Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi TT: Facelift se představí v Lipsku (oficiální informace)

Jsou to přesně čtyři roky, co se v dubnu 2006 představila aktuální generace Audi TT. Nyní přichází čas na facelift, který se ve světové premiéře představí na autosalonu v Lipsku (10.-18. dubna). Zároveň přichází nový motor 2,0 TFSI o výkonu 155 kW.
Zpět na článek
10. 4. 2010 11:22
11. 4. 2010 18:57
12. 4. 2010 08:09
12. 4. 2010 14:51
12. 4. 2010 15:10
12. 4. 2010 20:56
12. 4. 2010 08:03
12. 4. 2010 15:12
12. 4. 2010 20:47
12. 4. 2010 21:42
12. 4. 2010 22:17
13. 4. 2010 15:34
13. 4. 2010 20:56
13. 4. 2010 22:02
14. 4. 2010 15:10
14. 4. 2010 21:14
15. 4. 2010 15:40
15. 4. 2010 16:55
15. 4. 2010 20:48
15. 4. 2010 21:45
14. 4. 2010 21:29
15. 4. 2010 15:22
15. 4. 2010 16:45
15. 4. 2010 20:29
15. 4. 2010 21:18
15. 4. 2010 21:55
12. 4. 2010 21:02
12. 4. 2010 21:44
10. 4. 2010 11:22
Ergonomie
Ergonomie v tomto podání,týká se to vlastně celého koncernu,dostává dost na frak umístěním navigačního displeje pokud možno co nejníže.Proč ho neumístí rovnou až na podlahu?Jinak zrovna na těchto fotkách ta šeď působí hrozně lacině.
Motor 2,0TFSI už zaostává i za Hyundaem 2,0TurboGDI...
Rozbalit vlákno
49
11. 4. 2010 18:57
Re: Ergonomie
ad Navigace: Naprosto souhlasím. Je to problém řad A3 a TT. Zbytek Audin má navigaci umístěnou daleko lépe. Už jsem se těšil u A3 na nový model, ale místo toho zase facelift a navigace pořád pod zorným polem řidiče. Alespoň že se pochlapili u A1, i když uvidíme, jak s tím zamává zimní slunce, jelikož jí nedali žádný domeček. Ale Audi to tak končí, zbytek koncernu má opět navigaci uprostřed středového panelu. Kdypak jim dojde, že na navigaci narozdíl od rádia musím koukat během jízdy. Pročpak nám asi dali tlačítka na volantu... No alespoň že v "lidovém voze" nebo Škodovce nevypadá přenosná navigace tak nevhodně ;) Přeci jen Audi za mega a půl s Garminem na skle mi připadá jako blbý vtip.
Avatar - DRBNUTY
12. 4. 2010 08:09
Re: Ergonomie
No neviem aku navigaciu ma Audi, ale navigacia ktoru mam vo VW Touran ukazuje smer na velkom displeji, ale aj na malom displeji medzi tachometrom a otackomerom, kde sa zobrazuju aj udaje z palubneho pocitaca a pre uplne dementnych je tam este aj hlas, ktory hovori co mate robit a kam mate ist. :-!
Avatar - white label
11. 4. 2010 23:34
Re: Ergonomie
Copak, Japonci už ti nestačí, tak ses dal i na Koreu? "Asi" máš na mysli motorizaci Hyundaie co se vozí jen za moře a tím "zaostáváním" určitě myslíš "propastný" rozdíl dvou koní a deseti Nm, tak to by koncern z tohoto (už několikrát oceněného) motoru v životě nedostal, že... >:-[]
A že si "náhodou" přehlídl 2,5 TFSI s 250kW/450Nm se sedmistupňovou dvouspojkou a zrychlením za 4,4?
Nebo to má v Asii (v téhle třídě) taky každé druhé auto, stejně jako ty "laciné" interiéry... ;-) >:D

P.S, Tu "nezaujtaost", tak tu jsem na tobě obdivoval vždycky...
;-) :*) >:-[]
12. 4. 2010 14:51
Re: Ergonomie
Některé ženy toho namluví...a ty jsi tak skoupá na slovo :-)
12. 4. 2010 15:10
Re: Ergonomie
Automobilový svět není pouze jedna země,či jedna značka (nebo koncern).Mám sice oblíbená některá japonská auta,ale i jiná,třeba i některá korejská (ne jen novinky,ale podle mého se začali prudce zlepšovat už v 90letech),i evropská.To je to co asi nikdy nezažiješ,rozmanitost výběru,nevázanost na jeden koncern.
Nejde o to co by z toho motoru dostali,či nedostali,ale čím disponují.Jinak mohu říci,že kdyby kterákoliv japonská,korejská,americká,automobilka chtěla tak oněmi přeplňovanými motory i dvojspojkami(stále je to jen automat,který nevidí co bude následovat,takže se manuálu nevyrovná) a dalšími marketingovými hesly dávno disponují u všech modelů.Budoucnost ale může být v jiné technice.
