Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alfa Romeo GT: Addio, cuore sportivo!

17 komentářů

Avatar - ethicon
ethicon
Alfa GT prešla faceliftom, ktorý sa mierne dotkol exteriéru ale hlavne interiéru, ktorý prevzala z faceliftovanej 147ky (zmizli tubusy na budíkoch a došlo k zmene materiálu prístrojovej dosky)...informácia o tom, že facelift 147ke skôr uškodil je úsmevná...bez tohto rozsiahleho faceliftu by sa ťažko udržala 10 rokov na trhu a osobne si myslím, že po facelifte to bol a dlho bude jeden s najkraších hatchbekov..
RS
GT mělo už od začátku vnitřek ze 147.

Co se týče toho faceliftu, taky si myslim, že právě po něm dostala říz :yes:
Avatar - ethicon
ethicon
to máš pravdu,že interiér mala zo 147 to je jasná vec... ale po facelifte v 147 ky zmizli tubusy na budíkoch, ktoré sa tiež mierne zmodifikovali a zmenil sa materiál(inak bol rovnaký ako v Stile pred faceliftom) z ktorého bola prístrojová doska...následne bol tento "faceliftovaný" interiér bez tubusov prevzatý do GT...ale samozrejme architektúra okrem tých tubusov prakticky ostala...a tiež si myslím, že 147 po facelifte dostala "říz"..😄
Avatar - Dinar
Dinar
Nesouhlasím, předfaceliftová byla lepší, ta přední světla s kapkou byla neopakovatelná, facelift kouzlo smazal. Pro GT je jen dobře, že zvenku zůstalo nedotčeno.
Avatar - gld
gld
Tiež sa často stretávam s názorom že facelift 147 skôr poškodil
Avatar - ethicon
ethicon
bez výrazného faceliftu, ktorý jednoznačne 147ku vizuálne zmodernizoval si neviem predstaviť jej už aj tak príliš dlhé (10 rokov!!) pôsobenie na trhu...ale to je vec vkusu...
Avatar - Dinar
Dinar
Já nemám obecně facelifty rád, většinou, u mainstreamových značek, jde o modelový meziskok, tj. napasovat v mezidobí vzniklé designové markanty na starší tvary, což nikdy nefunguje, resp. je v tom i jistá neúcta k původní designerské práci, cizelaci každého kousku, každé linky. Nejlépe, protože minimalisticky, zvládá facelifty německá premie, ale také ke cti alfě slouží, že facelift 147ky byl v tomto minimalistickém duchu, nebyl nijak hyzdící, jen se mi ta původní "tvář" zdála lepší, originální, tím rozšířením světel v jednoduchý klín se ztratila jiskra. Ale jak říkáš, je to věc osobního vkusu.
Avatar - white label
white label
No jo, něco na tom, bude, nejlepší facelift = žádný facelift, viz Golf, jehož tradiční neviditelné facelifty (např Golf 5 v r. 2006) jsou už dnes (svým způsobem) jedinečné..., a když už, tak pořádně a marketing VW to šikovně nazve novou generací... 😉 😄
CenturionCz
Záleží na tom, co si představíte pod pojmem facelift - prostě u GTčka upravili interiér v souladu se změnami, provedenými u 147ky. Změny se navíc nedotkly verze s šestiválcem, byť té v roce 2006 už zbývaly jen měsíce. Pokud by tyto změny neudělali, museli by pořád vyrábět ony interiérové prvky z předfaceliftové 147ky, což by se nevyplatilo. Zda to tedy lze nazvat faceliftem je na pováženou - žádné exteriérové designové změny to nepřineslo a navíc to bylo ovlivněno zmíněnými změnami u 147ky - jinak by asi ke změnám u GT nedošlo. V otázce 147ky jsem také příznivcem facelfitu - vůz se mi po něm líbí více - škoda že nefaceliftovali i 147GTA.
RS
Interiér byl komplet převzat ze 147, nikoliv ze 156. Ale je pravda, že technicky byly všechny tři auta prakticky identická.
Avatar - euro89
euro89
Asi mám odlišný vkus na design, než autor článku. Alfa Romeo GT patří meti ty Alfy, které se mi líbí spíš méně. A 147 (stejně tak i 156) se mi naopak začala líbit hlavně až po faceliftu. Před faceliftem jsem nemohl přijít na chuť těm zvláštně tvarovanym světlům a celkově předek na mě nepůsobil nejlíp. Po modernizaci vypadala 147 tak, jak podle mě měla vypadat od začátku :yes: Ale možná jen nerozumim designu... Pro mě jsou stejně nejhezčí Alfy stará Giulietta a 75 s klínovitym designem. Já u auta miluju hrany 😄 :yes:
cuoresportivo
Hrany... Nelépe na jedničkovým Golfu. >😁
Avatar - white label
white label
Hrany na jedničkovém Golfu nejsou o nic míň "italské", jako na Alfě...
😉
jirin
Mne se taky 147 a 156 libily vic po faceliftu, ale znam hodne lidi, kteri maji opacnej nazor. Kamos ma GT 3,2. Nadhera jak z venku, tak ve vnitr a ten motor je taky paradni.
Avatar - Dinar
Dinar
Vnitřek je taková slepenina, ale na notu alfistů, těm se líbit bude, zvenku je GT parádní, a souhlas, s motorem 3,2 je to jednoznačně nejzajímavější alfa. Chtělo by se napsat, zatím vyráběná alfa, ale jak z článku plyne, tak finito. Žezlo zajímavé alfy přebírá 159 1,8tbi, po ní potopa.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
156ka krásná před i po a na to navazuje nádherná 159. Z tohoto klenotu udělali HB Brera, aby se požírali s GT. Pak vykuleného Miťu a Juldu. Ach jo.
PetrPu
další nádherný auto je pryč... 😒