Profi
na tohle auto bude asi v Evropě nutností..... Zdá se, že v Americe nepodlehli pseudozeleným kouzlům s emisemi a globálním oteplováním, které je na Evropu šito proto, aby se z lidí vydřely další daně a poplatky. Naši magoři jsou tak daleko, že možná jednou zavedou limit emisí, které auto může za rok vypustit a tak by se mohlo stát, že po ujetí 10km s tímhle autem, by ho pak majitel po zbytek roku musel uskladnit v garáži nebo tahat na plaťáku......
Nejen, že by ses nemohl přiblížit třeba centru Berlína, ale za chvíli by ses tím nemoh ani přiblížit k hranicím >😁
Famózní kára :yes:
Famózní kára :yes:
která v pohodě plní euro 4 😄
A ty můžou do Berlína? Jaká je nejnovější norma? Některé tvrdí, že plní Euro 6, ne?
Každopádně plnit tyhle normy u takového motoru, to chce potlesk
Každopádně plnit tyhle normy u takového motoru, to chce potlesk
Na americkejch autech mě fascinuje, že v základu mají výbavu a cenu, o který se evropanovi ani nezdá. U nás se jako nadstandard dávají elektrický okýnka vzadu, kůže je jen pro pár nejbohatších.. je to tu k smíchu v porovnání s velkym světem za louží.. Naše automobilky se snaží škudlit, aby vydělaly maximum a pak to dopadne tak, že se připlácí za kraviny typu metalíza, k různejm výbavám jsou dostupný jen určitý disky atd.. Evropský auto by amík nejspíš nechtěl ani zadarmo, už kvuli velikosti. Snad si jednou něco americkýho pořídim..
Evropské auto si většinou můžeš alespoň částečně dovybavit, ikdyž za tučný peníz, ale například Japonec má tři výbavi a přikoupit k tomu nejde nic. Takže bud vemeš základ (většinou slušný) a nebo vyšší výbavu. Něco jako základ a k tomu si dohodit jenom něco málo je většinou nemožný.
Ameriky maj taky 2-3 výbavy. Souvisí s tím povětšinou i motory - k základnímu je socka, k lepšímu bohatší a k nejlepšímu ta nej.
Ale už i tam se dají za příplatek dokupit různý věci, vč. luxusních typu vyhřejvanej volatn či odvětrávnaý sicny, ale ta základní výbava v jednotlivých stupních je slušná, pro verze ofiko prodávané v EU je ten základ velmi bohatý a často není prakticky co si připlácet.
Ten základ totiž obsahuje 10-20 věcí, který je u evropských automobilek, zejmména slavného koncernu za příplatek.
V tom je velkej rozdíl.
Jo zminovaná zrcátka v elektrice nebo zadní okna což tu ještě dnes pomalu není standart tam mělo 80% aut už před 15ti lety.
A vo tom to je.
Ale už i tam se dají za příplatek dokupit různý věci, vč. luxusních typu vyhřejvanej volatn či odvětrávnaý sicny, ale ta základní výbava v jednotlivých stupních je slušná, pro verze ofiko prodávané v EU je ten základ velmi bohatý a často není prakticky co si připlácet.
Ten základ totiž obsahuje 10-20 věcí, který je u evropských automobilek, zejmména slavného koncernu za příplatek.
V tom je velkej rozdíl.
Jo zminovaná zrcátka v elektrice nebo zadní okna což tu ještě dnes pomalu není standart tam mělo 80% aut už před 15ti lety.
A vo tom to je.
A ten 6,0 TDI má stejný obsah, takže je logický že ten dehet musí mít větší koruták a vyšší kompresní poměr, neb je to dehet. Ti neřekli že to tak je u sazínků vždycky?
Co tam máte dál za motory?
Že by bylo nějaké tajné TDI V12 o objemu 10 litrů na srovnání proti sovětskému tahači houfnic s motorem JAMZ V12 o objemu 33 litrů?
😄
"některý TDI se proti tomuhle můžou jít zahrabat i s točivým momentem"
Tak máš napsat, že menší Diesely se proti tomuhle nerovnají ani krouťákem. Jenže ty jsi se chtěl poplácat po zádech, jaký to pěkný krouťák vymysleli američani s motorem, co je spíše do náklaďáku, než to aby to mělo nějakou sdělovací hodnotu. To že mají diesely větší krouťák ví každý, takže ta narážka byla trochu mimo.
Takže tohle umíci amíci taky, takovýhle sazínky.
Ty malý ne, neb by je tam nikdo nekupoval.
Ostatně firmy jako Detroit Diesel, Cummins, Caterpillar atd. jsou světově známý.
Já to provnával tak, že prostě "klasická" (rozuměj 340 cui a víc) benzínová V8 má slušnej točivej moment proti běžným dieslům.
Můžu já za to že evropa dělá dehty povětšinou do objemu 3 litrů?
Já neporovnával litrový výkon, to jaksi u benzínu vs. nafta je trošku mimo mísu, já říkal že na točivej moment cca 500-800 Nm nepotřebuju nutně sazínka, že toho jde docílit i jinak, že.