Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Qubo Trekking na českém trhu za 354.900,-Kč

Fiat začal na českém trhu prodávat nové osobní verze užitkového Fiorina, které nesou obchodní označení Qubo. Novinkou na českém trhu je nejvyšší výbava Trekking, která stojí jednou nohou v segmentu pseudo-SUV.
Zpět na článek
12. 4. 2010 08:18
12. 4. 2010 09:40
12. 4. 2010 09:45
12. 4. 2010 09:50
12. 4. 2010 09:52
12. 4. 2010 09:55
12. 4. 2010 10:00
12. 4. 2010 10:16
12. 4. 2010 10:41
22. 5. 2010 09:08
12. 4. 2010 09:42
12. 4. 2010 09:45
12. 4. 2010 09:47
12. 4. 2010 09:48
12. 4. 2010 09:49
12. 4. 2010 09:52
12. 4. 2010 09:55
12. 4. 2010 10:12
12. 4. 2010 10:37
12. 4. 2010 10:47
12. 4. 2010 10:59
12. 4. 2010 11:21
12. 4. 2010 11:36
12. 4. 2010 11:42
12. 4. 2010 09:45
12. 4. 2010 09:47
12. 4. 2010 10:56
12. 4. 2010 11:06
12. 4. 2010 11:10
12. 4. 2010 11:19
12. 4. 2010 11:41
12. 4. 2010 11:55
12. 4. 2010 11:11
12. 4. 2010 11:23
12. 4. 2010 11:07
12. 4. 2010 11:15
12. 4. 2010 11:28
12. 4. 2010 11:39
12. 4. 2010 11:56
12. 4. 2010 11:35
12. 4. 2010 11:39
12. 4. 2010 12:02
12. 4. 2010 12:59
12. 4. 2010 11:57
12. 4. 2010 12:27
12. 4. 2010 08:18
zrovna včera
sem si toho všiml, že už je to u nás. Já si nemůžu pomoct, ale mě se to auto fakt líbí. Považuju ho za jedno z nejrozumnějších pro (nejen) ženskou do města. Těch důvodů je samozřejmě víc, kdo má potomka asi ví o čem mluvím. Fakt super a je dobrá i cena. Myslím, že je to výborná nabídka a výborná koupě. :yes:
Rozbalit vlákno
55
Avatar - miromen
12. 4. 2010 08:31
Re: zrovna včera
Včera jsem ho zahlidnul na parkovišti před obchoďakem a koukal jsem copak je to za Fiata. Vubec jsem nevěděl že něco takoveho Fiat děla a musim řict že po designove strance se Qubo opravdu povedlo.
12. 4. 2010 08:36
Re: zrovna včera
Nejak neviem, o čom hovoríš. 330 litrov kufra je tak na skladaciu buginu, nie na solídny kočík pre potomka. Žena za volantom určite vychváli do neba cúvanie - cez minimalistické tretie bočné okno toho dozadu fakt veľa neuvidí, prakticky skoro nič. Do mesta sa hodí akurát ten motor, teda nie tým, že je diesel, ale že je tak malý a úsporný, a proste do mesta ten výkon postačí. nechápem celkom, ak sa už pod kapotu nevojde väčší motor, prečo tam nedajú aspoň výkonnejšiu verziu, myslím že majú 66 kW. Autíčko samotné váži cca 1200 kg, plus okolo 500-550 kg užitočná váha, spolu to na svižnú dovolenkovú cestu nevidím. Silnejšia altrenatíva by podľa mňa v ponuke ešte mala byť. Takto mi ani tá cena nepríde byť až taká dobrá (aj keď zlá nie je), prihodíš 20 tisíc, a máš o triedu väčšie Kangoo 1.5 dCi/63 kW vo full výbave, s podstatne väčším interiérom a dvojnásobne veľkým kufrom.
(neplatí, ak si zarytý fiaťák, poprípade chceš "mrně" naozaj iba do mesta - ale výhrady ku kufru a výhľadu dozadu platia) >:D
12. 4. 2010 08:47
Re: zrovna včera
tak je celkem jasné, že větší "pseudo-dodávka" typu Kangoo nebo Doblo je ve všem lepší, než tenhle prcek. A je fakt, že přihodit 20-40tkč za větší auto se určitě vyplatí. Ovšem pro někoho ta velikost navíc opravdu nemusí být výhoda, ale spíš naopak. Prostě toto je auto zásadně do města nebo do příměstského provozu, nikdo nepočítá, že s tím pojedete v pěti do Chorvatska.... ;-)
Prostě je to o tom, co od auta chceš...
To je úplně to samé jako psát, že třeba Polo za 250 tisíc nedává smysl, protože za 280 máš Megana....
12. 4. 2010 09:16
Re: zrovna včera
presne v tom zmysle je posledná poznámka v príspevku ;-)
12. 4. 2010 08:51
Re: zrovna včera
do toho kufra davam cely kocik bez problemov...s tym motorom mas pravdu, viac sa mozes docitat v recenzii, ktoru najdes pod mojim profilom
12. 4. 2010 09:06
Re: zrovna včera
:yes:

