Novinky
su prve tri leviky, ktore by som sa uz nebal kupit :yes: , ostatne starsie modely za vela nestoja. Takze Peugeot ma dobre nasliapnute - chce to uz rozbehnut 508-micku a je vymalovane :yes:
Ani 308 nemusí byť zlé auto, koniec-koncov, technika je v mnohom spoločná. Čo je dosť kontroverzné, je dizajn, 3008 vyzerá na ceste dosť divoko, aj keď 308 v kombíku na mňa osobne pôsobí ešte divšie. V tomto smere Peugeot začal na hlavu porážať Renaulťákov - ich autá naopak zase skrásneli (nie všetky).
pánové, můžete mi někdo vysvětlit, k čemu tohle auto je dobré? Ani po přečtení článku výše a jednoho staršího testu mi to pořád jaksi nedochází....
1) je to zvenku odpudivé, na tom se asi shodne tak 90% lidí, co se na auto podívají
2) není to SUV, světlá výška asi nic extra, navíc chybí 4x4
3) není to MPV - kromě trošku větších odkládacích prostor vpředu to nenabízí ani velký kufr, ani extra prostor vzadu (viz starší test), ani variabilitu zadních sedaček nebo něco v tom smyslu....
Jedinou výhodu vidím takhle napohled v lepším interiéru, než má 308 - tuto výhodu ale 10x převáží ten zevnějšek....
Takže pokud chci v autě jezdit sám nebo s přítelkyní, beru vyváženější 308 (abych tedy zůstal u Peugeotu). Když mám rodinu, tak beru buď kombík nebo to jejich MPV.
Tak proboha kdo si koupí tohle?
1) je to zvenku odpudivé, na tom se asi shodne tak 90% lidí, co se na auto podívají
2) není to SUV, světlá výška asi nic extra, navíc chybí 4x4
3) není to MPV - kromě trošku větších odkládacích prostor vpředu to nenabízí ani velký kufr, ani extra prostor vzadu (viz starší test), ani variabilitu zadních sedaček nebo něco v tom smyslu....
Jedinou výhodu vidím takhle napohled v lepším interiéru, než má 308 - tuto výhodu ale 10x převáží ten zevnějšek....
Takže pokud chci v autě jezdit sám nebo s přítelkyní, beru vyváženější 308 (abych tedy zůstal u Peugeotu). Když mám rodinu, tak beru buď kombík nebo to jejich MPV.
Tak proboha kdo si koupí tohle?
Mě se to auto například líbí, je své a to oceňuju.. Jedniné s čím bojuji je klenutí předního blatníku... Rozhodně chvályhodnější design než předvádi dnes už zmiňovaný Xindlwagen s jeho senilními jen různě velkými popelnicemi...
A co se užití týče s tím taky nemám problém... Pro mladou rodinu skvělé auto... Rozumnější volba než SUV které stejně nikdo do terénbu nevezme... Jinak má jeho všechny další výhody... Jako lepší rozhled, vyšší posaz... Navíc jízdní vlastnosti budou zřejmě lepší než u dvoutunového kolosu...
Taky se podívej jak si vede v lehkém terénu.. Viz nějaký slovenský web... Proti Yetimu 4x2 se nikdo nebouří ale když je to Peugeot.... 3008 nasadí 4x4 v blízké době, pokud ti není známo...
Mám li si vybrat mezi kombíkem, mpv a 3008 tak beru 3008...
A co se užití týče s tím taky nemám problém... Pro mladou rodinu skvělé auto... Rozumnější volba než SUV které stejně nikdo do terénbu nevezme... Jinak má jeho všechny další výhody... Jako lepší rozhled, vyšší posaz... Navíc jízdní vlastnosti budou zřejmě lepší než u dvoutunového kolosu...
Taky se podívej jak si vede v lehkém terénu.. Viz nějaký slovenský web... Proti Yetimu 4x2 se nikdo nebouří ale když je to Peugeot.... 3008 nasadí 4x4 v blízké době, pokud ti není známo...
Mám li si vybrat mezi kombíkem, mpv a 3008 tak beru 3008...
Mám - li si vybrat mezi 5008 a 3008, počítaje zatím s jedním dítětem, výhledově dvěma, tak beru..... asi 5008 ale ještě si to musím rozmyslet. Dooooobrý testík. :yes:
viz můj příspěvek níže pro Navtecha - jakou má tohle auto světlou výšku? Yeti má aspoň relativně slušný právě tenhle parametr, když už se prodává i jako 4x2...
Jinak vyšší posaz a lepší výhled ti nabídne i to MPV, ovšem tam dostaneš i porci praktičnosti a normální kufr, né tady to dvoudílné veledílo.... 8-s
Jinak vyšší posaz a lepší výhled ti nabídne i to MPV, ovšem tam dostaneš i porci praktičnosti a normální kufr, né tady to dvoudílné veledílo.... 8-s
Některá MPV jsou jak dětský pokojíček, a takové auto bych teda nechtěl... Tohle je dá se říct rodinné chlapské auto... S tím že nejsi odkázán jen na asfalt... Ze mě tedy: proč ne... 😉
Definuj "dětský pokojíček".
auto v ktorom máš pocit že ho kupuješ pre rodinu a vôbec nie pre seba
záplava bizardných plastov, 4358 možných aj nemožných odkladacích priestorov z ktorých 3/4 nikdy nenájdeš, radiaca páka pekne trčí s prístrojovky a lá služobná dodávka, volant s "autobusovým" sklonom..atď
Oproti tomu mi príde 3008 ako auto ktoré si hlava rodiny kúpi pre seba, s tým že rodinu tam napakuje
záplava bizardných plastov, 4358 možných aj nemožných odkladacích priestorov z ktorých 3/4 nikdy nenájdeš, radiaca páka pekne trčí s prístrojovky a lá služobná dodávka, volant s "autobusovým" sklonom..atď
Oproti tomu mi príde 3008 ako auto ktoré si hlava rodiny kúpi pre seba, s tým že rodinu tam napakuje
Tak mám asi opačný pohľad na vec, v rebríčku hodnôt mám rodinu nad sebou samým. V prvom rade musím napakovať do auta rodinu a aby sa tam cítila pohodlne, hlavne aby mi decká vydržali aj dlhšiu cestu. Ja už pár stovák tisíc km za sebou mám, ja vydržím jazdiť v hocičom. S tvojim pohľadom by mi tej rodiny bolo ľúto.
