Já jsem psal že jich MOC není. Ne že není žádný.
A ten 6,0 TDI má stejný obsah, takže je logický že ten dehet musí mít větší koruták a vyšší kompresní poměr, neb je to dehet. Ti neřekli že to tak je u sazínků vždycky?
Co tam máte dál za motory?
Že by bylo nějaké tajné TDI V12 o objemu 10 litrů na srovnání proti sovětskému tahači houfnic s motorem JAMZ V12 o objemu 33 litrů?
Tak ty tu píšeš
"některý TDI se proti tomuhle můžou jít zahrabat i s točivým momentem"
Tak máš napsat, že menší Diesely se proti tomuhle nerovnají ani krouťákem. Jenže ty jsi se chtěl poplácat po zádech, jaký to pěkný krouťák vymysleli američani s motorem, co je spíše do náklaďáku, než to aby to mělo nějakou sdělovací hodnotu. To že mají diesely větší krouťák ví každý, takže ta narážka byla trochu mimo.
No von tohle ale nákladák je. BTW amíci maj ve Fordu F350 už dělší dobu šeslitrovýho sazínka, který v úpravě jisté renomovnaé ladičské firmy má krouták 1080 Nm....
Takže tohle umíci amíci taky, takovýhle sazínky.
Ty malý ne, neb by je tam nikdo nekupoval.
Ostatně firmy jako Detroit Diesel, Cummins, Caterpillar atd. jsou světově známý.
Co by tam bylo dál, ty už si jak politik, proč si asi vynechal ten V8 TDI, stejný počet válců, podstatně menší objem, podstatně větší krouťák a podstatně menší spotřeba a k tomu jako bonus až neuvěřitelná kultivovanost... U tohodle motoru múžou amíci maximálně tak salutovat a srazit paty, nic podobně dobrého totiž v této kategorii nemají... :-O:*);-)
přesně tak. Já jsem tu narážku na krouťák u dieselů nějak nepobral. Když mu tam napíšu dva motory se značně větším krouťákem, tak s tím mají problém, že jich moc není, ale že porovnává o polovinu menší objem dieselu s tímto mastodontem, to už mu nevadí.
Proč by mi to vadilo?
Já to provnával tak, že prostě "klasická" (rozuměj 340 cui a víc) benzínová V8 má slušnej točivej moment proti běžným dieslům.
Můžu já za to že evropa dělá dehty povětšinou do objemu 3 litrů?
Já neporovnával litrový výkon, to jaksi u benzínu vs. nafta je trošku mimo mísu, já říkal že na točivej moment cca 500-800 Nm nepotřebuju nutně sazínka, že toho jde docílit i jinak, že.
Oni to nepotřebují - nikdo by to tam nekupoval. Pro pickupy a dodávky jim bohatě stačí to co mají, Cummins např. umí dobré motory, proč je asi používají i někteří evropští výrobci trucků, že.
na tohle auto bude asi v Evropě nutností..... Zdá se, že v Americe nepodlehli pseudozeleným kouzlům s emisemi a globálním oteplováním, které je na Evropu šito proto, aby se z lidí vydřely další daně a poplatky. Naši magoři jsou tak daleko, že možná jednou zavedou limit emisí, které auto může za rok vypustit a tak by se mohlo stát, že po ujetí 10km s tímhle autem, by ho pak majitel po zbytek roku musel uskladnit v garáži nebo tahat na plaťáku......
Na americkejch autech mě fascinuje, že v základu mají výbavu a cenu, o který se evropanovi ani nezdá. U nás se jako nadstandard dávají elektrický okýnka vzadu, kůže je jen pro pár nejbohatších.. je to tu k smíchu v porovnání s velkym světem za louží.. Naše automobilky se snaží škudlit, aby vydělaly maximum a pak to dopadne tak, že se připlácí za kraviny typu metalíza, k různejm výbavám jsou dostupný jen určitý disky atd.. Evropský auto by amík nejspíš nechtěl ani zadarmo, už kvuli velikosti. Snad si jednou něco americkýho pořídim..
Evropské auto si většinou můžeš alespoň částečně dovybavit, ikdyž za tučný peníz, ale například Japonec má tři výbavi a přikoupit k tomu nejde nic. Takže bud vemeš základ (většinou slušný) a nebo vyšší výbavu. Něco jako základ a k tomu si dohodit jenom něco málo je většinou nemožný.
Ameriky maj taky 2-3 výbavy. Souvisí s tím povětšinou i motory - k základnímu je socka, k lepšímu bohatší a k nejlepšímu ta nej.
Ale už i tam se dají za příplatek dokupit různý věci, vč. luxusních typu vyhřejvanej volatn či odvětrávnaý sicny, ale ta základní výbava v jednotlivých stupních je slušná, pro verze ofiko prodávané v EU je ten základ velmi bohatý a často není prakticky co si připlácet.
Ten základ totiž obsahuje 10-20 věcí, který je u evropských automobilek, zejmména slavného koncernu za příplatek.
V tom je velkej rozdíl.
Jo zminovaná zrcátka v elektrice nebo zadní okna což tu ještě dnes pomalu není standart tam mělo 80% aut už před 15ti lety.
A vo tom to je.