Jasně že kočárek tam dáš úplně v pohodě. A pokud můžeš vyjmout půl sedaček v zadu tak tam narveš i kočárek pro dvojčata...
Za další výhoda vyššího posedu je také v tom, že když se tam dá autosedačka, tak se ženská nemusí zohýbat a nemusí manipulovat zohlá, takže je to šetrné na záda. Délka pod 4 m je na manipulování úplně ideální a 55 kW na příměstský provoz jak by smet. Jinak nemusíš mít výbavu treking, můžeš mít výbavu Dynamic a ta je o dost levnější, takže cena super.
A zmiňovat výhody dvou posuvných bočních dvěří... o tom už se ani nezmiňovat. Imho design se podle mne povedl a auto vypadá větší a dravější než ve skutečnosti je.

Jinak Kyklope, tohle je přei jen civilní verze...od Fiorina se to krapet liší a taky mám pocit, že tady je už modernizovaný multijet, není? (to jen tak mezi nama...)

P.S. Na couvání máš za 4000 couvací senzory, takže není vůbec žádný problém a zpětná zrcátka jsou orpavdu velká.
Prostě chápu Klaudie, že musíš působit jako opět ten můdrý co neschybí,a le není to nutné za každou cenu... Víš kluku ušata...?
12. 4. 2010 09:29
Re: zrovna včera
s kocarom pre dvojcata by som bol opatrny. Voci fiorinu je ten interier trochu pestrejsi, ale nevidim zasadne zmeny. Ci tam je modernizovany motor neviem posudit, ale vo fiorine to ozaj slavne nie je. Okrem aerodynamiky skrinovej avie je aj problem, ze prevadzkova hmotnost podla tp je 1285 kg, co je na styri metre dlhy voz celkom dost. Inac faktom je, ze vdaka svojej dlzke je manevrovatelnost v meste vyborna a osobne mne neprekaze vyhlad cez zadne okno, kedze nie je problem cuvat pomocou zrkadiel, ktore maju rozmer ako slonie usi. Poslednym faktom je t, ze cena vrcholnej vybavy atakuje napr. berlingo, takze vybrat si musi kazdy sam ;-)
12. 4. 2010 09:34
Re: zrovna včera
dvojcata jen pokud sundáš pulku sedaček... ;-)
Zázraky to auto neumí to je jasné... :yes:
12. 4. 2010 09:36
Re: zrovna včera
Zase nepreháňaj, ešte raz Ti odpíšem, a strčíš tam aj trojčatá... >:D
Výhody vyššieho posedu sú jasné, rovnako aj posuvných dverí, tam niet čo kritizovať, sám som obhajcom áut s týmito vlastnosťami.
O tom cúvaní by som si teda pohovoril, čo sa tohto týka, žena je iný tvor (česť výnimkám), veľké okná sú na nezaplatenie, a dobré zrkadlá nie sú až taká pomoc ako by sa zdalo (vyskúšané).
Inak nepovažujem ho za zlé auto, naopak, ale predsa sa mi to len zdalo primalé a za podobnú cenu je o triedu väčšie auto predsa len lákavejšou ponukou. ;-)

P.S. Vieš, že tebe oponujem už zo zásady, nejaká zábava predsa musí byť. ;-)
12. 4. 2010 09:38
Re: zrovna včera
k tej cene len tolko, ze nemozes pozerat na vrcholne verzie...ale tak to je vsade
12. 4. 2010 09:43
Re: zrovna včera
Ja pozerám na vrcholné verzie. Aj zálusk mám na Kangoo vo vrcholnej verzii (Privilege) a s vrcholným motorom (1.5 dCi/78 kW), pri týchto autách sú základ alebo aj nižšie výbavy príliš úžitkové.
Ako vravím, nehaním Qubo, len mi tam chýba, za túto cenu, pár kW navyše a asi by som bol za väčšie okná vzadu. Na jeho obranu ale treba dodať, že sesterský Nemo tam nemá žiadne okná ani v osobnej verzii.
12. 4. 2010 09:51
Re: zrovna včera
este jeden detail, pri tomto fiate su v cene pekne zaratane aj drobnosti ako napr. ten zvyseny podvozok, takze to porovnanie je tazke.

Uz len 4x4 a poriadne tdi a hned ada pobezi do salonu fiatu
12. 4. 2010 09:53
Re: Zrovna včera
Podľa fotiek ten zvýšený podvozok nie je ktovieako zvýšený, dosť ho degraduje veľký predný previs. Mimo cesty by som s tým aj tak veľmi nešiel.
12. 4. 2010 09:29
Re: Zrovna včera
Asi záleží aj na tom, aký kočík. Ale nebudem sa o tom hádať. Do Scenica mi zložený kočík na plochu kufra vošiel tak-tak, rezerva bola iba na dĺžku kufra, ostávalo asi 10 cm, o čo bol kočík užší. 3írka kufra bola využitá dokonale, sotva s nejakou rezervou.
na tú recenziu sa mrknem, díky.
12. 4. 2010 09:34
Re: Zrovna včera
ten kocik tam odfoteny nemam...v tej dobe este nebol potomok. Ak by som nemal skvelu n1 social edition s mrezou, tak by som ten kocik nemusel ani rozdelovat a len by som ho hodil do kufra (za predpokladu, ze by som uz nechcel prevazat dalsie voloviny). Ten kufor ma elegantny pravidelny podorys. Na druhej strane ho vdaka mrezi plnim az po vrch a zatial sa nestalom, ze by nestacil
12. 4. 2010 09:40
Re: Qubo
Zase strácaš výhľad dozadu... ja mám pocit, že kočík, čo sme pre decká používali, by sa nevošiel na šírku, resp. na jednej strene by musel byť asi vyložený na podbehu a opretý o bočnú stenu, a neviem, aký dlhý je kufor po operadlá. Moderné trojkolky a podobné "buginy" sú relatívne vpohode, pohodlnejšie klasické trojkombinácie a podobné sú predsa len o dosť objemnejšie.
12. 4. 2010 09:45
Re: Qubo
mam klasicku trojkombinaciu...ten vyhlad dozadu mna absolutne nezaujima, vacsinu svojich km som odtocil na dodavkach, je to len zvyk. Inac ten kocik rozoberam kvoli tej mrezi, t.j. oddelim vanu od "podvozku" a ten zlozim. Vsetko vojde pekne pod plato. Ked chcem k tomu nakladat p.i.c.o.vi.n.y. pani manzelky tak vanu vylozim na plato a na podvozok kocika nakydam horeuvedeny naklad :-) ;-)
12. 4. 2010 09:50
Re: Qubo
ja som to celé nechával v jednom kuse, s rozkladaním je už oštara. Kočík je celkovo problém, hlavne na dlhšiu cestu alebo na nákup, lebo zožerie podstatnú časť kufra. ešte keď máš vzadu voľnú sedačku, tak sa dá, ja už vozím vedľa seba 3, ale kočík už našťastie nie - beztak je pre nás veľký kufor nevyhnutnosťou.
12. 4. 2010 09:52
Re: Qubo
velky kufor - velky bordel, pamatam si ked som chodil s dvojmiestnymi dodavkami a stale mi bolo malo. Potom som z auta povyhadzoval svoju beznu vybavu ako rychlostne inline korcule, brankarsku vystroj a zrazu bolo miesta dost :-)
12. 4. 2010 09:55
Re: Qubo
Že by? ja v ňom vozím len lekárničku a bandasku so saponátom do ostrekovača, inak je to len veľká diera, do ktorej sa obvykle zmestí všetko čo treba... >:D ;-)
12. 4. 2010 10:00
Re: Qubo
za starych cias som sa sotva vpratal do opla combo a ten bol vo svojej triede najvacsii >:-[]

teraz tam vozim len par hovadin a ten kufor vyuzivam naplno iba malo. Ak by nestacil tak to poriesi stresny box. Potom zistis, ze 75 ponikov je malo
12. 4. 2010 10:16
Re: Qubo
Tých 75 koníkov je málo kamkoľvek mimo mesta, ak predpokladáš obsadenie 3-4 osobami a nejakou tou batožinou. Tých 66 kW, čo má Multijet napríklad v Linee, by sa hodilo.