Neber to nijak zle, myslené to bolo tak, že otec rodiny je zvyčajne aj ten ktorý za auto platí, takže má právo cítiť sa v aute pohodlne a nie len ako šofér ale tak trochu ako jazdec 😄
3008 pôsobí interiérovo ako orientovaná na vodiča, ale rodinu nijak neobmedzuje
3008 pôsobí interiérovo ako orientovaná na vodiča, ale rodinu nijak neobmedzuje
Ja to neberiem zle, ja to beriem reálne.
Auto platia všetci, čo sa dá na auto, môže zase chýbať inde, čiže pocítia to všetci. Nikde tiež nie je napísané, že auto vhodné a pohodlné pre rodinu nie je také isté aj pre vodiča.
S 3008 máš pravdu, nehádam sa. Iba sa pri výbere riadim prioritami v opačnom poradí. 😉
Auto platia všetci, čo sa dá na auto, môže zase chýbať inde, čiže pocítia to všetci. Nikde tiež nie je napísané, že auto vhodné a pohodlné pre rodinu nie je také isté aj pre vodiča.
S 3008 máš pravdu, nehádam sa. Iba sa pri výbere riadim prioritami v opačnom poradí. 😉
Má dokonalej interiér. Především takovej středovej tunel by měly mít všechny auta :yes:
Ten tunel z fotek působí dost odpudivě..
Nemyslím ani tak design jako výšku
Záleží, širším lidem takové obstavění nemusí vyhovovat, to madlo pro spolujezdce asi ocení ženy když se otáčí dozadu na potomstvo, nebo starší lidi při vstávání, ale jinak to taky moc krásy nepobralo.
Mám-li si vybrat mezi MPV, klasickým kombíkem a 3008, tak bez zaváhání beru Peugeot, protože - výborný interiér(!!), výborný motor THP, výborný posaz, výborný výhled z vozu. Velikost kufru, místo vzadu, variabilitu zadních sedaček neřeším.
Líbí se mi exteriér 3008 😉
Líbí se mi exteriér 3008 😉
Někde dole u fiatu jsem viděl název "pseudo SUV", to by mohlo sedět. Mě se taky nelíbí, bral bych radši 5008, ale na světě je tolik věcí, co mě připadaj zbytečný... Pokud se prodává, tak si počkej u teska, kdo do toho leze. Hlavní výhodu při dnešním množství operací kyčelních kloubů, vidím ve vyšším posezu.
Mňo ono i pseudo-SUV by mělo něco umět. Třeba Sedici (když už jsi zmínil ten Fiat) má světlou výšku 19cm. Octavia Scout a Yeti 18cm. Ikdyž třeba Sedici/SX4 nebo Yeti mají jen pohon jedné nápravy, do lehčího terénu se hodí aspoň ta světlá výška, pokud je sucho.... Světlou výšku toho výtvoru výše jsem nenašel, ale je jen o 2cm vyšší než u standardní 308, takže asi nic moc (Octa Scout je o 4cm výš než běžná Octa....). Prostě tohle ani není "pseudo SUV", tohle je oteklé auto s plastovýma nárazníkama... ;-\
SX4 má i možnost 4x4, takže tam bych pseudo nepoužil. Jak vidíš lidem se to líbí, i když hlavně uvnitř. Důležitý je, že maj lidi větší výběr. Hlavně ten vyšší posez pro důchodce, variabilita interiéru a možnost nalepit frňák na přední sklo a mít i ten lepší výhled.
Ani vysoký posed nie je vždy najlepší - teda príliš vysoký. Všimni si, ako nastupujú najmä starší ľudia, hlavne s poriadnou nadváhou - strčí do auta zadok, sadne si, a potom sa otočí o 45°dopredu a strčí nohy pod volant. Zaujímalo by ma preto, ako vysoko má P3008 sedáky nad cestou.
No tak nastupujú i niektorí tridsiatnici, napríklad ja 8-s Tých platničkárov je viac, ako si myslíš...
Jenže SUV jsou dneska 1) o vzhledu/image 2) o pohonu 4x4.... X) o schopnostech v terénu
OK, to je jasná věc. Já se jen snažil pochopit, co jiného, kromě právě "vzhledu a image" může někoho na 3008 lákat. Pochopil jsem, že ještě pěkný interiér... Ok, myslím že už to nemusíme dál pitvat 😉
1) image ...dlouho nic... 2) 4x4 schopnosti /zasněžený nájezd do garáže/ 3)už asi nic
No na co je ti v Práglu X5 ??? kvůli terénním scopnostem ? Asi ne. Dneska jsem viděl, jak typický řidič velkého prémiového SUV /rozuměj 160cm vysoká roštěnka od pána podnikatele/ podélně parkuje necelých 5 minut
8-s
No na co je ti v Práglu X5 ??? kvůli terénním scopnostem ? Asi ne. Dneska jsem viděl, jak typický řidič velkého prémiového SUV /rozuměj 160cm vysoká roštěnka od pána podnikatele/ podélně parkuje necelých 5 minut
8-s
A ty si čekal v dešti na dvaadvacítku? 😲
A proč jsi nevystoupil a nenabídl ji jako správný gentleman pomoc? Aspoň by sis konečně sedl do X5 >😒] 😉
věříš, že mě to po cca 3 minutách napadlo. První jsem měl podezření na pokaženého parkovacího asistenta, ale instiktivně jsem tušil o co jde 😄
Takže ve finále jí to trvalo dlouho, protože tě sledovala, kdy se ti utrhne ta kšanda od pusy dokořán >😁
co, vzpomínáš na mládí, jak jsi přes plot sledoval jak soused parkuje fungl nového favorita ? :-!
Za mého mládí favorit neexistoval a všichni jsme si byli rovni. I autama, takže nějaký slintání u X5 jsem nezažil. 😉
:yes: byly v naší malé socialistické republice časy, kdy se auta lišila jenom barvou 😄
To je jasný, ale já zažil dobu, kdy mě barva byla naprosto ukradená. Když jsem vylez ze spacáku před mototechnou, tak jsem si cvrnknul do trenek i z hnědý 2106. 😉
legendární zadokolka ? :yes:
Vlastně Lada 1600, už v tom mám hokej. Pak byla i 2107, to už byl vlastně mercedes. Jo zadokolka a na OR34 projela všude. Dneska už je ten sníh úplně jinej a bez 4x4 se vůbec nedá jezdit. 😉
Byl si někdy v Praze vůbec? Viděl si tu nádheru po který se tu jezdí, vč. těch inteligentních prahů před každým přechodem? To že malá holka má velký SUVko je daný psychologicky a sociologicky. To že neumí parkovat, resp. trvá jí to dlouho, to už je věcí schopností, který někdo má, někdo ne.
