image znacky od stola je vzdy hazard - ukazkovy priklad Seat - a jeho radoby sportove image.
Presne, riesenie nie je automaticke - uprimne - kolkokrat sa strategovia uz sekli aj v planovani 2 roky dopredu, a navyse vsetko moze zmenit aktualny model ktory sa bud chyti alebo nie - marketing nsetko nezachrani.

Takze riesenie je vlastne jednoduche - robit auta tak ako najlepsie sa da :-) aj za cenu "kanibalizmu"
Avatar - strýček BOB
Rýže setá...
| 14. 4. 2010 09:20
Ano, tvá slova jenom potvrzují, to, co jsem říkal, korejský podíl je směšný... Srovnávat korejce s BMW, Audi a Daimleru, no >:-[] Jak, říkám zaměř se na srovnání japonců a korejců. Těch 5% je maximum možného a bude to trvat ještě dalších dvacet let korejského pinožení a vnucování se evropským zákazníkům.
Rýže setá...
| 14. 4. 2010 09:03
Díky za informaci, Cassady :-) Máš pravdu, měl jsem v hlavě negativní zprávy z loňského léta o zpomalení výstavby kvůli recesi a váhání bank s poskytnutím úvěru. Teď se dívám na ruské/korejské zprávy z letošního března: oficiální zahájení provozu v září 2010, zkoušky strojního zařízení od května, zkušební výroba od srpna. Kapacita postupně maximálně 150 000 v r. 2012. Orientace prvotně na ruský trh, Hyundai avizoval "nové modely malé až střední třídy". To je dobrá zpráva (= z hlediska Hyundaie) pro Rusko, ale vypadá to, že kapacitu na nějakou výpomoc Nošovicím/Žilině asi mít nebudou. A do Turecka se má stěhovat výroba i20 z Indie.
Koukám,
| 14. 4. 2010 08:50
Jestli budou Korejci úspěšný i v Evrpopě si budem muset ještě chvíli počkat. Ono je jednoduchý z minimálních prodejů a zisků povyskočit nahoru, ale mnohem těžší je to udržet ;-)
Rýže setá...
| 14. 4. 2010 08:48
To je jednoduchý, lidi mají tendenci podvědomě fandit outsiderům...
Rýže setá...
| 14. 4. 2010 08:36
To máš ověřené? Nebyla by i nějaká fotka - odkaz? Díky předem :-)
Rýže setá...
| 14. 4. 2010 08:24
Patriku, závod v Petěrburgu pokračuje (proč to tak trvalo, nevím), jestli mám dobré informace tak letos začne zkušební výroba a nejpozději v lednu 2011 sériová. Vyrábět by se měl asi levný menší sedan pro ruský trh, ale to spíš hádám.
Avatar - Well-being
Koukám,
| 14. 4. 2010 07:39
že někteří zde diskutující "odborníci na všechno" mají z úspěchu Hyundaie těžkou hlavu ;-)
Avatar - Katikakus
Čo nie je - môže byť : ).
| 14. 4. 2010 07:17
Tohle je kec. Kdyz chces slyset papundeklovej zvuk, zkus dvere Roomsteru. Skoda 105 jako vysita.
Rýže setá...
| 14. 4. 2010 00:09
Jasné to už je, bude to sestra Vengy. Je to taková Venga co má přední a zadní část z ix35.
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 23:27
