Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Uvidime...
| 11. 8. 2010 11:18
...tak to se tesim na prvni test a porovnani s Audi (ci BMW), jako priblizovadlo do mesta idealni >:D
Avatar - del42sa
blbosti
| 11. 8. 2010 12:22
pohlcování vibrací a bočních sil možná, ale boční náklony karoserie určitě nee ;-)

stejně tak těžko můžou zvyšovat tuhost podvozku, když se jedná o flexibilní (rozuměj pružné) uchycení ke karoserii
blbosti
| 11. 8. 2010 12:38
...snad to nebudou jen reklamni zvasty ;-) a bude to i fungovat.

Napr. RX450h s aktivnimi stabilizatory sedi a naklani se o dost mene nez klasicky pneu podvozek, je to opravdu znatelny rozdil, kdyz clovek presedne z jednoho do druheho, ale toto bude jeste neco jineho... (ovsem komfort pneu podvozku je zase o trochu lepsi nez klasicke tlumice s aktivnimi stabilizatory).
Avatar - Dinar
blbosti
| 11. 8. 2010 12:45
Je to celé zmatečné, nějak neříkají, kam je ten tlumič vlastně zamontován, na nápravu mezi prvky zavěšení? To se mi nezdá, byla by to divná varianta akt. stabilizátoru, ten ale vypadá jinak, navíc to není žádná novinka. Tohle spíš připomíná rozpěru do motorového prostoru s nějakým tlumičem, což by mohlo mít asi nějaký efekt na tuhost karoserie a tlumení vybrací, boční náklony resp. cokoliv svázaného s funkcí podvozku to nemá jak ovlivnit.
blbosti
anonym
| 11. 8. 2010 14:19
Do mot. prostoru? Asi ne. To to spíš bude opravdu něco jako stabík, viz věta "Přední i zadní náprava dostanou tlumiče pro utlumení bočních sil.".
Avatar - Dinar
blbosti
| 11. 8. 2010 15:03
Chtělo by to obrázek zástavby, nějak si to neumím představit.
Avatar - del42sa
blbosti
| 12. 8. 2010 13:39
ne ne to není zkrutnej stabilizátor a ani to tak nepracuje, je to spíše něco jako vzpěra v motorovém prostoru s pružným členem (tlumičem)

nakonec tady je to dobře vidět [odkaz]
blbosti
| 11. 8. 2010 17:43
boční náklony ano, projeď se s novým Avensisem a uvidíš, naklání se to míň než auta dřív, myslím, že ty podvozky mají dobře vyladěné k max. pohodlí, ale bohužel mně to pak přijde trochu jako nuda, ať brzdíš, přidáš plyn, řízneš zatáčku je to pořád skoro stejný ...

tenhle Lexus vypadá skvěle, škoda, že tam není jen ta 1.8
,,Must have" stuff
| 11. 8. 2010 14:46
Neco takoveho bych potreboval alespon pro zadni napravu na svem Mustangu. Jenze pak by s nim uz asi nebyla takova sranda, obcas opravdu necekana a nevyzadana >:D .
nfs
neregistrovaný "jano1001"
| 11. 8. 2010 19:58
Pri pohľade do interiéru len dve páčky to je konečná. Musím pohľadať zopár dielov nfs a idem sa učiť jazdiť.
K dizajnu tie zadné dvere sú krátke a neviem kto im to takto pustil ďalej do výroby vôbec to nieje vyvážené a vyzerá to hrozne. Ak sa tie dvere budú otvárať do malého uhlu tak neviem ako tam niekto nastúpi.
Keď sa tak lexus snaží vodiča ochrániť od okolia a odpútať aj od auta. Zober volant a nech ti tie autá jazdia samé. To by si mal fakt náskok a výhodu pred konkurenciou.
Tvoj tlmič pomôže marketingu ako dvere u merivy >:D .
Avatar - twistedTSD
nfs
| 11. 8. 2010 21:29
jo, ty zadní dveře ;-\ ...ale jinak jsem na něho celkem zvědavej...
nfs
| 11. 8. 2010 21:46
krátký (nouzový) zadní dveře, a dlouhé přední, tedy komfort orientovaný na řidiče je ok, u zadních dveří měli udělat skryté kliky jako byly u prototypu, ideální by byla varianta "třídvířka" s benzínovou 1.8
Avatar - twistedTSD
nfs
| 11. 8. 2010 21:59
mohlo by to ale aspoň trochu vypadat. Kvůli dveřím se to stejně asi prodávat nebude, tak co :-) ...třídvířko by bylo fajn...jen trochu nechápu, proč je pouze hybrid...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku