I druhá jedničková řada si zachová v nižší střední třídě výjimečný pohon zadní nápravy. Přijít ale musí nové přeplňované motory. Jistý zatím není příchod verzí s pohonem všech kol, ani setrvání u špičkové šestiválcové verze.
Maly turbobenzín 1,6T 2,0T chýba velmi aj 3kovej rade vela ludi by si ju kupilo. Nikdy neuverim že bez turba je večšia radosť z jazdy, vytáčať do max. otáčok sa da aj turbomotor. Tvar karoserie bude zase taky nejaky divný ako prva generacia asi to krasavec zase nebude. Vyzera to ako natiahnutý hatchbag.
Myslím že se turbobenzínu dočkáme i v 3er, otázkou zůstává jestli ještě v téhle verzi nebo až v nové. Vytáčet do max otáček budeš každý motor, ale hranice atmosféry je většinou výš než oturbované krásky a něco ta atmosféra má do sebe;)
Jinak tvar karoserie potažmo celý design je věc osobního vkusu. Mně se líbí i tahle 1er, takže nemám pochybnosti o kráse druhé generace. Spíš se ale bojím toho zvyku stejného čumáku jako ostatní třídy. Uvidíme...
Tieto spy-photos sú podľa mňa len facelift. Čelné sklo, strešné lišty, tvar bočných aj zadných dverí - všetko je identické so súčasnou generáciou. Vyzerá to len na úpravy svetiel, masky, nárazníkov a blatníkov. Ten predchádzajúci FL bol tak minimálny, že možno teraz sa rozhodli spraviť to "poriadne" :-)