Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Harley-Davidson F-150: Truck pro motorkáře také s novým motorem 6,2 V8

Exkluzivní edice Harley-Davidson slavného pick-upu Ford F-150 dostala pro modelový rok 2011 nový vidlicový osmiválec 6,2 l.
Zpět na článek
12. 8. 2010 22:54
Avatar - Slavek-TDM
12. 8. 2010 07:32
Tohle je neco pro milovniky TDI
>:-[]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Barrichello
12. 8. 2010 09:50
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
některý TDI se proti tomuhle můžou jít zahrabat i s točivým momentem :-) :-)
Avatar - kari.laz
12. 8. 2010 10:56
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
Tak možná do tří litrů a nějaké třílitry. tohle je víc než dvakrát tolik. Takže standardní nesmysl.
Avatar - Barrichello
12. 8. 2010 11:16
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
Ono větších TDI jak ty 3 litry taky moc není :-) Aspon v segemntu EU osobáků, pikapů a SUV :-)
Avatar - kari.laz
12. 8. 2010 12:59
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
to je pravda, ale například 4,2 TDI 800Nm a 6,0 TDI 1000Nm obojí je v osobáku
Avatar - positivemind
12. 8. 2010 13:05
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
Ach jo, napsal moc není - to neznamená, že nejsou. Ukaž další
Avatar - Barrichello
12. 8. 2010 13:22
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
Já jsem psal že jich MOC není. Ne že není žádný.
A ten 6,0 TDI má stejný obsah, takže je logický že ten dehet musí mít větší koruták a vyšší kompresní poměr, neb je to dehet. Ti neřekli že to tak je u sazínků vždycky?

Co tam máte dál za motory?

Že by bylo nějaké tajné TDI V12 o objemu 10 litrů na srovnání proti sovětskému tahači houfnic s motorem JAMZ V12 o objemu 33 litrů?

:-)
Avatar - kari.laz
12. 8. 2010 16:27
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
Tak ty tu píšeš
"některý TDI se proti tomuhle můžou jít zahrabat i s točivým momentem"

Tak máš napsat, že menší Diesely se proti tomuhle nerovnají ani krouťákem. Jenže ty jsi se chtěl poplácat po zádech, jaký to pěkný krouťák vymysleli američani s motorem, co je spíše do náklaďáku, než to aby to mělo nějakou sdělovací hodnotu. To že mají diesely větší krouťák ví každý, takže ta narážka byla trochu mimo.
Avatar - Barrichello
16. 8. 2010 10:54
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
No von tohle ale nákladák je. BTW amíci maj ve Fordu F350 už dělší dobu šeslitrovýho sazínka, který v úpravě jisté renomovnaé ladičské firmy má krouták 1080 Nm....

Takže tohle umíci amíci taky, takovýhle sazínky.
Ty malý ne, neb by je tam nikdo nekupoval.
Ostatně firmy jako Detroit Diesel, Cummins, Caterpillar atd. jsou světově známý.
Avatar - white label
13. 8. 2010 01:12
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
Co by tam bylo dál, ty už si jak politik, proč si asi vynechal ten V8 TDI, stejný počet válců, podstatně menší objem, podstatně větší krouťák a podstatně menší spotřeba a k tomu jako bonus až neuvěřitelná kultivovanost... U tohodle motoru múžou amíci maximálně tak salutovat a srazit paty, nic podobně dobrého totiž v této kategorii nemají... :-O :*) ;-)
Avatar - kari.laz
13. 8. 2010 10:14
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
přesně tak. Já jsem tu narážku na krouťák u dieselů nějak nepobral. Když mu tam napíšu dva motory se značně větším krouťákem, tak s tím mají problém, že jich moc není, ale že porovnává o polovinu menší objem dieselu s tímto mastodontem, to už mu nevadí.
Avatar - Barrichello
16. 8. 2010 11:00
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
Proč by mi to vadilo?
Já to provnával tak, že prostě "klasická" (rozuměj 340 cui a víc) benzínová V8 má slušnej točivej moment proti běžným dieslům.

