Novinky
To zní dobře 😉
cakal som silnejsie varianty 3,0TDI aj 4,2 TDI z noveho A8 kedze to je o dost tazsie ako novy Touareg aby si predsa udzal nejaky odstup od neho co sa tyka aj dynamiky
je to jistě logický, ale tomuhle autobusu nepomůže nic. Jeho přitažlivost coby imagemakera je už za zenitem, bratislavská koncernová dvojčata mu teď začnou pomalu kopat i prodejní hrob. No, snad bude nová generace víc připomínat auto než pendolíno.
Nechápem skôr tých 8 kvaltov. Skúšali sme to v Touaregu, a radilo to jak šialené, za pol hodiny to dokonale liezlo na nervy. Vzhľadom na silu ponýkaných motorov je aj 6-7 kvaltov až až...
K touaregu se dostanu až za pár dní, tak ti zatial neviem povedať, ale např. V6 tdi v tom starém by se klidně kvalt navíc šiknul ještě za šestku jako dlouhoběžka, ale jak říkám, jaká je ta nová převodovka, nevím. U BMW mi to zběsilé nepřišlo, i když i tam ten osmikvalt k benzínu pasuje víc než k naftě, ale ani u 530d neřadil nijak zběsile, pokud to vyslověně nezašlápneš do koberce, tak tě sveze na krouťáku třeba jen s jedním podřazením. 😉
To je to řazení tak cítit?
Určite ho registruješ, ale jasne že to nie je ako na 30-ročnom Cadillacu. Auto samozrejme reaguje odlišnou reakciou na pridanie plynu, inak povedané, na každom kvalte zrýchľuje inak a cítiš to aj keby si ležal v kufri... 😉 Mne o časté radenie fakt vadilo, ale ako vraví, sedel som vzadu, takže to nemám skúsené tak celkom na vlastnej koži. Možno to bolo s výrazným prispením vodiča, to ale ťažko posúdim.
aj mňa se*re zbytočné radenie 7 kvaltu v ML 420 CDI. Podraďuje a točí to V8 diesel ako keby mal točivý moment atmosférického Wankelu... A navyše ML nemá manuálny mód radenia, iba s Offroad paketom 8-s
v C320 CDI to je lepšie, ale aj tam to má rezervy. Starý 5-kvalt v AMG je najlepší >😒]
v C320 CDI to je lepšie, ale aj tam to má rezervy. Starý 5-kvalt v AMG je najlepší >😒]
Vedle "novějších" a lehčích koncernových spoluSUV z Bratislavy, už to bude mít určitě těžší...
No qésedmičko budeš to mít těžký. Konkurence z prémiových německých značek je dobrá hodně dobrá. 😉