Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dlouhodobý test Auto.cz: Peugeot 3008 2,0 HDI (110 kW)

Ondřej Šuch
Diskuze (165)
Jak se bude chovat svébytný Peugeot 3008 s dvoulitrovým turbodieselem v situaci, kdy nebude každý týden v péči dovozce? První dlouhodobý test Auto.CZ je zároveň testem Vašich reakcí a námětů. Jinými slovy - Peugeot 3008 testujeme pod vaším dohledem.

Dlouhodobé testy jsou zvláště v tištěných motoristických mediích poměrně obvyklé, liší se jen délkou a podrobností. Považujeme je za skvělou věc, hlavně ty s dlouhými kilometrovými proběhy a podrobným zkoumáním stavu vozu na konci jsou pro spotřebitele velmi užitečné.

Auto.CZ chce ale jít vlastní cestou a využít tak své největší výhody, tedy interaktivity a prakticky nepřetržité zpětné vazby od vás, čtenářů. Nečekají nás tedy stotisícové vzdálenosti, ale o to více se těšíme na to, jak budeme reagovat na vaše podněty a připomínky.

Dnešní test tedy berte jako odrazový můstek. Pro nás je to počátek publikace všecho, co s autem zažijeme. Pro vás je to příležitost reagovat a dávat nám náměty na to, co bychom měli o provozu auta zjistit více.

Bereme to i jako zkoušku vámi často požadované možnosti diskuse pod testy. Debatovat můžete jak pod články o dlouhodobém testu zde v sekci News, tak na Moje.auto.cz, kam náš Peugeot 3008 také zařadíme.

Proč právě Peugeot 3008?

Volba vozu byla jednoduchá - tento model vzbuzuje kontroverzní reakce především kvůli svému vzhledu, málokdo se v něm ale svezl a zná jeho praktickou využitelnost. Tenhle rozpor nás láká - jaké je ve skutečnosti auto, které vzbuzuje tak odlišné reakce? Jak je prakticky využitelné a jak je přívětivé k řidiči, který si chce za volantem prostě užít?

Test: Peugeot 3008 2,0 HDI (110 kW) – 2000 kilometrů argumentů
Moje.auto.cz: Peugeot 3008 Premium Pack 2.0 HDi

Jaký je poměr subjektivního a objektivního hodnocení?

Stejný, jako v našich běžných testech. Objektivní hodnoty srovnáváme s relevantní konkurencí, subjektivní dojmy se snažíme obhájit obdobným srovnáním, daným zkušenostmi.

Jaké budou další dlouhodobé testy?

Tradičně - nechte se překvapit. Předpokládáme, že to bude překvapení příjemné.

Ondřej Šuch
Diskuze (165)
Avatar - Bud
7. 11. 2011 22:06
Re: Zadní dveře
My měli kdysi starou Octávii kombi, ne " Stejšna" ale Octávii a ta to měla právě tak. Otevřelo se okno, dal jsi tam co bylo třeba a zavřel. Pokud jsi chtěl naložit něco většího, otevřel si aji spodek. Bylo to fakt super, v dobrém jsem na to vzpomínal a říkal si, kdyby to zas Škodovka udělala... ;-) . No a udělal to Peugeot. Taky si sedám na okraj kufru, ale musím pořád myslet na těsnění, abych ho nepoškodil. Tam jsme žádné ohledy brát nemuseli. :-!
Avatar - Emel
19. 4. 2010 09:48
Chudák Peugeot
"..přesto je podvozek vozu na špici značky a překonává i některé konkurenty."

Tedy nevím jak jste to mysleli, ale mě to vyznívá tak, že Peugeot dělá všeobecně mizerné podvozky a tento je o něco méně špatný a dokonce překoná i jiná auta než Peugeot. Třeba taková 407 ale přece nejezdí tak špatně...
19. 4. 2010 07:58
Re: Zadní dveře
Renault má u kombíku také rovnou nakládací hranu a nic ti nevypadne. Jednoduše si vyklopením části podlážky uděláš hranu.
15. 4. 2010 07:09
Re: Nesmělý dotaz....
Ja to neberiem zle, ja to beriem reálne.
Auto platia všetci, čo sa dá na auto, môže zase chýbať inde, čiže pocítia to všetci. Nikde tiež nie je napísané, že auto vhodné a pohodlné pre rodinu nie je také isté aj pre vodiča.
S 3008 máš pravdu, nehádam sa. Iba sa pri výbere riadim prioritami v opačnom poradí. ;-)
14. 4. 2010 21:55
Re: nesmělý dotaz....
:yes: >:D