Můžu já za to že evropa dělá dehty povětšinou do objemu 3 litrů?
Já neporovnával litrový výkon, to jaksi u benzínu vs. nafta je trošku mimo mísu, já říkal že na točivej moment cca 500-800 Nm nepotřebuju nutně sazínka, že toho jde docílit i jinak, že.
Avatar - Barrichello
16. 8. 2010 10:56
Re: Tohle je neco pro milovniky TDI
Oni to nepotřebují - nikdo by to tam nekupoval. Pro pickupy a dodávky jim bohatě stačí to co mají, Cummins např. umí dobré motory, proč je asi používají i někteří evropští výrobci trucků, že.
12. 8. 2010 08:12
Emisní povolenka
na tohle auto bude asi v Evropě nutností..... Zdá se, že v Americe nepodlehli pseudozeleným kouzlům s emisemi a globálním oteplováním, které je na Evropu šito proto, aby se z lidí vydřely další daně a poplatky. Naši magoři jsou tak daleko, že možná jednou zavedou limit emisí, které auto může za rok vypustit a tak by se mohlo stát, že po ujetí 10km s tímhle autem, by ho pak majitel po zbytek roku musel uskladnit v garáži nebo tahat na plaťáku......
Rozbalit vlákno
4
Avatar - positivemind
12. 8. 2010 09:45
Re: Emisní povolenka
Nejen, že by ses nemohl přiblížit třeba centru Berlína, ale za chvíli by ses tím nemoh ani přiblížit k hranicím >:D

Famózní kára :yes:
Avatar - Barrichello
12. 8. 2010 09:48
Re: Emisní povolenka
která v pohodě plní euro 4 :-)
Avatar - positivemind
12. 8. 2010 17:34
Re: Emisní povolenka
A ty můžou do Berlína? Jaká je nejnovější norma? Některé tvrdí, že plní Euro 6, ne?

Každopádně plnit tyhle normy u takového motoru, to chce potlesk
Avatar - Barrichello
16. 8. 2010 11:01
Re: Emisní povolenka
Kolik aut plní Euro 6?
Teda já nevěděl že v Berlíně maj ulice s dopravní hustotou Pchongjangu.
Možná že to plní už i euro 5, nehledal sem podrobnosti.
12. 8. 2010 22:54
Holt Amerika
Na americkejch autech mě fascinuje, že v základu mají výbavu a cenu, o který se evropanovi ani nezdá. U nás se jako nadstandard dávají elektrický okýnka vzadu, kůže je jen pro pár nejbohatších.. je to tu k smíchu v porovnání s velkym světem za louží.. Naše automobilky se snaží škudlit, aby vydělaly maximum a pak to dopadne tak, že se připlácí za kraviny typu metalíza, k různejm výbavám jsou dostupný jen určitý disky atd.. Evropský auto by amík nejspíš nechtěl ani zadarmo, už kvuli velikosti. Snad si jednou něco americkýho pořídim..
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
13. 8. 2010 10:17
Re: Holt Amerika
Evropské auto si většinou můžeš alespoň částečně dovybavit, ikdyž za tučný peníz, ale například Japonec má tři výbavi a přikoupit k tomu nejde nic. Takže bud vemeš základ (většinou slušný) a nebo vyšší výbavu. Něco jako základ a k tomu si dohodit jenom něco málo je většinou nemožný.
Avatar - Barrichello
16. 8. 2010 11:15
Re: Holt Amerika
Ameriky maj taky 2-3 výbavy. Souvisí s tím povětšinou i motory - k základnímu je socka, k lepšímu bohatší a k nejlepšímu ta nej.
Ale už i tam se dají za příplatek dokupit různý věci, vč. luxusních typu vyhřejvanej volatn či odvětrávnaý sicny, ale ta základní výbava v jednotlivých stupních je slušná, pro verze ofiko prodávané v EU je ten základ velmi bohatý a často není prakticky co si připlácet.
Ten základ totiž obsahuje 10-20 věcí, který je u evropských automobilek, zejmména slavného koncernu za příplatek.
V tom je velkej rozdíl.
Jo zminovaná zrcátka v elektrice nebo zadní okna což tu ještě dnes pomalu není standart tam mělo 80% aut už před 15ti lety.
A vo tom to je.