Ekonomika
Já ho viděl taky nedávno. Je to šikovné autíčko,které odveze spoustu věcí při sklopených sedačkách a myslím, že i kufr o velikosti 330l na 4metry dlouhé auto je vynikající..je to stejná hodnota jako u golfu(např.)
Tak teď si napsal slovo... zvláštní formuly a vypustil si tím všechny zlé duchy... uvidíš... >😒] 😉
MUMIE se VRACÍ he he hehu hů..
MUMIE se VRACÍ he he hehu hů..
Jeho väčšou devízou ako objem je jeho kubický tvar, to je bez pochyby. V tejto veľkosti lepšia voľba nie je. Vlastne ani neviem, kto by mohol tomuto autu konkurovať...ak teda nepočítame takmer zhodných súrodencov Nemo a Bipper.
tak ako pises, a pokial nemas mrezu v kufri (nastastie uz ich netreba), tak sedadla sklopis za par sekund (pri obyc. fiorine)
[odkaz]
A divíš sa? Však v tom majú už prax, nie? >😒]
U Phaetona je to nadmíru pochopitelný 😉
Ani by som nepovedal. Phateon je omyl, ten nepotrebuje facelift, ten treba zrušiť. VW by mal tieto vody prenechať Audine, beztak v nich nevie plávať.
Když už tu jednou je, tak ať se ještě chvíli vyrábí. Ono co se týče vlastností toho auta, tak vůbec není špatný. Je to marketingový omyl, to ano.
To budou dělat nového phaetona? Pokud vím, tak nebyl srovna dvakrát oblíbený
(neplatí, ak si zarytý fiaťák, poprípade chceš "mrně" naozaj iba do mesta - ale výhrady ku kufru a výhľadu dozadu platia) >😁
Prostě je to o tom, co od auta chceš...
To je úplně to samé jako psát, že třeba Polo za 250 tisíc nedává smysl, protože za 280 máš Megana....
Jasně že kočárek tam dáš úplně v pohodě. A pokud můžeš vyjmout půl sedaček v zadu tak tam narveš i kočárek pro dvojčata...
Za další výhoda vyššího posedu je také v tom, že když se tam dá autosedačka, tak se ženská nemusí zohýbat a nemusí manipulovat zohlá, takže je to šetrné na záda. Délka pod 4 m je na manipulování úplně ideální a 55 kW na příměstský provoz jak by smet. Jinak nemusíš mít výbavu treking, můžeš mít výbavu Dynamic a ta je o dost levnější, takže cena super.
A zmiňovat výhody dvou posuvných bočních dvěří... o tom už se ani nezmiňovat. Imho design se podle mne povedl a auto vypadá větší a dravější než ve skutečnosti je.
Jinak Kyklope, tohle je přei jen civilní verze...od Fiorina se to krapet liší a taky mám pocit, že tady je už modernizovaný multijet, není? (to jen tak mezi nama...)
P.S. Na couvání máš za 4000 couvací senzory, takže není vůbec žádný problém a zpětná zrcátka jsou orpavdu velká.
Prostě chápu Klaudie, že musíš působit jako opět ten můdrý co neschybí,a le není to nutné za každou cenu... Víš kluku ušata...?
Zázraky to auto neumí to je jasné... :yes:
Výhody vyššieho posedu sú jasné, rovnako aj posuvných dverí, tam niet čo kritizovať, sám som obhajcom áut s týmito vlastnosťami.
O tom cúvaní by som si teda pohovoril, čo sa tohto týka, žena je iný tvor (česť výnimkám), veľké okná sú na nezaplatenie, a dobré zrkadlá nie sú až taká pomoc ako by sa zdalo (vyskúšané).
Inak nepovažujem ho za zlé auto, naopak, ale predsa sa mi to len zdalo primalé a za podobnú cenu je o triedu väčšie auto predsa len lákavejšou ponukou. 😉
P.S. Vieš, že tebe oponujem už zo zásady, nejaká zábava predsa musí byť. 😉
Ako vravím, nehaním Qubo, len mi tam chýba, za túto cenu, pár kW navyše a asi by som bol za väčšie okná vzadu. Na jeho obranu ale treba dodať, že sesterský Nemo tam nemá žiadne okná ani v osobnej verzii.
Uz len 4x4 a poriadne tdi a hned ada pobezi do salonu fiatu
na tú recenziu sa mrknem, díky.
teraz tam vozim len par hovadin a ten kufor vyuzivam naplno iba malo. Ak by nestacil tak to poriesi stresny box. Potom zistis, ze 75 ponikov je malo
P.S.: Máš SZ
Tento voz nie je ani zatazovany tazkym nakladom a podobne a ani z neho nerobim terenak 😉
maximálně ať si kyklop zajede s tím autem do BaBy, tam by ten servis měl být trochu na úrovni. v Bratislavě co sem slyšel jsou jen babráci (ale to asi u všech servisů)...takže se nedivím, že neumí řešit problémy. Oni umí tak max. prodávat, ale řešit problémy to ne. A všechno ostatní snad už víš.. snad s výjimkou, že Nemo a Qubo jsou v podstatě ta samá auta, dělaná v závodě TOFAS v Burse v Turecku, což je rel. velmi moderní nově postavený závod na výrobu aut. Ze začátku tam možná nějaké malé problémy být mohly, ale teď si myslím, že už je kvalita na to co za auta se tam dělá úplně v pohodě (rozhodně ne horší než třeba takový touran . >😁 )
Jinak oceňuji, že se této diskuze nezúčastnil zatím ani jeden šášulka... 😄
Popravdě, kdyby nebyli lamy v servise, tak to mohli smahem poresit a mohl si byt spokojeny a auto slouzit bez problemu... Hold si na ne asi mily.. no... 😉 , nekdy musi clovek pritlacit na pilu az sice litaj trisky... ale nejde to jinak... Jedine co na ne plati je dovozce a pokud jim nedas na vedomi, ze vsechny nevyresene problemy se dostanou az na ustredi, tak si z toho hlavu nedelaji... 😉
A čo sa diskusie týka, ja diskutovať viem, len u teba to nejak zadrháva. Zrnko sarkazmu alebo dvojzmyslu medzi riadkami je, zdá sa, trochu problém... >😁