P.S.: Máš SZ
12. 4. 2010 10:41
Re: Qubo
pokial s tym nebezis na dialnicu je to ok. Minule dostal zabrat, ba - hochkar, styria dospely + lyziardska vystroj + box na streche. Cca 200 km dialnica, zvysok okresky a prňerla na zaver v podobe vystupania zo 600 m n.m. na 1440 m n.m. na 8,5 km. Zvladol to celkom v pohode za 6,2 l/100km a ani tato cesta nie je pre cestujucich masochizmus, teda nikto sa nestazoval >:-[]
Avatar - Venca44
22. 5. 2010 09:08
Re: Qubo
Je pravda, že by to sneslo silnější motor. Ale co se týče jízdní pohody, možnosti převážení rúzných věcí není si na co stěžovat. Platí to i pro jízdy na větší vzdálenosti, nejenom do města. Samozřejmě jsou lepší auta, ale za jakou cenu.
12. 4. 2010 09:42
Re: Qubo
este ma narychlo napadol trochu vacsi preslap sudruhov italskych. Neviem ci sa to tyka aj tejto verzie, ale pri obyc. fiorine musis dlho hladat polohu za volantom, aby si nekopal kolenami o plasty na spodnej casti palubovky. Mne sa to nejako podarilo, ale vyssi ludia s tym maju zasadny problem
12. 4. 2010 09:45
Re: Qubo
Idem v stredu na bratislavský autosalón, skúsim si na to spomenúť a vyskúšať to. S mojou konfekčnou výškou 180 cm mám v máloktorom aute problém nájsť si dobrú polohu za volantom.
12. 4. 2010 09:47
Re: Qubo
vrele doporucujem, tento problem by neexistoval, ak by sa dal este o par cm povytiahnut volant, ale ako som pisal je to individualne
12. 4. 2010 09:48
Re: Qubo
Nemáš autosalón v pláne?
12. 4. 2010 09:49
Re: Qubo
ano, ked dostanem priepustku od pani mamy :-) :-) , dvojmesacny potomok dava riadne zabrat, pripadne to sklbim s nejakou navstevou u rodiny a ja sa decentne odparim >:-[] >:-[]
12. 4. 2010 09:52
Re: Qubo
O.K., ja tam budem v stredu od rána do obeda, keby si šiel v tom čase, tak sa ohlás. ;-)
12. 4. 2010 09:55
Re: Qubo
ak ano, dam vediet...
12. 4. 2010 10:12
Re: Qubo
Tak čítal som tú Tvoju recenziu. Na Qubo som definitívne stratil chuť. :*)
12. 4. 2010 10:37
Re: Qubo
zopar drobnych zavad so este nerozpisoval...netreba to vidiet az tak ciernobielo, vo firme ich mame viac dalsi je objednany, nie fiat ale citroen nemo a problemy mam iba ja. Ked sa k tomu pridava skvely servis, v ba som otestoval dva = jeden lepsi ako druhy, tak s istotou mozem povedat za fiat uz nie
12. 4. 2010 10:47
Re: Qubo
Dnes beztak nevieš, odkiaľ ten či onen diel pochádza, možno aj to Fiorino a Nemo zišli z tej istej linky (ale to fakt neviem). Vždy môžeš mať "šťastie" na chybový kus, ale aj tu to môže byť vpodstate vpohode, ak je servis na dobrej úrovni. So servismi Fiatu skúsenosť nemám (vlastne jednu hej - ale to je tak 10 rokov dozadu, kedysi na služobnom Fiate Marea Weekend sa od istého času samovoľne vybíjala batéria, aj nová, chyba odstránená asi po pol roku po asi 15 návštevách servisu - nakoniec to urobil neznačkový servis, proste vyťahal celú kabeláž a natiahol novú), s predajcami hej, a dobrá nebola ani jedna.
12. 4. 2010 10:59
Re: Qubo
nemo aj fiorino su z jednej liny, rozdiel je v znaku na kapote a v naftovom motore. Mne pol roka odstranovali buchotanie od preednej napravy. Dalsie drobnosti radsej nespominam. Klincom k tomu vsetkemu je "ochota" a sposob komunikacie s klientom. Tento voz mal viac zatial problemov ako vsetky ostatne, ktore som doteraz ma ako firemne, dohromady
12. 4. 2010 11:13
Re: servis Fiat
Takže kde bude najväčšia chyba...?
12. 4. 2010 11:21
Re: servis Fiat
ked sa pozriem na zoznam zavad, tak nemam pocit, ze by to bolo moje maslo ;-)
Tento voz nie je ani zatazovany tazkym nakladom a podobne a ani z neho nerobim terenak ;-)
12. 4. 2010 11:36
Re: servis Fiat
vacsinu problemov riesili s tym, ze na to existuje servisna informacia od vyrobcu (kolisanie otacok motora, klepotanie od prednej napravy)
12. 4. 2010 11:41
Re: servis Fiat
To akože je to výrobcom doložené ako typická vlastnosť auta, ktorá sa neopravuje a nie ako porucha?
12. 4. 2010 11:42
Re: servis Fiat
opravuje sa, mozno sa jednalo o chybu v nejakej serie vozidiel
12. 4. 2010 09:45
Re: servis Fiat
Tady ten problém už je dnes skoro u všeho... ;-) Klaudius ti o tom napíše... ;-)
12. 4. 2010 09:47
Re: servis Fiat
To sa mýliš. Vo Fiate Dobló sa určite každý usadí pohodlne, podobne aj v Crome (safra, keby bola lacnejšia). Ostatné Fiaty mi nevyhovujú veľkostne, alebo ich nemusím... ;-)
12. 4. 2010 09:47
Re: servis Fiat
tento problem som mal zatial iba vo fiorine, ale netvrdim, ze s tym bude mat problem kazdy ;-)
12. 4. 2010 11:59
Re: servis Fiat
Na autosalóne si ho nepozriem, Fiat ho tento rok ignoruje. Ale bude tam Citroen aspoň a Peugeot, ta sa mrknem, interiéry by mali byť rovnaké.
12. 4. 2010 10:48
Re: servis Fiat
Kam si sa stratil? Takto sa uteká z plodnej a zaujímavej diskusie???
12. 4. 2010 10:56
Re: servis Fiat
A o čem ty chceš prosím tě diskutovat?

