Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q7: Nové motory a osmistupňový Tiptronic jako standard

Ingolstadtský mastodont dostal pro rok 2010 nové motory a osmistupňovou převodovku Tiptronic v základní výbavě.
Zpět na článek
8. 4. 2010 17:37
8. 4. 2010 17:43
8. 4. 2010 17:48
8. 4. 2010 17:58
8. 4. 2010 18:04
8. 4. 2010 23:07
9. 4. 2010 13:19
8. 4. 2010 17:57
8. 4. 2010 17:59
8. 4. 2010 19:13
neregistrovaný "Smejo"
9. 4. 2010 10:26
9. 4. 2010 11:07
9. 4. 2010 12:08
9. 4. 2010 13:48
neregistrovaný "Kajfik"
9. 4. 2010 13:57
9. 4. 2010 21:40
9. 4. 2010 14:18
9. 4. 2010 21:44
11. 4. 2010 02:16
Avatar - ryman
8. 4. 2010 17:37
Q7
:yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ricardo
8. 4. 2010 17:43
Re: Q7
Vypadá jako obluda (po faceliftu ještě víc), zvenku je obrovská, uvnitř průměrná, šeredně těžká a zatím se dobře prodává... Uvidíme, co s tím udělá nový Touareg a nový Cayenne...
Avatar - white label
8. 4. 2010 17:48
Re: Q7
Do Q7 logicky dorazila některá "technika" shodná s novým Touaregem/Cayennem i novou A8.
Vedle "novějších" a lehčích koncernových spoluSUV z Bratislavy, už to bude mít určitě těžší...
Avatar - Ricardo
8. 4. 2010 17:58
Re: Q7
Vedle LEHČÍCH synovců z Bratislavy to bude mít TĚŽŠÍ, tos napsal moc hezky :-) :yes:
Avatar - citrus
8. 4. 2010 18:04
Re: Q7
Q7 se mi nikterak nelíbí, ale řekl bych, že jí facelift pomohl (jakoby zjemnil), ale samozřejmě je to mastodont pořád. Sem rád, že konečně nahradili slabší benzínovou jednotku něčím normálním 3,6 FSI byl příšerný motor ve všech směrech. 3,0 TFSI by mohl trochu užrat z procent prodeje nafťáků.

No qésedmičko budeš to mít těžký. Konkurence z prémiových německých značek je dobrá hodně dobrá. ;-)
8. 4. 2010 23:07
Re: Q7
No nevím, nepředpokládám, že by 3.0 TFSI měl v reálném provozu lepší spotřebu než 3.6 FSI (což je pro ukusování z koláče dieselů docela zásadní ukazatel)...
Avatar - citrus
9. 4. 2010 13:19
Re: Q7
Já myslím, že by měl :-) A nemluvě o dynamice.
Avatar - Johny.Rico
8. 4. 2010 17:57
7,4 hmmm
To zní dobře ;-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ricardo
8. 4. 2010 17:59
Re: 7,4 hmmm
To jo, ale opovaž se ho naložit a pak mu naložit >:-[] jinak si budeš muset na displeji přelepit ti jedničku na začátku (myšleno trochu s nadsázkou :-) )
Avatar - Johny.Rico
8. 4. 2010 21:02
Re: 7,4 hmmm
Taky jsem to myslel hoodně ironicky :-)
neregistrovaný "Smejo"
8. 4. 2010 19:13
silnejsie motory
cakal som silnejsie varianty 3,0TDI aj 4,2 TDI z noveho A8 kedze to je o dost tazsie ako novy Touareg aby si predsa udzal nejaky odstup od neho co sa tyka aj dynamiky
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 10:26
Krok
je to jistě logický, ale tomuhle autobusu nepomůže nic. Jeho přitažlivost coby imagemakera je už za zenitem, bratislavská koncernová dvojčata mu teď začnou pomalu kopat i prodejní hrob. No, snad bude nová generace víc připomínat auto než pendolíno.
Rozbalit vlákno
8
9. 4. 2010 11:07
Re: Krok
Jsi k Pendolínu zlý...ten Mikelandželo! :-)
9. 4. 2010 12:08
Re: Krok
Nechápem skôr tých 8 kvaltov. Skúšali sme to v Touaregu, a radilo to jak šialené, za pol hodiny to dokonale liezlo na nervy. Vzhľadom na silu ponýkaných motorov je aj 6-7 kvaltov až až...
neregistrovaný "Kajfik"
9. 4. 2010 13:48
Re: Krok
Asi se to musí umět, v nové pětce je osm stupňů prý ok....
Avatar - Dinar
9. 4. 2010 13:57
Re: Krok
K touaregu se dostanu až za pár dní, tak ti zatial neviem povedať, ale např. V6 tdi v tom starém by se klidně kvalt navíc šiknul ještě za šestku jako dlouhoběžka, ale jak říkám, jaká je ta nová převodovka, nevím. U BMW mi to zběsilé nepřišlo, i když i tam ten osmikvalt k benzínu pasuje víc než k naftě, ale ani u 530d neřadil nijak zběsile, pokud to vyslověně nezašlápneš do koberce, tak tě sveze na krouťáku třeba jen s jedním podřazením. ;-)
9. 4. 2010 21:40
Re: Krok
Neviem, nesedel som za volantom, možno nebol vhodne zvolený program, ale mal som pocit, že to radilo s každým pohybom plynového a brzdového pedála. Pocit na mieste vodiča by bol asi trochu bezprostrednejší, ale v podniku to nie je možné. A ako služobáky ich zatiaľ nerozdávajú...
9. 4. 2010 14:18
Re: Krok
To je to řazení tak cítit?
9. 4. 2010 21:44
Re: Krok
Určite ho registruješ, ale jasne že to nie je ako na 30-ročnom Cadillacu. Auto samozrejme reaguje odlišnou reakciou na pridanie plynu, inak povedané, na každom kvalte zrýchľuje inak a cítiš to aj keby si ležal v kufri... ;-) Mne o časté radenie fakt vadilo, ale ako vraví, sedel som vzadu, takže to nemám skúsené tak celkom na vlastnej koži. Možno to bolo s výrazným prispením vodiča, to ale ťažko posúdim.
Avatar - jpor (RSKa)
11. 4. 2010 02:16
Re: Krok
aj mňa se*re zbytočné radenie 7 kvaltu v ML 420 CDI. Podraďuje a točí to V8 diesel ako keby mal točivý moment atmosférického Wankelu... A navyše ML nemá manuálny mód radenia, iba s Offroad paketom 8-s
v C320 CDI to je lepšie, ale aj tam to má rezervy. Starý 5-kvalt v AMG je najlepší >:-[]