Já jsem jednou zašel, pak jsem zavřel u Soulu dveře a šel hned zase zavřít zvenku dveře do salonu. Ten pupendeklovej zvuk mě vrátil o 20 let zpátky.
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 23:22
Jen nechápu, proč bych měl mít radost z nástupu Korejců.
A čo sa bude diať
| 13. 4. 2010 22:42
(pro Paice nahoru, nevím, proč to skočilo sem) - Anebo notoricky koncern VW. Ono je to podobné, ale v každém koncernu jsou jiné podmínky a řešení není automatické. Pokud si HAK chtějí udržet nízkopříjmovou klientelu, musí pro ně mít většinový laciný model, nebo aspoň lacinou alternativu nějakého modelu. Designové odlišení a speciality tohle neřeší - i když je samozřejmě povzbudivé pozorovat, jak se design obou značek začíná už hodně jasně standardizovat, každý kolem vlastní odlišující filozofie. Taky hraje roli různé vnímání modelů v různých regionech. třeba Soul je tady vnímaný jako trochu okrajový a divný exot, zatímco v US se z něj podle všeho stává docela populární městské a mládežnické vozítko.
A čo sa bude diať
| 13. 4. 2010 22:25
Tohle je zajímavý argument - že je jako Sportage podařenější než ix35. Ukazuje to velkou postupnou změnu v základním postoji k oběma značkám - že už začínají hrát roli také emoce a loajalita, to v dobách laciných škatulí nebývalo. V US podle nějakých posledních průzkumů Hyundai už předstihl v loajalitě ke značce některé konkurenty, takže ani některé zdejší názory nebudou náhoda. - Jinak, co se bude dít po rozběhu nové Sportage, můžeme asi spekulovat podle cee'du a i30. Ty dokážou na trhu žít docela úspěšně vedle sebe - loni se podle údajů z Nošovic z jejich výroby prodalo 86653 i30tek (plán byl myslím 70000) a v Žilině asi 120000 cee'dů. Bude to mimo jiné záležet i na dovednosti marketingářů obou značek, aby se ty modely nestavěly do konkurence proti sobě, ale proti "vnějšímu světu". - Zkušební výroba Sportage začala v Žilině v březnu.
Avatar - simon_sez
Hyundai a Kia
| 13. 4. 2010 21:59
a co je na tom dobre??
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 21:38
Dobrá poznámka :-). Nošovice jsou taky otazník. Mají rezervovanou kapacitu asi 100 000 (1/3), ale s tou se počítá na rozběh výroby evropského MPV od Hyundaie. I když ještě není stopro jasné, jestli to bude sestra Vengy (2011) nebo dokonce větší MPV třídy Scénic, které se má začít vyrábět už letos. Fakt ale je, že s tou rezervní kapacitou se dá všelijak šachovat. Linky jsou vysoce flexibilní, Žilina nedaleko. Na druhé straně ze spy fotek víme, že to větší MPV už je prakticky hotové, interiér to prozrazuje. Uvidíme - jestli začne Hyundai s intenzivním náborem do 3. směny, bude jasné, že je něco za dveřmi.
A čo sa bude diať
| 13. 4. 2010 20:04
To je pravda, jen mam obavu;