Právě, že asi byl. Holky s Pandou by si asi nevšimnul, i kdyby s ní parkovala půl dne. 😉
To je nič proti tomu, ako raz takmer v centre Bratislavy parkoval istý pán Golonka - v zákaze zastavenia, ani sa nenamáhal zájsť ku kraju, proste zastal v pruhu kde bol, zapol všetky blinkre a s kľudom veterána si odskočil do potravín nakúpiť... 8-s
Tak teraz kto je horší šofér - kto sa aspoň snaží a nakoniec zaparkuje, alebo tento "frajer", ktorý to s parkovaním ani neskúša a vo svojej povýšenej arogancii vkľude a vpohode spôsobí takmer zápchu...?
Tak teraz kto je horší šofér - kto sa aspoň snaží a nakoniec zaparkuje, alebo tento "frajer", ktorý to s parkovaním ani neskúša a vo svojej povýšenej arogancii vkľude a vpohode spôsobí takmer zápchu...?
Je tolik "zbytečných" aut a stejně si najdou zákazníky. Pokud něco nevyhovuje tobě, neznamená to, že to nevyhovuje i všem ostatním a pokud nechápeš na co něco je, neznamená to, že to nepochopili i všichni ostatní.
Není lepší a pro nás čtenáře zajímavější disciplínou, než je přímá interakce mezi námi a redaktory při dlouhodobém testu - to je prostě fantastický nápad a já si ho velice cením :yes😒br />
Tak jen doufám, že budeme mít možnost trochu si "vymýšlet" a požádat třeba o změření hluku na nějakém konkrétním úseku a v konkrétních rychlostech, reálnou spotřebu na trase A - B - A, "index bolavých zad od XX km", údaje o brzdné dráze atp atp atp.. Otázek by bylo dost 😉
Veliké poděkování za výběr, protože v téhle barvě to 3008 sluší a na 17" už vypadá konečně k světu i z bočního profilu.
Přesto, že je to již tisíckrát omleté, stejně si přisadím - fantastický interiér, opravdová špička v materiálech, zpracování, poloze za volantem a inteligentnímu rozmístění zajímavých tlačítek.. někdo u Peugeota si dal záležet :yes:
Mám slabost pro letadla a kokpit 3008 je s tím HUDem a páčkami tak nějak "Gripenoidní". Ne nadarmo se tak dobře prodává. O nové 5008 ani nemluvě.. tady Pëugeot trochu loupil u Citroënů, ale výsledek za to stojí. Kdo nezkusil, nepochopí. Já ano, na THP, v top výbavě a ještě dlouho poté jsem kroutil hlavou, kam až se ten Peugeot vyšvihnul ve srovnání s dobou ještě cca před pěti roky..
Těším se na pokračování :-! :yes:
Tak jen doufám, že budeme mít možnost trochu si "vymýšlet" a požádat třeba o změření hluku na nějakém konkrétním úseku a v konkrétních rychlostech, reálnou spotřebu na trase A - B - A, "index bolavých zad od XX km", údaje o brzdné dráze atp atp atp.. Otázek by bylo dost 😉
Veliké poděkování za výběr, protože v téhle barvě to 3008 sluší a na 17" už vypadá konečně k světu i z bočního profilu.
Přesto, že je to již tisíckrát omleté, stejně si přisadím - fantastický interiér, opravdová špička v materiálech, zpracování, poloze za volantem a inteligentnímu rozmístění zajímavých tlačítek.. někdo u Peugeota si dal záležet :yes:
Mám slabost pro letadla a kokpit 3008 je s tím HUDem a páčkami tak nějak "Gripenoidní". Ne nadarmo se tak dobře prodává. O nové 5008 ani nemluvě.. tady Pëugeot trochu loupil u Citroënů, ale výsledek za to stojí. Kdo nezkusil, nepochopí. Já ano, na THP, v top výbavě a ještě dlouho poté jsem kroutil hlavou, kam až se ten Peugeot vyšvihnul ve srovnání s dobou ještě cca před pěti roky..
Těším se na pokračování :-! :yes:
Nápad slušný, akorát mám obavu, kolik vozidel takhle stačí redaktoři "hlídat". Taky pestrost typů, na tyhle testy to bývají většinou vozy střední a nižších tříd. Co se týká možnosti diskutovat, tak to je dobře, ačkoli systém, kdy se k Testu, musí přidat ještě článek do News je trochu matoucí. Možná by bylo úplně nejlepší u některých testů diskuzi povolit a u některých ne.
Taky by mě zajímal dlouhodobý test třeba Veyronu po 100 000 km a ještě, kdyby ho Zezulka rozebral na gauči do šroubku, jako v Auto tipu a lupou by přejížděl ty desítky ventilů, jak si stojej. 😉
no nevím, jestli by ty desítký ventilů nekontrovali spíš hasiči, jak by ho seškrabovali z nejbližšího stromu >😁
>😒] >😒] :yes: To by byl asi nejlepší AMS, co kdy udělali.
Ještě jsem chtěl dodat, že to u těch "obyčejných" aut má smysl, protože o ně má zájem nejvíc lidí, navíc zrovna u nich se dá předpokládat, že si svoji investici hodně promýšlejí. Na druhou stranu, zkoušet dlouhodobě třeba SLSko, jak mu ty křídla budou po 30 tisících vrzat, to je pro mě daleko zajímavější čtení.
Největší zájem je logicky o toho vejrona a logicky "negativní" recenze by potěšila nejvíc lidí. 😉
Tak já to myslel i trochu vážně. Veyron už jen obstarat pro test je dost složité, a to asi i pro větší média, než je acz. Ale proč ne třeba novou pětku, nebo a to by mohlo být hodně zajímavý, nějaký hybrid (ale ne Prius, něco většího).
No, já myslím, že i pětka je celkem velký sousto pro jakýkoliv mediální subjekt. Vždycky budou testovat nejprodávanější auto z kategorie fábií apod. Taky si nedovedu představit, kdyby z "vyšší" chytli opravdu "blbej kus" a začali ho v éteru natírat a diskusní plebs napříč světem by si na tom přihříval svojí levně diskusní polívčičku z pytlíčku.
v top gearu lepili aj na ferrari stěrače izolepou >😁
No počkej, ale taky maj sledovanost, jako prase. Nějakejch 300 mio? Kolik tak má sledovanost AMS? Bez urážky? Já, ty, Micinka, hošani z redakce... Pak je tu Prima, jestě se to střídá s automotorevue, automág a já nevím, co ještě. Všechny tyhle pořady odsouvaj TV do časů, kdy každej chrápe, obědvá, nebo souloží. Top Gear z toho dělá zábavnou show a to asi funguje, ale nějaký "nudný" testy tam taky nejsou, jinak na to v TV kašlou a to je škoda. Snad pokud by u nás koupili formát z BBC a nechali Káju Gotta a Paroubka jezdit v Loganu na okruhu... no, to bych se kouknul i ve 3 ráno, ale kdo to zatopí, že?
PS: Napíšu do TV Nova, že by s "autem za rozumnou cenu" mohla jezdit celá ordinace v gynekologický zahradě, třeba se chytěj a Luskuták to zabalí.
PS: Napíšu do TV Nova, že by s "autem za rozumnou cenu" mohla jezdit celá ordinace v gynekologický zahradě, třeba se chytěj a Luskuták to zabalí.
TopGear je zábavnej akorát těma autama, co se tam objevujou, jinak Clarksonův humor je často ubohej. Tiff Needle, to je člověk na kterýho je radost koukat. Jasně, že sehnat 5er a najet s ní 100 tisíc asi nebude jednoduchý. Právě z důvodů co zmiňuješ se jako mnohem rozumější jeví internetová publikace.
Zeman jezdí autobusem. Paroubek se do Loganu nevejde na šířku, Topolánek na výšku, Schwarzenberg se tak nízko už nesehne, Svoboda by chtěl sedět vpředu, ale nemohl by mít růženec na zpětným a řídit taky neumí, Liškovi to není dost zelený a Filip nechce jet v kufru. Jak to pak má fungovat...
Zeman jezdí autobusem. Paroubek se do Loganu nevejde na šířku, Topolánek na výšku, Schwarzenberg se tak nízko už nesehne, Svoboda by chtěl sedět vpředu, ale nemohl by mít růženec na zpětným a řídit taky neumí, Liškovi to není dost zelený a Filip nechce jet v kufru. Jak to pak má fungovat...
OK, ale kdyby byl jejich humor ubohej, jak říkáš, tak neexistujou. Naopak se jim daří. Anglickej humor je někdy složitější, ale pořád vyčnívá nad ostatníma. No a tvoje "polemika" nad politikama je trochu mimo, nebo přinejmenším o nějakou dobu pozadu a mimo realitu. Ber to jen jako příklad, než hodnocení, nebo charakteristiku papalášů.
Test 5er je jednoduchej... koupit jí za základ, což by při plnoformátovým pořadu nebyl problém, ale problém je asi v tom, že by to oslovilo jen úzkou cílovou skupinu a převážně tu, která si to auto stejně koupí, nebo kupuje.
Test 5er je jednoduchej... koupit jí za základ, což by při plnoformátovým pořadu nebyl problém, ale problém je asi v tom, že by to oslovilo jen úzkou cílovou skupinu a převážně tu, která si to auto stejně koupí, nebo kupuje.
Vtipnej je v Anglii, některý hlášky, koukám na to jen v češtině, jsou ubohý, možná že to je překladem. Na britský humor myslím kapacitu mám, spoustu věcí sleduju radši v originále, ale koncept humoru v Topgearu je slabý, třeba to Clarksonovo neustálé dobírání si někoho. Politika je mi buřt, ne v jejích důsledcích, ale ve smyslu jejího (ne)obsahu a formy. Nemám v oblibě ani jednoho. Jedině snad Karl. Mimo..? Vyjma jednoho to jsou stále předsedové stran, co jsou nejvíc vidět (a slyšet), nic to nemělo symbolizovat, jen jsem se chytnul toho Logana a představil si to jako skeč.
Clarkson je ubohy, pod to se podepisu. Srandu si umi delat jenom z gay-ů a z toho jak nědo vypadá. Ačkoliv se v celé anglii asi nenajde víc vepř-ojidní ksicht než ten jeho... Vážně slabota... Vždycky si říkám že těm lidem musí buď hodně platit nebo berou jen ty duchem nerozvinuté aby se jehoprostouckym radyobyvtipum smali...
Mimohodem si tam v jednom kuse protireci... V jednom dilu super auto v druhem nejvetsi rachotina...
Clovek se na to diva kvuli tem autum ne kvuli obsahu...
Mimohodem si tam v jednom kuse protireci... V jednom dilu super auto v druhem nejvetsi rachotina...
Clovek se na to diva kvuli tem autum ne kvuli obsahu...
No a z čeho by sis chtěl tak dělat srandu, když ne si někoho dobírat? Takové to neustálé zacházení jak v rukavičkách, které se v TV vyskytuje každý den, protože přece neuražíme jakoukoliv menšinu, známou osobnost atd... to si pak jde dělat vtipy jen ze zvířátek, ale to už jsme tu jednou měli.
Clarcson dělá humor svý, rýpne si do kohokoliv a do čehokoliv, ačkoliv to nemusí být pro některé stravitelné, ale to už je jejich chyba. Mě třeba neurazí, když Škodovky dává Clarcson na tabuli úplně vlevo.
Clarcson dělá humor svý, rýpne si do kohokoliv a do čehokoliv, ačkoliv to nemusí být pro některé stravitelné, ale to už je jejich chyba. Mě třeba neurazí, když Škodovky dává Clarcson na tabuli úplně vlevo.
"No a z čeho by sis chtěl tak dělat srandu, když ne si někoho dobírat?"
To je prave ono, to je totiz ten nejjednodussi/nejvic uobohy zpusob humoru...
Clarkson zrejme vic nesvede a proto je pro me tak spatny... :no: :no😒br />
Urazet umi kazdy mental...
To je prave ono, to je totiz ten nejjednodussi/nejvic uobohy zpusob humoru...
Clarkson zrejme vic nesvede a proto je pro me tak spatny... :no: :no😒br />
Urazet umi kazdy mental...
Jenže na masovou sledovanost a popularitu v dnešní době se "musí" použít trochu nízký humor. Pak docílíš toho, že tě lidi prostě znají. V případě spojení intelektuálního humoru a aut si troufám tvrdit, že 80% přepne po 5ti minutách. Takhle se o Top Gearu diskutuje i u piva v hospodě. Stačí se podívat na historii Top Gearu, vždy nebyli takhle "na špici".
Jasně to beru. Je to pochopitelne... Ale uctivat to nemuzu...
Jednou ale o Maybachu reknou ze to je predrazene eSko a podruhe objektivne vysvetli ze tam kde RR konci Maybach zacina... No snazi se udelat senzaci v kazdem dile bez faktickeho opodstatneni... Zase to vede ke sledovanosti...
Koneckoncu ten soudny clovek si to umi setridit sam a nakonec tam muze byt i trochu pro nej... 😉
Jednou ale o Maybachu reknou ze to je predrazene eSko a podruhe objektivne vysvetli ze tam kde RR konci Maybach zacina... No snazi se udelat senzaci v kazdem dile bez faktickeho opodstatneni... Zase to vede ke sledovanosti...