maximálně ať si kyklop zajede s tím autem do BaBy, tam by ten servis měl být trochu na úrovni. v Bratislavě co sem slyšel jsou jen babráci (ale to asi u všech servisů)...takže se nedivím, že neumí řešit problémy. Oni umí tak max. prodávat, ale řešit problémy to ne. A všechno ostatní snad už víš.. snad s výjimkou, že Nemo a Qubo jsou v podstatě ta samá auta, dělaná v závodě TOFAS v Burse v Turecku, což je rel. velmi moderní nově postavený závod na výrobu aut. Ze začátku tam možná nějaké malé problémy být mohly, ale teď si myslím, že už je kvalita na to co za auta se tam dělá úplně v pohodě (rozhodně ne horší než třeba takový touran . >:D )

Jinak oceňuji, že se této diskuze nezúčastnil zatím ani jeden šášulka... :-)
12. 4. 2010 11:06
Re: servis Fiat
ak by som porovnaval zoznam zavad s touranom v autobilde, tak by som mu tvrdo slapal na paty a jeho pozicia by bola vazne ohrozena >:D >:D >:D. FAKTOM je to, ze so NIKDY nezostal NEPOJAZDNY v nejakej hornej dolnej
12. 4. 2010 11:10
Re: servis Fiat
Vidis, to je furt naskok... (tourana táhli na laně x-krát)
Popravdě, kdyby nebyli lamy v servise, tak to mohli smahem poresit a mohl si byt spokojeny a auto slouzit bez problemu... Hold si na ne asi mily.. no... ;-) , nekdy musi clovek pritlacit na pilu az sice litaj trisky... ale nejde to jinak... Jedine co na ne plati je dovozce a pokud jim nedas na vedomi, ze vsechny nevyresene problemy se dostanou az na ustredi, tak si z toho hlavu nedelaji... ;-)
12. 4. 2010 11:19
Re: servis Fiat
mily na nich nie som, ale ich to vobec nezaujima...tento problemovy voz uz eviduje aj zamestanvatel a riesenie je kupa vozidla inde :-)
12. 4. 2010 11:37
Re: servis Fiat
ešte šťastie, že tie problémy zamestnávateľ nepripisuje tebe...
12. 4. 2010 11:41
Re: servis Fiat
pisal som to uz vyssie, vacsina problemov bola podla servisu riesena s ty, ze na to existuje servisna info od vyrobcu
12. 4. 2010 11:55
Re: zrovna
jasne, prečítal som si to až po tom...
12. 4. 2010 11:11
Re: zrovna
Ako som písal vyššie, tie problémy a problémiky by asi nemali až takú váhu, pokiaľ by za niečo stál servis.
12. 4. 2010 11:23
Re: zrovna
mas pravdu, tie problemy mna vobec netrapili ak by sa vsetko netahalo dlho. Takto vyzeram, ze mna to chodenie do servisu vlastne bavi
12. 4. 2010 11:07
Re: zrovna
Na Slovensku nevedia Fiaty ani predávať, a neviem, či je to vás niekde lepšie. Ale to nie je mínus Slovenska, ale mínus značky. Jej robia meno a budujú povesť.

A čo sa diskusie týka, ja diskutovať viem, len u teba to nejak zadrháva. Zrnko sarkazmu alebo dvojzmyslu medzi riadkami je, zdá sa, trochu problém... >:D
12. 4. 2010 11:15
f
Já ho viděl taky nedávno. Je to šikovné autíčko,které odveze spoustu věcí při sklopených sedačkách a myslím, že i kufr o velikosti 330l na 4metry dlouhé auto je vynikající..je to stejná hodnota jako u golfu(např.)
Rozbalit vlákno
7
12. 4. 2010 11:28
Re: f
Tak teď si napsal slovo... zvláštní formuly a vypustil si tím všechny zlé duchy... uvidíš... >:-[] ;-)

MUMIE se VRACÍ he he hehu hů..
12. 4. 2010 11:39
Re: Ako Gol f
Golf je zaklínadlo....hlavne pre teba... ;-)
12. 4. 2010 11:56
Re: Ako Gol f
>:D uvedl jsem jej záměrně:D Troška pozdvižení musí být:)
12. 4. 2010 11:35
Re: Ako Golf
Jeho väčšou devízou ako objem je jeho kubický tvar, to je bez pochyby. V tejto veľkosti lepšia voľba nie je. Vlastne ani neviem, kto by mohol tomuto autu konkurovať...ak teda nepočítame takmer zhodných súrodencov Nemo a Bipper.
12. 4. 2010 11:39
Re: Ako Golf
tak ako pises, a pokial nemas mrezu v kufri (nastastie uz ich netreba), tak sedadla sklopis za par sekund (pri obyc. fiorine)
12. 4. 2010 12:02
Re: Ako Golf
JJ, já si myslím, že to bude docela oblíbené auto. Je za docela dobré peníze, mě se na poměry "dodávky" líbí a určitě se s ním dobře i parkuje, zvlášť se senzorama za lidových 4000kč. Uvidíme
12. 4. 2010 12:59
Re: Ako Golf
obyc. fiorin beha dost, ten voz nema konkurenciu vo svojej kategorii ;-)
12. 4. 2010 11:43
OT: Další VWacelift
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
12. 4. 2010 11:57
Re: OT: Další VWacelift
A divíš sa? Však v tom majú už prax, nie? >:-[]
12. 4. 2010 12:28
Re: OT: Další VWacelift
U Phaetona je to nadmíru pochopitelný ;-)
12. 4. 2010 12:40
Re: OT: Další VWacelift
Ani by som nepovedal. Phateon je omyl, ten nepotrebuje facelift, ten treba zrušiť. VW by mal tieto vody prenechať Audine, beztak v nich nevie plávať.
12. 4. 2010 12:50
Re: OT: Další VWacelift
Když už tu jednou je, tak ať se ještě chvíli vyrábí. Ono co se týče vlastností toho auta, tak vůbec není špatný. Je to marketingový omyl, to ano.
12. 4. 2010 13:56
Re: OT: Další VWacelift
Nikto netvrdí, že je zlý. Naopak. Ale nie je to prvé ani posledné dobré auto, ktoré nie je úspešné.
12. 4. 2010 14:02
Re: OT: Další VWacelift
Jako nejlepší vypadá 3,0TDI 4M
12. 4. 2010 11:57
vw
To budou dělat nového phaetona? Pokud vím, tak nebyl srovna dvakrát oblíbený
Rozbalit vlákno
1