1. narizovani prescasu zakazdou cenu
2. nedojednane navyseni platu jim muze zneprijemnit praci na Slovenksu!

Doufam, ze to vyresi ke spokojenosti vsech!
A čo sa bude diať
| 13. 4. 2010 18:53
až príde v lete na trh nová Kia Sportage? Lebo tá sa mi zdá ešte viac podarená. V Žiline budú mať asi príjemné starosti, len aby potom čakacie lehoty neboli pol roka, ako vlani na Golfa.
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 18:53
Zeby Nosovice?
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 18:51
toto v 90-tych rokoch riesilo PSA. Citroen mal byt samozrejme ten lacnejsi. Rozdiel bude /a vlastne uz je/ v dizajne a v specialitkach - crossovery, sportove modely.
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 18:11
:-) Ty objednávky ix35 jsou opravdu překvapivé, v Žilině se z toho zblázní. I kdyby to tempo reálně spadlo někam na polovinu, udělají za 9 měsíců asi 135 000 kusů prodejů jen v Evropě - na to Žilina skoro nemá kapacitu, protože budou chtít určitě co nejdříve najet výrobu nové Sportage a těší se, že se taky bude prodávat "jako teplé buchty". Výstavba fabriky v Sankt Pitěru myslím zamrzla kvůli domácím politickým důvodům. Turecká fabrika má kapacitu jenom 100 000. V Indii jsou sice 2 fabriky s kombinovanou kapacitou 600 000, ale ty nejsou určené primárně pro Evropu, naopak se z nich Hyundai snaží přesunout do Evropy výrobu malých modelů, aby snížil náklady. A když tu uvádím tenhle přehled, tak ani neberu v úvahu, co by to znamenalo pro strojní park a celou přípravu výroby. Proto jsem psal, že tempo růstu není vůbec švanda ukočírovat.
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 17:52
Jojo, však oni ty ceny postupně opatrně zvedají - protože na druhé straně je limituje pořád nízký strop image, specificky v evropském regionu + nebudou chtít ztratit už získané loajální méně majetné klienty. Ale budou si tu cenovou politiku stejně muset v rámci skupiny vyřešit - původně se předpokládalo, že Hyundai bude vyrábět auta pro náročnější klientelu a Kia levnější. Teď se zdá, že tohle vertikální rozlišení tak úplně platit nebude - Kia se chová velice sebevědomě. Uvidíme, co s tím provedou. :-)
Avatar - bubucci
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 17:44
:yes: dobře vysvětleno. To už musel pochopit i Bob >:D
Je směšné jak tu počet objednávek někdo srovnával s Golfem, 30ti-letou stálicí na evropském trhu. Asi dotyčný nepochopil, že tím vzdal ix35 dost velkou pochvalu. Za 5-10 let budeme mít na tento korejský koncern docela jiný náhled všichni.
Avatar - Slavek-TDM
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 17:32
:yes:
Jeste dodam, ze je-li prilis velka poptavka, znamena to, ze jsou ceny moc nizko a zakon trhu rika, ze je treba je zvednout :-)
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 17:17
Bobe, opatrně, aby sis nemusel ukousnout jazyk. Dívám se opět do statistik ACEA na čísla registrací za rozšířenou Evropu celorok 2009 a už asi po třetí ti to odtamtud namátkou ocituju: BMW (skupina) 4,4% trhu (709536), Daimler (skupina) 5,4% (869288), Honda 1,5% (244643), Nissan 2,6% (414585), Toyota+Lex 4,7% (769451), Škoda 3% (490444), Audi 3,8% (614299). Jediná značka, která sama (vyjmutá ze skupiny) dělá dvojciferné procento, je - jak jinak - VW 11,1% (1800694). Ve stejném roce skupina HKA (Hyundai a Kia) 3,8% (609938). Z toho Hyundai 2,2% (351437) a Kia 1,6%(258501).

Takže s plahočením to nemá nic společného, jsou to čísla přiměřená době faktického vstupu na evropský trh a zcela konkurenceschopná. Jestliže má aktuálně Hyundai 2,5% a plánuje za 2010 dosáhnout 2,75%, je to poměrně razantní zvýšení v řádu asi sta tisíc plus. A dá se očekávat, že budou s Kií jako skupina atakovat kolem 5% trhu, což na neevropskou skupinu je dost slušné, Toyotě to určitě trvalo podstatně déle. Krom toho není na světě jenom Evropa - jelikož HKA každý měsíc reportuje meziroční rekordní nárůsty prodejů (přičemž jim prodeje rostly i loni), nestačily by jim za chvíli ani výrobní kapacity, aby stíhali nakrmit globální trh. Jinak řečeno, ani rychlost růstu se nesmí přešvihnout.

Tradiční evropské značky v Evropě dominují - a už jsem psal, že cokoli jiného by bylo fakt smutné. Akorát že na rozdíl od tebe jim Korejci nepřijdou ani trochu směšní.
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 16:53
no možno za pár rokov dopadnem tiež podobne >:-[]
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 16:51
Ano, 2.5 (nebo dokonce i 25) je zoufalé číslo - když vyjádřuje hodnotu IQ ;-)
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 16:50
on si tam hned fixou přepíše Made in Korea na Made in Germany a je spokojený >:-[]
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 16:44
Neboj, kdyz nebudes mit auto od korejcu tak alespon:

Tak alespon od Samsung electronic conglomratu

TV
micro chip z tveho telefonu
Flash memory
a jinych 1001 vnitrnich casti elektroniky co se dodava i do japonky elektroniky!
>:D
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 16:25
Sčítat můžeš co chceš.Faktem je ten že Hyundai-Kia mají momentálně velmi dobře našlápnuto,nejen v Evropě,i globálně.Nedávno bylo i v nějakém finančním periodiku psáno o reálném letošním prodeji 5,4milionů aut Hyundai-Kia(růst o 17%).Vždyť nedávno prodávala celá skupina 4miliony aut.Tímto by výrazně doháněli Toyotu,GM a VW,takže zřejmě budou spokojení i bez tebe.
2,5% je prý zoufalé číslo a přitom se můžeme jindy dočíst o obrovském úspěchu.Ale každá značka má zřejmě jiná měřítka...
Avatar - peter_ko
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 16:15
najzufalejsie cislo si tu asi ty...zamysli sa nad tym ako sa dari europskym znackam vo svete
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 15:50
si ho nejako pleties, ci nie ??? >:D >:D
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 15:26
Já vím, tebe dokáže vzrušit leda tak gigakufr a tři dětský sedačky v jednom autě. >:-[]
Avatar - strýček BOB
Rýže setá...
| 13. 4. 2010 14:53
Slušné PR, ale hraje se na celkový počet prodaných vozů, tedy sčítat budeme na konci roku...

Směšný je podíl Huyjindai na evropském trhu, 2,5% je zoufalé číslo, výsledek více než dvacetiletého plahočení korejských značek v Evropě. Konkurence pro japonské značky, ale nikoliv pro evropské výrobce. Výsledek je zajímavý i s přihlédnutím k některým komentářům zde, neb z nich má člověk pocit, že už nás korea pohltila.
Avatar - DRBNUTY
Rec je o europskych zakaznikoch
| 13. 4. 2010 14:50
;-)
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 14:38
ne, jak říkám, SUV mě nevzrušujou, vlastně celkově mě prodejní statistiky moc nevzrušujou ;-)
Slabota
| 13. 4. 2010 14:23
Nu 100% verim, ze prodeje budou lepsi nez posledni generace uz jen proto ze se hyundai posunul o kus dal s designem/ kvalitou/ motory!

Necekam a nerikam, ze to bude nejaky masovni trhak a budou muset stavet x tovaren navic jen aby se pokryla poptavka!

Pokud pocital hyundai s velmi nizkym poctem objednavek tak je jen videt, ze nemaji velke oci a radeji pomalu ale poskromnu si chteji vysekat cestu a jmeno do evropskeho zakaznika ze tu jsou a hodlaji byt i nadale po dlouhou dobu.

Mne osobne zajima vice prodeje a konkurece s jejich novym sedanem, tedy dva od hyundai a Kia.

A zase necekam zadne velkolepe prodeje, ale solidni umisteni a respekt mezi nevericim Evropanem!
Čo nie je - môže byť : ).
neregistrovaný "Kajfik"
| 13. 4. 2010 14:17
A co má ix35 spolecného s golfem???
Pokud nechces byt pro smich tak argumentuj alespon Tiguanem nebo Yetim...
;-\
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 14:16
Já čísla Tiguanu nemám, ty jo?
Slabota
| 13. 4. 2010 14:13
Presne tak ad 1 v článku sa píše o Európe ad 2 iX35 sa inde ako v Európe nepredáva.
Na ostatných trhoch sa predáva Tucson iX
Slabota
| 13. 4. 2010 14:10
Pesimista je jen dobře informovaný optimista. ;-)
Avatar - Slavek-TDM
Slabota
| 13. 4. 2010 14:04
33 tisic objednavek za mesic v evropskym meritku je opravdu perfektni vykon, muzeme-li srovnavat napriklad s Yetim. Pokud ovsem vetsinu objednavek netvori Cina nebo domaci trh, pak jsou cisla ze Ziliny nekde jinde.
EDIT: tak se musim omluvit, prehledl jsem "od evropskych zakazniku". Tim padem to je velmi slusny cislo.
Slabota
| 13. 4. 2010 14:04
ale nebuď pořád takový pesimista, zkrátka se daří, tak trochu radosti :-)
Slabota
| 13. 4. 2010 14:02
je to o úhlu pohledu - fanda Koreje si řekne supr číslo, nefanda si najde argumenty proč by to mohlo být lepší
Slabota
| 13. 4. 2010 14:00
V článku je nejméně pětkrát slovo Evropa, evropský apod., zatímco svět ani jednou. Chápeš ten rozdíl?