Koneckoncu ten soudny clovek si to umi setridit sam a nakonec tam muze byt i trochu pro nej... 😉
Doufám že máš i zdůvodnění, proč je tedy taková sledovanost.
Dyt i ja se na to divam. A ne ze bych si kteroukoliv sekundu prestal myslet ze Clarkson je ubozacek. Divam se na to kvuli autum...
Jestli se hodnoceni vtipu redukuje na to dokazat rict o komkoliv ze vypada ja gay nebo ze auto je pro gaye tak potes koste...
Mozna ma z nich takove mindraky protoze jeho manzelka spis radsi s teplousema nez s tim ohnilym karfiolem... >😁
Nech si kazdy mysli sve, ja si myslim ze je trapny...
Jestli se hodnoceni vtipu redukuje na to dokazat rict o komkoliv ze vypada ja gay nebo ze auto je pro gaye tak potes koste...
Mozna ma z nich takove mindraky protoze jeho manzelka spis radsi s teplousema nez s tim ohnilym karfiolem... >😁
Nech si kazdy mysli sve, ja si myslim ze je trapny...
Súhlas..tiež mi nesedí ten "agresívne-jednoduchý" "humor" ktorý Clarkson produkuje..britský humor zbožňujem ale to čo robí on je všetko len nie dobrý britský humor
Skrátená filozofia top gearu je: všetky anglické a v anglicku vyrábané autá sú dobré a cool a na všetko ostatné sa môže kydať s tým že na autá vyrobené na východ od nemecka sa nadávať musí
šou robená pre blbcov, to je spolovice príčina jej úspechu 😉 druhou je samozrejme pestrý výber exkluzívnych áut
Skrátená filozofia top gearu je: všetky anglické a v anglicku vyrábané autá sú dobré a cool a na všetko ostatné sa môže kydať s tým že na autá vyrobené na východ od nemecka sa nadávať musí
šou robená pre blbcov, to je spolovice príčina jej úspechu 😉 druhou je samozrejme pestrý výber exkluzívnych áut
Jj kéž by po tomhle světě chodila jen inteligence...
Stálo by za studii zda caj nevysusuje mozek, leccos by se vysvetlilo... >😁
Stálo by za studii zda caj nevysusuje mozek, leccos by se vysvetlilo... >😁
Je to možno "práca navyše", zapisovať dojmy a pojmy počas používania auta - plus doplniť nejaké tie skúšky a merania podľa tradičných postupov.
Jasne, že je to záťaž navrch, ale určite sa to dá, inak by sa do toho nepúšťali ani oni, ani X redakcií motoristických časopisov pred nimi.
Testovať by tak možno šlo prakticky všetky aktuálne autá, na ktorých v rámci redakcie jazdia - po nejakom čase by ich mohli točiť, aby každý jazdil s každým autom a mohol dať do pľacu svoje vlastné vnemy a dojmy.
Ešte keby sa v rámci Autosalónu a Autotecu v Brne spravila nejaká on-face akcička s nejakým testovaným autom pre skalných, ktorí do Brna prídu, to by bola paráda.
No ale to je nenormálny kus práce, takže určite spokojnosť najprv s týmto jedným dlhodobým testom.
Každopádne radkcii za tento počin klobúk dolu a poklona. :yes:
Jasne, že je to záťaž navrch, ale určite sa to dá, inak by sa do toho nepúšťali ani oni, ani X redakcií motoristických časopisov pred nimi.
Testovať by tak možno šlo prakticky všetky aktuálne autá, na ktorých v rámci redakcie jazdia - po nejakom čase by ich mohli točiť, aby každý jazdil s každým autom a mohol dať do pľacu svoje vlastné vnemy a dojmy.
Ešte keby sa v rámci Autosalónu a Autotecu v Brne spravila nejaká on-face akcička s nejakým testovaným autom pre skalných, ktorí do Brna prídu, to by bola paráda.
No ale to je nenormálny kus práce, takže určite spokojnosť najprv s týmto jedným dlhodobým testom.
Každopádne radkcii za tento počin klobúk dolu a poklona. :yes:
:yes: pro redakci. Tento nápad "interaktivního" dlouhodobého testu velmi vítám. Osobně si jej cením mnohem více, než televizní AMS.
Chtěl bych využít nabídnuté zpětné vazby a požádat, zda by některý další článek věnující se tomuto dlouhodobému testu nemohl být zaměřen na přímé srovnání s konkurencí.
Přestože nás redakce hojně zásobuje testy, tak mi přijde, že se bojí uvést přímé srovnání. Stále čtu jen nadprůměrné v rámci třídy, průměrné, dobré, není ideální, ... kdo jsou ti nejlepší, nejhorší?
Představoval bych si to následovně. Několik kritérií (např. cestovní pohodlí nebo variabilita interiéru nebo provozní náklady nebo v případě sportovních vozů zábava) a vrámci kritéria přesně popsané pořadí v konkurenční skupině a důvody. Nestojím o nějaký "overall" pořadník na závěr, protože každý dáváme jiné váhy jednotlivým kritériům.
Samozřejmě by byla plně na redakci volba konkurentů i oblastí srovnání. Nedělal bych totožná kritéria pro všechny dlouhodobě testované vozy, protože mě zajímají jiné veci na GTI, jiné pro LandCruiser a úplně jiné pro Picasso.
Sám bych volil jako konkurenční skupinu 3008mi - 308hatch, krátké C4 Picasso, Qashqai předokolka, Yeti předokolka.
Nebál bych se jmenovat výrazné pokroky, resp.stagnaci (zhoršení) proti předešlé verzi modelu testovaného vozu.
Interaktivitě by prospělo, kdybychom my čtenáři mohli určit (hlasováním) konkurenty pro srovnání.
Chtěl bych využít nabídnuté zpětné vazby a požádat, zda by některý další článek věnující se tomuto dlouhodobému testu nemohl být zaměřen na přímé srovnání s konkurencí.
Přestože nás redakce hojně zásobuje testy, tak mi přijde, že se bojí uvést přímé srovnání. Stále čtu jen nadprůměrné v rámci třídy, průměrné, dobré, není ideální, ... kdo jsou ti nejlepší, nejhorší?
Představoval bych si to následovně. Několik kritérií (např. cestovní pohodlí nebo variabilita interiéru nebo provozní náklady nebo v případě sportovních vozů zábava) a vrámci kritéria přesně popsané pořadí v konkurenční skupině a důvody. Nestojím o nějaký "overall" pořadník na závěr, protože každý dáváme jiné váhy jednotlivým kritériům.
Samozřejmě by byla plně na redakci volba konkurentů i oblastí srovnání. Nedělal bych totožná kritéria pro všechny dlouhodobě testované vozy, protože mě zajímají jiné veci na GTI, jiné pro LandCruiser a úplně jiné pro Picasso.