Promiň, že jsem si dovolil, kritizovat tvoji oblíbenou značku,ale je svoboda slova a kritizovat se toho dá i více,ještě jsem byl mírný.
Avatar - white label
12. 4. 2010 20:35
Re: Ergonomie
Vidím, že si ve svém osobitém projevu nikam nepostoupil. Na většínu z toho co jsem napsal, zjevně nemáš argumenty, takže si tu raději plácáš co potřebuješ, podbně jako Paroubek v televizní "diskusi"...
Ale s tou tvou ukázkovou rozmanitostí si mě fakt dostal, nevím komu bych to tu mohl věřit ještě méně... ;-) :-)
12. 4. 2010 20:56
Re: Ergonomie
Nauč se příště počítat prosím.O 6 koní a 14Nm více má TurboGDI,když jsme kdysi řešili 1,8TSI a 1,8GDI s turbem od Mitsubishi,tak jsi bazíroval nejen na hodnotách výkonu i krouťáku,které byli u těchto motorů stejné,ale hrozně jsi řešil v kolika otáčkách(přitom rozdíl pár otáček je vlastně také bezvýznamný).Podle těch nejmenších detailů,měla být TSI dle tebe lepší,takže používej stejný metr,ale to se nedá od tebe moc očekávat.
Avatar - DRBNUTY
12. 4. 2010 08:03
Re: Ergonomie
Ktory motor 2,0TFSI si myslel?Ten v Audi TTS, ktory ma 272 koni?
12. 4. 2010 15:12
Re: Ergonomie
I ten má méně.
Avatar - white label
12. 4. 2010 20:28
Re: Ergonomie
Slovy o pouhé dva koně..., oháníš se tu pseudotechnickými znalostmi a nevíš, že ty směšné dva koně jsou čistě jen otázka marketinku, víš jaký je běžný rozdíl v papírovém a skutečném výkonu kolem 300 koní? Všekopírující Korejci prostě chtěli mít papírově silnější motor, to je celé, ale vidím, že tobě to ke štěstí stačí bohatě... :*) ;-) >:-[]
12. 4. 2010 20:47
Re: Ergonomie
Ne o pohé dva,ale o pouhých šest koní >:D .Takže nemáš jen pseudotechnické znalosti,ale i pseudomatematické znalosti.
Co se tě tak dotklo?Šlápli ti snad korejci tímto motorem na kuří oko?Bude asi ještě hůř.
Tímto jsou tyto diskuse nesmírně zábavné.
Avatar - white label
12. 4. 2010 21:20
Re: Ergonomie
[odkaz]

V Japonsku platí: 274 - 272 = 6? a 360 - 350 = 16?
Ale u tebe člověka nepřekvapí nic, hlavně že si hrozně důležitý a vtipný... >:D >:-[]

Ale vidím, že diskuse, kde ti evidentně chyběly argumenty si pamatuješ výborně...a ta dvouspojka ti taky stále nedá spát.
Možná bys měl na "nepředvítatelnost" dvouspojky upozornit i McLaren, Ferrari a další... :-O :*) >:-[]
12. 4. 2010 21:42
Re: Ergonomie
Sorry ale jsme na Auto.CZ,zde mají jiné informace,tak se zeptej zdejších redaktorů.
[odkaz]
[odkaz] další info
278-272=6
364-350=14
Mclaren,Ferrari mohou sice používat i dvojspojku,ale třeba ve vozech F1 používají sofistikovanější bezprodlevovou převodovku a věř že i tam je špičková technika. Na druhou stranu tam je právě dvojspojka zakázaná,právě tak jako CVT.
Avatar - white label
12. 4. 2010 22:00
Re: Ergonomie
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Každopádně to, co jsem napsal platí úplně stejně o rozdílu dvou ,nebo šesti koní, protože u tohoto výkonu není rozdíl v tom skutečném a papírovém +- 20-30PS žádná velká vzácnost...
Tím, že je tam dvouspojka zakázána sis odpověděl sám. Že McLaren, Ferrari... nepoužívá CVT, ale právě dvouspojku také není náhoda...
12. 4. 2010 22:17
Re: Ergonomie
Jsi tak hloupý,nebo to jen děláš?Ty nevíš že jsou rozdíly mezi jednotkami?
Jsou rozdíly mezi jednotkami uváděnými v Evropě a v Americe+Korei.Já používám evropské jednotky.Každopádně v kilowattech to jsou 4kW,takže koní to také musí být více než dva.Převody jednotek neoblbneš.
K dvouspojce:rychlost samotného přařazení někdy nestačí,v určitých situacích převodovka čeká na motor,až srovná otáčky,to je to zpoždění.Srovnání otáček většinou trvá déle než by byla schopna převodovka sama přeřadit.Manuál je prostě pro pocit z jízdy skvělý.
Avatar - white label
12. 4. 2010 22:40
Re: Ergonomie
Četl si text pod těmi odkazy, nebo musíš vždycky "raagovat" na něco, co jsem vůbec nenapsal...? :*) 8-s ;-)

P.S. To jestli Autoweb uvádí metrickou, nebo mechanickou hodnotu není můj problém..., proto logicky následuje text pod odkazy..., na který už po několikáté nereaguješ..., asi je pro tebe lepší řešit nepodstaný rozdíl 4 koní, než podstatu, která je v tom, že Audi má podobně výkonné motory už dost dlouho a tyhle velmi čerstvé "pokusy", jsou jen snaha doběhnout je.
Naštěstí v "soutěžích" jako je "motor roku" nesedí ani amatéři ani extrémně zaujatí lidé...
13. 4. 2010 15:34
Re: Ergonomie
Tak o té zaujatosti a amaterismu píše ten pravý.Nejlépe ti jdou psát marketingová hesla.Jakmile se dostaneš na technickou,fyzikální,či matematickou úroveň,tak končíš.
Souhlasím,že konrétně Hyundai dobíhá Audi(už i předběhlo,žádný pokus,ale regulérní tah),která v tomto ohledu měla náskok,ale zrovna tak Audi dobíhalo Mitsubishi,které mělo přímovstřikový přeplňovaný motor dříve.Parametry byli tehdy také velice podobné.
Ale je to zábava.Právě problém s jednotkami máš velmi velký.Je skvělé porovnávat parametry a přitom každý v jiných jednotkách.Jó to není amaterismus.. >:D
Avatar - white label
13. 4. 2010 18:04
Re: Ergonomie
Že si nepochopil logickou návaznost textu na odkazy nad ním mě nepřekvapuje...
Jinak je to tady zase, co všechno měli a hlavně mohli mít JAPONCI... Nemáš i nějaký jiný softwear. >:D
Když mají (podle tebe) takový "náskok" v přímovstřikových turbech proč to není vidět v nabídce jejich motorizací v běžné produkci..., jistě by s tím (nejen) "tady" měli ještě větší úspěch než určité evropské značky... >:-[]
Ale to je ztráta času, vše co k tomu máš, už si tu napsal tolikrát, že bych ty tvoje "argumenty" mohl psát za tebe... ;-)
13. 4. 2010 20:56
Re: Ergonomie
Jen jedno jasné vysvětlení.
On ten přímovstřikový turbomotor (i v podání koncernu VW) není kdovíjaká technologie budoucnosti.Respektive dosavadní verze.Sám dobře víš,že jedna z hlavních vlastností přímovstřiku byla možnost spalování vrstvených směsí (i FSI to umělo),postupně od toho nejen TSI ustoupilo,přešlo výlučně na homogenní směs.Čili jedna z obrovských výhod kvalitativní regulace výkonu je náhle opomíjena.
Další generace vstřikování na tom budou o poznání lépe.
A nebo jsou také spíše účinnějšší hybridy,kam nakonec vývoj spíše směřuje....
Vidíš vše moc zjednodušeně(stačí jednoduchá marketingová hesla,nic víc),ve skutečnosti jsou cesty vývoje nevyzpytatelné,třeba elektrická dmychadla,termočlánky,apod.Už to něktreré automobilky testují,i zmiňovaný Hyundai.
P.S.Ale pěkně tě vytáčí ten hyundaický motor,i ti japonci,kteří s touto technologií (přímovstřik+turbo) příšli jako první.Jen tak dál,nech proudit své emoce,lepší na diskusi než na silnicích,tady nejde o nic...
Avatar - white label
13. 4. 2010 21:31
Re: Ergonomie
Neboj, mrkl jsem na nabídku běžných motorizací (třeba u Mitsubishi) a zcela mě ten jejich reálný technický pokrok rozptýlil.
Jinak máš určitě pravdu, k vůli Hyundai už pár dní ani nespím... >:D :yes:
Není nejpodstatnější kdo s čím přijde jako první, ale kdo s tím opravdu uspěje a dostane to "reálně a relativně dostupně" k lidem, a to platí jak u proměnlivého časování ventilů (se kterým ve své době uspěli Japonci, i když jej doslova "nevymysleli"), tak o přímovstřikových přeplňovaných dieselech, benzínech, dvouspojce...atd. atd.
13. 4. 2010 22:02
Re: Ergonomie
"Reálně a relativně dostupně" ,vše je velmi relativní,velmi.
Stejně jako diesel není ve všech zemích naprosto úspěšný (a brán jako velký přínos),stejně tak není zatím všude bráná technologie přímeho vstřikování (důvody také emisní),nebo hybridy,biopaliva,LPG,CNG,elektromobily.… z těchto technologií může sednout z důvodů nastavení emisních norem,infrastruktury,každé zemi jinak.Zevšeobecňování,zjednodušení je největší problém.
Ono Mitsubishi už nyní nabízí elektromobil (ano a má na něj dobrý odbyt,turba k jejich autům také patřila,ale to je zřejmě mynulost,i v F1 všechny týmy uznávají přínosy KERSU,čili hybridních technologií,elektrických),který koncern bude produkovat až za pár let,takto mužeme diskutovat o hybridech japonské (nebo korejské) produkce versus německé,atd.
Stále jen totiž píšeš,jako kdyby nad koncernové technologie nebylo a jiným směrem by se vývoj ubírat ani nemohl.Ale co když je vše jinak a vývoj jde jiným směrem.Já to nevím a zapomněl jsem,že jsi jediný kdo určuje,co má být nejlepší techologie do budoucna.Někdo je průkopník,někdo pouze masový producent,někdo se snaží dohnat trendy a někteří jen neschopně přihlížejí překotnému vývoji.Nic není v tomto světě definitivní.
Avatar - white label
13. 4. 2010 23:49
Re: Ergonomie
Na koncernové technologie si tu alergický především ty, to je tvé slovo, já ho nepoužívám, já stále nedělím "věci" na koncernové a nekoncernové (jako ty), uvedl jsem jen pár příkladů (včetně proměnl. čas. vent.) a ty (na ty podle tebe "koncernové") hned reaguješ jak býk na červený hadr. ;-)
Dovedeš si vůbec představit, že by sis někdy koupil (v tomhle "odvětví") něco "koncernového" jak píšeš, nebo vůbec "německého"?
Když si jdu (a to rozhodně nejen já) koupit auto, motorku, televizor, foťák, nerozebírám filosoficky "globální přínos" konkrétní techniky, ani si nevybírá produkty podle toho jestli jsou japonského původu, či nikoli (o čemž u tebe zrovna u aut silně pochybuju), ale vybírám racionálně (částečně i emočně) především na základě konkrétních osobních zkušeností s určitou skupinou produktů, určitých informacích o nich a stavu současné nabídky na dostupném trhu.
Z toho mi např. momentálně vychází, jako zajímavá nabídka motocykl Honda VFR 1200 (dokonce i s dvouspojkou dřív než v "Civicu"), foťák Canon G11 (příp. Panasonic GH1), Telvize LG 60PK950...
U všech těchto produktů si sám před sebou obhájím, proč jsou pro mě (i za svou třeba nemalou cenu) lepší než jiné konkurenční produkty, včetně evropských/německých.
U japonských/korejských/asijských automobilů dostupných na našem trhu, si to momentálně u žádného z nich (v těch kategoriích, které jsou pro mně zajímavé) neobhájím. Někdy v první polovině 90tých let jsem si vedle koupě motorky značky Honda (příp. Yamaha) dovedl představit i koupi auta téže značky (a taky jsem s ním tehdy jistou dobu jezdi), dnes k tomu (u auta téhle značky) nevidím důvod. A že nejsem zdaleka sám, kdo podobně uvažuje, dokazuje dlouhodobě např. velmi rozdílný podíl Hondy na evropském trhu s motocykly a automobily.
Takže nemám problém, (jako většina evropanů) uznat japonský "náskok" např. u motocyklů a fotoaparátů a jít si je koupit, ale nevidím důvod chovat se stejně i při nákupu auta, kde jsou (nejen) pro mě celkově mnohem zajímavější alternativy...

P.S. Ukázkový příklad tvé slepé tendenčnosti je ta dvouspojka. Nedokážeš se odpoutat od faktu, že je svým způsobem (a především podle tebe) "koncernová". To je pro tebe prostě zásadně negativní cejch. Co na tom, že sami Japonci přiznávají, že je v ní budoucnost a sami ji postupně aplikují tak, že dokonce zmíněná Honda VFR 1200 bude první sériový motocykl na světě, ke kterému se ještě letos bude (za přípl.) nabízet.
Ty raději budeš nekonečně a nesmyslně "argumentovat" nějakým manuálem, o který tu vůbec nejde. Stačí se podívat do severní ameriky jak nedokonalým automatům tan lidi masově dávali přednost před manuálem a jak dlouho už. Zkus jim říct něco o lepší předvídatelnosti manuálu, kam tě s ním pošlou asi tušíš...
A dál budeš zpochybňovat její budoucnost až do doby, kdy bude prakticky standartem i v běžné japonské produkci automobilů...,
jo kdyby s ní nepřišli němci (Porsche), ale Japonci, to bys tu její dokonalost a budoucnost viděl úplně jinak... :-O :*)
14. 4. 2010 15:10
Re: Ergonomie
Ale já používám i některé německé věci.Proč ne?Ale vybírám si,takže před koupí,u auta obzvlášť,vyzkouším produkty více výrobců.
Tak to prostě musí být.
Dvojspojka.Zkus tedy říct američanům,že si celou dobu kupovali a stále většinou kupují špatné automaty.Že neměli do příchodu dvojspojek automaty kupovat.Přijde mi že až s něčím přijde koncern,pak to musí být dle tvého dobré.To samé platilo u dieslu comonrail,hybridů a vlastně i atmosférických přímovstřikových benzínů.
Než to nasadí koncern do produkce,tak je to špatné,nevyplatí se to a podobné hlášky.
Přitom automat je ve většině o komfortu,tam ta rychlost vlastního přeřazení nehraje takovou roli.
Budoucnost může patřit dvojspojce,ale i variátorům,které mají obrovské množství konstrukčních řešení,převodovce jakou nyní používají vozy F1...Kdo ví?
Takže scela legitimně,tak jako tobě neschází v produkci koncernu hybrid,elektromobil,pohon čistě na palivové články,wankel,tak já nepotřebuji dvojspojku.Řadit mě baví,nejsem ještě senilní.V budoucnu automat nevylučuji a bude zase lepší a lepší.
Avatar - white label
14. 4. 2010 19:57
Re: Ergonomie
Jsi demagog. Pokus se aspoň jednou reagovat skutečně na to, co opravdu napíšu. Já tě snad někde někdy jakkoli tlačil k tomu abys měl dvouspojku? >:D Nebo jsem snad psal něco o tom, že si amíci dnes obecně kupují špatné automaty, Nebo, že dvouspojka je svým charakterem především komfortní automat. Pokus se mi vysvětlit, kde na tyhle své "samozvané" závěry z mých reakcí chodíš.
Nepsal jsem ani, že zřejmě nepoužíváš žádné evropské/německé "věci", ale že by sis (podle mě) např. nikdy nekoupil německé, tím spíš "koncernové" auto, což myslím především z principu...
Jediné na čem se shodnem je to, že si před koupí (zejména auta) vyzkouším podobné produkty více výrobců, ale já se (na rozdíl od tebe) nebráním žádné skupině výrobců (viz moto Honda v mé garáži).
Po praktických zkušenostech s dostupnými "variátory" na našem trhu mi variátor momentálně vychází jako nejhorší "automat" vůbec (včetně těch koncernových). Ale klidně mi napiš ve kterém autě je podle tebe variátor, který si zaslouží nějakou mímořádnou pozornost, ve srovnání s těmi ostatními...
Dvouspojka je především o "rychlosti" (nevím kdes přišel na to, že je dělaná primárně na komfort), přišla ze závodních vozů Porsche a ne náhodou ji taky najdeš (kromě Porsche) na autech jako Nissan GT-R (proč tam asi nedali třeba CVT), nový McLaren, Ferrari... myslíš, že tyhle auta jsou cílena pro "senilní" zákazníky.
Nemám nic osobního proti manuálu a jeho určitým výhodám, ale tvá dětinská poznámka, že dvouspojka (a automat obecně) je především pro senilní lidi, je podobně racionální, jako tvrdit, že dálkové ovládání k televizi je vhodné jen pro imobilní uživatele, protože zdravý člověk nemá problém natáhnou se a "přepout si" sám přímo na televizi, je to sice pomalejší, ale "zdravější"... S touto filosofií (plné mladistvé síly) ti doporučuji odstranit i posilovače řízení, brzd, klimatizaci, veškeré elektrické ovládání, včetně oken (švihadla jsou ideální na protáhnutí a posilování zápěstí) a dosadit nesynchronizovanou převodovkou pro ještě větší zábavu při řazení... >:-[]
Momentálně bych si nekoupil hybrid ani od koncernu, zatím v tom nevidím hlubší smysl a ani větší motivaci, ale baví mě číst srovnávací testy např. hybridního Touaregu, které nevyznívají pro Lexus nijak lichotivě, spíš naopak. Nepříliš slavně dopadl i hybridní Lexus s hybridní S-klasou...
Říkám si, kam se asi poděl ten propastný nások v čase... :-O
14. 4. 2010 21:14
Re: Ergonomie
Jo a proč třeba to Ferrari třeba oznámilo že do Californie budou montovat i manuál,nejen dvojspojku?Ono je něco jiného sprint,tam bude dvojspojka jednoznačně rychlejší,ale je to jak pleystejšn.Sporťák je pro radost z jízdy a tam manuál patří.Odhadují,že to bude jen pro asi deset procent zájemců,ale je to pro požitek.Tak proč ho tam budou dávat,když je ten automat tak ideální?
S tím čekáním na otáčky u DSG u běžné produkce koncernu je fakt.U GT-R,či třeba té Californie nevím.I CVT bylo v F1 a bylo velmi dobré.
Pokud jde o hybridy,tak spotřebu má Prius nižší,podívej se na spritmonitor a v reálném provozu porážejí stejně výkonné diesly.
Když se podíváš i na hlavní stránku tak test Lexusu vyznívá velmi pozitivně.
Zatím se hybridní Tuareg na Lexus moc nechytá,ale nepochybuji,že se náhle stane modlou,ale zase jen díky značce a jejím zarytým fandům.Ovšem dá se pochopit jsme regionálně blízko.Ničím jiným.Právě roky zkušeností jsou znát.
Do všeho může samozřejmě promluvit i jiný výrobce,ať už evropský (snad Peugeot-Citroen),či právě i Hyundai,oba s diesel-hybridem,přičmž hyundai má na rozdíl od jiných lepší baterie Li-pol.Vše se ukáže,narozdíl od tebe,předjímat žádné závěry.
Avatar - white label
14. 4. 2010 22:58
Re: Ergonomie
Co je to zase za otázku? Proč by se nemohl do Ferrari montovat manual, když se tam montoval tak dlouho... To je přirozený přechod, navíc si aspoň vybere každý. Proč se neptáš mnohem logičtěji, proč jej tam chce jen asi 10% zájemců, když tam ten manual "patří a je to pro požitek z jízdy". Pokud si přesvědčený, že jízda ve Ferrari nebude s dvouspojkou požitek, tak si buď poněkud "mimo", nebo o tom nemáš moc reálnou představu. Potom taky nechápu, proč to udělal i McLaren, to chce zrovna taková značka nabízet svým zákazníkům auto bez požitku z jízdy? 8-s >:-[]
Nevím sice o jakém čekání na otáčky u DSG mluvíš, ale mám představu kolik si toho s ní asi tak mohl "najet"...
Takže hybridní Touareg se (podle tebe) na na Lexus moc nechytá?
:-) A čím prosím tě, jedině snad spotřebou, ale ta je vzhledem k jeho nesrovnatelně lepším výkonům, také velmi příznivá..., poznámka v testu, ať s Lexusem raději příliš dlouho neblokujete levý pruh německých dálnic, je docela výmluvná...
Prius zatím nemá v Evropě žádnou obdobu, takže jej nemám smysl s čímkoli tady přímo srovnávat..., ale na to, že nemá žádnou konkurenci tak o žádném větším úspěchu na evropském trhu nelze hovořit...
15. 4. 2010 15:40
Re: Ergonomie
U té Californie by to nebyl problém,kdyby tam ten manuál s dvojspojkou byl od počátku produkce.Jenže ona byla první dvojspojka.Proč se tedy vracet k tomu,podle tebe primitivnímu manuálu?
Odpověď je nasnadě.
Test na hybridní Tuareg,asi německý,předběžný a dobře zaplacený?Počkáme si raději na nezávislý test.
Jestli nevíš kdy čeká DSG na srovnání otáček tak pochybuji o tvých zkušenostech s ní.Napiš třeba jak brzdí DSG motorem...
Avatar - white label
15. 4. 2010 16:17
Re: Ergonomie
Nevkládej mi zase do mých reakcí svoje jednoduché výrazy. Silné slovní spojení "primitivní manuál", je jen tvoje práce...
Jaké "srovnání otáček" máš konkrétně na mysli, při podřazování?
Jaká je u DSG (v tomto ohledu) zřejmá nevýhoda, proti klasickému automatu s hydrodynamickým měničem (kromě výhod DSG)?
15. 4. 2010 16:55
Re: Ergonomie
Dobře tak né primitivní.Ale proč ho najednou také nabídnou,když je podle tvého horší.
Mimochodem srovnání DSG s dvojspojkou u GT-R,či Ferrari je stejné,jako "mám citroen,subaru...tak mám rallyovou káru,nebo mám atmosférický motor mercedes,renault,BMW,tak mám automaticky motor F1(nadnesené,ale zní to přesně tak).
Podle mých zkušeností DSG neumí (nemá to naprogramované)řadit takzvaně natvrdo.To znamená bez ohledu na rozdíl otáček vstupu a výstupu.Nevím navíc proč mi cpeš hydrodynamický měnič,raději manuál.
Často jezdím klikaté horské silničky a tam nebyla zrovna moc dobrá.Doufám že víš proč.
Avatar - white label
15. 4. 2010 17:35
Re: Ergonomie
Nepsal jsem ani, že je manuál "horší", to je jen prázdný výraz vyjadřující neadresnou negaci...
Je jiný, tak proč by se nenabízel. Klima se taky (ještě dnes) nabízí často s manuálním, nebo automatickým "ovládáním", jaký je trend asi víš...
Zatím je pro manual obrovský argument jeho nižší cena a třeba v Evropě i jeho "tradice"..., ale čas pracuje pomalu, ale jistě, jak proti jeho vysoké ceně, tak proti této "tradici", nebo spíš zvyku... To že tě DSG nepustí natvrdo pod, nebo nad "mezní" otáčky vhodné pro motor je podle mě spíš výhoda, než nevýhoda, zvlášť v běžném provozu a pro většinu řidičů...
Na klikaté horské silničce žádný problém není, naopak, viz testy angl. redakcí, které unisono prohlašují DSG jako vhodnější převodovku (než manuál), a to jak pro klassický HH (Golf GTI), tak pro ostrý HH (Scirocco R).
Nevýhoda to může být jen při agresivní jízdě na okruhu, kde tě DSG nepustí při podřazování hned až "na krev", ale o co přijdeš "pomalejším" brzděním motorem, to ti vrátí vrátí při výjezdu ze zatáčky při rychlém řazení nahoru pod plynem...
Každopádně podle toho co píšeš, něvěřím, že by si někdy opravdu ostře, s nějakým HH s DSG jel..., můžeš mi tedy napsat, s jakým vozem konkrétně si osobně nabyl své popisované zkušenosti...
15. 4. 2010 20:48
Re: Ergonomie
Mohu ti to napsat,bylo to už 3-4roky zpět s Octávií 1,9TDI.Nenadchlo mě to.S manuálem sice řadím pomaleji,ale třeba před zatáčkou,protože ji vidím a vím co bude následovat,začínám řadit dříve,takže v zatáčce mám už požadovaný kvalt,což DSG i při své nesporné rychlosti nedokázalo.Neví co prostě bude následovat.V rychlém sledu zatáček a akcelerací mi po chvíli přišla zmatená.(můj dojem).To čekání na otáčky.V nízkých otáčkách bez problému,při vyšším vytočení motoru už se otáčky srovnávají pomaleji,trvá to déle.Pocitově spíše jakési zdlouhavé hledání těch správných otáček(sama přidává meziplyny).Spotřebu jsem neměl nižší,než s tím samým motorem s manuálem.
Nevidím zatím důvod,proč bych chtěl dvojspojku ať už od VW,Fordu,Mitsubishi...ani žádný jiný automat mě neláká a ani mě nikdo nepřesvědčí,přesvědčit mě musí produkt samotný.
Avatar - white label
15. 4. 2010 21:24
Re: Ergonomie
Ale 4 roky zpátky navíc se starým (PD) TDI to je taky "trochu" jinde, než v G6 GTI, nebo v roccu R. Navíc, když člověk jezdí celý život s manuálem potřebuje nějaký čas na to, tu převodovku aspoň trochu poznat a "sžít" se z ní... DSG je například velmi citlivá na jemné zacházení s plynem, což může působit na první svezení trochu splašeně, ale po nějaké době je to spíš výhoda a s DSG se dá "hrát" třeba jen pomocí plynu...
Jaké čekání na otáčky a co myslíš tím "při vyšším vytočení motoru už se otáčky srovnávají pomaleji"? Čisté "meziplyny" dává jen při podřazení...
Jedno krátké svezení, před čtyřmi lety, navíc s touhle motorizací, je na současné obecnější závěry k DSG opravdu hodně málo...
15. 4. 2010 21:45
Re: Ergonomie
Kolik máš najeto s hybridy?Elektromobily?O které nemáš zájem?
Ano,možná jsem si jen čistě na automat nezvykl,zas tak krátké svezení to nebylo,ale je to pasé.Píši jen svůj názor a doufám že se to smí.
Ono je totiž hodně věcí o zvyku,co někdo kritizuje,druhému naopak sedne dobře,a naopak.No a co?A to jsem nepsal o rozjezdech,už sice od nízkých otáček,jenže právě tam ještě nezabíralo turbo,takže žádné rychlé vystartování se nekonalo.Při 2000ot,nemá klika takovou setrvačnost jako při 3000,čili ty otáčky se srovnávaly pomaleji.Nic jiného za tím nehledej.
Končím
Avatar - white label
15. 4. 2010 22:29
Re: Ergonomie
Já snad někde napsal, že se tu nesmí psát vlastní názor, nebo je to zase jeden z tvých závěrů, který se mi snažíš "přišít"... ;-) :-)
14. 4. 2010 21:29
Re: Ergonomie
Mezi S-Klasse a Lexusem 600HL je tak obrovský rozdíl v chování,že to není o tom které auto je lepší.Je to střet filozofií,protože S-Klasse funguje na stejném principu jako hybridy Hondy a ty jsou zatím Toyotou válcovány.Proto i ve spotřebě je 600LH lepší než S-Klasse hybrid a přitom má i lepší dynamiku.Jedinou nevýhodu má snad v menším kufru.Jo rozměrnější baterie,jsou znát,ale to jde vyřešit jinou technologií baterií.
Avatar - white label
14. 4. 2010 23:22
Re: Ergonomie
[odkaz]
[odkaz]
S tou spotřebou je to v reálu přesně naopak, než píšeš.
I cenu má MB podstaně nížší, o "detailu" v podobě Lion baterií nemluvě.
15. 4. 2010 15:22
Re: Ergonomie
A německé testy,proč asi?Třeba:
[odkaz]
[odkaz]
No a to je Lexus o dost výkonější,lepší dynamika...
Baterie Ni-Mh jediné mínus je tedy menší kufr,ale když to bereš pouze takto,tak je na tom nyní nejlépe Hyundai s Li-Pol.On to zas nebude takový problém přejít na jiné baterie,ale systém pohonu má Lexus,potažmo Toyota zatím asi bezkonkurenčně vychytaný.
Cena je problém tvůj,né výrobce,alespoň v těchto třídách.(vlastně jinak to může být tedy i velké mínus pro Golf versus Logan)
Avatar - white label
15. 4. 2010 16:06
Re: Ergonomie
S těmi odkazy mi nešlo o celkové výsledky testu, ale jen o reálnou spotřebu, o které si psal, že je nižší u Lexe...
Jednou ty baterie nebude problém pro "nikoho", ale čekal bych, že nejdřív pro toho, kdo má ten ůdajný "obrovský náskok".
Srovnávat MB-S a Lexe LS má svou logiku, na rozdíl od srovnání Golfu s Loganem, aspoň to bys vědět mohl... ;-)
15. 4. 2010 16:45
Re: Ergonomie
Z těch odkazů právě vyplývá větší efektivyta pohonu Lexusu.(a to neznám žádný japonský test,tam by lex byl zřejmě daleko lepší,řekl bych že domácí produkty jsou všude protěžovány,proto to USA).
Celý náskok není v typu baterií,spíše v ladění součinnosti pohonů.(nebo snad třeba multilink zaručuje nejlepší jízdní vlastnosti,bez ohledu na nastavení).
Právě ceny v luxusním segmentu jsou o tom,že to lepší je dražší,nebo si to může alespoň dovolit být.Buď na to máš nebo ne,to není až tak masová záležitost.
Avatar - white label
15. 4. 2010 17:05
Re: Ergonomie
Nemám problém vidět určité logické předosti Lexusu LS 600h, ty ostatně nepopírají ani německé testy, ale baví mě, jak se najednou vyhýbáš té spotřebě, se kterou si argumentoval jako první. :-) Nebo si myslíš, že AMuS hodnoty spotřeby zfalšoval...
>:-[]
15. 4. 2010 20:29
Re: Ergonomie
Končím s touto diskuzí,už je to stále dokola.
Napíšu,že spotřebu má menší,tvoje reakce byla,že přesně naopak,tedy,že má spotřebu lex vyšší,dokonce v první zmínce o S-ku hybridu jsi psal že je lepší než Lex,respektive,že v testu nedopadl zrovna slavně,tak kam se poděly roky zkušeností.Jenže ty odkazy jsou jasné Lexus disponuje efektivnějším pohonem.Nic víc nic míň.
Avatar - white label
15. 4. 2010 21:06
Re: Ergonomie
Vedle Lexe rozhodně není to S-ko, žádný propadák, Lex má sofistikovanější pohon, eSko zase menší spotřebu (nevím proč si tvrdil opak) a i díky lion bateriím větším kufr. Že v německu vyhrává srovnávací testy MB, není rozhodující. Podstatné je, že ten rozdíl není celkově nijak "propastný"...
15. 4. 2010 21:18
Re: Ergonomie
když už tak mají spotřebu stejnou,ale Lex je o dost výkonější,stoprocentně,četl jsi ty odkazy?Reálně Lex 21mil na galon,S-ko 21mil na galon.
Vše je jasné.
Avatar - white label
15. 4. 2010 21:30
Re: Ergonomie
AMuS píše (doslova přeloženo) v nadpisu k odstavci o spotřebě:
"Mercedes S 400 hybrid spotřebuje mnohem méně paliva"...
Pokud je teda pravda někde "mezi", pak tedy ale pořád spotřebuje S-ko o něco méně paliva...a i kdyby to bylo stejně, psal si, že méně spotřebuje Lex...
15. 4. 2010 21:55
Re: Ergonomie
White Label 14.4. 19:57
Nepříliš slavně dopadl i hybridní Lexus s hybridní S-klasou...
Tak jak se to dá chápat?Lexus je silnější,takže toto vyjádření se výkonu asi netýkalo.Kufr,asi jedině kufr má Lexus méně využitelný,takže to jsi tím asi myslel,když né spotřebu,hlavní parametr.který je při testech hybridů posuzován.
Dá se říci,že méně výkonné auto by mělo mít nižší spotřebu,alespoň tak nějak si to psal i o Tuaregu.Jo to je objektivita.
Avatar - white label
15. 4. 2010 22:24
Re: Ergonomie
Ale on dopadl neslavně v testech, na které jsem ti dal odkaz, včetně spotřeby. Raději chytej za slovo sebe a konečně mi řekni, jak si došel k závěru, že má menší spotřebu naopak Lex, což si mi doslova napsal, citovat tě snad nemusím, když sám tvrdíš, že senilní zatím nejsi... ;-)
Avatar - DRBNUTY
12. 4. 2010 21:02
Re: Ergonomie
Bud neviem o com je rec, alebo som zabrzdeny.Audi TTS ma 272 koni.
[odkaz]
Avatar - white label
12. 4. 2010 21:28
Re: Ergonomie
Tys nepochipil, že zdejšímu "asiafilovi" už je to najednou! hrozně málo..., no je s ním tradičně sranda... ;-) >:-[]
12. 4. 2010 21:44
Re: Ergonomie
[odkaz]
272koní,nebo 278koní...