Jinak ix35 se už nějakou dobu nevyrábí jenom v Žilině, ale také v Koreji, odkud se vozí do zbytku světa kromě Evropy. A pokud vím, neprodává se špatně ani tam, i když čísla nemám.

Každopádně uvidíme, jak nadšení zákazníků vydrží, osobně ale nevím o autě, které by se začalo prodávat raketově a pak hned dramaticky šlo dolů - ale možná se pletu.
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 13:58
a hlavně to neporovnávej s GURU ;-) když tak porovnej prodejní čísla s Tigim

já SUV taky nemusím, jediná správná káre je přece kombajn, to ví každý správný eurodrzek :-! , ale významné postavení v SUV se Korejcům nedá upřít. A vypadá to, že nové modely tomu ještě pomůžou. Tady Evropa (kromě prémie a VW) docela zaspala
Triple 5
| 13. 4. 2010 13:53
Bobíku, a takhle to funguje třeba i u MB? :-)
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 13:50
Nepopírám, že by to bylo špatné auto. Ale já SUV vůbec nemusím. Prostě to nejsou auta dle mého vkusu, ať jde o Hyundai nebo BMW.
Čo nie je - môže byť : ).
neregistrovaný "Radim1982"
| 13. 4. 2010 13:37
chlape,tak si zajdi k některému dealerovi Hyundai a garantuju Ti,že budeš mile překvapen :-! Pokud tento model neodsoudíš čistě z taktiky,že jde o korejské auto.
Slabota
| 13. 4. 2010 13:36
Otázka spíše je, jak se budou objednávky vyvíjet dále.

U každého povedeného modelu existují kopy předobjednávek. Po prvotní eufórii většinou přichází vystřízlivění a opadnutí zájmu. Jak to bude u ix35, lze těžko předjímat. Buď převrátí zažité představy, nebo půjde ve vyšlapaných kolejích. Co myslíš?
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 13:33
Tak není to škaredé auto, je tam výrazný designový posun k evropskému vkusu. Víc k tomu neřeknu, z obrázků toho totiž více ani vyčíst nelze.
Slabota
| 13. 4. 2010 13:32
Ty moc clanky nectes vid?

Behem jednoho mesice maji 70% JEJICH planovaneho odbytu na rok 2010 jiz prodany....

Taky nerad ctu nepodstatne plky, ale je dobre cist mezi radky alespon ... ;-)
Slabota
neregistrovaný "TommasII"
| 13. 4. 2010 13:24
33.000 objednávek v celosvětovém měřítku za měsíc??? A to má být jako dobrý výsledek v číslech v jakých se Hyundai pohybuje? Jen si odečtěte kolik má asi Hyundai na světě dealerství, která objednávájí vozy na showroomy a na předváděčky. Myslím, že soudruzi v Korei očekávali něco lepšího...
Čo nie je - môže byť : ).
neregistrovaný "Radim1982"
| 13. 4. 2010 13:23
ale já neapeluju na to,že bude patřit někdy do první desítky nejprodávanějších značek v Evropě,jen chci upozornit na to,že komentáře některých diskutijících byly na adresu ix35 velmi negativní,ale dosavadní prodeje jsou jasným důkazem povedeného a žádaného auta
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 13:08
Protoze ma jedny z nejhorsich pracovnich podminek? ;-)
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 12:53
To by museli byť európsky výrobcovia totálne neschopní aby sa kórejci za pár rokov tak silne etablovali ...

Kórejci sa zameriavajú na Európu len posledných pár rokov a bez diskusie sú úspešní ...

