Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lexus CT 200h: Nová konstrukce podvozku s tlumiči bočních sil

11. 8. 2010
40
13
Zobrazit náhledy (40)
Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT Lexus CT
Lexus CT 200h nebude jen typickým zástupcem nižší střední třídy, který dostane hybridní pohon. Automobilka pro něj chystá také zcela novou konstrukci podvozku.

Aby získal Lexus CT 200h konkurenční výhodu před BMW řady 1 a Audi A3, které budou na trhu jeho nejsilnějšími soupeři, zvolili v Lexusu neobvyklou konstrukci podvozku. Přední i zadní náprava dostanou tlumiče pro utlumení bočních sil.

Lexus CT 200h bude prvním velkosériovým autem s takovým řešením. Příčně uložený tlumič bude zvyšovat boční tuhost podvozku, pohlcovat nejen boční náklony karoserie, ale také nežádoucí vibrace od kol.

Velký důraz u Lexusu kladou také na optimalizaci tuhosti karoserie. V boční části proto ubude bodových svárů, naopak tuhost radikálně vzroste v okolí výztuh v přední a zadní části karoserie, uložení sloupku řízení a uložení náprav.

Oficiální premiéra Lexusu CT 200h se uskuteční na říjnovém autosalonu v Paříži. Bude následovat půl roku po představení designu exteriéru na jarním autosalonu v Ženevě. CT 200h bude prvním hatchbackem a také nejmenším vozem značky v celé její skoro pětadvacetileté historii.

Pohon bude obstarávat motor 1,8 l s Atkinsonovým cyklem, elektromotor a převodovka E-CVT, které dohromady tvoří ústrojí Lexus Hybrid Drive.

lexus hybrid technika novemodely nizsistredni lexus hybrid technika novemodely nizsistredni

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

blbosti
| 12. 8. 2010
ne ne to není zkrutnej stabilizátor a ani to tak nepracuje, je to spíše něco jako vzpěra v motorovém prostoru s pružným členem (tlumičem)

nakonec tady je to dobře vidět [odkaz]
Avatar - twistedTSD
nfs
| 11. 8. 2010
mohlo by to ale aspoň trochu vypadat. Kvůli dveřím se to stejně asi prodávat nebude, tak co :-) ...třídvířko by bylo fajn...jen trochu nechápu, proč je pouze hybrid...
nfs
| 11. 8. 2010
krátký (nouzový) zadní dveře, a dlouhé přední, tedy komfort orientovaný na řidiče je ok, u zadních dveří měli udělat skryté kliky jako byly u prototypu, ideální by byla varianta "třídvířka" s benzínovou 1.8
Avatar - twistedTSD
nfs
| 11. 8. 2010
jo, ty zadní dveře ;-\ ...ale jinak jsem na něho celkem zvědavej...
blbosti
| 11. 8. 2010
boční náklony ano, projeď se s novým Avensisem a uvidíš, naklání se to míň než auta dřív, myslím, že ty podvozky mají dobře vyladěné k max. pohodlí, ale bohužel mně to pak přijde trochu jako nuda, ať brzdíš, přidáš plyn, řízneš zatáčku je to pořád skoro stejný ...

tenhle Lexus vypadá skvěle, škoda, že tam není jen ta 1.8

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku