Jak se něco supluje, nemusí to vždycky dopadnout nejlíp, a to je případ i Z4 35is. Už jsem si ho mohl projet, a jak mě nalákalo na exterierové prvky, které mu dodávají vzezření silničního žraloka, tak rychle jsem z něj po krátké projížďce vypadnul. Z4 se mi líbí ve standardu jako gétéčko namířené proti TT nebo SLK, a stačí mu i 23i, ale snaha udělat z něj sporťák pomocí snížení, tvrdších pružin a těžkého řízení jde zcela mimo. Motor a převodovka 35is jsou naprosto bez diskuse, ale podvozek jim nestačí, auto je nedotáčivé a na jakémkoliv jiném povrchu než skle ztrácí rychle trakci. Jako masírka dobrý, ale standardní Z4 je lepší auto, jen je třeba zapomenout na jeho srovnávání s caymanem, například.
puko
0
a keby spravili z4m?
ja to nijak negativne nevidim, je to len jedna varianta zo styroch, ktoru niekto moze chciet prave aby sa nemohol porovnavat s tt ale skor s tym caymanom napr.
vrkuboy
0
Nechci tu zpochybňovat nesporné jízdní výkony tohoto vozu, ale mě to přijde jako typické auto pro pozéry. Prostě symbol sociálního postavení.
webpaja
0
A co obyčejné potěšení z jízdy v roadsteru?
puko
0
urcite aj jedno aj druhe je spravne...zalezi od jedinca
vrkuboy
0
Tak tak :yes: Já osbně bych měl větí potěšení z jízdy v M3 (do doby než bych vymetl první škarpu a omotal okolo stromu) >😁
webpaja
0
Nějaká speciální záliba zahrádkáře? 😄
Ricardo
0
Někdo vysoko postavený v BMW nebo M (napamatuju si kdo přesně) se nechal slyšet, že postavit novou Z4 M by znamenalo kvůli vysokému výkonu sDrive35i použít V8 z M3 a tím by vznikla prakticky druhá M3 Cabrio. Mko ze Z4 v současné podobě tak pro ně nemá význam vyrábět.
Vampix(Diesel Power)
0
tak jestli BMW řeklo, že Z4M by byla druhá M3 Cabrio tak to prosím ať je to jen sen. Tohle mi připadá jako chabá výmluva a bez pardonu bych raději zrušil M3Cabrio, stejně se mi 3 cabrio nelíbí a postavil Z4M, ty auta by měly být uplně jinde. Z4 má kabinu prakticky na zadních kolech. Je to spíše o tom, že minulá Z4M nebyla žáden mega trhák což je velmi škoda protože to auto mělo úžasný šarm a myslím si že stálo za to. Je škoda že Z4M nebude, ale ještě větší průšvih je, pokud opravdu podvozek nestíhá...
Ricardo
0
No asi by byla Z4M zajímavější, ale když se rozhlídnu po silnicích tak M3 Cabrio je s přehledem nejčastější verze nové M3 (nejen u nás), takže pro BMW dobrý business. Velký podíl na jeho oblibě má určitě i koncepce kupé-kabrio.
Ricardo
0
No tím chci říct, že svou logiku to určitě má. Na výrobu vzájemně si konkurujících modelů se specializují jiné značky resp. koncerny >😁
Vampix(Diesel Power)
0
tak to jsi štastný člověk. Já viděl na živo mimo salon jednu jedinou M3 Cabrio. Ono je to pěkný skvost, ale hlavně Californie bude země zaslíbená...
Ricardo
0
Tam u vás je asi chladněji, takže zákazníci jdou rovnou do kupé >😁
Vampix(Diesel Power)
0
Teď si připadám, jak bych žil někde v Rusku ;-\ >😁
webpaja
0
Ono to bude asi stejné napříč všemi malými roadstery vyjma Boxsteru. V základu super, ale snaha dotlačit auto někam, pro co nebylo vyvíjeno je obvykle trestem.
ja to nijak negativne nevidim, je to len jedna varianta zo styroch, ktoru niekto moze chciet prave aby sa nemohol porovnavat s tt ale skor s tym caymanom napr.