To, že by sa za taký krát prepracovali do prvej desiatky najpredávanejších vozidiel určite neočakávali a ani v najbližšom období neočakávajú ...

Ale najdôležitejším kritériom nie je ani tak predaj, ale zisk ... a ak je zisk, tak expanzia bude ešte agresívnejšia ...

A v zisku koncern Hyundai/Kia exceluje ... a určite prekonáva všetko v Európe ...
Avatar - strýček BOB
Triple 5
| 13. 4. 2010 10:44
Chyták na hejlu a celkem funkční. Prohlídka zdarma znamená, auto zajede na dílnu, opět vyjede ven a ty dostaneš razítko - absolvoval prohlídku vozu zdarma.
Avatar - 3_diamanty
Hyundai a Kia
| 13. 4. 2010 10:43
to tu casom ovladnu a tie casy uz prichadzaju :yes:

drzim palce

bravo Hyundai Kia

;-)
Avatar - KANKUNEN
Čo nie je - môže byť : ).
| 13. 4. 2010 10:42
To je jako s Fiestou. Prostě český vkus je hodně ušlápnutý a pokud je něco jinak než před lety je to kýč. Ani Volvo už není krabice.
ix35
| 13. 4. 2010 10:41
Chlapci, žádný korejský model se v žebříčku nejpordávanějších aut v Evropě, nikdy nedostal ani do první desítky.
Vy si cvrnknete do trenek z toho, že se za měsíc nahrabalo pětatřicet tisíc objednávek. To se víc měsíčně podá golfů. ;-)
ix35
| 13. 4. 2010 10:27
Přesně tak to tu bylo řečí asijská kára, strašný design, to se nebude prodávat, pro evropany hnus atd. A zase se ukázalo že "znalci a profesionálové" na místním fóru měli pravdu. >:D
ix35
neregistrovaný "Radim1982"
| 13. 4. 2010 10:12
Zdravím lidi.
To bylo ještě před samotným uvedením na evropský trh negativních komentářů zde na diskusi,že je to auto pro Asiaty,Američany,s nekontroverzním stylem pro Evropany...A tak to tady máte,prodejní výsledky mluví za vše.
Super auto i prodejní výsledky a velká gratulace pro společnost Hyundai.
Štatistiky spoľahlivosti sú už zbytočné ...
| 13. 4. 2010 10:07
Aspoň pre majiteľov iX35 ...

Keďže to kupujú solventnejší ľudia, tak je predpoklad, že to auto vymenia do 5 rokov. A dovtedy je kvalita problémom predajcu a nie jeho ..

Samozrejme žiadna poruch nepoteší, ale ak to nič nestojí - dá sa to "vydržať" ...

Ani ma neprekvapuje tá 5 ročná záruka, ako to, že ešte niekto ponúka 2 ročnú ...

Pred tromi rokmi som chcel aspoň 3 ročnú záruku na auto, keď budedm kupovať nové, chcem minimálne tých 5 rokov ...

Záruku žiadna štatistika spoľahlivosti nemôže nahradiť ...

Keď sa pokazí konkrétne auto, už ostáva len záruka, štatistika je o ničom ...
Triple 5
| 13. 4. 2010 10:05
asi se to "zdarma" bude vztahovat jen na práci, určitě ne na spotřebák který se má v intervalech měnit jako olej, destičky, klimoška a pod. Ale při hodinových sazbách v autorizáku potěší i tahla maličkost ;-)
Tak tady pánové ....
neregistrovaný "VaclavII"
| 13. 4. 2010 09:44
máte příklad jak se to dělá.

HYUNDAI :yes:
Triple 5
| 13. 4. 2010 09:18
Teda zaruku a asistencku chapu, ale prohlidka zdarma? To asi mysli jen obhlidnuti auta, nebo to znamena i garancku zdarma? To by byl teda gol...
Avatar - lazak.
ix35
| 13. 4. 2010 09:03
Minulý měsíc si jej objednal soused v plné palbě v automatu. Už se těším až se svezu, myslím, že to bude super kára.

Lazak

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku