Vypadá jako obluda (po faceliftu ještě víc), zvenku je obrovská, uvnitř průměrná, šeredně těžká a zatím se dobře prodává... Uvidíme, co s tím udělá nový Touareg a nový Cayenne...
Do Q7 logicky dorazila některá "technika" shodná s novým Touaregem/Cayennem i novou A8.
Vedle "novějších" a lehčích koncernových spoluSUV z Bratislavy, už to bude mít určitě těžší...
Q7 se mi nikterak nelíbí, ale řekl bych, že jí facelift pomohl (jakoby zjemnil), ale samozřejmě je to mastodont pořád. Sem rád, že konečně nahradili slabší benzínovou jednotku něčím normálním 3,6 FSI byl příšerný motor ve všech směrech. 3,0 TFSI by mohl trochu užrat z procent prodeje nafťáků.
No qésedmičko budeš to mít těžký. Konkurence z prémiových německých značek je dobrá hodně dobrá. ;-)
No nevím, nepředpokládám, že by 3.0 TFSI měl v reálném provozu lepší spotřebu než 3.6 FSI (což je pro ukusování z koláče dieselů docela zásadní ukazatel)...
To jo, ale opovaž se ho naložit a pak mu naložit >:-[] jinak si budeš muset na displeji přelepit ti jedničku na začátku (myšleno trochu s nadsázkou :-) )
cakal som silnejsie varianty 3,0TDI aj 4,2 TDI z noveho A8 kedze to je o dost tazsie ako novy Touareg aby si predsa udzal nejaky odstup od neho co sa tyka aj dynamiky
je to jistě logický, ale tomuhle autobusu nepomůže nic. Jeho přitažlivost coby imagemakera je už za zenitem, bratislavská koncernová dvojčata mu teď začnou pomalu kopat i prodejní hrob. No, snad bude nová generace víc připomínat auto než pendolíno.
Nechápem skôr tých 8 kvaltov. Skúšali sme to v Touaregu, a radilo to jak šialené, za pol hodiny to dokonale liezlo na nervy. Vzhľadom na silu ponýkaných motorov je aj 6-7 kvaltov až až...
K touaregu se dostanu až za pár dní, tak ti zatial neviem povedať, ale např. V6 tdi v tom starém by se klidně kvalt navíc šiknul ještě za šestku jako dlouhoběžka, ale jak říkám, jaká je ta nová převodovka, nevím. U BMW mi to zběsilé nepřišlo, i když i tam ten osmikvalt k benzínu pasuje víc než k naftě, ale ani u 530d neřadil nijak zběsile, pokud to vyslověně nezašlápneš do koberce, tak tě sveze na krouťáku třeba jen s jedním podřazením. ;-)
Neviem, nesedel som za volantom, možno nebol vhodne zvolený program, ale mal som pocit, že to radilo s každým pohybom plynového a brzdového pedála. Pocit na mieste vodiča by bol asi trochu bezprostrednejší, ale v podniku to nie je možné. A ako služobáky ich zatiaľ nerozdávajú...
Určite ho registruješ, ale jasne že to nie je ako na 30-ročnom Cadillacu. Auto samozrejme reaguje odlišnou reakciou na pridanie plynu, inak povedané, na každom kvalte zrýchľuje inak a cítiš to aj keby si ležal v kufri... ;-) Mne o časté radenie fakt vadilo, ale ako vraví, sedel som vzadu, takže to nemám skúsené tak celkom na vlastnej koži. Možno to bolo s výrazným prispením vodiča, to ale ťažko posúdim.
aj mňa se*re zbytočné radenie 7 kvaltu v ML 420 CDI. Podraďuje a točí to V8 diesel ako keby mal točivý moment atmosférického Wankelu... A navyše ML nemá manuálny mód radenia, iba s Offroad paketom 8-s
v C320 CDI to je lepšie, ale aj tam to má rezervy. Starý 5-kvalt v AMG je najlepší >:-[]