Sám bych volil jako konkurenční skupinu 3008mi - 308hatch, krátké C4 Picasso, Qashqai předokolka, Yeti předokolka.
Nebál bych se jmenovat výrazné pokroky, resp.stagnaci (zhoršení) proti předešlé verzi modelu testovaného vozu.
Interaktivitě by prospělo, kdybychom my čtenáři mohli určit (hlasováním) konkurenty pro srovnání.
Beru Vás za slovo. O výsledku dám vědět.
Ondřej Šuch, Auto.CZ
Ondřej Šuch, Auto.CZ
Tak to jsem zvědav na výsledek. 😄
Nechtěl jsem to více komplikovat. Nemusím vidět na jedné fotce vedle sebe vyrovnaných 6 vozů. Ale počas dlouhodobého testu, (Jak dlouhý vlastně má být? 1/2 nebo rok?) otestujete hezkou řádku jiných vozů a vlastně budete přesedat z tohoto "Vašeho" do jiných. Za tu dobu se jistě najdou vhodní konkurenti. Případně by se jejich výběr dal i lehce přizpůsobit.
Znamenalo by to, si při testování relevantních vozů udělat poznámky nejen o samotném voze, ale i o rozdílech vůči dlouhodobě testovanému. Nazávěr (nebo i v půlce - podle počtu konkurentů) dlouhodobého testu byste jen tyto poznámky vyndali ze šuplíku a dali do článku.
Dál už Vám do toho nebudu mluvit, realizace je na Vás a možností mnoho. Takže ještě jednou, jsem zvědav jakou cestu zvolíte.
Nechtěl jsem to více komplikovat. Nemusím vidět na jedné fotce vedle sebe vyrovnaných 6 vozů. Ale počas dlouhodobého testu, (Jak dlouhý vlastně má být? 1/2 nebo rok?) otestujete hezkou řádku jiných vozů a vlastně budete přesedat z tohoto "Vašeho" do jiných. Za tu dobu se jistě najdou vhodní konkurenti. Případně by se jejich výběr dal i lehce přizpůsobit.
Znamenalo by to, si při testování relevantních vozů udělat poznámky nejen o samotném voze, ale i o rozdílech vůči dlouhodobě testovanému. Nazávěr (nebo i v půlce - podle počtu konkurentů) dlouhodobého testu byste jen tyto poznámky vyndali ze šuplíku a dali do článku.
Dál už Vám do toho nebudu mluvit, realizace je na Vás a možností mnoho. Takže ještě jednou, jsem zvědav jakou cestu zvolíte.
Možná ještě jedna modifikace původního nápadu, resp. další možnost. 😉
Původně jsem myslel srovnání v jednom článku řekněme 4 a více vozů, i nepřímých konkurentů.
Tento formát dlouhodobých testů Vám však přináší i head-to-head srovnání přímých konkurentů. (Jistě se to netýká zrovna Peugeotu 300😄. Takže pokud byste dlouhodobě testovali např. E-class, určitě by se dala v průběhu sehnat na test i pětka, gs, ... A pak by v jednom článku mohly být i ty fotky s podrobnějším porovnáním.
Původně jsem myslel srovnání v jednom článku řekněme 4 a více vozů, i nepřímých konkurentů.
Tento formát dlouhodobých testů Vám však přináší i head-to-head srovnání přímých konkurentů. (Jistě se to netýká zrovna Peugeotu 300😄. Takže pokud byste dlouhodobě testovali např. E-class, určitě by se dala v průběhu sehnat na test i pětka, gs, ... A pak by v jednom článku mohly být i ty fotky s podrobnějším porovnáním.
neviem ako ostatni (perun, klaudius, ...), ale mne ten stredovy tunel vadi. na koleno sice netlaci, ale nemam rad opretu pravu nohu o kus umelej hmoty a hlavne v lete.
redakcii :yes: ze to tak elegantne vyriesili s diskusiou k testom
redakcii :yes: ze to tak elegantne vyriesili s diskusiou k testom
Kampak se nám poděla diskuse u této nehezké reklamy ... >😁 ?
[odkaz]
[odkaz]
Zajímavý počin, jsem rozhodně pro... dlouhodobé testy AutoBildu nebo AMS čtu jedním dechem. Jsem zvědavý na tu interaktivitu - to budou redaktoři svědomitě pročítat dlouhé diskuse, aby druhý den vyzkoušeli třeba nasazování dětské sedačky? No, uvidíme...
Budou, nebojte. Tu dětskou sedačku mám chápat jako námět nebo jako nezávazný příklad?
Ondřej Šuch, Auto.CZ
Ondřej Šuch, Auto.CZ
Tak u poloMPV a forme tohoto testu je autosedacka temer prvni co se ocekava ze se bude testovat....
Poprípade skúsiť nasadiť tri detské sedačky do druhej rady? Ja som s tým mal sakra problém...
Ale z hľadiska užívateľa (pred časom som to písal aj Perunovi do blogu) by pri teste bolo fajn všimnúť si aj to, či je kam dať lekárničku štandardných rozmerov, ako svieti svetlo v batožinovom priestore (v niektorých autách fakt mizerne) a na jednotlivých miestach v kabíne, ako dlho trvá, kým sa auto vykúri, poprípade vychladí, podľa toho kde je rezerva, ako sa narobím a ušpiním pri výmene kolesa, či vymením žiarovky v predných a zadných svetlách svojpomocne a bez náradia (u Scénica ma vyšla výmena troch žiaroviek v predných svetlách s prácou vyše 30,-€, teda žiadna "halierová záležitosť), ako sa dolievajú prevádzkové kvapaliny (či pri troche "šťastia" nezaoblievam celý motor) a či sa jednoducho zisťuje ich hladina, mňa by tiež zaujímalo, či je zospodu nejak zakrytovaný motor, aj ako je odhlučnený motorový oriestor smerom von - kryty zospodu motora a izolácia z kapoty v rámci šetrenia z mnohých áut akosi miznú... 😉
Ale z hľadiska užívateľa (pred časom som to písal aj Perunovi do blogu) by pri teste bolo fajn všimnúť si aj to, či je kam dať lekárničku štandardných rozmerov, ako svieti svetlo v batožinovom priestore (v niektorých autách fakt mizerne) a na jednotlivých miestach v kabíne, ako dlho trvá, kým sa auto vykúri, poprípade vychladí, podľa toho kde je rezerva, ako sa narobím a ušpiním pri výmene kolesa, či vymením žiarovky v predných a zadných svetlách svojpomocne a bez náradia (u Scénica ma vyšla výmena troch žiaroviek v predných svetlách s prácou vyše 30,-€, teda žiadna "halierová záležitosť), ako sa dolievajú prevádzkové kvapaliny (či pri troche "šťastia" nezaoblievam celý motor) a či sa jednoducho zisťuje ich hladina, mňa by tiež zaujímalo, či je zospodu nejak zakrytovaný motor, aj ako je odhlučnený motorový oriestor smerom von - kryty zospodu motora a izolácia z kapoty v rámci šetrenia z mnohých áut akosi miznú... 😉
A skúsit to treba hned s tromi naraz. Viacerí prispievatelia, ako taký Klaudius, to iste ocenia. 😉
Berte to prosím jako námět, u auta rodinného typu je to důležitá věc... stejně jako třeba naložení kočárku do kufru. Asi bych vybavil redakci alespoň jednou "standardní" autosedačkou a jedním hlubokým kočárkem a zahrnul to do "testovací metodiky" 😄. Myšlenka tří sedaček dozadu také není marná, jistě by je některý dodavatel rád zapůjčil.
