Alfa GT prešla faceliftom, ktorý sa mierne dotkol exteriéru ale hlavne interiéru, ktorý prevzala z faceliftovanej 147ky (zmizli tubusy na budíkoch a došlo k zmene materiálu prístrojovej dosky)...informácia o tom, že facelift 147ke skôr uškodil je úsmevná...bez tohto rozsiahleho faceliftu by sa ťažko udržala 10 rokov na trhu a osobne si myslím, že po facelifte to bol a dlho bude jeden s najkraších hatchbekov..
to máš pravdu,že interiér mala zo 147 to je jasná vec... ale po facelifte v 147 ky zmizli tubusy na budíkoch, ktoré sa tiež mierne zmodifikovali a zmenil sa materiál(inak bol rovnaký ako v Stile pred faceliftom) z ktorého bola prístrojová doska...následne bol tento "faceliftovaný" interiér bez tubusov prevzatý do GT...ale samozrejme architektúra okrem tých tubusov prakticky ostala...a tiež si myslím, že 147 po facelifte dostala "říz"..:-)
Nesouhlasím, předfaceliftová byla lepší, ta přední světla s kapkou byla neopakovatelná, facelift kouzlo smazal. Pro GT je jen dobře, že zvenku zůstalo nedotčeno.
bez výrazného faceliftu, ktorý jednoznačne 147ku vizuálne zmodernizoval si neviem predstaviť jej už aj tak príliš dlhé (10 rokov!!) pôsobenie na trhu...ale to je vec vkusu...
Já nemám obecně facelifty rád, většinou, u mainstreamových značek, jde o modelový meziskok, tj. napasovat v mezidobí vzniklé designové markanty na starší tvary, což nikdy nefunguje, resp. je v tom i jistá neúcta k původní designerské práci, cizelaci každého kousku, každé linky. Nejlépe, protože minimalisticky, zvládá facelifty německá premie, ale také ke cti alfě slouží, že facelift 147ky byl v tomto minimalistickém duchu, nebyl nijak hyzdící, jen se mi ta původní "tvář" zdála lepší, originální, tím rozšířením světel v jednoduchý klín se ztratila jiskra. Ale jak říkáš, je to věc osobního vkusu.
No jo, něco na tom, bude, nejlepší facelift = žádný facelift, viz Golf, jehož tradiční neviditelné facelifty (např Golf 5 v r. 2006) jsou už dnes (svým způsobem) jedinečné..., a když už, tak pořádně a marketing VW to šikovně nazve novou generací... ;-):-)
Záleží na tom, co si představíte pod pojmem facelift - prostě u GTčka upravili interiér v souladu se změnami, provedenými u 147ky. Změny se navíc nedotkly verze s šestiválcem, byť té v roce 2006 už zbývaly jen měsíce. Pokud by tyto změny neudělali, museli by pořád vyrábět ony interiérové prvky z předfaceliftové 147ky, což by se nevyplatilo. Zda to tedy lze nazvat faceliftem je na pováženou - žádné exteriérové designové změny to nepřineslo a navíc to bylo ovlivněno zmíněnými změnami u 147ky - jinak by asi ke změnám u GT nedošlo. V otázce 147ky jsem také příznivcem facelfitu - vůz se mi po něm líbí více - škoda že nefaceliftovali i 147GTA.
Asi mám odlišný vkus na design, než autor článku. Alfa Romeo GT patří meti ty Alfy, které se mi líbí spíš méně. A 147 (stejně tak i 156) se mi naopak začala líbit hlavně až po faceliftu. Před faceliftem jsem nemohl přijít na chuť těm zvláštně tvarovanym světlům a celkově předek na mě nepůsobil nejlíp. Po modernizaci vypadala 147 tak, jak podle mě měla vypadat od začátku :yes: Ale možná jen nerozumim designu... Pro mě jsou stejně nejhezčí Alfy stará Giulietta a 75 s klínovitym designem. Já u auta miluju hrany :-):yes:
Mne se taky 147 a 156 libily vic po faceliftu, ale znam hodne lidi, kteri maji opacnej nazor. Kamos ma GT 3,2. Nadhera jak z venku, tak ve vnitr a ten motor je taky paradni.
Vnitřek je taková slepenina, ale na notu alfistů, těm se líbit bude, zvenku je GT parádní, a souhlas, s motorem 3,2 je to jednoznačně nejzajímavější alfa. Chtělo by se napsat, zatím vyráběná alfa, ale jak z článku plyne, tak finito. Žezlo zajímavé alfy přebírá 159 1,8tbi, po ní potopa.