Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW spustil v Bratislavě sériovou výrobu modelu Touareg Hybrid

Nový Touareg se v Bratislavě vyrábí od začátku roku 2010, včera oficiálně začala výroba nejsložitější - hybridní - verze.
Zpět na článek
9. 4. 2010 08:54
neregistrovaný "VaclavII"
9. 4. 2010 10:30
neregistrovaný "VaclavII"
9. 4. 2010 09:34
9. 4. 2010 09:46
9. 4. 2010 11:07
9. 4. 2010 11:47
neregistrovaný "RayBan"
9. 4. 2010 18:48
9. 4. 2010 14:23
9. 4. 2010 06:50
"Eko" Touareg?
V tomto zmysle asi zatiaľ iba "pseudo"...
Keď bude auto poháňať primárne elektrika a spaľovací motor vyrábať elektrinu a dobíjať baterky, tak im zatlieskam. :-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "VaclavII"
9. 4. 2010 08:54
Re: "Eko" Touareg?
VW nikdy nebyl, není ani nebude průkopníkem, elektrizující smršť můžeme čekat od Japan, či od Renaultu. Už tento hybrid je pro ně obrovským skokem a já tleskám.

Co se týče designu, ten je líbivý, autíčko vypadá opravdu hezky uhlazeně. Facelift se více než povedl. Co mě ovšem nebere, jsou ty blikátka, svítilka audi - VW drž se konzervatismu a nebuď jak vánoční stromeček, tedy audi.

Jinak :yes:
9. 4. 2010 09:17
Re: "Eko" Touareg?
Súhlasím s tebou čo sa týka tých svetiel vzadu. Si to vystihol :yes: Tá jednoduchosť a triezvosť teda ten konzervatívny vzhľad VW sa mi vždy páčil. Ak to rozdeliť tak asi takto: buď sa ti VW lúbi alebo sa ti hnusí. No mne sa vždy však lúbil.

Za mňa jednoznačne :yes: aj čo sa týka hybridného pohonu
9. 4. 2010 09:51
Re: "Eko" Touareg?
To je ako brať výpočet trajektórie meteoritu odborníkom ako samozrejmosť, a na druhej strane tlieskať * za brilantný výpočet problému 1+1... >:D

Inak súhlas, že nový Touareg sa vydaril. Toho konzervatizmu je už dosť, treba to trochu oživiť, Všetkého veľa škodí, aj držania sa pri zemi. ;-)
neregistrovaný "VaclavII"
9. 4. 2010 10:30
Re: "Eko" Touareg?
Jsou dva kamarádi. Jeden riskuje a přeskakuje kaluže, sem tam spadne do ní, sem tam se mu povede skvělý skok atp. - a ty mu tleskáš. Ten druhý si netroufne, anebo lépe to nemá zapotřebí, a přeskočí malou kalužinku pěkným skokem - a za to je mu třeba také zatleskat, protože se odvážil. Druhá otázka je a bude spolehlivost VW - dovedeš si představit, že potkáš nablikanýho VW na kraji silnice? Nechtěl bych být v jeho kůži. Nicméně přeju tomuto krasavci hodně spolehlivosti a pěkný prodejní čísla.
9. 4. 2010 11:42
Re: "Eko" Touareg?
Tomu druhému niet za čo tlieskať.Dá sa akurát tak prejaviť uznanie, že je opatrný.
O starom Touaregu viem svoje, aj o tom, ako dokáže potrápiť svojho majiteľa, za výdatného prispenia servisu. Aký bude nový Touareg, ešte sa uvidí. Je na ňom dosť starých dielov, aj dosť nových, ako bude tá kombinácia fungovať v reáli, si ešte chvíľu počkáme. Bez ohľadu na komfort je menej elektroniky určite plusom k spoľahlivosti.
9. 4. 2010 09:34
Kvalita
Snad to nebude tak poruchová plečka jako předchozí Touareg, obzvláště 5.0. V10 TDI bylo neštěstí... Na 70tis. km, jsme měli 3.převodovku, elektronika zlobila, kontrolky problikávaly jak na matějské pouti, elektrické nastavování sedačky zlobilo, což u auta za 85tis. E bylo docela mrzuté. Aneb jak říkal německý šéf, schönes Wagen, aber scheisse Wagen...
Tak novému Touaregu přeju hodně štěstí, aby se zbavil mizerné kvality svého předchůdce...
Rozbalit vlákno
5
9. 4. 2010 09:46
Re: Kvalita
Ono není čemu se divit....auto nabité v plné eletrice mít já nemusím. Jasně je to o pohodlí, ale jsou tam i věci navíc které bych normálně tak často nevyužil. Co není v autě navíc to se nemůže podělat, platí,platilo vždy a platit bude stále.
9. 4. 2010 11:07
Re: Kvalita
Ale za ty prachy by alespoň ta převodovka mohla fungovat...
neregistrovaný "RayBan"
9. 4. 2010 11:47
Re: Kvalita
Šel ti volnoběh ? Šel, tak mlč ... >:D
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 14:23
Re: Kvalita
Nový touareg tento motor mít nebude, a na jiný se tvé zobecňující hodnocení o mizerné kvalitě nevztahují. Nebo ano? Říkáš, že je to nekvalitní model, protože se ten váš konkrétní kus třikrát pokazil?

Skutečnost je taková, že jako u každého nového modelu byly první ročníky nevypočitatelné, a tady specielně V10 tdi, což byl ve své době unikát, problematický, jak on samotný, tak spojení jeho obrovského krouťáku se soudobým tiptronicem. Ale i u něj platilo, že po pár letech výroby se problémy odladily. Touareg jako model obecně, kvalitou provedení resp. počtem výskytu závad nijak nevybočuje z mezí mezi srovnatelnými modely konkurence. Nový model, přestože nový, bude mít situaci lehčí, přece jen osm let zkušeností s výrobou SUV bude znát, budou teď navíc použity už dostatečně prověřené motorizace, ale pro ty, kteří se chtějí vyhnout problémům, přesto platí staré zlaté pravidlo, první ročník nebrat.