Zdravim, nechapem preco sa vyrobcovia stale nepoucili s tymi bledymi interiermi, ze sa to vzdy zaspini dole v okoli noh, preco nedaju aspon tmave koberceky... Ved aj na fotkach je vidiet ze je to nepekne zaspinene. Mnichovcania maju aspon na vyber taku kombinaciu, ze koberceky a okolie noh tmave a vyplne dveri, stlpiky, strecha a palubna doska bleda vypln a pekne to ladi a je to prakticke!
a ja by som mozno uvital aj tmavsie vyplne, nakolko som v lete zvnutra na streche karoserie zabil komara, ktory bol dobre nacucany... >😒]
Ten spodní díl sklopný je úplně k ničemu, akorát překáží... Zbytečný módní výstřelek. Daleko lepší řešení by bylo udělat tu výklopnou stěnu tak, aby se to otvíralo celé nahoru. Nakládací hrana by pak byla níž a nic by nebránilo snadnému přístupu do zavazadelníku. Ale ne, pánové od Peugeotu to chtěli udělat "jinak." Jenomže "jinak" to bohužel nejde...
No já bych ten sklopmný spodní díl dveří neodsuzoval. Každopádně se tak dosáhne rovná nakládací hrana a to je velmi velká výhoda, jak při nakládání větších předmětů, tak jen při obyčejném přezouvání bot, které byly v kufru.
Rovná hrana by tam byla i kdyby se ten spodek vyklopil s tím vrškem nahoru, a sedět při přezouvání bot by se tam dalo taky. Při nakládání větších předmětů máš úplně jedno, jestli to dáš napřed na spodní díl dveří nebo rovnou do kufru...
To je ten problém, že tenhle systém nemáš vžitý. Neber to jako urážku tvého auta, ale Octavia má naprosto nesmyslný schod do jinak obrovského kufru. Při jeho nakládání a naopak vykládání ti ten schod brání a taky zmenšuje vstupní otvor.
Druhou stranou je auto, které mám doma, a to má rovnou nakládací hranu s podlahou čili "i kdyby se ten spodek vyklopil s tím vrškem nahoru". Je to podstatně lepší než řešení Octavie. Ale z druhé strany dveře kufru jsou zase o něco větší a musí se zvedat do většího úhlu, jinak si omlátíš o ně hlavu. Takže konstrukčně složitější. To je první bod, pro zákazníka méně důležitý. Druhý a ten důležitější problém je, že pokud nakládáš menší předměty, tak se ti z auta lépe "vysypou", třeba několik tašek z Tesca. Taky nejen, že se vysypou, ale pokud budeš mít v poslední tašce vajíčka a praštíš pořádně dveřma, tak máš z vajíček míchaná vajíčka.
Tohle je náhodou hodně dobrá kombinace obou systémů. :yes: Samozřejmě někdo podotkne, že lovit věci v kufru bude větší problém přes ty sklopné dveře, ale ty se nemusí nutně sklopit a určitě bude Peugeot nabízet nějaký systém sítí.
Druhou stranou je auto, které mám doma, a to má rovnou nakládací hranu s podlahou čili "i kdyby se ten spodek vyklopil s tím vrškem nahoru". Je to podstatně lepší než řešení Octavie. Ale z druhé strany dveře kufru jsou zase o něco větší a musí se zvedat do většího úhlu, jinak si omlátíš o ně hlavu. Takže konstrukčně složitější. To je první bod, pro zákazníka méně důležitý. Druhý a ten důležitější problém je, že pokud nakládáš menší předměty, tak se ti z auta lépe "vysypou", třeba několik tašek z Tesca. Taky nejen, že se vysypou, ale pokud budeš mít v poslední tašce vajíčka a praštíš pořádně dveřma, tak máš z vajíček míchaná vajíčka.
Tohle je náhodou hodně dobrá kombinace obou systémů. :yes: Samozřejmě někdo podotkne, že lovit věci v kufru bude větší problém přes ty sklopné dveře, ale ty se nemusí nutně sklopit a určitě bude Peugeot nabízet nějaký systém sítí.
Octavia 1U 4x4 ten schod kvůli jiné konstrukci zadní nápravy a s tím spojených úprav karosérie nemá 😉
Já si naopak myslím že je to výborná záležitost... Zabírá to míň místa, můžeš si na to sednout, můžeš po tom dovnitř soukat skříň, a třeba tam i vozit písek >😁 >😁 >😁
ale vybrať niečo zo zadnej časti kufru bude akrobacia..
Dám ti zdarma návod, jako Klaudiovi, ako to zobrať, lebo nandať. Zoberieš, posuněš, sklopíš a vybereš. To samé opačně. Vyklopíš spodní hranu, naložíš, posuneš, zavřeš a šoupneš dozadu. Na co je to dobrý? Třeba na to, že otevřeš horní dveře a krámy se ti nevysypou na zem. Nebo naloříš delší trámy, zavřeš horní dveře a dole ti to čouhá ven.
chápem ale stále mi to pripadá ako robiť jednoduchú vec zložito..
ak máš naložené veci tak, že by sa po otvorení normálneho veka vysypali tak to máš uložené zle a potencionálne nebezpečne
dlhšie veci jednoducho "pricvakneš" aj s obyčajným vekom
ak máš naložené veci tak, že by sa po otvorení normálneho veka vysypali tak to máš uložené zle a potencionálne nebezpečne
dlhšie veci jednoducho "pricvakneš" aj s obyčajným vekom
Podle mě je to u pažouta z důvodů konstrukčních. Mám to samý zavírání a když tam nahážu pět igelitek z teska, tak mi to nevypadne. Z praktickýho hlediska mi to vyhovuje. K tomu ještě můžu otevřít ze dna kufru přepážku, aby to nelítalo až k sedačkám. V merglu je kufr, jako prase a zeleninu honim po celym autě, nebo musim vozit přepravku. Druhá věc je, že s tim zajedu k rybníku, sednu si na to a mám i střechu, když prší na rybách. Přesah je samozřejmě takovej, že se nezaseru o nárazník.
:yes: Tohle hledisko vidím u dvou aut u nás doma. Je to přesně jak říkáš. Jedno auto má rovnou nakládací hranu. Perfektní k naložení lednice, něčeho velkého, nebo jen k sednutí si jak píšeš na rybách nebo naopak v zimě. Já používám v zimě k řízení jiné boty než k chůzi a přezouvání na sedadle řidiče není zrovna příjemná záležitost.
Naopak pokud chci naložit spoustu drobných věcí, tak mi z auta vypadávají a v tom je lepší to druhé auto, které má nakládací hranu výše než dno. Tenhle Peugeot je ideální kompromis :yes:
Naopak pokud chci naložit spoustu drobných věcí, tak mi z auta vypadávají a v tom je lepší to druhé auto, které má nakládací hranu výše než dno. Tenhle Peugeot je ideální kompromis :yes:
O nárazník se nezaseru ani já u kokty, a ta tuhle vyfikundaci nemá...
Šašil jsem s tim loni na AMI Leipzig a během pěti minut jsem měl jasno, že tento systém nikdy chtít nebudu...
Ale je dost dobře možné, že to tam je z jiného důvodu. Čistě teoreticky - pro 3008 je plánován hybridní systém E4 s elektrikou na zadní nápravě. Nelze vyloučit, že 3008 E4 ten otevírací spodek mít nebude kvůli tomu, že do toho prostoru uloží baterku a kdoví co eště.
Šašil jsem s tim loni na AMI Leipzig a během pěti minut jsem měl jasno, že tento systém nikdy chtít nebudu...
Ale je dost dobře možné, že to tam je z jiného důvodu. Čistě teoreticky - pro 3008 je plánován hybridní systém E4 s elektrikou na zadní nápravě. Nelze vyloučit, že 3008 E4 ten otevírací spodek mít nebude kvůli tomu, že do toho prostoru uloží baterku a kdoví co eště.
Nezasereš, protože si tam nesedneš. Já třeba si na to pozor dávat musím. Pokud jezdím druhým autem (nemyslím Fáčko z MACZ, to má schod jak prase a věčně na něj nadávám).
Neviděl bych to tak tragicky. Každopádně si můžeme požádat redakci o jejich zkušenosti. :yes:
Na to nepotřebuješ redakci, stačí si vzít metr. Taky si tohle zkoušet na vypucovanym autě někde na autosalonu, kde nemáš žádnou krabici, nebo *.anej nárazník, je o ničem. No a lyže si do Lipska taky asi nevezmeš.
Já si to představit dost dobře dokážu, Laguna má dno kufru zároveň s dveřmi. Zašpinit se při neopatrnosti dá, naštěstí hrana nárazníku díky posunutí těsnění ještě pod hranu dna kufru je níže, takže to není až taková běžná věc. Každopádně ta sklopná část dveří je ještě vhodnější.
My měli kdysi starou Octávii kombi, ne " Stejšna" ale Octávii a ta to měla právě tak. Otevřelo se okno, dal jsi tam co bylo třeba a zavřel. Pokud jsi chtěl naložit něco většího, otevřel si aji spodek. Bylo to fakt super, v dobrém jsem na to vzpomínal a říkal si, kdyby to zas Škodovka udělala... 😉 . No a udělal to Peugeot. Taky si sedám na okraj kufru, ale musím pořád myslet na těsnění, abych ho nepoškodil. Tam jsme žádné ohledy brát nemuseli. :-!
"..přesto je podvozek vozu na špici značky a překonává i některé konkurenty."
Tedy nevím jak jste to mysleli, ale mě to vyznívá tak, že Peugeot dělá všeobecně mizerné podvozky a tento je o něco méně špatný a dokonce překoná i jiná auta než Peugeot. Třeba taková 407 ale přece nejezdí tak špatně...
Tedy nevím jak jste to mysleli, ale mě to vyznívá tak, že Peugeot dělá všeobecně mizerné podvozky a tento je o něco méně špatný a dokonce překoná i jiná auta než Peugeot. Třeba taková 407 ale přece nejezdí tak špatně...
Zlatá střední cesta, francouzský lvíček. I to hodnotím. Přeci jenom, nasadit tu dlouhodobě mistrovskou laťku spolehlivosti produktem například z Mladé Boleslavi, hemnží se to na diskuzi jedním diskuzním exitem za druhým. Jedni záští utopeni ve vřící sklenici olivového oleje, druzí s žilním řečištěm vypuštěným do vany plné šampaňského.
Cesta je jasná, tohle posouvá AUTO.CZ někam za horizonty informačně možného. Vždyť už zítra budeš vědět, jestli máš se svojí peugeotkou jet na dovolenou přímo, nebo si preventivně objednat diskrétní odtahovku.
Riskatní počin, který ovšem nemůže nepřinést ovoce. Pro někoho možná ovoce natrpklé, pro někoho ovoce ráje. My jsme tu od toho, abychom poctivě četli, abychom se nebáli písmen, slov a vět. Neboť pravda je sice tam někde venku, leč zasahovat umí především tam uvnitř... jestli mi tedy jako dobře rozumíš...
Dnes velmi upřímné a hlasité - BRAVO AUTO.CZ :yes:
Takze správne chválme redakciu za snahu o inovovanie prístupu a snád nase reakcie nebudú natolko odstrasujúce, ze nebude odvaha zaviest diskusie aj pod testami (hoci po teste BMW 5 a reakciách nan musí mat kazdý autor stiahnutý... otvor). 😉
P.S. GTI, pokud budeš ještě chvilku podlézat redakci, tak ti pak zas půjčí na projetí auto tvých snů ... Giuliettu >😁
Výber auta je priam majstrovský, predpokladám, že čitateľská obec sa rozdelí na dva tábory, a bude sa to tu mlieť. Tak do toho priatelia, bite sa za svoju pravdu, ale buďte slušní a zachovajte si chladnú hlavu. Redakcia svoje sľuby začína plniť, tak je na nás, aby sme tiež prispeli.
Ak to zvládneme, nebude na sieti lepší server o autách, kde naberieš informácie a zároveň môžeš relaxovať, pokecať si s priateľmi aj novými ľuďmi.
😄 😄 😄 :yes: :yes: :yes: