Technika
hihihi
0
...tak to se tesim na prvni test a porovnani s Audi (ci BMW), jako priblizovadlo do mesta idealni >😁
pohlcování vibrací a bočních sil možná, ale boční náklony karoserie určitě nee 😉
stejně tak těžko můžou zvyšovat tuhost podvozku, když se jedná o flexibilní (rozuměj pružné) uchycení ke karoserii
stejně tak těžko můžou zvyšovat tuhost podvozku, když se jedná o flexibilní (rozuměj pružné) uchycení ke karoserii
...snad to nebudou jen reklamni zvasty 😉 a bude to i fungovat.
Napr. RX450h s aktivnimi stabilizatory sedi a naklani se o dost mene nez klasicky pneu podvozek, je to opravdu znatelny rozdil, kdyz clovek presedne z jednoho do druheho, ale toto bude jeste neco jineho... (ovsem komfort pneu podvozku je zase o trochu lepsi nez klasicke tlumice s aktivnimi stabilizatory).
Napr. RX450h s aktivnimi stabilizatory sedi a naklani se o dost mene nez klasicky pneu podvozek, je to opravdu znatelny rozdil, kdyz clovek presedne z jednoho do druheho, ale toto bude jeste neco jineho... (ovsem komfort pneu podvozku je zase o trochu lepsi nez klasicke tlumice s aktivnimi stabilizatory).
Je to celé zmatečné, nějak neříkají, kam je ten tlumič vlastně zamontován, na nápravu mezi prvky zavěšení? To se mi nezdá, byla by to divná varianta akt. stabilizátoru, ten ale vypadá jinak, navíc to není žádná novinka. Tohle spíš připomíná rozpěru do motorového prostoru s nějakým tlumičem, což by mohlo mít asi nějaký efekt na tuhost karoserie a tlumení vybrací, boční náklony resp. cokoliv svázaného s funkcí podvozku to nemá jak ovlivnit.
Do mot. prostoru? Asi ne. To to spíš bude opravdu něco jako stabík, viz věta "Přední i zadní náprava dostanou tlumiče pro utlumení bočních sil.".
boční náklony ano, projeď se s novým Avensisem a uvidíš, naklání se to míň než auta dřív, myslím, že ty podvozky mají dobře vyladěné k max. pohodlí, ale bohužel mně to pak přijde trochu jako nuda, ať brzdíš, přidáš plyn, řízneš zatáčku je to pořád skoro stejný ...
tenhle Lexus vypadá skvěle, škoda, že tam není jen ta 1.8
tenhle Lexus vypadá skvěle, škoda, že tam není jen ta 1.8
Neco takoveho bych potreboval alespon pro zadni napravu na svem Mustangu. Jenze pak by s nim uz asi nebyla takova sranda, obcas opravdu necekana a nevyzadana >😁 .
Pri pohľade do interiéru len dve páčky to je konečná. Musím pohľadať zopár dielov nfs a idem sa učiť jazdiť.
K dizajnu tie zadné dvere sú krátke a neviem kto im to takto pustil ďalej do výroby vôbec to nieje vyvážené a vyzerá to hrozne. Ak sa tie dvere budú otvárať do malého uhlu tak neviem ako tam niekto nastúpi.
Keď sa tak lexus snaží vodiča ochrániť od okolia a odpútať aj od auta. Zober volant a nech ti tie autá jazdia samé. To by si mal fakt náskok a výhodu pred konkurenciou.
Tvoj tlmič pomôže marketingu ako dvere u merivy >😁 .
K dizajnu tie zadné dvere sú krátke a neviem kto im to takto pustil ďalej do výroby vôbec to nieje vyvážené a vyzerá to hrozne. Ak sa tie dvere budú otvárať do malého uhlu tak neviem ako tam niekto nastúpi.
Keď sa tak lexus snaží vodiča ochrániť od okolia a odpútať aj od auta. Zober volant a nech ti tie autá jazdia samé. To by si mal fakt náskok a výhodu pred konkurenciou.
Tvoj tlmič pomôže marketingu ako dvere u merivy >😁 .
jo, ty zadní dveře ;-\ ...ale jinak jsem na něho celkem zvědavej...
krátký (nouzový) zadní dveře, a dlouhé přední, tedy komfort orientovaný na řidiče je ok, u zadních dveří měli udělat skryté kliky jako byly u prototypu, ideální by byla varianta "třídvířka" s benzínovou 1.8